צה"ל ניסה להתנקש ברנטיסי - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צה"ל ניסה להתנקש ברנטיסי


maverick

Recommended Posts

זהו קו החשיבה שמנחה את ממשלות כבר 55 שנה ותראה לאן הגענו.

אין דבר כזה 'עם שלי' 'עם שלך', שני העמים הם קורבנות של המעשים של הצד השני ואני בשום פנים אופן לא אתמוך ברצח אנשים שאני לא מכיר מהצד השני, רק בגלל שאנשים כמוך חושבים שכולם רוצים להרוג אותך (וגם אם כן, אחרי 36 שנים שהם חיים תחת כיבוש ישראלי גם אני וגם אתה היינו מתנהגים כמוהם).

לדעתי יש לך בעיה עם הגישה הזו. מבחינה התפתחות אבולוציונית אכן אנחנו נמצאים בעידן של סובלנות כלפי עם אחר והכרת האחר (כקבוצה אתנית שונה). אל תשכח שמלחמות שבטים ומעשי ונדליזים היו נפוצים ואכן חלק מחיי התרבות של כל עם. מן הסתם רגשות של שייכות והגנה של עם אכן טבעיים ואף רצויים ע"מ לשרוד את החיים והקבוצה כקולקטיב מאוחד.

המחשבה של הממשללה מ-55 כדבריך נובעת מהעובדה שמלחמת העצמאות נפתחה בגלל אי הרצון של הערבים להתחלק בארץ. וכי אף אחד מאיתנו לא חווה את מרחץ הדמים שגרם ליהודים בארץ לנצח אותם (כן אותם כי הם אוייבים).

יהודים הגיעו כיוון שההיסטוריה קבעה את מקומם במשך אלפי שנים. אני למשל יכול לקבוע שאכן עוסאמה בן לאדן הוא קורבן של ממשלה אמריקאית מושחתת וצמאה לנפט. ואפשר לטעון כי נעשה לו עוול. כמובן אפשר להגיע גם לשטן, כי מאז שהאדם מתייחס לשטן כאוייב מר, אז הוא מפחד ממנו פחד מוות.

אז אכן יש צד רע, ויש צד טוב. אפשר להבין את הצד השני, ואני מבין את הפלסטינאים עד שמגיעים לחמאס. החמאס הוא יותר משטן בחברה הפלסטינאית. אסור לתת לקבוצה כלשהיא את הזכות להרוג ללא הרף ולא "להחזיר" להם (ממש כמו ילדים קטנים), זה חוק טבע, ומי שלא יודע להתמודד, כמובן לא ישרוד.

טענות כמו נעזוב את השטחים יגררו לעודף מוטיבציה להמשך כל המדינה. הרי החמאס ניצח, אז למה לא ימשיך? והרי הוא טוען מאז ומתמיד שעל היהודים ליזור מהיכן שהגיעו.

זה חוק גו'נגל . על שני הצצדדים לסבול עד שיהיה מנצח אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

(וגם אם כן, אחרי 36 שנים שהם חיים תחת כיבוש ישראלי גם אני וגם אתה היינו מתנהגים כמוהם).

כמה שאתם אדיוט!

אם אנחנו היינו עם מאוחד! לא היה 36 שנה של כיבוש! אלא תוך שנה היינו מחסלים ומפוצצים את כל המחבלים ושכל העולם יכול למצוץ לנו! וכל טרוריסט עוד לפני שהוא היה מדבר עם גורם אחר השבכ היה מחסל אותו! אבל היפי נפש (כן זה אתה MINi) חושבים שהם עוזרים אתם רק הורסים ומראים את עם באור הכי שלילי בעולם! לכו תפגינו בנגב או מול התקציב הכלכלי או משהו אחר! אבל תפסיקו לשחק מושעים או מצילים! כי כל מחבל שאתם מצילים הוא הורג עוד יהודים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דן, אל תהיה תמים. אז הוא קצת קיצוני וכועס, אבל הרעיון שלו הוא נכון. אין מה לעשות...

מה שאני יודע, זה שלא יכול להיות מצב שבו מו"מ הוא שטחים תמורת נפשות. כלומר, לא יכול להיות מצב שבו התנאים להסכם כלשהו הם שאנחנו לא בונים התנחלויות ואנחנו מפנים מאחזים, והם לא הורגים אותנו. רכוש ושטח לא שווה לנפשות. אנחנו לא הורגים אותם עם ההתנחלויות שלנו, וזה אבסורד. הרי ברור שמוקדם ובמאוחר ההתנחלויות המבודדות יפונו.

בעניין ההחלטה לחסל את רנטיסי - אני ממש לא מבין איך אתם יודעים שרנטיסי לא היה "פצצה מתקתקת", ועל אילו מקורות אתם מסתמכים כשאתם אומרים את זה. החלטה עקרונית להכניס אדם ל"רשימת החיסולים" היא החלטה צבאית-מודיעינית לחלוטין שכוללת שיקולי עלות-תועלת, והחלק היחיד של הממשלה בא הנו האישור הפורמלי. לפיכך, מכיוון שהיתה החלטה לחסל אותו, היתה לכך סיבה מוצדקת. כלומר, היותו מחוסל תפגע במאמצי החמאס לבצע פיגועים, ולהמשיך בהסתה.

בעניין העיתוי, ההחלטה מתי לבצע חיסול אינה נובעת מגחמה של רה"מ, שר הבטחון הוא מי שזה לא יהיה! ברגע שהוחלט שאדם כלשהו הוא יעד לחיסול, החיסול יתבצע ברגע שיבשילו התנאים לכך, וצריכים להתקיים תנאים רבים (מידע מודעיני על המצאותו של אותו אדם במקום מסוים בזמן מסוים וכו'), ולכן אמרות בסגנון של "חיסלו את רנטיסי דוקא עכשיו כדי לחבל בסיכויים להתקדמות במתווה מפת הדרכים" הן פשוט שטויות!!!

עוד חומר למחשבה...

ישנם אנשים רבים הטוענים שכל ניסיון חיסול של מחבל רם-דרג בצד הפלסטיני הוביל לגל טרור, ובאמת ישנה קורלציה בין שני הדברים (לאחר חיסול ראאד כרמי, סלאח שחאדה, רנטיסי היו פיגועים קשים), אך הדבר נובע, לעניות דעתי, דוקא מזה שהחלטות על חיסולים שכאלו מתבצעות דוקא במטרה לסכל גל טרור שכזה שקל מאוד לצפותו (כמות ההתרעות וחומרתן...). כך היה בכל אחד מהמקרים שהזכרתי. תחשבו על זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנאי בו אנחנו מפנים מאחזים וארגוני הטרור מפסיקים את האלימות הוא תנאי סביר, אף על פי שבמבט מהצד זה לא נראה כך.

המאחזים הבלתי חוקיים הם קלף אחד מני רבים שאנו מחזיקים בו, בעוד שהקלף היחיד שיש לארגוני הטרור הוא הפעילות האלימה שלהם (שמתחלקת גם היא לפעילות בתוך הקו הירוק ומחוצה לו).

פינוי מאחזים (ולא רמיסה של קרוונים ריקים) אמור היה להיות מחווה מצדנו, איתות לכך שאנו מוכנים להדברות מדינית עם ההנהגה הפלשתינית.

אם היינו מתחילים בהליך רציני של פינוי מאחזים (מאחז לא שווה התנחלות) בלתי חוקיים, אבו מאזן יכול היה לבוא לחמאס ולומר לו 'הנה, שרון מקיים את חלקו בהסכם, אם אתם לא רוצים להראות בעיני הציבור הפלשתיני כמי שמסכלים את היוזמה המדינית כדאי שתסכימו להפסקת אש' ויכול להיות שהחמאס היה מסכים.

אבל מה? בגלל שמישהו החליט שדווקא עכשיו זה זמן טוב לחסל את הדובר של תנועת החמאס (אדם שאינו יכול להיות פצצה מתקתקת מתוקף מעמדו ותפקידו) ועוד יותר מכך, נכשל בנסיון הזה, לא הייתה לנו הזדמנות לגלות כי במקום לתת לאבו מאזן הזדמנות להגיע להפסקת אש עם החמאס, החלטנו להכנס בחמאס ולקרוא לאבו מאזן אפרוח.

אני לא אומר שלא צריך היה לחסל את רנטיסי - אני רגיל לכך שמסלפים את דברי ומכניסים לי דברים לפה, אז אני אומר את זה בבירור:

עצם החיסול הוא לא מה שיפריע לי לשתות את הקפה שלי, מה שיפריע לי זה התזמון הגרוע.

כמו כן, בניגוד למה שאתה אמרת, ההחלטה על חיסולו של רנטיסי לא הייתה של הדרג הצבאי-מודיעיני (שהמליץ בפירוש שלא לעשות כך, דבר נוסף המרמז על כך שרנטיסי לא היה פצצה מתקתקת) אלא של שרון ומופז ואם אתה לא מאמין לי, אתה מוזמן לבדוק בארכיוני Ynet ו Walla.

בנוגע להשערה שלך, הרי שהיא פגומה מיסודה ואני לא מבין איך אתה לא רואה את זה:

לפי הבנתי, אתה אומר שהחיסול הוא מה שאמור למנוע את גל הטרור (הצפוי) ולא ליצור אותו.

כל זה טוב ויפה, אבל השאלה המתבקשת היא איך זה שזה אף פעם לא הצליח? איך זה שאחרי כל חיסול אותו גל טרור כן מגיע, למרות החיסול?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה נראה לך שצריך לתת לפלשטינאים שטחים שהם לא נמצאים בהם, שטחים שהם לא שלהם, שטחים שאף פעם בהיסטוריה האנושית לא היו שלהם, שטחים שירדן כבשה ונסוגה מהם !? למה ? כי סתא בוש אמר ? כי דודה קונדליסה רוצה ? כי עראפת חושב שזה שלו ?! לא שטחים ולא נעליים, זה לא התנחלויות וזה בושה שקוראים לזה ככה, זה התישבות בשטחים ראויים שסיפחנו בשטח ארץ שהייתה צריכה להיות שלנו ולא אני לא מדבר על נהר הפרת ואחידקל. זה שבאים לשם פלשטינאים בונים שם ערים מסריחות, משריצים כמו דגים כשהמטרה והאידיאל שלהם זה לפוצץ יהודים לא אומר שיהודי שחי מעבר לקו הירוק הוא מתנחל, זה אומר שאנחנו עם מפגר שלא עשה כלום נגד כובש מבית שהולך ודופק לנו ת'צורה.

אם אתה חושב שהחמאס רוצה לראות שמפנים איזה גגון ודגל באיזה הר בשומרון ואז נוכל כולנו ללכת לעקבה יד ביד עם יונים לבנות ולחתום על איזה חוזה מטומטם אז אתה טועה טעות מרה, ברור שהוא רוצה את זה, אבל הוא גם רוצה את יפו ואת עכו ואת נצרת ואת כל חברון ואת לוד ואת רמלה ורוצה לרצוח יהודים, אתה חושב שהם עושים את זה לשחרור הארץ ואני אומר לך, אתה לא ציוני, אתה לא יודע איפה הארץ אתה לא יודע למה ואתה לא יודע כמה... אתה תמים ואתה חי באשליה, יותר נכון אפשר לומר שאתה חי כמו במטריקס, השמאל נמצא במטריקס, השמאל הישראלי הוא לא ציוני, מה שיצא מהמטריקס והוא בציון הוא הימין שהתעורר, שמבין מה קורה מסביבו (סתם אנאלוגיה אולי מצחיקה אבל זה דיי משקף את המציאות).

אין דבר כזה הידברות עם החמאס להפסקת אש, כל שיחה של ערבי עם החמאס זה בשביל ליצור מצב שהחמאס יוכל בהמשך לרצוח יותר או לחזק אירגונים אחרים או כל דבר אחר שיביא לרצח יהודים, זה יכול להיות "הסכם שלום" שבמהלכו הרשות תקבל עוד רובים שילכו לחמאס שימתינו בשקט עד לעליתו הבא של אריק שרון להר הבית (ממש זוועה אה?) ואז הם יעשו מהומות ויהיה איזה יום האדמה כזה או משהו בסגנון, אתה יודע... עוד אחת מההמצאות שלהם כדי לעשות מהומות ואז הם ינסו להתחיל עוד איזו אינטיפדה... מה הבעיה למצוא תירוץ בשביל לפוצץ יהודים באוטובוס ? והחלק העצוב בכל זה זה שהם יודעים שיש יהודים כמוכך שמאמנים שהם עושים את זה בשביל להקים מדינה... מעורר רחמים, בבקשה תעורר וכנס למציאות ? אתה יהודי ישראלי שעושים מהעם שלו סטקים ברחוב בגלל שיש איזה חבורת זבל שרוצה לעשות את זה בגלל חולניות דתית ותרבותית ולא בגלל אף סיבה אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי מה שכתוב בוואלה, שאלה חדשות שלקוחות ישירות מ"הארץ", אני אף פעם לא התייחסתי וגם אף פעם לא אתייחס. ולכל מי שעושה את זה: :lol:

חוץ מזה, התקשורת שמאלנית. מה לעשות? לא להאמין לכל מה שכתוב. ואני, כאזרח נבון, עושה בדיוק את זה. אני לא אומר שהם מעוותים את כל מה שיש, אבל חלקים נכבדים ממה שיש? אכן כך.

מצטער שאני הולך מהסוף להתחלה דן, אבל זה כרגע בוער לי. אתה לא הבנת את מה שאני סבור בו. זה לא בשביל למנוע טרור(נו בעצם כן, אבל לא בדיוק). זה בשביל למזער נזקים. זה בשביל לפגוע בתכנון הטרור, ובשביל לפגוע בהתארגנות. אין שום ספק בכלל שאותו פיגוע היה קורה גם אם לא היינו מנסים להתנקש ברנטיסי. כמו שנאמר בהודעה של מורטר, החאמס לא יסתפק בכלום. פינוי מאחזים, וגם התנחלויות זה שום דבר בשבילו. אם עראפת ואפילו אבו מאזן לא הולכים לוותר על זכות השיבה(מה שלעולם לא נסכים לו, אולי אתה, אבל על גופתה של כל הארץ המתה), אז מה אתה חושב שהחאמס וכל שאר אירגוני הטרור חושבים על זה? תראה, הם רוצים את ארץ השלמה בדיוק כמו ברוך מרזל. בדיוק כמו שלאנשים כמו מרזל או לתנועת "כך" שהם בדיוק כמו אירגוני טרור אין השפעה אצלנו, לאירגוני הטרור ברשות צריכה להיות בדיוק אותה השפעה. במקרה כזה אפשר להגיע לתוצאות. אל תשלה את עצמך בכך שהטרור הוא הכלי היחידי של הרשות. אומנם הוא עשה להם טוב, כמו גם הרבה מאד נזק, אבל בסוף זה רק לרעתם. אנחנו מאז ומתמיד היינו מוכנים לויתורים כואבים, וכל אחד ברשות(גם כל טרוריסט, אני מתכוון לבכירים ולמנהיגים) יודע שהם יקבלו מספיק שטח ובמקרה של חילוק הארץ לנוכח מצבם הם לא יצאו מקופחים. אבל, כל עוד הטרור הוא הכח בעל ההשפעה ברשות, וכרגע זה כך, אנחנו בחיים לא נגיע לשום תוצאות דרך דרך השמאל. אני פעם הייתי שמאלני, אבל הפכתי להיות ימני מאז אהוד ברק. אהוד ברק היה ראש ממשלה מצויין, והא הראה בדיוק למה נגיע כשהטרור הוא הפה של הרשות. הצאנו להם יותר ממה שמגיע להם, אבל הם רצו את זכות השיבה. הם אף פעם לא יוותרו עליה(הטרוריסטים), ולכן אי אפשר לנהל מגעים דיפלומטים עם אף אחד כי זה פשוט מצחיק כרגע. דבר נוסף, אי אפשר גם לתת לאבו מאזן לטפל בטרור כי אין לו את האמצעים בשביל זה.

הדרך היחידה היא לעקור את הטרור מהשורש, עם כל מה שמשתמע מכך, ורק אז לנהל מגעים דיפלומטים.

תגיד לי בכנות דן, במה שונה המצב כרגע מאשר לפני 5 או 10 או 15 שנים? איפה הם יוותרו עכשיו איפה שהם לא ויתרו פעם? בשום מקום. זאת הבעיה.

אם היינו מתחילים בהליך רציני של פינוי מאחזים (מאחז לא שווה התנחלות) בלתי חוקיים, אבו מאזן יכול היה לבוא לחמאס ולומר לו 'הנה, שרון מקיים את חלקו בהסכם

אבל לא המשכת את הסיפור! ואז החאמס יגיד לאבו מאזן: מצויין! עכשיו נמשיך ונסלים את הטרור עד שהם יוותרו על דברים נוספים! לא משנה כמה זמן זה יקח, כי יש לנו סבלנות! אבל זה מראה שאם הם ויתרו פה, הם גם יוותרו במקומות אחרים! עבודה טובה אבו מאזן! ישר כח! קבל ח"ח! נצטרך אותך בהמשך אחרי גל הפיגועים הבא אז תשאר בשטח אוקיי? צ'או!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, התקשורת תמיד מסלפת עובדות אבל היא אף פעם לא משקרת לכן כאשר כתוב (או שראיתי את זה במהדורת החדשות, אני באמת לא זוכר) שראש אמ"ן והרמטכ"ל המליצו נגד הפעולה, זה אכן מה שקרה.

החמאס אכן רוצה את כל ארץ , אך לצערו של החמאס הוא לא זה שיישב איתנו סביב שולחן הדיונים.

יש לו השפעה בתוך הרשות הפלשתינית, וזה דבר מובן מאליו שכן החמאס הוא לא רק ארגון צבאי מקומי אלא יש לו זרועות נוספות (סעד ורווחה לדוגמא, דברים שקנו לו פופולריות רבה בקרב הפלשתינים) אבל אי אפשר לחסל אותו ממש כשם שאי אפשר לחסל שום ארגון טרור אחר ומבצע חומת מגן הוכיח זאת בצורה חד משמעית - היתה ירידה דרסטית בכמות ההתרעות, אבל אחרי מספר חודשים המצב חזר לקדמותו.

אין דבר כזה 'לעקור את הטרור מהשורש'; מה אתה מציע לעשות שלא נעשה כרגע? 'חומת מגן 2'? כאמור, לא יעיל לטווח הקצר-בינוני והמחיר של כזה הוא כבד מאוד מבחינה כלכלית.

כל הססמאות האלו הן מאוד יפות, אבל הן פשוט בלתי מציאותיות, ולראיה החיסולים: כל פעם שאנו מחסלים מישהו, קם אחר במקומו; סביר להניח שייגמר לנו הכסף לטילים לפני שלחמאס ייגמרו האנשים.

הפתרון (הן פתרון מיידי להפסקת האלימות והן פתרון לטווח הרחוק) חייב להיות במישור המדיני לא רק בגלל שבסופו של דבר כן יהיה הסדר מדיני אלא בגלל שזהו המישור היחידי שיש לו סיכוי.

לגבי הסיפור שלי, דווקא כן המשכתי אותו, פשוט בחרת להתעלם ממה שכתבתי הלאה.

במקום להעלות ספקולציות לגבי תגובת החמאס להפסקת אש אמיתית, כתבתי בפירוש שיכול להיות שהחמאס יסכים - צירוף המילים 'יכול להיות' משמעו שיכול להיות שהחמאס גם לא יסכים, לא העלתי השערות בנוגע לזה כי אני לא חוזה עתידות.

מה שכן בטוח זה שכעת אנחנו פשוט לעולם לא נדע אם החמאס היה מסכים או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אני מציע חומת מגן2, אשר יהיה הרבה יותר ארוך ויסודי. ולא יכלול רק חלק מהערים הפלסטיניות, אלא את כולן. זאת אומרת גם עזה, ויש שם הרבה מה לעשות. חומת מגן 2 לפי החזון שלי, זה לא הפיתרון לכל הבעיה, אבל זה תנאי הכרחי להתחלת הפיתרון במישור המדיני.

ומבצע חומת מגן לא הוכיח שום דבר בנוגע לזה שאי אפשר לחסל לחלוטין את הטרור, כי הוא לא היה יסודי. באפגניסטן למשל זה עבד. בעירק, אני סבור שזה עבד. אין שום סיבה שבעולם שזה לא יעבוד גם ביש"ע והערים הפלסטיניות האחרות. פשוט אין שום סיבה.

ההמשך שלי לסיפור זה מה שיהיה. זאת עובדה. זה לא "יכול להיות", אלא שזאת פשוט עובדה. לחמאס ולמנהיגיו אין כזה דבר "הגיון בריא". יש להם את חזון א"י השלמה וזכות השיבה. עד שהם לא יקבלו את זה, הם לא יפסיקו בפיגועים, ובוודאי שלא תהיה שום הפסקת אש. הם אף פעם הרי לא הפסיקו לנסות לעשות פיגועים, ואנחנו כן עשינו מחוות. זה לא עובד.אין מה לעשות...

בשביל שאתה תבין למה אני צודק ב"המשך הסיפור", אתה רק צריך להבין שהחאמס ושאר אירגוני הטרור לא רואים דו קיום כאופציה. הם רואים בנו כאוייב המאיים על קיומם, והדבר היחיד שיגרום לכך שנפסיק להיות איום מבחינתם זה פשוט להתחפף מפה.

לכן, הפיתרון הנ"ל הוא הפיתרון הריאלי היחיד מבחינתי. ובוודאי שאי אפשר להגיד שהוא לא ריאלי.

תגיד לי, אתה מסכים עם זה שהחמאס ואירגוני הטרור האחרים לא יוותרו אף פעם על זכות השיבה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עייף ולילה ואין לי זמן להגיב להכל, אבל משפט קטן אחד.

באפגניסטן, המלחמה האחרונה מוכיחה שזה לא עבד. מי שאימן את בן לאדן ואל קעידה היו האמריקנים. זה לא עניין של השנה-שנתיים האחרונות כמו שהם מציירים את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאני רואה (התגובות שלMini וNice) הם תגובות של אנשים שחיים בחלום.

עכשיו הם אומרים בוא ננסה ונתן לאבו מאזן דברים שירגעו את החמאס או כל אירגון טרור אחר. עכשיו למה לעזעזל צריכה לתת מחוות לטרוריסטים! תחשבו על זה ככה. אם כח שזה אומר פיגועי ירי מחבלים מתאבדים הביאו למצב שישראל מפנה שטחים זה אומר שהכח ניצח. הרי אם מוותרת על מאחזים ועל שטחים מאדמתה זה אומר שהפיגועים עשו משהו שכל האינדיפאדה המזויינת גרמה לשינוי לטובתם. הרי הם מקבלים מה שהם רוצים.

1.להפוך למדינה.

2.לקבל עוד שטחים ממדינת ישראל

3.הפסקת חיסולים מצד צה"ל של פצצות מתקתקות.

4.חילוק של ארץ הקודש.

ועוד הקלות שהם מקבלים

וכל זה בגלל הטרור שהם עשו.

ומה מקבלת. היא מקבלת הודנה! שזה אומר שהחמאס ושאר האירגונים נותנים לנו כמה חודשים של שקט. עד שהם ירצו בוא נגיד את לדוגמא את חיפה. ואז תגיד לא! ואז מה שיקרה פשוט הם ימצאו סיבה ובטוח שהם ימצאו בשביל להתחיל שוב עם המתאבדים! והדבר הכי מצחיק\עצוב(תלוי איך מסתכלים על זה) שיהיה שהשמאלנים שוב יצדדו אותם.

עכשיו הדבר שאני לא מבין זה!

ערפאת! הנבלה הזה פשוט משחק בכולם. כמה ראשי ממשלה היו וכולם נכשלו במשא המתן! למה קשה לי להאמין שהם נכשלו ולא הוכשלו בכוונה מצד ערפאת. ראשי ממשלה מהימין ומשמאל.

שמי שרואה חדשות ורואה מה הולך בשטחים! רואה הסטה קשה כנגד ישראלים ובכלל ארץ ישראל. שירים שמשבחים שהידים. עיתונים שמפרסמים הודעות תמיכה בשיהידים ובכלל במאבק נגד ישראל. תוכניות בטלויזיה שמראות שקרים על העם היהודי ומראות את ה"ישראלי האמיתי" ואיך הוא מבקש כל יום מאלוהים מוות לעם הפלשתיאני. ילדים בני 8+- שמים מטענים לחיילי צה"ל. מתחפשים לשיהידים ושירים ומכורים שירים של שהידים וכרזות של מחבלים שהתפוצצו תלויות ברחבי העיר שמשבחים את הפיגוע שהוא עשה. והחינוך עם הספרים והמורים שמעודדים שינאה ליהודים ואהדה לשהידים. קבלת כספים למשפחת שהבן שלה עוסק בטרור והעלאת המעמד החברתי ועוד 101 דברים.

ובכל הדברים האלו שולט מישהו אחד! ושמו ערפאת!

עכשיו בן אדם שפונה לפיתרון השלום לא צריך לטפל בדברים האלו? הוא לא צריך להתחיל לאסור את הדברים האלו? הוא לא צריך לעשות משהו.

מה שהוא עושה זה פשוט כלום! מסתיר מבוקשים ותומך בטרור ויש לזה הוכחות. אין לי מושג למה הוא עדיין לא חוסל.

ושוב השמאל יוצא נגד המתנחלים שמה שהם עושים זה בדיוק מה שהבדואים עושים. אבל לא תראה שמאלני מפגין נגד הבדואים משתי סיבות

1.למי שגר בנגב כמוני יודע מה זה בדואי. ותאמינו לי יש אנשים טובים אבל זה מיעוט אצל הבדואים ואני בטוח שאם השמאל יעשה הפגנה. אף אחד לא יחזור שלם מההפגנה הזאת כי הם פשוט ירצחו אחד אחד.

2.או שפשוט הערבים יותר חשובים להם מהעם היהודי.

אז לשמאל!

תפסיקו לחשוב איך לתת מחוות ודברים שאבו מאזן יתן להם! עם טרור לא עושים משא ומתן עם אנשים עושים משא ומתן. ערפאת = טרור. כל הממשלה של ערפאת -אירגון טירור חוקי.

אז במקום ללכת למתנחלים לכו למקוטע ותפגינו נגד ערפאת לא לטובתו ובמקום לשפוט את צה"ל על חיסול אנשים שממש לא חפים מפשע והחיסול שלהם זה אומר שכמה יהודים ניצלים.

ועל החיסולים של אנשים בכירים עם המשפחות שלהם. עכשיו אם האבא שלהם הוא בכיר בחמאס! תקנו אותי אם אני טועה אבל הילד לא ילך ללמוד פיזיקה או תורות האטום אם זה לא יהיה עוד שיטה לפגוע בישראל. אז ממש לא מפריע לי שהמשפחות שלהם מתות! כי זה אומר שחיסלנו מחבלים עתידיים.

אז השמאל הישראלי תתפכח כבר ותבין שהתנחלים גם אם כולם יעזבו וגם אם תיהיה מדינה פלשתיאנית וגם אם ישראל תעשה 1001 דברים. עד שזכות השיבה לא תחזור ועד שכל ארץ ישראל לא תיהיה של הפלשתיאנים. לא יהיה שקט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה להעלות רעיון שהועלה במדור הדעות בידיעות אחרונות, ונראה מעניין והגיוני למדי.

שימו לב - בישראל יש מיליון וחצי תושבים ערבים (מתוכם בין 250 ל 400 אלף ילידי הרשות הפלסטינית - כלמור מתנחלים פלסטינים).

זה מעורר את השאלה - על פי הסכם השלום מדוע בישראל מותר למליון וחצי פלסטינים לבנות בית , ובשטחי איו"ש אסור אפילו ליהודי אחד לבנות בית? מדוע הטרנספר חל רק על היהודים? מדוע לא קוראים לערבים המתיישבים בשטחי מדינת מתנחלים?

זה מעורר שאלה מעניינת ומספר פתרונות יצירתיים - מדוע לא לעשות טרנספר כפול - של ערבים מישראל לשטחים, ושל מתנחלים משהטחים לישראל. וכך תהיה "מדינה יהודית" ו"מדינה פלסטינית", ולא "מדינה יהודית עם פלסטינים" ו"מדינה פלסטינית".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שאני רואה את המצב החיסול הזה בא בזמן, רק חבל באמת שלא הרגו אותו.

הם הפרו את התנאי שלהם ופיגוע טרור היה פה!

כך כמובן בא בתגובה ניסיון חיסול של בכיר בחמאס, ויפה שעה אחת קודם.

החיסולים יישמכו כל עוד הטרור יימשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אני מציע חומת מגן2, אשר יהיה הרבה יותר ארוך ויסודי. ולא יכלול רק חלק מהערים הפלסטיניות, אלא את כולן. זאת אומרת גם עזה, ויש שם הרבה מה לעשות. חומת מגן 2 לפי החזון שלי, זה לא הפיתרון לכל הבעיה, אבל זה תנאי הכרחי להתחלת הפיתרון במישור המדיני.

ומבצע חומת מגן לא הוכיח שום דבר בנוגע לזה שאי אפשר לחסל לחלוטין את הטרור, כי הוא לא היה יסודי. באפגניסטן למשל זה עבד. בעירק, אני סבור שזה עבד. אין שום סיבה שבעולם שזה לא יעבוד גם ביש"ע והערים הפלסטיניות האחרות. פשוט אין שום סיבה.

ההמשך שלי לסיפור זה מה שיהיה. זאת עובדה. זה לא "יכול להיות", אלא שזאת פשוט עובדה. לחמאס ולמנהיגיו אין כזה דבר "הגיון בריא". יש להם את חזון א"י השלמה וזכות השיבה. עד שהם לא יקבלו את זה, הם לא יפסיקו בפיגועים, ובוודאי שלא תהיה שום הפסקת אש. הם אף פעם הרי לא הפסיקו לנסות לעשות פיגועים, ואנחנו כן עשינו מחוות. זה לא עובד.אין מה לעשות...

בשביל שאתה תבין למה אני צודק ב"המשך הסיפור", אתה רק צריך להבין שהחאמס ושאר אירגוני הטרור לא רואים דו קיום כאופציה. הם רואים בנו כאוייב המאיים על קיומם, והדבר היחיד שיגרום לכך שנפסיק להיות איום מבחינתם זה פשוט להתחפף מפה.

לכן, הפיתרון הנ"ל הוא הפיתרון הריאלי היחיד מבחינתי. ובוודאי שאי אפשר להגיד שהוא לא ריאלי.

רעיון ממש יפה, ודרך אגב גם ממש לא ריאלי. אני לא אדבר עכשיו על האנשים שאיבדו את הבתים שלהם (מאות), על כל הפצועים וההרוגים החפים מפשע, אלא, רק על העריון עצמו. אתה מציע לעשות "חומת מגן 2", ואיך דבר כזה בדיוק יעזור? זה יעזור אולי אם המטרה הסופית שלך זה לכבוש את כל השטחים לספח אותם למדינת , דבר אשר כרגע הוא לא ממש מעשי (שואה למיליון ערבים בפלסטין?). תסביר לי, לאחר "חומת מגן 2" המרשים, מה יישאר לנו חוץ מיותר פיגועים, ועוד אחים אשר רוצים גאולת דם? תסביר לי, אני מסוקרן... :lsvader:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה להעלות רעיון שהועלה במדור הדעות בידיעות אחרונות, ונראה מעניין והגיוני למדי.

שימו לב - בישראל יש מיליון וחצי תושבים ערבים (מתוכם בין 250 ל 400 אלף ילידי הרשות הפלסטינית - כלמור מתנחלים פלסטינים).

זה מעורר את השאלה - על פי הסכם השלום מדוע בישראל מותר למליון וחצי פלסטינים לבנות בית , ובשטחי איו"ש אסור אפילו ליהודי אחד לבנות בית? מדוע הטרנספר חל רק על היהודים? מדוע לא קוראים לערבים המתיישבים בשטחי מדינת מתנחלים?

זה מעורר שאלה מעניינת ומספר פתרונות יצירתיים - מדוע לא לעשות טרנספר כפול - של ערבים מישראל לשטחים, ושל מתנחלים משהטחים לישראל. וכך תהיה "מדינה יהודית" ו"מדינה פלסטינית", ולא "מדינה יהודית עם פלסטינים" ו"מדינה פלסטינית".

הכל תלוי בשאלה אחת פשוטה: האם יש להם אזרחות ישראלית?

אם כן, אתה לא יכול לגעת בהם.

אם לא, אז הרי שזהו מחדל של רשויות ההגירה ובהחלט יש לגרש אותם חזרה לשטחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...