vic07 פורסם 2008 בספטמבר 8 Share פורסם 2008 בספטמבר 8 יש הבדל גדול בין להגדיר מעמד כלכלי על פי צריכת שירותים אלה ואחרים (ואיני חולק על אבחנתו של קרירין), לבין לייחס תכונות אופי על סמך מעמד כלכלי. אם מר קרירין חושב שמקור הבעיות של IVORY נעוץ בעובדה שהם מוכרים ל"עם" - מבחינתי שישמור את דעותיו לעצמו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2008 בספטמבר 8 Share פורסם 2008 בספטמבר 8 אני מבקש שתחזור בך מהאמירה הזו. אפשר לחשוב שבקרב אנשים "מהמעמד הבורגני" כדבריך אין אנשים שהם בורים מוחלטים במחשבים, ולחילופין ש"מעמד" כלכלי הוא ערובה כלשהיא ליחסי אנוש בסיסיים - ולהיפך.דבריך מאוד מקוממים, ואני בטוח שלא רק אותי.אני אולי לא המנסח הכי טוב בעולם אז כנראה לא הבנתה אותי ברור שבורגנים ומעלה לא שווה יחס טוב יותר וחלק מהלקוחות שלנו יצליחו גם לעצבן דולפינים מה שרציתי לומר זה יותר כמות=פחות איכות ולהפך מי שמשרת מספר גדול יותר של אנשים יש לו בעיה גדולה יותר לפקח על שרות טוב ומקצועי זה לא קשור ישירות למעמד ואני לא בדיוק בורגני אבל זה כן קשור לתפוצה אם מישהו משלם לגנן 100 שקל לשעת טיפול ואותו גנן עובד בפועל 20 דקות ועושה 12 גינות ביום אז שאותו לקוח לא יצפה לשירות כמו של גנן ב250 שקל לשעת טיפול במחשבים זה אותו סיפור בדיוק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2008 בספטמבר 8 Share פורסם 2008 בספטמבר 8 פתרון לכל אלו שלא מרוצים מהקניה!!!!א. יש לכם 14 יום להחזיר את המוצר באריזתו המקורית ולקבל כספכם חזרה.ב. יש לכם אופציה לתת ביקורת על חנות בצירוף חשבונית קניה באתרים רבים כמו זאפ למשל! ... תאמינו לי, החנות כבר תיצור עמכם קשר! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sanction פורסם 2008 בספטמבר 8 Share פורסם 2008 בספטמבר 8 תהיה מדוייק. החוק הראשון תקף רק להזמנה בטלפון/אינטרנט/רוכלות (מישהו בא אלייך הבית ומכר לך מוצר). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
psychuil פורסם 2008 בספטמבר 8 Share פורסם 2008 בספטמבר 8 במקרה של אייבורי, אם הם לא רואים שפתחת והשתמשת, אתה יכול להחזיר במהלך ה14 יום הראשונים.(במידה ואין קרעים או פגמים באריזה) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
My_Name פורסם 2008 בספטמבר 8 Share פורסם 2008 בספטמבר 8 כמות גדולה יותר לא צריכה לגרום לירידה באיכות המוצר.אני כלקוח יחיד, משלם על המוצר שאני קונה, וזה לא מעניין אותי שהם מטפלים בעוד 132K אנשים, אני רוצה לקבל תמורה מלאה לכספי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2008 בספטמבר 8 Share פורסם 2008 בספטמבר 8 אבל העניין זה שאתה קונה מהם כנראה ביותר זול ולפעמים משמעותית ביותר זול אם אני הייתי פותח עסק למכירת מחשבים אין סיכוי שהייתי מוכר או מפרסם מחשב ב1500 שקל ללכת על רווח מאוד נמוך למוצר גורר השלכות חלקן שליליות חלקן חיוביות אם אתה רוצה חנות עמוסה שמוכרת בזול אל תצפה שיפרשו לך שטיח אדום בכניסה לי אין בעיה שמחשב יעלה יותר כדי שהעובדים שישכרו יהיו ברמה גבוה יותר שהשרות יהיה אדיב ומהיר ושהמוצרים יהיו ביבוא רשמי הבעיה שיותר אנשים מחפשים את המחיר הזול ואז מחפשים להתלונן קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xytkhi פורסם 2008 בספטמבר 9 מחבר Share פורסם 2008 בספטמבר 9 חלק מהמסקנות שלי לגבי השרשור הזה : 1. איבורי רשת חובבנית, זולה יחסית, ושירות קלוקל במקרים רבים. 2. אפשר לרכוש מוצרים מאייבורי - בעיקר אם רוכשים בחלקים ועדיף כמובן ארוזים מהמפעל וכיוצא בזה. מעבד, לום אם, כ. מסך וכו.3. באייבורי נעשות טעויות רבות כגון התקנת חומרה לא נכונה, [ מעניין שתמיד זו חומרה נחותה יותר מההזמנה ] יש לשים לב בזכוכית מגדלת.תודה לכל המגיבים והדיעות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.