על השירות הגרוע של IVORY - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

על השירות הגרוע של IVORY


xytkhi

Recommended Posts

אתה מתכוון, תוכל לעשות הכל, חוץ מלשחק. לא במשחקים הכי חדשים, לשחק בכלל.כרטיס מובנה זה זבל.

וכן, ספק חרא (והשיפור שהם מציעים גם לא מזהיר,ספק של EZCOOL), וגם מארז גרוע ("איכותי! מפח עבה!").

זה לא מחשב למשחקים ואפילו הוא ישחק סימס או WoW או כל משחק שטותי המוני אחר, שלא לדבר על משחקי פלאש.

אפילו שמו שם 2 גיגה .

במפרט עצמו אין בעיה בתור מחשב זול. אנחנו מדברים על החברה כשגורם שירות שאמור גם לטפל בבעיות שלך. זאת לא קנייה של שגר ושכח. הם נותנים אחריות לכמה שנים ושם הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אחרי הלקוח השלושים, שמתמקח כמו בשוק ורק מחפש איפה לגרד את ה-10 שקלים, לא יהיה לך כוח לאדיבות. אחרי הלקוח השלושים, שקנה מוצר שאין לו מושג איך להשתמש בו, ועוד מאשים אותך שמכרת מוצר פגום, לא יהיה לך כוח לשירותיות.

עם כל הכבוד זה התירוץ הכי מחורבן שיצא לי לשמוע עד היום.

בתור טכנאי שירות בחברה גדולה אני עובר בהרבה בתים של אנשים ויוצא לי להתקל בבעיות כמו "למה הוורד לא עולה ?" ו"המחשב תקוע! אני כל הזמן לוחץ והוא תקוע!" וכו' וכו' ועוד מגוון מקרים מעצבנים במיוחד שרק שורפים לי דלק. אז מה ? אני בכל זאת נדבק לנהלי שירותיות ואדיבות של החברה, לא משנה כמה כוח נשאר לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסכים איתי שיש הבדל בין טכנאי שעובר מבית לבית ומתקן בעיות שטותיות (שמקבל עליהן כסף) לבין נציג חנות שמקבל כל כמה זמן לקוח מפגר ש"מאשים אותך במוצר שהוא לא יודע להשתמש בו" ועוד על זה הוא לא מקבל אגורה, רק עצבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם מעבד כמו E8400

ועיבוד גרפי כמו GMA 3100 UPTO 384MB

אתה יכול רק לעשות שמיניות באוויר

אם אתה משתמש במחשב לצורך דברים כמו קידודים, עבודה משרדית וכו'- המחשב הזה בסדר גמור.

יש אנשים שפשוט לא משחקים במחשב.

יש אנשים שלא איכפת להם אם זה מארז איכותי או לא. יש אנשים שזה לא מעניין אותם האם הספק איכותי וכו'- הרי ביננו, בסופו של דבר המחשב עובד- ולא תמיד פחות טוב (או בצורה רועשת יותר וכו').

חוץ מזה זה מחשב ב 1500 שקל. :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כל הכבוד זה התירוץ הכי מחורבן שיצא לי לשמוע עד היום.

בתור טכנאי שירות בחברה גדולה אני עובר בהרבה בתים של אנשים ויוצא לי להתקל בבעיות כמו "למה הוורד לא עולה ?" ו"המחשב תקוע! אני כל הזמן לוחץ והוא תקוע!" וכו' וכו' ועוד מגוון מקרים מעצבנים במיוחד שרק שורפים לי דלק. אז מה ? אני בכל זאת נדבק לנהלי שירותיות ואדיבות של החברה, לא משנה כמה כוח נשאר לי.

אני מבטיח לך שאחרי שתסביר ללקוח שעה על מוצר רק כדי שאותו לקוח יגיד "אתה יודע, הייתי בארצות הברית לפני חודש, אתה יודע כמה ה- הזה עולה שם? 150$! גנבים פה בארץ. מזל שקניתי שם." או אחרי שתסביר במשך שעה על מוצר מסויים ללקוח שמנצל אותך בגלל הידע, כי בחנות אחרת לא ידעו להסביר לו ואחרי שאתה משקיע בו כל כך הרבה זמן ואנרגיה, לרוב על חשבון לקוחות אחרים, ואותו לקוח חוזר לאותה חנות וקונה שם את המוצר ב-50 שקלים פחות אתה תרצה לדקור אותו.

אני יודע להיות מנומס ואדיב, אבל אחרי הלקוח החמישים פשוט כבר אין כוח. לאף אחד. אפילו דאלי לאמה היה דוקר מישהו. אם מישהו טוען אחרת הוא פשוט שקרן. אז ספר את הבולשיט שלך למישהו אחר, בסדר? ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אנשים שלא איכפת להם אם זה מארז איכותי או לא. יש אנשים שזה לא מעניין אותם האם הספק איכותי וכו'- הרי ביננו, בסופו של דבר המחשב עובד- ולא תמיד פחות טוב (או בצורה רועשת יותר וכו').

חוץ מזה זה מחשב ב 1500 שקל. :nixweiss:

ספק כוח הוא רכיב קריטי במחשב.

רעש זה כבר עניין של איכות חיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסכים איתי שיש הבדל בין טכנאי שעובר מבית לבית ומתקן בעיות שטותיות (שמקבל עליהן כסף) לבין נציג חנות שמקבל כל כמה זמן לקוח מפגר ש"מאשים אותך במוצר שהוא לא יודע להשתמש בו" ועוד על זה הוא לא מקבל אגורה, רק עצבים.

לא ממש. עבדתי גם באחת החנויות בבאר-שבע. כטכנאי אני "סובל" בדיוק באותה מידה. מה אתה חושב, שאני לא נתקל בלקוחות שמאשימים אותי שמחקתי להם את כל הקבצים (כאשר יידעתי את הלקוח מראש שהמשחב יעבור פורמט וכל המידע ילך לאיבוד :nixweiss:), הרסתי להם את המחשב (משחקים לא עלו על מחשב חלש מדי) וכו' וכו'. אז מה ? יש דרכים להתמודד עם תלונות כאלו.

אני מבטיח לך שאחרי שתסביר ללקוח שעה על מוצר רק כדי שאותו לקוח יגיד "אתה יודע, הייתי בארצות הברית לפני חודש, אתה יודע כמה ה- הזה עולה שם? 150$! גנבים פה בארץ. מזל שקניתי שם." או אחרי שתסביר במשך שעה על מוצר מסויים ללקוח שמנצל אותך בגלל הידע, כי בחנות אחרת לא ידעו להסביר לו ואחרי שאתה משקיע בו כל כך הרבה זמן ואנרגיה, לרוב על חשבון לקוחות אחרים, ואותו לקוח חוזר לאותה חנות וקונה שם את המוצר ב-50 שקלים פחות אתה תרצה לדקור אותו.

אני יודע להיות מנומס ואדיב, אבל אחרי הלקוח החמישים פשוט כבר אין כוח. לאף אחד. אפילו דאלי לאמה היה דוקר מישהו. אם מישהו טוען אחרת הוא פשוט שקרן. אז ספר את הבולשיט שלך למישהו אחר, בסדר? ::)

מה שתרצה. מבחינתי זה עדיין תירוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מבין אותי לא נכון. ברור שלא עמדתי עם חיוך של 30 שיניים כל היום, אבל תמיד עשיתי כל מה שאני יכול כדי להשאר כמה שיותר אדיב ללקוח, תמיד ספגתי האשמות בלי להטיח אותן חזרה, עלבונות, קללות ושלל ביטויים אחרים. אז מה ? סה"כ יש מישהו מעלי שאמור להתמודד עם התלונות, אני לא בעל הבית. אז מה אכפת לי לשמור על שירותיות ולקרוא לאדם שמקלל אותי 'אדוני' גם אחרי שהוא שפך מבול קללות שכללו מוות של אשתי לעתיד ועוד חלקים מהמשפחה שלי. בסופו של היום אני לא מתמודד עם אותו בחור אלא המנהל מעלי. כל עוד אני יודע שלא עשיתי שום דבר רע, לא מכרתי מוצר פגום, לא מכרתי מוצר שלא מתאים ולא תיקנתי משהו מעבר לגבולות האחריות, למה שאני אתמודד עם זה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לשרות

אני אולי בתחום אחר אבל הרבה מהעסק של אחי בנוי על שרות

הלקוחות שלנו משלמים 250 שקל לשעת עבודה ומעל 2000 שקל ליום עבודה וזה למרות שיש גננים זולים יותר

בגלל שהם יודעים שהם יקבלו שרות מקצועי וסבלני

ותאמינו לי יש אנשים מאוד מעצבנים

בסופו של דבר לקוחות שאחרי כמה עבודות לא מרוצים אנחנו מסיימים את העבודה בצורה טובה

ואומרים שלום ולא להתראות

וחלק מהלקוחות האלו עוד מטלפנים

פשוט כי גננים אחרים או בורחים מהר או לא מקצוענים או שדופקים אותם בכל מיני דרכים

אבל העסק שלנו פועל בעיקר מול המעמד הבורגני ומעלה

אם איבורי מוכרת בעיקר ל"עם" ומוכרת בכמויות מאוד גדולות

אני יכול להבין בעיות אם זה

זה לא אומר שכל דבר מוצדק ואני אישית לא קונה מהם

אבל בארץ אני לא חושב שיש קהל גדול לחנויות מחשבים מקצועניות אם מחירים בהתאם

גם שיש חנות מקצועית אנשים מחפשים מחירים כולל הרבה אנשים בפורום

ופה הבעיה הגדולה

אם מישהו חושב שהמחשב שהוא קנה בשקל תשעים שווה גם שרות אדיב מהיר ואמין

אולי הוא צריך לבדוק את עצמו

לאומת זאת אתמול לקוחה נתנה לי טיפ רק על זה שהייתי קשוב

וזה למרות שהיא משלמת 250 לשעת עבודה ולא נפוץ לתת לגנן טיפ

בכלל אני מרוויח היום יותר כי העסק בפריחה

כי אני ואחי נותנים שרות מקצועי ואדיב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל העסק שלנו פועל בעיקר מול המעמד הבורגני ומעלה

אם איבורי מוכרת בעיקר ל"עם" ומוכרת בכמויות מאוד גדולות

אני מבקש שתחזור בך מהאמירה הזו. אפשר לחשוב שבקרב אנשים "מהמעמד הבורגני" כדבריך אין אנשים שהם בורים מוחלטים במחשבים, ולחילופין ש"מעמד" כלכלי הוא ערובה כלשהיא ליחסי אנוש בסיסיים - ולהיפך.

דבריך מאוד מקוממים, ואני בטוח שלא רק אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתם אותו נכון,

מה זאת המגמה המסריחה הזאת לרדת על קרירין על כל דבר שהוא כותב?! :s07:

בכל מקרה, הוא התכוון שאייבורי מוכרת במחירים "עממיים" כלומר בזול מאוד יחסית לאחרות, והוא עצמו משרת בורגנים בלבד, כי מי שיש לו וילה וגינה ואת היכולת לשלם 250 לשעת טיפול בגינה = בורגני, לא תסכים איתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...