על השירות הגרוע של IVORY - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

על השירות הגרוע של IVORY


xytkhi

Recommended Posts

  • תגובות 97
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ניתן להחזיר מוצר תוך 14 יום רק אם נקנה מרחוק, קרי הוזמן בטלפון או באינטרנט, או שמדובר בעסקת רוכלות(באו אליך הבייתה), וגם אז החנות רשאית לגבות 5% מערך המוצר או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים.

אם אתה צודק אז אייבורי מעולים בקטע הזה

יצא לי כבר להחזיר להם מוצר ביום ה - 13

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף פעם לא קניתי מוצר באייבורי לכן אין לי חוות דעת על השירות של הרשת. בתור אחד שמכיר מקרוב את הצרכן הישראלי, גם כאשר אותו צרכן מקבל שירות טוב לפי התקנון הוא חושב שמנסים לדפוק אותו. בתקופה שלי בבאג הגיעו לקוחות עם מוצרים תקולים והפנתי אותם, לפי התקנון, לנקודת שירות של היבואן או הצעתי לשלוח את המוצר דרך הרשת. הרוב זרמו, אבל תמיד היו את אלה שהתחילו לצרוח "לא! אני לא מוכן! אני לא מכיר את ישפאר! אני מכיר את החנות! אני רוצה שתחליף! עכשיו!!!" כל הניסיונות להסביר שכאן זו נקודת מכירה ולא נקודת שירות כשלו ואותם לקוחות יצאו זועמים מהחנות. אידיוטים.

לכן תלונות על השירות הגרוע של אייבורי אני לוקח בערבון מוגבל. הם עושים טעויות, נכון, אבל כל שמוכרת בכמויות אדירות כמו אייבורי הייתה עושה טעויות. אין ספק שיש לקוחות שנדפקו, אבל הרוב קיבלו שירות. זה שהם חושבים שהשירות לא טוב, כי המוכר לא נישק להם את הרגליים ועשה את מה שהם דרשו (כמו מוצר חדש כאשר אין שום הצדק להחלפת מוצר), זה לא אומר שאין שירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב נו בכלל אין טעם להסביר.

אני מודע לזה שאייבורי הם לא החנות לקהילת גיימרים כמוכם.

אך לאדם שרוצה מחשב סביר ב2000 שקל, אחלה חנות.

לפי מחשב ששכן שלי קנה מהם זה בכלל לא מתאים לאדם שרוצה מחשב סביר ב2000 שקל

תראה השכן שלי הלך לקנות מהם בגלל הפרסום

לקחו לו עוד מעל 400 שקל על WIN 2002 ולא נתנו לו את דיסק ההתקנה

לפחות לפי מה שאני הבנתי

אמרו לו שישדרגו כרטיס מסך מה שלו היה בפועל

נתנו לו ידית משחק סוג ז

בקיצור יצא במקום ב2000 שקל ב3700 וקיבל מחשב מחורבן

כדי להפוך את המחשב שלו לנורמלי צריך להחליף : מארז\מסך\כרטיס מסך \עכבר\ואולי גם ספק

ובגלל שנתנו לו ידית משחק מחורבנת ויש לו ילדים אז גם ידית משחק

ב3700 שקל היה אפשר לבנות מפרט טוב בהרבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברני אתה מדבר כל כך הרבה שטויות, עלק הכל מבוסס על רגשות ושמועות, כל אחד פה מביא לך הרבה דוגמאות מצויינות.

לצערי יוצא לא לקנות באיבורי מדי פעם כי זו החנות הנורמלית היחידה באזור שלי.

האנשים שם לא מבינים כלום מהחיים שלהם, מנסים לדחוף לך כל מיני מוצרים שאתה לא רוצה ולא צריך, קרה לא מעט פעמים שהם פשוט לא מספקים דברים שהוזמנו, אולי הלקוח לא ישים לב (הזמנתי מחשב עם והם פשוט לא נתנו אוזניות)

קניתי מהם נייד שהייתי צריך בדחיפות, נתתי להם שבוע זמן הספקה והם התחייבו לספק לי אבל נחש מה? הם סיפקו לי רק אחרי שבוע חצי, אני כבר לא הייתי באזור ולא יכולתי לאסוף את המוצר אז החוצפנים רצו על הטעות שלהם 200 שקל דמי ביטול, הם ניסו למרוח אותי במטרה שאולי אני אשבר ויתן להם את ה200 שח האלו אבל בסוף הם הבינו שאין להם ברירה, הם ידעו שהם טועים ואני צודק והחזירו לי תכסף.

מרכיבי המחשבים שלהם עושים אין סוף טעויות, פעם המחשב לא מזהה כונן אופטי אז אני פותח את המחשב ורואה שהוא בכלל לא מחובר, מחשב אחר שהם בנו לא זיהה כרטיס רשת , גם הוא היה רופף לגמרי ולא היה כלל בתוך החריץ שלו.

ביקשתי מהם פעם שהזכרונות יהיו בערוץ כפול (כי משומה הם לא עושים את זה) ונחש מה? היה רק שבב אחד בערוץ אחד.

ואני יכול להמשיך עד מחר אז תפסיק לחרטט פה שהכל שמועות ורגשות, איבורי זו חרא(!) של ורק קמצנים חסרי שכל ממש יקנו שם את מוצרי המחשב שלהם, אני קניתי מהם חלקים בודדים בערך 4 פעמים וזה היה סיוט, כל שאר הנסיון שלי היה עם מערכות של אנשים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא. אם כבר, להיפך: אנשים שמבינים בתחום, יודעים טוב מה הם צריכים ובמידת הצורך יכולים לפתוח ולתקן דברים (או בכלל מרכיבים בעצמם) עשויים להעדיף את אייבורי בגלל המחירים (לא שזה משתלם לדעתי). אנשים שמחשבים זה לא התחום שלהם, אלא פשוט רוצים מחשב לא יקר אבל אחד שמשתלם למחירו, כולל בחירת חלקים הגיונית ושעובד בלי תקלות לאורך שנים - עדיף להם שיתרחקו.

אני מסכים עם הגירסה הזו.

אני חושב שכבר כתבתי על זה בפורומים, אז אני מקווה שאני לא מנחס את עצמי - אני יכול להעיד שקניתי מהם לפטופ (מעבד וזכרון משודרג) וסט אלחוטי BT של MS לפני כשנה, ולאחרונה גם Z5500. כל המוצרים במחירים הזולים בארץ, הכל תאם את ההזמנה המדוייקת שלי, הכל חדש וארוז והכל גם עובד עד עכשיו. הלפטופ שלי איחר ב- 4 ימים טוטאל, קיבלתי הנחה במחיר + . הסט האלחוטי הגיע לפני הזמן אבל ניתן למישהו אחר בטעות (!) והמוכר הובך קשות, קיבלתי אותו למחרת, עדיין לפני הצפי. את המערכת קיבלתי כשלושה ימים לאחר ההזמנה, למרות שהצפי היה שבוע.

אז כן, הם "עמחה" ולא מומחי מחשבים, אם ניקח לדוגמה את תחום הרמקולים - כמה שיותר RMS זה יותר טוב, או את תחום המסכים - כמה שפחות MS יותר טוב (לא נראה לי שהם יודעים על פאנלים), אבל אני רגיל לזה. בכל חנות, בכל הארץ, בכל תחומי המכירות של האלקטרוניקה. יחד עם זאת, יש מומחים גם במקומות כאלה, כמו בכל תחום זה גם עניין אינדיבידואלי, ועל כל עשרה אהבלים יש אחד שיודע על מה הוא מדבר. זה בטח לא בסדר חוסר הידע, אבל גם בטח שאני לא הולך להתמם ולחשוב שזה רק אייבורי ככה. מבחינתי הם שם כדי לתת לי את המוצר חדש ובזול, אני לא צריך את העצה שלהם. זו הסיבה שאני "תומך" בגירסה של ויק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף פעם לא קניתי מוצר באייבורי לכן אין לי חוות דעת על השירות של הרשת. בתור אחד שמכיר מקרוב את הצרכן הישראלי, גם כאשר אותו צרכן מקבל שירות טוב לפי התקנון הוא חושב שמנסים לדפוק אותו. בתקופה שלי בבאג הגיעו לקוחות עם מוצרים תקולים והפנתי אותם, לפי התקנון, לנקודת שירות של היבואן או הצעתי לשלוח את המוצר דרך הרשת. הרוב זרמו, אבל תמיד היו את אלה שהתחילו לצרוח "לא! אני לא מוכן! אני לא מכיר את ישפאר! אני מכיר את החנות! אני רוצה שתחליף! עכשיו!!!" כל הניסיונות להסביר שכאן זו נקודת מכירה ולא נקודת שירות כשלו ואותם לקוחות יצאו זועמים מהחנות. אידיוטים.

לכן תלונות על השירות הגרוע של אייבורי אני לוקח בערבון מוגבל. הם עושים טעויות, נכון, אבל כל שמוכרת בכמויות אדירות כמו אייבורי הייתה עושה טעויות. אין ספק שיש לקוחות שנדפקו, אבל הרוב קיבלו שירות. זה שהם חושבים שהשירות לא טוב, כי המוכר לא נישק להם את הרגליים ועשה את מה שהם דרשו (כמו מוצר חדש כאשר אין שום הצדק להחלפת מוצר), זה לא אומר שאין שירות.

כזה בולשיט. למה בNEWEGG אין תלונות ? אני בטוח שהם מוכרים הרבה יותר מאייבורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנימה יותר אופטמית - הלוואי שכל החנויות יהיו כמו זיגזג מחשבים (רק במחירים של אייבורי) - :)

הייתי מוכן כמוך אפילו ללא המחירים של אייבורי. כי לשרות, אחריות, ומקצוענות אין מחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כזה בולשיט. למה בNEWEGG אין תלונות ? אני בטוח שהם מוכרים הרבה יותר מאייבורי.

אני מסכים.

הצרכן האמריקאי הוא לא פחות "דרשן" ומעצבן מהישראלי- והאמת, שכנראה הרבה יותר.

הצרכן הישראלי אוהב לבלבל את המוח, אבל נותן שידרכו עליו בלי הפסקה (דוגמאות? , כבלים\YES, מזונונים בבתי וכו').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ידוע שהתהליך שהולך באייבורי הוא כדקלמן :

מוצר נקנה על ידי אייבורי > הטכנאי בודק,רואה שהוא תקין,שוד ושבר!!! מהר להעביר על(הכנס מוצר שאייבורי מוכרת כאן)ווישט עם סמרטוט כדי שיהיה חדש יפה ורענן ללקוח (פראייר) העתיד לבוא,

וככה עם כול מוצר שמגיע אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים.

הצרכן האמריקאי הוא לא פחות "דרשן" ומעצבן מהישראלי- והאמת, שכנראה הרבה יותר.

הצרכן הישראלי אוהב לבלבל את המוח, אבל נותן שידרכו עליו בלי הפסקה (דוגמאות? סלולר, כבלים\YES, מזונונים בבתי קולנוע וכו').

צרכן או לא צרכן, תסכים איתי שבסוף אנחנו מגיעים לכמה השירות היה אדיב (ולא משנה כמה הלקוח קילל/צעק/איים) ? שים לב שבכל הרקורד של באינטרנט יש אולי חמשיה תלונות וזו לא חנות בת שבועיים. למה שהסטנדרטים לגבי חנויות ושירותיות בארץ יהיו נמוכים יותר ? למה פה לא מחנכים לשירותיות כמו בCISCO ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אדיבות ושירותיות לא עולים כסף.

זה לא מדוייק.

גם איש השירות הכי מדהים ירד בטיבו כאשר יהיה עליו עומס (והרבה עובדים עולים יותר).

עובדים טובים גם מצפים לקביעות בעבודה ולמשכורת יותר גבוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...