ספק זלמן ומדניות החלפה בSKYPC - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ספק זלמן ומדניות החלפה בSKYPC


mano4now

Recommended Posts

שלום אנשים,

לפני כחצי שנה , רכשתי ספק זלמן מSKYPC לאחר שראיתי שהמון חבר'ה כאן קנו משם והיו מרוצים.

כעת שאני נזקק לשירות שלהם, הם טוענים שאין החלפה של הספק 1 ל 1 , אלא שהם ישלחו את זה ליבואן ויבדקו את זה שם וזה תהליך שיארך כשבועיים.

המלצתם שארכוש כעת ספק חדש.

האם זה נשמע הגיוני ? האם ככה זה אצל כולם ?

אני מצפה שרכיב תקול עם אחריות ל3 שנים יחליפו לי אותו בחדש בתחום תקופת האחריות בכלל ובטח שבחצי שנה הראשונה בפרט.

מצפה לתגובותיכם ונסיונכם בנושא.

מנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה כניראה תלוי בבעיה. מה הבעיה בספק ? הוא לא עובד בכלל ? לא נדלק ולא מספק מתח, במקרה כזה אני מניח יחליפו לך אותו מייד.

אך עם זאת בעיה של יציבות של מערכת שהספק אשם בה לדוגמא או משהו בסגנון שלא ראוים בעין בגלוי במקום, אז הם מתחילים עם השטויות שלהם.

אני מניח שאצלך זה מקרה שני ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז במקרה זה אתה צודק, אתה צריך ללחוץ אליהם שיממשו את אחריות ויחליפו לך אותו ! זה חוצפה להגיד לך לקנות חדש אחרי חצי שנה כשהוא עדיין באחריות ! מה

היא שווה אחריות עם אומרים ללקוח "קנה חדש" איזה פיגור!

אני רק מופתע שזה קורה ב- SKYPC שכולם כל כך מתים אליה... עם זה היה IVORY עוד הייתי מבין. עכשיו אני מגיע למסקנה שלא משנה איפה אתה קונה תלוי

במזל על איזה אנשים תיפול ולא משנה עם זה ב IVORY או SKYPC או כל חנות אחרת !

מניסיון האישי

אני אישית קניתי הכל ב- IVORY וכשהייתה בעיה תמיד החליפו לי, DVDRW של NEC ש נדפק אחרי 10 חודש, החליפו במקום בלי שום בדיקה אפילו או שאלות מיותרות לחדש וטוב ממנו אפילו, הרדדיסק, הריצו אליו בדיקה במקום מצאו בעיה והחליפו אותו לחדש באותו יום אחרי כ -30 דקות.

לצערי אין לי מה עוד להמליץ לך במקרה כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכשתי מהם ציוד למחשב לפני כמה חודשים. הייתה לי תקלה משונה בלוח האם (לא זיהה את המקלדת בשום פנים ואופן דרך ודרך כל חיבור שהוא), החזרתי להם בלי שאלות מיותרות. מאחר שלא היה להם במלאי דומה הם הציעו לי זיכוי, אבל העדפתי להמתין שבוע ללוח אם מאותו הדגם. זה אמנם היה מציק, אבל ככה זה עובד ואין לי טענות לסקיי בעניין זה (רק לג'יגהבייט).

אני מתפלא שעושים לך בעיות, משום שלי הם הסכימו לתת זיכוי במקום.

אופציה נוספת - תבקש מהם ספק חלופי בהשאלה, תסביר שזה מחשב לעבודה שוטפת ויש לך לקוחות שלוחצים עליך וכל מיני שטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי זה המקרה הראשון.

הספק לא נדלק בכלל.

עכשיו הם מציעים שאני אקנה HEC.

מנו

הם מציעים לתת לך HEC במקום הזלמן? כי זה נשמע לא הגיוני שהם יגידו לך לקנות ספק נוסף, אז כנראה לא ניסחת נכון את המשפט.

ד"א - שבוע-שבועיים זה פרק זמן הגיוני. עד שהספק מגיע ליבואן לוקח יום-יומיים כנ"ל לגבי החזרתו. ואם תיקח בחשבון שישנם רק 5 ימי עסקים בשבוע - כל העסק הופך להגיוני. אין מה להתעצבן, הם לא אמרו לך שלא יתקנו לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר ויכוחים, ההצעה שלהם היא שאני אקנה ספק HEC בכסף מלא והם ישלחו את הזלמן שלי ליבואן למשך של שבועיים עד 21 יום.

ולאחר חזרת הזלמן אני אחזיר את הHEC ואקבל זיכוי עליו ואחזור עם הזלמן שיכול להיות מתוקן ולא שהוחלף.

מרגיז, מתסכל ואני גם לא מאמין שהם יזכו אותי ישר בלי תרגילי "מצליח " למינהם.

האם כל החנויות ככה ?

מנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר ויכוחים, ההצעה שלהם היא שאני אקנה ספק HEC בכסף מלא והם ישלחו את הזלמן שלי ליבואן למשך של שבועיים עד 21 יום.

ולאחר חזרת הזלמן אני אחזיר את הHEC ואקבל זיכוי עליו ואחזור עם הזלמן שיכול להיות מתוקן ולא שהוחלף.

מרגיז, מתסכל ואני גם לא מאמין שהם יזכו אותי ישר בלי תרגילי "מצליח " למינהם.

האם כל החנויות ככה ?

מנו

אני מבין שלא הם הרכיבו את הספק אלא אתה לאחר שקנית מהם.

אם תסתכל באמנת השירות שלהם: http://skypc.co.il/Page.asp?page=182

תראה בפסקה על האחריות שאין החלפת מוצר שניזוק כתוצאה מהזנחה\שימוש לא נכון\התקנה לא נכונה.

הם צריכים שהיבואן יבדוק שהתקלה באמת התרחשה בגלל פגם יצור, ולא בגללך.

יש לציין שאם הבעיה היא ברכיב אחר במחשב שמונע ממנו לפעול כשורה, והספק תקין - תחויב ב120 שח דמי בדיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מטרת הקנייה של הספק היא, כנראה, למימון שרות הלוגיסטיקה, ובכך, לכאורה, הם מתנים שרות בשרות.

מאידך, במידה ואתה גר בראשון לציון, תיצור קשר עם היבואן מידיקום ותבדוק מתן שרות ישירות מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסה"כ אני מצפה מחנות כמו SKYPC שנחשבת כביכול לחנות טובה , לבדוק את הספק במעבדה ובמידה והיא מחליטה שהוא לא תקין לקבל במקום החלטה או לתת לי ספק זהה במקום ואז להתחשבן עם הספק או להאשים אותי שאני שברתי\שרפתי\ריסקתי את הספק ולהעיף אותי בבושת פנים.

זה לא הגיוני שהם יקחו ממני את הספק לשבועיים עד 21 יום לבדיקה אצל היבואן ואז יחליטו מה לעשות איתי ועכשיו אתה גם מראה לי שאולי יקנסו אותי ב120 ש"ח.

איפה השירות ? למה להטריח את הצרכן ?

למה אני צריך להיענש פעמיים ? פעם שהספק בכלל נדפק ( עם אחריות ל3 שנים ומחיר ציפיתי שישתדל לעבוד קצת יותר זמן ) ופעם שנייה בהמתנה הארוכה.

ואת הספק החילופי אני מצפה לקבל ללא עלות כלל. למה לחייב אותי ? שיקחו מצידי צ"ק ערבון או כתב התחייבות . כשהם מחייבים אותי, אני בטח גם לא אראה את הכסף הזה.

התאכזבתי מהחנות שלהם, אבל באותה נשימה אני גם אומר שיתכן שזה ככה אצל כולם.

מנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש חנות בנהרייה לא מוכרת(כתבתי נכון?)והשירות שם מעולה...קניתי שם 2 מחשבים לאחד היתה בעייה עם ה החליפו אפילו בלי לישאול מה הבעייה...וגם ראיתי באיזה יום שהאיתי שם שלאחד נישרך הכרטיס מסך על המקום הביאו לו חלופי(לא מאותו דגם) ואמרו שישלחו את הכרטיס שלו לספק שיבדקו...אבל הביאו לו בחינם את החילופי למרות שלחנות זה עולה כסף...אבל מה לעשות ככה זה...וגם שמעתי כמה פעמים שהיו בעייות עם SKYPC אבל כעיקרון היא חנות טובה...(למרות שיש ליפעמים בעיות)

אגב יש לך את ZAP אם אתה לא מרוצה משירות או משהו אתה יכול ליכתוב שם...

מקווה שעזרתי במשהו חח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל- mano4now

אין חולק על כך שכל לקוח זכאי לשירות ולאחריות על מוצר הוא רכש במיטב כספו,

אך, יש גם להבין איך המערכת עובדת.

החנות הינה ה"צינור" המקשר שבין היבואן, נותן האחריות לבין הלקוח הסופי.

על החנות לתת מענה ללקוח, במתן מוצר חליפי עד אשר יתוקן/יוחלף המוצר אצל היבואן.

מוצר שנעשה בו שימוש, בין ראוי ובין בילתי ראוי נבחן ראשית בחנות ואחר אצל היבואן.

היבואן בהתאם לממצא המתגלה מחליט על אופן הטיפול במוצר.

אין כלל של החלפה של מוצר תקול במוצר חדש !!!

האם, במקרה של ספק-כח לשם דוגמא, נתיך שרוף עקב קפיצת מתח מזכה אוטומאטית במוצר חדש?

האם תקר בגלגל לאחר נסיעה של חצי שנה מזכה בצמיג חדש?

כאשר גם ברכישת מוצר בעל ערך העולה עשרות מונים לעומת ס"כ אין החלפה בחדש. (גם במכונית)

ובאשר למקרה המוזכר כאן, על החנות, לדעתי, היה לתת מוצר חלופי ללא תמורה משך זמן הטיפול במוצר התקול,

וזאת ללא תמורה שכן המוצר שנמסר מהווה ערובה ובטוחה כנגד המוצר החליפי.

צביקה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואולי זאת ההזדמנות לשאול איך זה עובד עם אנרמקס או כל מוצר אחר שאתם מביאים?

אם קניתי לוח של DFI ולאחר חודש הוא מת..מה המדיניות? תתקנו אותו? הרי אתה יודע שזה בלתי אפשרי..

ומה אם רכשתי מוצר והוא DOA? גם אחכה ש"ישלחו ליבואן" לבדיקה?

חייבת להיות מערכת גומלין בין החנות, היבואן והצרכן. לא יתכן שלקוח יחכה שהחנות והיבואן יריבו בניהם על מה האחריות ומי נושא בתוצאות ובשירות.

אני חושב שזה משולש שחייבים להתקיים בו אמון, סבלנות הבנה ומתן מענה מיידי לצרכן.

הבעיה היא שהרבה ספקים לכאורה מתיחסים ומתנהגים יפה כדי למכור עד ש.......יש RMA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסה"כ אני מצפה מחנות כמו SKYPC שנחשבת כביכול לחנות טובה , לבדוק את הספק במעבדה ובמידה והיא מחליטה שהוא לא תקין לקבל במקום החלטה או לתת לי ספק זהה במקום ואז להתחשבן עם הספק או להאשים אותי שאני שברתי\שרפתי\ריסקתי את הספק ולהעיף אותי בבושת פנים.

זה לא הגיוני שהם יקחו ממני את הספק לשבועיים עד 21 יום לבדיקה אצל היבואן ואז יחליטו מה לעשות איתי ועכשיו אתה גם מראה לי שאולי יקנסו אותי ב120 ש"ח.

איפה השירות ? למה להטריח את הצרכן ?

למה אני צריך להיענש פעמיים ? פעם שהספק בכלל נדפק ( עם אחריות ל3 שנים ומחיר ציפיתי שישתדל לעבוד קצת יותר זמן ) ופעם שנייה בהמתנה הארוכה.

ואת הספק החילופי אני מצפה לקבל ללא עלות כלל. למה לחייב אותי ? שיקחו מצידי צ"ק ערבון או כתב התחייבות . כשהם מחייבים אותי, אני בטח גם לא אראה את הכסף הזה.

התאכזבתי מהחנות שלהם, אבל באותה נשימה אני גם אומר שיתכן שזה ככה אצל כולם.

מנו

:xyxthumbs:

מחזק,

הם אמורים לספר לך תחליף ראוי לכל הפחות אחרי ששילמת במיטב כספך.

אני קניתי את המחשב שלי מהם ואחרי תגובות כאלה אני מתחיל לקוות שאני לא אצטרך לממש אחריות למרות ששילמתי אצלהם סכום נכבד כי חשבתי שזו חנות אמינה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...