ספק זלמן ומדניות החלפה בSKYPC - עמוד 2 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ספק זלמן ומדניות החלפה בSKYPC


mano4now

Recommended Posts

ל- shirNoshe

לא אתייחס כאן אל רוזטק ספציפית כדי שלא יאמר שאנו עושים לעצמנו פרסומת חינם,

אך כלקוח סופי, מעבר למחיר אתה כצרכן צריך לברר מי עומד מאחרי המוצר שאותו אתה רוכש במיטב כספך.

ולכן לא צריך להתעצל ולברר מי היבואן שאמור לתמוך במוצר משך הזמן, המוניטין שלו במתן שירות, יבוא מקביל או ישיר, משך הזמן שאותו יבואן קיים, וכו'.

אחזור בפעם המי יודע כמה על המשנה שאומרת שטיפול RMA הינו הוצאה עבור היבואן.

התנערות מאחריות עקב מציאת נזק פיסי וכיוצ"ב הינה רווח נקי ליבואן, בוודאי לכזה שאין לו קשר ישיר עם היצרן ושאינו מבצע יבוא סדיר למוצר.

יש מהיבואנים או מהחנויות שנותנים פרק זמן קצר יוצר מזה שהיצרן נותן וזאת על מנ להימנע מ"כאב הראש" וההוצאות הכרוכות במתן אחריות למשך פרק זמן ארוך.

ובאשר לשאר שאלותיך, היבואנים מיישמים את ההסכמים שיש להם מול היצרן ומחילים אותם מול הצרכנים.

לגבי ולוחות אם, ברור הוא שאין יכולת ליבואן בארץ לתקן את המוצר.

בגין מוצר DOA יוחלף המוצר מיידית במוצר חדש.

בגין מוצר שנעשה בו שימוש, יוחלף מוצר תקול במוצר חליפי, כאשר תישמר המשכיות לתקופת האחריות של המוצר המקורי.

כאשר מוצר תקול אינו נמצא יותר בייצור ואין אפשרות להחליפו במוצר זהה, ישודרג הלקוח במוצר חליפי שווה ערך או גבוה יותר מזה התקול.

זו התיאורייה וכל יבואן, ככתוב מעלה, נוהג בהתאם להשקפת עולמו.

צביקה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

יש דרך הרבה יותר קלה לפתור את זה. להיכנס לאתר של ZALMAN ולבדוק מי היבואנים לארץ:

http://www.midicom.co.il/

http://www.cd-log.co.il/

לדבר איתם ולבדוק מי מהם מוכרת ל SKY את המוצרים ולבדוק איתם מה הם יכולים לעשות. במקרה ש SKY לא קונה מהם היא לא קונה מיבואן רישמי שזה מנוגד למה שהם כותבים באמנה שלהם (מאמין שזה לא יקרה אבל נחיה וניראה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין ולצערי אני מבין זאת על בשרי שצריך טוב טוב לבדוק את המדיניות ההחלפה של המוצרים הן ע"י היבואן והן ע"י החנות.

לא לקבל מוצר חליפי זה משהו שאסור לוותר עליו בקנייה, אלא אם אתם מגובים בציוד.

בכל מקרה SKYPC יצאו לא טוב מהסיפור ואני חושב שהאתר כאן צריך להרים דגל של שירות טוב עם מחיר הוגן ולתת למשתמשים לדרג ולספר על חויות הקנייה בחנויות השונות.

בכל מקרה, קיבלתי גם את הצעתכם ופניתי למידיקום ( היבואן ) ובלי בעיות קיבלתי ספק חילופי בינתיים. אז אני מנצל את הבמה לשבח את היבואן מידיקום.

מנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל חברי הפורום

שמי ניב אני מנהל את סקאי פי סי

מה שהלקוח הנ"ל מציין הוא לא מדויק בכלל. הלקוח התקשר בטענה שהספק כח לא תקין הלקוח דרש החלפה בחדש במקום אחד באחד. מה שנאמר ללקוח שהספק כח ישלח להחלפה ליבואן במידה וימצא לא תקין יוחלף לו או יתוקן. מיותר לציין שכל מוצר ניבדק ובמידה לא נימצא תקין מוחלף או מתוקן בלי ויכוח בכלל. לקוח זה רצה הכל במקום דבר שלא קורה באף חברה בארץ אלה אם זה מוצר חדש במסגרת חודש ראשון לקניה. בנוסף הוצע ללקוח לקנות ספק כח זמני שיוכל להשמיש את המחשב כגון ספק של חברת HEC וכאשר הספק כח יוחזר מהחלפה יקבל זיכוי כספי במקום של כל הכסף בלי שום משחקים כמו שרשמו פה לפני. מיותר לציין שאנחנו וכל החברות בארץ נוהגים אותו דבר בדיוק ושולחים את המוצרים להחלפה אצל היבואן הרשמי של כל מוצר חבל שלקוח זה לא מדייק בעובדות.

בתודה ניב סקאי פי סי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה שווה האחריות ? אתם בעצם משביתים ללקוח מחשב שלם רק כי בזמן הבדיקה מול היבואן (עד שאתם שולחים לו, עד שהוא בודק ומחליט מה לעשות) אתם לא יכולים לתת ספק חלופי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין מה כולם מתלוננים. נראה לכם שכל אחד שמגיע עם חלק שלטענתו לא תקין יחליפו לו ישר במקום בלי לבדוק?!?

בשום מקום זה לא כך (...גם לא בח"ול) החנות צריכה לוודא מה לא תקין ולבדוק האם הנזק הוא לא כתוצאה משימוש

לא נכון או נזק פיסי כלשהו. גם על אוטו שעבר תאונה או התקלקל לא יחליפו בחדש או יתנו חלופי אלא אם הביטוח מכסה ובשביל זה

משלמים כמה אלפי שקלים כל שנה.

זה שהמחשב מושבת כתוצאה מכך זו בעיה אחרת (באסה אבל זה מה יש) ולדעתי ההצעה של החנות לרכוש ספק אחר

וזיכוי מלא לאחר החזרתו היא יותר מהוגנת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניב שלום,

תסביר לי בבקשה מה לא מדויק ?

תקרא בבקשה את כל השרשור ואת כל ההודעות שלי ותראה שציינתי את כל מה שאתה אומר.

בהתחלה אמרתם שתשלחו את הספק לשבועיים לבדיקה. - עד כאן מדויק ?

אני מודה שביקשתי ספק חדש, אך לאחר שאמרתם שזה לא ניתן לקבל אחד עבור אחד אז דרשתי ספק חילופי.

הצעתם לי ספק משומש שעליו התבקשתי לשלם מחיר מלא ורק לאחר שהתעצבנתי שהספק המשומש שלא הסכמתם גם להתחייב לתקינותו עוד עלול להרוס לי את שאר רכיבי המחשב, רק אז הסכמתם למכור לי ספק HEC חדש.

גם לאחר הטענה שאתם תזכו אותי במחיר הספק בהחזרת הספק המתוקן, גם על זה לא הסכמתם להתחייב בכתב וטרחתם גם לציין שאני עלול עוד להיות מחויב ב120 ש"ח במידה והספק התקלקל משימוש לקוי.

בשלב זה הבנתי שאני בסיטואציה שכל הקלפים בידכם ( תקינות הספק שלי, כרטיס האשראי שלי, והמחשב המושבת השבוי שלי ) .

אני מצפה מחנות כמו שלכם להחליף לי את הספק באופן מיידי באחר ולהתחשבן עם היבואן לא על חשבון הגב של הצרכן.

תסביר לי בבקשה את המשפט שלכם " "נותנת אחריות כפולה גם אצלנו וגם אצל היבואנים הרשמיים " - מה לעזאזל אומר המשפט הסתמי וללא הכיסוי הזה ?

אז , אנא ממך, אל תאשים אותי באי דיוק כי כך היו הדברים באופן מדויק ביותר, וגם אם אפילו נסתמך רק על הגירסא שלך, אז החנות שלך לא יוצאת שירותית במיוחד.

מנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין מה כולם מתלוננים. נראה לכם שכל אחד שמגיע עם חלק שלטענתו לא תקין יחליפו לו ישר במקום בלי לבדוק?!?

בשום מקום זה לא כך (...גם לא בח"ול) החנות צריכה לוודא מה לא תקין ולבדוק האם הנזק הוא לא כתוצאה משימוש

לא נכון או נזק פיסי כלשהו. גם על אוטו שעבר תאונה או התקלקל לא יחליפו בחדש או יתנו חלופי אלא אם הביטוח מכסה ובשביל זה

משלמים כמה אלפי שקלים כל שנה.

זה שהמחשב מושבת כתוצאה מכך זו בעיה אחרת (באסה אבל זה מה יש) ולדעתי ההצעה של החנות לרכוש ספק אחר

וזיכוי מלא לאחר החזרתו היא יותר מהוגנת.

שהחנות תבדוק ותוך יום תחליט זה בסדר, אבל לשלוח ליבואן ולחכות שהוא יבדוק ויחליט מה לעשות זה מוגזם (שבועיים בלי מחשב?), במיוחד בשביל חנות שמפרסמת בעמוד הראשי "אנחנו נותנים אחריות כפולה, גם שלנו וגם של היבואן", אם לא עומדים בזה, שלא יכתבו.

לגבי להשבית מחשב, זה בהחלט עניין, אם הוא קנה רק ספק אצליהם ואת המחשב ממקום אחר, נגיד, אבל אם הוא קנה מחשב קומפלט ורכיב הלך בתוכו, כדאי שהם יספקו לו משהו שיעבוד בינתיים.

למען הסר ספר ההתייחסות שלי היא כללית לגבי נושא אחריות ולא ספציפית לחנות זו או אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהחנות תבדוק ותוך יום תחליט זה בסדר, אבל לשלוח ליבואן ולחכות שהוא יבדוק ויחליט מה לעשות זה מוגזם (שבועיים בלי מחשב?), במיוחד בשביל חנות שמפרסמת בעמוד הראשי "אנחנו נותנים אחריות כפולה, גם שלנו וגם של היבואן", אם לא עומדים בזה, שלא יכתבו.

לגבי להשבית מחשב, זה בהחלט עניין, אם הוא קנה רק ספק אצליהם ואת המחשב ממקום אחר, נגיד, אבל אם הוא קנה מחשב קומפלט ורכיב הלך בתוכו, כדאי שהם יספקו לו משהו שיעבוד בינתיים.

מסכים ב-100%, צריך גם לחשוב שמחשב לא משמש רק למשחקים, אלה גם לפרנסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעזבו את החנות בשקט :s07: תכנסו ל ותיקראו על מדיניות החזרה בתגובות (או תחפשו בכל מקום אחר), אם המוצר מראש מגיע פגום הוא מועבר לחנות ומוצר חדש נשלח במקומו. במקרה שעברו כמה חודשים (או שנים אבל המוצר באחריות), המוצר נשלח ליבואן/חברה. החנות לא חייבת לכם שום דבר ואין שום סיבה שתיתן לכם ספק חדש אחר בחינם ע שיבדקו את הספק שלכם (היא לא חייבת לכם גם ספק משומש זמני זה לא בעיה שלה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשם הסר ספק- שום חנות לא מחויבת לספק חלק חלופי לזמן שבו החלק בבדיקה/החלפה אצל היבואן, לא עושים את זה גם בארה"ב הגדולה והמושלמת שבה "הלקוח תמיד צודק". אם חנות מחליטה לתת מוצר חלופי, זה פלוס לשירות של החנות, חבל שאתם לוקחים את זה כמובן מאליו- לא חייבים לכם כלום.

מפחדים להיות שבועיים בלי מחשב? תצטיידו מראש בחלק חלופי, זה מה שאני עשיתי שכרטיס המסך שלי הלך בזמנו....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, סתם הזוי, משום שאתה מוסר את הצורב לחנות, ולא ליצרן או היבואן. רוצה להתבכיין למישהו על מוצר חלופי? לך ליבואן.

נ.ב- קשה לי לקחת ברצינות יתרה את דברי גברת אונגר הנכבדה, שבלימודי משפטים לא טרחה ללמוד לשון כהלכה-

אחרת אין לשירות זו שום משמעות.

לא רק שצריך לכתוב שם "זה" במקום "זו", גם מבחינה תחבירית אין לפסקה הזו כ"כ חלק בהקשר לנושא התשובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...