ESC Project ****הסוף**** + סרטוני סיכום עמ 73 (2.4) - עמוד 11 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ESC Project ****הסוף**** + סרטוני סיכום עמ 73 (2.4)


SnakeBite

איזה עיצוב הכי יפה לדעתכם? - התמונות בעמ 31  

1440 הצבעות

  1. 1. איזה עיצוב הכי יפה לדעתכם? - התמונות בעמ 31



Recommended Posts

שלום לכולם,

במוצאי שבת שעברה לא היה לי זמן לעדכן אבל הנה כמה ..

אחרי שהדפסתי את הלוגו שתכננתי גיליתי שעשיתי טעות מרה, הייתי צריך להדפיס את הלוגו הפוך (אפקט מראה) כדי שיצא טוב בצד השני("סוף מעשה במחשבה תחילה") ואח"כ הסתבכתי, כי כמעט ולא נשאר לי על מה להדפיס כי חתכתי כבר את רוב המדבקה אבל בסוף הסתדרתי...

ההדפסה הראשונה (הטעות)

001gu7.jpg

וכמובן שלפני ההדפסתי שיטחתי את הקימוטים במדבקה עם טלכארד שההדפסה והחיתוך יצאו טוב וישר

002sl1.jpg

תמונה אחרי תיקון הטעות (כתוב שם SnakeBite לכל מי שתוהה)

003if8.jpg

והכיתוב השני ...

004qy1.jpg

ביום ראשון ,שני גזרתי את זה עד הסוף ויצא פשוט מדהיםםםם ,כרגע אין לי לצלם את זה, אז תסתפקו בנתיים במילה שלי ;D

ביום שלישי התחלתי להכין את הקיט של הלדים לרשת מקדימה זה הולך להיות 6 לדים כנראה אם אפשרות לכבות אותם ע"י מפסק שימוקם על הרצפה כלפי מטה (וזאת כדי שבזמן משחק לא ישגע אותי האור)

וזה בנתיים העדכון

עידו

נ.ב.

תגובות!!!!! :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 737
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בהתחלה קראתי רק עד עמוד 6 אבל מאוד עניין אותי אז קראתי עד הסוף.

אני חייב לציין שמאוד אהבתי את התפתחות הפרוייקט ואני מאחל בהצלחה.

כמה דברים ברשותך..

את השיוף עם נייר המים צריך לבצע עם נייר ספוג מים ותוך כדי עבודה להוסיף עוד מים (בלי להתבייש).

הסבון לצורך העניין לא מעלה ולא מוריד מאפקט השיוף.

יש להשתדל ללחוץ רק במרכז (עד כמה שזה קשה) כדי ליצור עומס מפורס על פני כל השטח וכדי למנוע שיוף לא מאוזן.

לגבי הנחושת שמשחירה אחרי שיוף, ישנם חומרים מבריקי נחושת שניתן להשיג ברשתות השיווק או בחנויות לכלי עבודה.

השתדל (כפי שראיתי) לעבוד עם כפפות בזמן ניקוי הנחושת. וכמובן לא לנקות את האיזור בו תהיה המשחה.

ח"ח ממש פרוייקט יפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהתחלה קראתי רק עד עמוד 6 אבל מאוד עניין אותי אז קראתי עד הסוף.

אני חייב לציין שמאוד אהבתי את התפתחות הפרוייקט ואני מאחל בהצלחה.

כמה דברים ברשותך..

את השיוף עם נייר המים צריך לבצע עם נייר ספוג מים ותוך כדי עבודה להוסיף עוד מים (בלי להתבייש).

הסבון לצורך העניין לא מעלה ולא מוריד מאפקט השיוף.

יש להשתדל ללחוץ רק במרכז (עד כמה שזה קשה) כדי ליצור עומס מפורס על פני כל השטח וכדי למנוע שיוף לא מאוזן.

לגבי הנחושת שמשחירה אחרי שיוף, ישנם חומרים מבריקי נחושת שניתן להשיג ברשתות השיווק או בחנויות לכלי עבודה.

השתדל (כפי שראיתי) לעבוד עם כפפות בזמן ניקוי הנחושת. וכמובן לא לנקות את האיזור בו תהיה המשחה.

ח"ח ממש פרוייקט יפה.

תודה על התגובה קודם כל

בקשר לשיוף...אני לא יודע אם התנסית פעם בשיוף אבל הדברים שאמרת לא מדויקים..

קודם כל,במדריך שכתבתי באתר הורתי מידי פעם להרטיב את הנייר במים אבל זה לא נכון להרטיב יותר מידיי כי אז הגוף מחליק יותר מידיי על הנייר ומצד שני לא צריך לשים קצת מידיי כדי שיהיה שיוף עדין יותר בקיצור, צריך למצוא את השילוב הנכון בין השניים.

בקשר לסבון,דווקא הוא מאוד חשוב בשיוף כי הוא יוצר מצב (בעיקר בשיופים העדינים) שבו גוף הקירור נע באופן מינימלי על הנייר מה שגורם לשיוף ממש עדין ושים לב שבכל מדריך שקיים שאני ראיתי ל LAPPING הורו להשתמש בסבון.

בקשר ללחץ על גוף הקירור, זה טוב ויפה להגיד את זה אבל לא כזה קל לבצע ..לפעמים הגוף ממש קטן ואין לך מקום לאחוז או שזה ממש לא נוח לאחוז בו ויש אילוצים שגורמים שהשיוף לא יצא אחיד (כלומר בפינות הגוף יהיה קצת יותר משופשף) אבל זה לא מעלה ולא מוריד בעיקרון, כי הכי חשוב שהשטח על הגוף שעליו ממוקם שהחלק אותו רוצים לקרר יהיה משוייף טוב ולא כזה חשוב השאר כי אז החום כבר נספג במתכת .

בקשר לנחושת אודה לך אם תציין שם של מוצר ומחיר אם אתה יכול...

בקשר לעדכון אני כנראה היום או מחר יעלה ,

ביום שישי הלכתי לקנות עוד מאוורר מארז (סה"כ יש לי עכשיו 4 מאווררים) של חברת EZCOOL עלה לי רק 29 ש"ח ויש לו 56 CFM עם 18.5 DB ממש מדהים למי שמעוניין קניתי באייבורי..

הלכתי גם לקנות לדים יותר חזקים ULTRA BRITE כי הלדים שהיו לי לקיט היו ממש חלשים והלדים החדשים חבל על הזמן ,איזה חזקים...

כמו כן קניתי גם מפסק שמתהדק עם שייבה לרצפה כדי לאפשר לכבות את הקיט.

עידו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי עידו.

לשאלתך, יוצא לי לשייף מדי פעם פה ושם כשצריך, אתה יודע, לא בטירוף.

מניסיוני עבודה עם סבון לא שינתה משהו בשיוף. אבל, מאחר והוא לא מזיק (לפי מיטב ידיעתי) אין סיבה לא להשתמש בו.

להפך, אם מישהו מרגיש שיש שינוי לטובה, הרי זה מבורך.

דווקא הרטבה טובה של הנייר עזרה לי להסיע את הגוף על פניו. מאידך, אין מניעה לשים מים רק באיזור בו מתבצע השיוף.

למרות שהורו בהרבה מקומות להשתמש בסבון, אני כאחד שעבד במכניקה עדינה (חריטה וכירסום עדין), לא נתקלתי מעולם בשימוש כזה בשיוף.

ישנו חומר אשר מוהלים במים בזמן עבודה כדי שהחומר העבודה וכלי העבודה לא יתחממו, אשר הופך את המים לחומר שמנוני.

אבל, תפקידו של חומר זה הוא סיכוך כלי העבודה מפני חלודה, ותו לא. זה לפי מיטב ידיעתי.

אולי משם נובע הרעיון להוספת סבון למים.

אני בא להוסיף על דבריך מניסיוני האישי ולא לחלוק חלילה.

חומרים לנחושת:

מיץ לימון סחוטרי - עובד שחבל לך על הזמן. גם על פליז (מניסיון, הייתי מנקה ככה את מצילות הזילז'יאן שלי...בזמנו)

סנו רב מתכת - כ-30 ש"ח לבקבוקון.

לגבי המדריך, נהנתי לקרוא. כתוב יפה ולעניין.

ח"ח, מחכה למאמר הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם,

הבטחתי לעדכן AND HERE I AM

אז ככה...

כאן מוצג המאוורר שקניתי ביום שישי של חברת EZCOOL

001tj1.jpg

והמפרט הטכני שלו

002qf9.jpg

קניתי בלי קשר גם מגלה חוטים מקצועי ....וואי הוא ממש עושה את העבודה בקלות עלה לי 99 ש"ח למי שמעוניין בטלמיר

003oq0.jpg

עמדת ההלחמה שלי שעליה הלחמתי את הלדים ואת כל החוטים וכו'..(אל תדאגו זאת פלטה של ישן אז ממש לא איכפת לי להרוס אותו)

004yk9.jpg

והנה הלדים המדוברים . בצד שמאל מוצגים לדים צהובים 5 מ"מ שקניתי באריהב ובצד ימין מוצגים הלדים ULTRA BRITE שקניתי בטלמיר(רחוב העצמאות 63 בחיפה צמוד לרכבת חיפה מרכז ולאייבורי) ב 4 ש"ח הלד :o יקר אבל אבל מה לעשות :nixweiss: אין לי כוח להזמין מאיביי ולחכות ...

005os4.jpg

כאן מוצג התוצאה הסופית אחרי הכל של ההחלחמות והחיתוכים. ואני אסביר מה הולך פה : חתכתי חצי עיגול מקרטון בקוטר 16 ס"מ שזה גודל החלק שיחתך בדלת, ועליו הדבקתי שקעי 2 פינים מלוחות אם ישנים (מכיוון שאני אחראי מחשבים בישיבה יש לי בטונות שאני לא צריך, אז חסכתי פה כמה שקלים ;) ) ועשיתי את זה ככה כדי שאם ישרף לד אוכל להחליף אותו בקלות בלי לפרק הכל . הלחמתי לכל חוט פלוס נגד 330 אום שיפחית בין ה 5 וולט (חוט אדום ושחור שסמוך לו במולקס 4 פינים) ל 2 וולט שהלדים צורכים ובודדתי את ההלחמה באיזולירבנד. אח"כ חיברתי את כל חוטי הפלוס ביחד ואת המינוס ביחד ואותם חיברתי ל2 חוטים הפלוס והמינוס שהוצאתי מהמולקס 4 פינים.

לכל מי שרוצה לדעת איך לפרק את המולקס הגדול של ה 4 פינים,אז ככה, הפינים שלו הם כמו צילצל של ספינה או כמו חץ פשוט צריך ללחוץ על 2 הקצוות של החץ פנימה עם פנצטה וזה יוצא אבל יש כלים יעודיים לזה שממש מקלים את העבודה.

בקשר לשקע 2 פינים פה הקטע הרבה יותר קל. אני חשבתי שצריך ללחוץ ב-חור כדי שיצא הפין אבל זה הרבה יותר קל מזה,פשוט דוחפים את החוט קדימה כמה שאפשר (לכיוון ההפוך מהכיוון שבו הוא אמור לצאת ממנו) ואז דוחפים כלפי מעלה את הלשונית עם מספריים דקות או כל דבר אחר (אם תשימו לב לפני החור יש מין מלבן כזה שהוא נראה מופרד משאר הפלסטיק זאת הלשונית, פשוט דוחפים את המספריים מתחתיו באלכסון ומרימים בעדינות כלפי מעלה ומושכים את החוט החוצה)

מקווה שהבנתם...

ועכשיו דיי לדבר תנו לתמונות לדבר בעד עצמם.

006ii1.jpg

007dp5.jpg

008mk3.jpg

כאן מוצג המפסק שקניתי כדי לכבות את הלדים (המפסק כאמור ימוקם על הרצפה כלפי מטה) המפסק גם נקנה בטלמיר ועלה לי 8 ש"ח מחיר גם דיי מופקע לטעמי אבל חפיף. :P

009vz6.jpg

ועכשיו לתוצאות. חדי העין ישימו לב שהלד השני מצד שמאל יותר חזק מהשאר (יטופל בהמשך)

010hq6.jpg

כאן חיברתי את הלד הרגיל ביחד עם הלדים ה UB (מופיע כימיני ביותר) לפרופורציה

011cl5.jpg

וככה זה נראה באור

012bd1.jpg

וככה החוטים חוברו

013zv7.jpg

ועוד אחד

014vj9.jpg

ועכשיו לכונס האויר שהכנתי, עכשיו הוא במימדים המתאימים (עדיין לא 100 אחוז גמור אבל זה הרעיון הכללי)

015pp3.jpg

016dp2.jpg

והזוית הכי מחמיאה שלו

017ve3.jpg

ועכשיו נעבור למדבקה שהכנתי, כמו שאמרתי בפוסט הקודם היא יצאה מדהים

018cr3.jpg

בקשר לעוצמת הלדים שאמרתי שהיו 2 סוגים ב UB שמתי לב שללד החזק היתה מין בליטה בצורת טבעת בתחתית הפלסטיק השקוף של הלד ואכן לדעתי זהו הסימן ללד חזק .

אתמול הלכתי להחליף את הלדים בחנות שכולם יהיו בעוצמה חזקה.

מי שהולך לקנות שם שיבקש לבדוק את הלדים אחד אחד בעצמו כי לפעמים יש שם צבעים אחרים מעורבבים ועוצמות שונות גם לטבעות יש עוצמות, ולא לדאוג יש להם איזה קופסה עם 500 לדים והם מאוד אדיבים וההוכחה לכך : יש להם מין קיט כזה עם בטריות שאפשר לבדוק לדים ואני רבע שעה עובר לד לד ובודק ולא אמרו לי כלום.

דרך אגב לא הזכרתי את זה בפוסט הקודם אבל לפני כבר שבוע אבא שלי אמר לי שהוא חתך את החלון של הפנל צד ואמר לי שיצא ממש יפה. וגם הוא הגדיל לי את החור בקירור של ה HDD למאורר 90 מ"מ.

יום טוב

עידו

ועכשיו תורכם... ;D :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סחה על העבודה שיהיה בהצלחה, מצפה לעדכון הבא.

די חכם מה שעשית עם הלדים אבל שאלה קטנה, יראו את הקרטון דרך החלון ? או שהוא יהיה מוסתר איכשהו ככה שיראו רק את האורות של הלדים ?

הכונס אוויר - יהיה עשוי מקרטון בסופו של דבר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקרטון אין שום קשר לפרויקט . הלדים לא יודבקו למארז עם הקטון אלא בפני עצמם הקרטון הוא להמחשה בלבד

ואותו דבר בקשר לכונס , זהו דגם בלבד האמתי יהיה עשוי מפרספקס וצבוע בצבע שעדיין לא החלטתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום חבר'ה :hi:

הגעתי הביתה היום וחתכתי היום את הרשת לרצפה על אף שכנראה בסוף יהיה לי שם פח רצפה במקום אבל נראה...

להלן מהחיתוך...

הכלי שאיתו השתמשתי (מספרי פח) עושים את העבודה מעולה וקלה!

001fm8.jpg

התוצאה ממספר זוויות

002fj1.jpg

003mj7.jpg

004qx5.jpg

הקירור HDD שאבא שלי חתך לי וכאן גם רואים את החורים החדשים שאבא שלי חתך לי וגם רואים את הגומיה של המאוורר

005mp8.jpg

עוד משהו שאבא שלי עשה לי.. החור של החלון אני חייב לציין שיצא מעולה...

006ld5.jpg

והמתאם של ה שאבא שלי חתך לי..כדי שיהיו בצד

007jq6.jpg

בסוף זה נראה ככה

009jl0.jpg

וזהו להיום מחר בע"ה יהיו עוד...

תגובות!!!

עידו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תותח אבא שלך שיבוא לעשות אצלי איזה יום :hat:

לא סתם אבל החלון יצא אחלה, אני ממליץ לך לצבוע אותו מחדש בצבע כלשהו (אפשר אותו צבע שהיה אם אתה לא צובע את המארז) ואת החלון לקבע בעזרת גומי H שתופס מצד אחד את הפרספקס ומצד שני את המארז. קשה למצוא אותם ברוב החנויות לפי מה שהבנתי אבל זה לדעתי נראה יותר טוב מגומי U.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...