מכבי ת"א תקח אליפות!! בטוח!! סגור!! מכבי חיפה מפסידה את המשחק - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכבי ת"א תקח אליפות!! בטוח!! סגור!! מכבי חיפה מפסידה את המשחק


boaz

Recommended Posts

  • תגובות 99
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב אנחנו נלמד מניסיון, שנה הבאה נוכל לקנות גם אליפות בהתאחדות במחיר מציאה של מיליון וחצי שקל. לפחות למדנו מהעונה הזאת.

אחחח, אני יכתוב את זה שוב, למכבי אל היה שום קשר לבקשה של פ"ת להעביר את המשחק לר"ג, ואם באמת שחר לא היה רוצה שזה יקרה הוא היה מתנגד, אף אחד לא אמר לא שלא לעשות ככה.. שחר הוא הכתובת שלך להאשמות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יגיד לך מזל טוב כי אני לא אוהב גרמנים. ואנחנו לא יודעים להפסיד בכבוד???? אז למה כל פעם שמכבי ת"א מפסידה כל האוהדים שלכם ישר מקללים את לוני הרציקוביץ' ואת ניר קלינגר אההה למה??

קודם כל בכייני :'( אתה קצת מגזים גרמנים אתה באמת לוקח את זה יותר מדיי קשה. ותזכיר לי חמוד מה קרה אחרי עשתה תיקו עם בני יהודה קיללו את שום וגם עוד משחקים שום קיבל קללות! בקשר לקללות הם היו יותר על פרשת נימני קלינגר!

גברי לוי היה בעד מכבי חיפה???? עכשיו הוכחת סופית שאתה אוהד של מכבי ת"א, אתה כזה מטומטם שבא לי לצחוק!! באמת אהבל רציני.

וגברי לוי בעד מכבי חיפה?!?!?! אתה כזה מפגר!!! אתם לקחתם אליפות ביום חמישי בהתאחדות כשאישרו להפועל פ"ת להעביר את המשחק לאיצטדיון הביתי הכי ביתי שאפשר!!!! במקום לשחק כמונו במגרש חוץ ולעשות 5-0 במחצית!!! כמו גברים נלחמנו!!!ולנו לא אישרו להעביר לקריית אליעזר!!! למה? כי ההתאחדות צהובה! האליפות הכי מגעילה שאפשר לקחת, תיחנקו איתה אפסים.

גברי לוי ניסה לבטל את ההעברה. אני ימצא את זה ויערוך וישים את הכתובת. עדיף להחינק עם צלחת אליפות מאשר אוויר.

ואוהד שקורא לעצמו אוהד אמיתי ילך אחרי הקבוצה גם מבאר שבע עד רמת-גן. כי אני נסעתי עם חיפה עד לקפריסין מול אולימפיאקוס וגם נסעתי לטדי ולאשדוד אמנם לא היום אבל נסעתי והייתי בכל מגרש בארץ כי אני אוהד אמיתי שילך אחרי הקבוצה שלו לכל מקום לא כמוך ישמח מול המסך של הטלביזיה ומול המחשב. תיחנק פשוט גרמני מסריח!

חחחחח אני חולה עליך אחי! לוקח את זה יותר מדיי קשה בהרבה יותר מדי קשה! זה שנסעת לגביע האלופות זה סבבה בשבילך! אבל אתה שוכח זה בסך הכל כדורגל! אני רציתי ללכת למשחק אבל לא יכולתי כי אמא שלי לא מוכנה שאני יסע עם האוטו בשבת! ואין לי אף אחד שאני מכיר מב"ש שנסע למשחק! אז לא יכולתי להיות במשחק. אבל אוהד פאנטי כמוך זה כבר טימטום! זה לא חברה זה לא משפחה זאת קבוצת כדורגל תאמין לי היית במגרש או לא היית זה לא משנה לחיפה! לא משנה חסכת נסיעה דיכואנית הבייתה.

וגרמני תיקרא למשפחה שלך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי כולכם תפסיקו סוף סוף להתנהג כמו אידיוטים? בראסמי אתם ילדים קטנים.

אני רוצה להבהיר פה כמה נקודות.

1. מי שאמר שהכדורגל בארץ מסריח, אז הוא אידיוט שלא מבין שום דבר בכדורגל. אחי, זה לא אישי. עכשיו. למה אני אומר את זה? בגלל שאפשר לראות את ההתקדמות העצומה של הכדורגל הישראלי בכך ש: בעונה שעברה הפועל עשתה את ההישג האירופי הכי גדול בכדורגל הישראלי מאז ומעולם, והשנה ההישג הזה נראה כצל לאומת מה שחיפה עשתה. ומה שהיא עשתה זה דבר גדול, ואני מצדיע לה.(היא באמת הייתה במרחק נגיעה מהשלב השני בליגת האלופות, 16 הגדולות של אירופה). ובאותה שנה, אותה קבוצה היא לא אלופה, ו2 קבוצות אחרות הראו שהם לא פחות טובות ממנה, ואחת הראתה שהיא יותר טובה ממנה. יש קבוצות שהראו שיש להן כדורגל לא רע בכלל, כמו הפועל באר שבע ומכבי נתניה, וקבוצות אלה, שיש להם קהל אוהדים פוטנציאלי גדול, יכולות לעשות התקדמות. סה"כ אני מאד מרוצה מהעונה(במיוחד שמכבי זכתה באליפות) והעונה היו ניצוצות של כדורגל אירופאי אמיתי במשחקים בין מכבי תל אביב למכבי חיפה.

2. מי שמדבר על שחיטות, אז הוא פשוט עצוב שמכבי תל אביב זכתה באליפות. אני הייתי בטוח ב100% במחצית המשחק שאשדוד מכרו את המשחק, אבל עכשיו כבר לא. כי אז רציתי להאמין בכל דבר. הפועל פתח תקוה רצתה להעביר את המשחק בגלל סכנת נפשות. וכן! זה עניין שלא צריך להתעלם ממנו! רציתם את מקרה עמיר רנד 2? זה היה יכול לקרות. אני מאד שמח שהקהל לא פרץ למגרש והראה בגרות בניגוד לאוהדי חיפה שנה שעברה.למכבי תל אביב לא היה שום עניין בזה, ומי שלא מאמין, אז ח-ב-ל. הפועל תל אביב הגיעה לבית הדין העליון בצירוף עם אישורים של הפועל ומכבי חיפה. הם עשו זאת כי להפועל כבר לא היה איכפת, וכי שחר חשב שיתנו לאשדוד להעביר את המשחק לקרית אליעזר(חחחחחחחחחחחחחחחח... :lol: :lol: :lol:), מה לעשות, אבל זה לא יצא לו.

לגבי זה שאוהד של חיפה ביקש דיון חוזר, אז לבית הדין נותר לעשות אלא רק לצחוק לו בפנים, בגלל שהכרטיסים כבר הודפסו, התחילו להימכר, והקבוצות האחרות אישרו את זה. מה יש לעשות דיון? למי יש כח לזה? מ-י-ו-ת-ר. לאשדוד אישרו להעביר את המשחק לאן שירצו חוץ מקרית אליעזר מסיבות ברורות.

3. האם הגיעה למכבי תל אביב האליפות? בוודאי שהגיעה. ויותר מלחיפה. אין מה לעשות. די להתבכיין. היה כתוב על מכבי תל אביב אליפות, כל העונה, העונה.

לסיכום:

heywood.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2. מי שמדבר על שחיטות, אז הוא פשוט עצוב שמכבי תל אביב זכתה באליפות. אני הייתי בטוח ב100% במחצית המשחק שאשדוד מכרו את המשחק, אבל עכשיו כבר לא. כי אז רציתי להאמין בכל דבר. לסיכום:

בדיוק.. ואפשר לקחת את ההודעה הראשונה שלי בת'רד הזה כדבר שמאמת את הטענה הנ"ל.

אז חיפאים, זה יעבור לכם עם הזמן.. :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אישרו לאשדוד לארח את מכבי חיפה בקריית אליעזר כי זה איצטדיון ביתי. עכשיו נשאלת השאלה - איצטדיון רמת-גן הוא לא האיצטדיון הביתי של מכבי ת"א? הרי היא העבירה השנה שלושה משחקים מול הפועל ת"א מכבי חיפה והפועל בא"ש, וניצחה את שלושתם, אז פתאום זה לא איצטדיון ביתי?? הרי כל מטומטם יודע שהאליפות הוכרעה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ולא בפ"ת או באשדוד כמו שהיה צריך להיות. ואם אישרו להפועל פ"ת לארח ברמת-גן, אז אין שום סיבה שבעולם שלא ישארו לחיפה אבל מה לעשות שיש בהתאחדות "חוקים" ואסור לעבור על התקנון ויש לשמור על כדורגל הוגן, ספוטביות, ויחס שווה לכל קבוצות הליגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.one.co.il/next.asp?id=37868&bz=4

כנראה שחר, וכל שחקני הקבוצה מפגרים, לפי מה שאתה טוען...

עזוב עזוב. אתה ילד קטן שלא יודע להפסיד.

בזמן המחצית הייתה לכם הזדמנות לא רעה לקחת אליפות לא? לא עשיתם את זה... ח-ב-ל.

:hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דודי הסטלן זכורים לי כמה ת'ארדים שפתחת סתם בשביל להראות איזה "גבר" אתה ולרדת על מכבי ת"א, אז עם כל התירוצים והזיונ* שכל שלך אני מצטער היום עדיף שתשב בשוש!כי פשוט אין לך כבר מה להגיד...

מכבי ת"א אלופה לשנת 2003 אין שום דבר שאוהדי מכבי חיפה (עם כל רשימות התירוצים שלכם שלא נגמרות) יכולים לעשות בנידון... :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תעשה לי טובה באמת......... אנחנו זכינו בשתי אליפויות בצדק ובכבוד עם תצוגות כדורגל אירופאיות ואל תשכח את ליגת האלופות. אני לא מבין אתם צוחקים על מכבי חיפה אבל שוכחים איזה כבוד היא הביאה לכל מדינת השנה באירופה, אנחנו שיחקנו השנה כמות משחקים שלא שיחקתם בשנתיים אז מה אתה מתלהב אנחנו הקבוצה עם השנה הכי עמוסה עם כמעט 70 משחקים ועוד החזקנו מעמד עד סוף השנה!!!! תראה את לברקוזן כמעט ירדה ליגה ותבין עד כמה חיפה קבוצה גדולה!!! ואני פתחתי נושאים בגלל שאוהדי מכבי "גרמנים" פתחו לפני וזה היה כדי להראות להם מה ההרגשה כשמפסידים!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תעשה לי טובה באמת......... אנחנו זכינו בשתי אליפויות בצדק ובכבוד עם תצוגות גדורגל אירופאיות ואל תשכיח את ליגת האלופות. אני לא מבין אתם צוחקים על מכבי חיפה אבל שוכחים איזה כבוד היא הביאה לכל מדינת השנה באירופה, אנחנו שיחקנו השנה כמות משחקים שלא שיחקתם בשנתיים אז מה אתה מתלהב אנחנו הקבוצה עם השנה הכי עמוסה עם כמעט 70 משחקים ועוד החזקנו מעמד עד סוף השנה!!!! תראה את לברקוזן כמעט ירדה ליגה ותבין עד כמה חיפה קבוצה גדולה!!! ואני פתחתי נושאים בגלל שאוהדי כמבי פתחו לפני וזה היה כדי להראות להם מה ההרגשה כשמפסידים!!!

היסטוריה זה דבר נורא נחמד, אבל צריך להסתכל על ההווה. וההווה הוא שמכבי ת"א לקחה אליפות, וחיפה הפסידה את האליפות לאחר שהייתה לה הזדמנות פז בטוחה לקחת אותה במחצית שהם הובילו 5-0 ומכבי היו על 0-0. אז זה מה שקורה בהווה ולא בעבר הכל כך טוב שאתה מתרפק עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היסטוריה זה דבר נורא נחמד, אבל צריך להסתכל על ההווה. וההווה הוא שמכבי ת"א לקחה אליפות, וחיפה הפסידה את האליפות לאחר שהייתה לה הזדמנות פז בטוחה לקחת אותה במחצית שהם הובילו 5-0 ומכבי היו על 0-0. אז זה מה שקורה בהווה ולא בעבר הכל כך טוב שאתה מתרפק עליו.

שתבין בכדורגל תבוא לכאן ונתווכח כמו שני אנשים שמבינים בכדורגל ומבינים שהאליפות הוכרעה בבית הדין של ההתאחדות ולא יעזור לכם תמיד יזכרו לכם את זה כי בפ"ת לא הייתם מנצחים 3-0.

ומה הכוונה שהייתה לנו הזדמנות במחצית לקחת אליפות??? אולי תסביר לי כי אני באמת לא מבין... באמת שלא! מה רצית ? שנשלח כמה שחקני ספסל שיעזרו להפועל פ"ת להאיבק בגברי לוי ובהתאחדות? אני באמת לא מבין. טוב זה ברור כי אתה אוהד מכבי אופייני, ונמאס לי כבר לנסות להסביר לאוהדים שלא מבינים כלום מה שהם לא יבינו בחיים. שאת האליפות הזאת מכבי קיבלה במתנה מההתאחדות!-!-!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה אתה ממשיך לנסות להסביר לרפי שכל כמוני שאת האליפות הזאת קיבלה מכבי מהתאחדות ( לפי דעתך כמובן ) ?

לי נראה שאתה יותר מאשר לשכנע אותנו מנסה לשכנע את עצמך שזוהי באמת האמת, מנסה להמציא מן תירוץ שיוציא את הטעם הרע שיש לך עכשיו. הרבה יותר קל להמציא תירוץ ולשפר אמיתות מאשר להפסיד בכבוד.

ואגב, כל העקיצות למיניהם לא מראות מי יודע מה על חוכמתך.. סתם נקודה קטנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא היה הרבה סיכוי שמכבי היתה מפסידה גם בפ"ת ככה שזה לא משנה,חיפה הפסידה במרוץ כאשר היא יצאה תיקו במשחק האחרון...אז הנה אתם נתפסים במשו בשביל לא להודות בכישלון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...