Race Driver : GRID - הדיון הראשי - עמוד 16 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Race Driver : GRID - הדיון הראשי


stingeR-

Recommended Posts

גם לי זה קורה המון.

צריך להשתדל לא ליפול לשוליים, סטייה קטנה והופ הרכב עושה צלחת כאילו נסע על שלולית שמן או לא יודע מה. :kopfpatsch:

ככה זה גם במציאות

אם בכביש שיש שוליים קצרים ושטח עפר בקצה הכביש ותעלה אם שתי הגלגלים שלך עליו יש סיכויים מאוד גדולים שתאבד שליטה על האוטו ותסתחרר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 577
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ככה זה גם במציאות

אם בכביש שיש שוליים קצרים ושטח עפר בקצה הכביש ותעלה אם שתי הגלגלים שלך עליו יש סיכויים מאוד גדולים שתאבד שליטה על האוטו ותסתחרר

עד כמה שאני יודע זה קוראה בגלל הבדלי במקדמי החיכוך....

בגלל זה במציאות כשאתה עולה משוליים רצוי לעות עם גלגל קדמי וגלגל אחורי...ואז לאט לאט לחזור לגמרה לכביש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משחק עם RUMBELPAD 2..

אבל מזאת אומרת תמיכה?

אני הגדרתי כפתורים ומשחק..

במה ההתמיכה תשפר?

היא תשתפר בזה שלא תצטרך להגדיר כפתורים והמשחק יזהה את הגיימפד שלך, גם בתפריטים וגם בהילוכים החוזרים. (במקום לזוז מהשלט למקלדת הלוך ושוב)

למרות מה שרשום בעדכון, הם לא סידרו את הבעיה עם השלט והוא עדיין לא נקלט בתחילת המשחק גם אחרי העדכון. לרעבים לפתרון: (עבד אצלי עם Cordless Rumblepad 2)

do a proper removal of the profiler software and manually uninstall the rumble pad from device manager also.

(this step is to get rid of any twitchy steering and force feedback issues, if there is any)

Now remove the pad physically from usb

clear calibration data with the wingman utility

and restart

----

now install the latest profiler software and plug in the pad only when the software tell you to.

after completing the above steps successfully. go in to device manager and find out you rumble pad's hardware id.

now open regedit

locate to HKEY_LOCAL_MACHINE - System - CurrentControlSet - Control -MediaProperties - PrivateProperties - Joystick - OEM -

on some systems the reg entry can be found on

HKEY_CURRENT_USER - System - CurrentControlSet - Control -MediaProperties - PrivateProperties - Joystick - OEM -

---------------------------------

depending on your device id you will find something like this VID_XXXXXXXXX_C2XX

Ex. VID_044D&PID_C219

click on it and double click on OEMName

just get rid of the cordless part and close window

open profiler and create a custom profile for GRID, and adjust the sensitivity, range and dead zone for the two analogue sticks according to your preference

make a backup of your save game folder

now delete everything in the save game folder. Run grid

game will ask you to create a new profile, do so and after everthing is complete go in to options and check if your pad is detected. you should have it. if it's there exit game and delete everything in the save game folder again

restore your backup and start game again. your profile will be there and so will the controller

adjust dead zone, linearity and saturation within the game also as you want. (Remember profiler settings takes priority) this step is to further tweak your pads performance

**if you are not happy with the pre defined buttons. you can edit actionMapPreset7.xml accordingly (backup the original)

ארוך אבל עובד.

אגב, ה"פונקציה" ששווה לעבור בשבילה את מסכת היסורים שרשמתי למעלה היא ההילוך איטי \ מהיר. עם האנלוג סטיק אתה קובע את המהירות עם "רגש" וזה ממש איכותי לראות ככה התרסקויות. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדריפט פשוט מגוחך! הם שמו גלגלים עם מקדם חיכוך שואף לאפס ושפכו שמן על הכביש?

קשה לי להאמין שהרכבים באמת מגיבים כך במציאות. כמעט בלתי אפשרי לבצע פניות נורמאליות והשליטה על הרכב פשוט מגוכחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדריפט פשוט מגוחך! הם שמו גלגלים עם מקדם חיכוך שואף לאפס ושפכו שמן על הכביש?

קשה לי להאמין שהרכבים באמת מגיבים כך במציאות. כמעט בלתי אפשרי לבצע פניות נורמאליות והשליטה על הרכב פשוט מגוכחת.

הדריפט קשה בהתחלה

צריך ניסיון, זה הכל

כנס למולטי למסלול שנקרא HKS FREESTYLE DRIFT

אחרי כמה סיבובים תבין את העיניין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי איך עושים דריפט. קצת פחות הבנתי איך משכנעים את הרכב לעשות פניה נורמלית. ברכבים האלה בלתי אפשרי לפנות בלי שהתחת נזרק. נראה קצת לא מציאותי. אני לא מבין בתחום במציאות אבל באמת משתמשים ברכבים שלא יכולים לבצע פניות נורמליות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://en.wikipedia.org/wiki/Drifting_%28motorsport%29

כל מה שרצית לדעת על drift (כולל טכניקות) ::)

:lol:

לא כל מה שנכתב שם הוא תורה קדושה. צריך לשים לב למקורות שהם מתבססים על מה שהם כותבים. ככה אני עושה בדרך כלל... וכן, דוגמאות ספציפיות-מדי, כמו הזו על ערב הסעודית, זה סימן לערך חובבני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כל מה שנכתב שם הוא תורה קדושה. צריך לשים לב למקורות שהם מתבססים על מה שהם כותבים. ככה אני עושה בדרך כלל... וכן, דוגמאות ספציפיות-מדי, כמו הזו על ערב הסעודית, זה סימן לערך חובבני.

תתפלא חביבי, אבל בערב הסעודית הספורט המוטורי יותר מפותח מרוב אירופה (+ ישראל) כי יש להם כסף ויש להם חוקים שמאשרים את זה.

תעשה חיפוש קצר בyoutube על ערב הסעודית ובסוף המילה CAR, DRIFT וכו'...ותראה מה תמצא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הערך בויקיפדיה מספיק טוב למי שרוצה לדעת קצת יותר על drift. אף אחד לא מחפש פה ספרות מקצועית עכשיו, אנחנו בדיון של משחק מחשב ::)

אז בסדר, זה לא "כל מה שרצית לדעת על drift", אבל זה בהחלט "יותר ממה שאתה צריך לדעת על drift" ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדריפטים ממש קשים לי. :pissed: כל שניה אני נכנס בקירות.. המקסימום שהגעתי זה קומבו 5 ו180 אלף נקודות למירוץ.

יש לכם המלצה למכונית שלא תסתחרר לי כל סיבוב...?

ובכללי.. מה עדיף,

מכוניות עם האצה מהירה יותר או מהירות מקסימלית גבוהה יותר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המלצות אי אפשר לתת לך כל כך.. מה שאני יכול להגיד לך זה שקודם כל תאט לפני פניות קצת ואז לאט לאט תבין איך זה הולך...

גם אני בהתחלה עשיתי גג 350 אלף ועכשיו אני עושה 9 מיליון...

ובקשר למהירות הסופית או האצה מהירה יותר, זה מאוד תלוי במסלול.. אם יש מסלולים עם ישורות ארוכות אז עדיף כמובן מהירות סופית.. אבל אם יש יותר פניות אז עדיף האצה...

דניאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...