בעיות חמורות בלוח אם nFORCE של לידטק! - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות חמורות בלוח אם nFORCE של לידטק!


e-d-a

Recommended Posts

אז ככה היום בפעם הראשונה הוא עשה לעצמו ריסט לבד (זה עם המסך הכחול אתם בטח מכירים!) אבל אני לא בטוח שזה מהלוח ואם כן אז איך אני בודק?

הכרטיס רשת (שאני בטוח ששוכן בו רוע כלשהו!!!) אז הבן *ונה הזה מסרב במלוא מובן המילה! להתחבר כל פעם שאני מדליק את המחשב אז לוקח לו 5 דקות כן 5 דקות! לתפוס את עצמו ביידים, ולהתחבר, ובמשך הזמן שהוא לא מחובר אז מופיע התמונה הזאת של שתי המחשבים הקטנים למטה מהבבים ואז שהוא מתחבר הם נעלמים!

ושלוש ואחרון יש לי דיסק קשיח של wd 80 giga 8 buffer והוא משמיע רעשים של דיסק ולא דיסק אלא דיסק שחותך ברזלים (רק שבעוצמה הרבה יותר נמוכה!)

וגם אני חושב שהכרטיס קול שלי (שעל הלוח) מתחמם בצורה רצינית ביותר כי לפעמים במשחקים ושירים אני מתחיל לשמוע את האנשים כמו הרוצחים האלה מהסרטים (המסיכה!) ועד שזה מגיע לצורה שכבר אי אפשר לשמוע יותר אז אני מכבה את המחשב ואז זה מסתדר!

אז איך אני מסדר את כל אלא תודה מראש!

אה.... ואמרו לי שאם אני יעדכן ביוס אז הבעיה עם הכרטיס תעלם, אבל אם אני עושה את זה האחריות יורדת? ואם לא אז איך אני עושה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את הדיסק הקשיח אני אמליץ לך לחבר למערכת אחרת ולבדוק אם בזמן שהמחשב עושה בוט הוא עדיין משמיע רעשים,אם כן אז זאת בעיה בדיסק,אם לא הייתי אומר שבלוח.

ובנוגע לכטיס הקול,אני בספק שהוא מתחממם אם בכלל בצורה כזאת שתשחוט את הסאונד,אם הבעיה מתרחשת בכל יישום שקשור לכל הייתי ממליץ להתקין מחדש את הדרייברים שלו,או יכול שהבעיה היא בכלל ברמקולים...

בנוגע לכרטיס הרשת,אין לי מושג מה זה יכול להיות.

*והאחריות לא יורדת אם אתה מעדכן את הביוס,אין לך ממה לדאוג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הרבה סיבות!!

1 אני מבין שעשית OC כי בדרך כלל הכרטיס קול מתחמם מ OC אז תחפש אופציה בביוס לנעול אותו(את הכרטיס כמו שיש AGP LOCK) או שכנראה המחשב לא מקורר מספיק טוב, או שגם יכול להיות שיש לך בעיה בספק כמו למשל שהוא מתחמם או שהוא ספק ישן תנסה להחליף ספק ותראה אם זה קורה שוב.

מקווה שעזרתי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב תודה על התגובה.......... אבל לא עשיתי שום לכרטיס קול (אפילו לא ידעתי שזה אפשרי) וגם שחכתי ל ציין שזה קורה גם בשירים אותו בעיה.

ואם תוכלו להסביר לי איך אני עושה עידכון ביוס אז אני ינסה את זה לפני שאני נסה את כל הדברים האחרים אז תודה רבה! ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא התכוונתישעושים OC לכרטיס קול אלא למעבד וזה משפיע על עוד רכיבים במערכת אז בישביל זה יש כיום בלוחות החדשים דבר שנקרא LOCK PCI או LOCK AGP ועדכון ביוס תשאל פה אני לא מבין בזה כל כך ואני לא רוצה להטעות אותך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...