פורסם 2008 באפריל 617 שנים מחבר מתוך אתר הבית של DELL, עמוד המוצר:The Premium Panel GuaranteeDell monitors are designed and built to our highest standards, providing the quality and reliability you expect when you see the Dell logo. Each has been exhaustively tested and comes backed by a Dell Limited Warranty35. Unyielding commitment to quality and the satisfaction of our customers has driven Dell to offer a Premium Panel Guarantee ensuring replacement of UltraSharp series monitors with zero bright pixels. Even if only one bright pixel is found, a free panel exchange is guaranteed during the limited warranty35 period, so you can rest assured your investment is protected.http://accessories.us.dell.com/sna/products/Monitors/productdetail.aspx?c=us&l=en&s=bsd&cs=04&sku=320-6272
פורסם 2008 באפריל 617 שנים לפי איך שאני מבין את זה, במה שציטטת כתוב שהמסך מגיע עם Limited warranty, ובגלל שהם מחוייבים לאיכות ובלה בלה בלה אז הם החליטו להציע גם Premium Panel Guarantee שמתחייב לאפס פיקסלים מתים. ה-Premium הזה הוא בתשלום...(ושוב, משיחה עם היבואן הרישמי בארץ - האחריות היא על 3 פיקסלים ומעלה)
פורסם 2008 באפריל 717 שנים מתוך האתר הישראלי:הצגים של Dell מתוכננים ובנויים לפי התקנים הגבוהים ביותר שלנו, ומספקים את האיכות והאמינות שלהן אתה מצפה כשאתה רואה את הסמל של Dell. כל אחד מהם נבדק בקפידה ומגובה על-ידי האחריות המוגבלת של Dell . המחויבות הבלתי מתפשרת לאיכות ולשביעות הרצון של הלקוחות שלנו הניעה את Dell להציע את אחריות ה-Premium של הצג המבטיחה החלפה של צגים מסדרת UltraSharp עם אפס פיקסלים בהירים. אפילו אם נמצא פיקסל בהיר אחד בלבד, מובטחת החלפה של הצג ללא תשלום במהלך תקופת האחריות המוגבלת, כך שתוכל לדעת בוודאות שההשקעה שלך מוגנת. השאלה היא למה אין איזכור לתוספת תשלום לאיכות ה Premium לקוחות חושבים כי הצג עצם היותו מחברת DELL ומחירו היקר כבר בא עם אחריות כזו.
פורסם 2008 באפריל 717 שנים מחבר גם האחריות הבסיסית הניתנת עם המסך היא Premium והיא לתקופה של 3 שנים, יש אפשרות להרחיב אחריות זו ל-4 או 5 שנים בתוספת תשלום. ולראיה: http://configure.us.dell.com/dellstore/config.aspx?c=us&cs=19&l=en&oc=2408WFP&s=dhs (יש לעבור ללשונית limited warranty שמתחת לתמונה של המסך). שימו לב שה-3Yr PREMIUM זה כלול במחיר וללא תוספת תשלום. כמובן שכל מה שהוזכר לעיל תקף אך ורק לקנייה באתר האמריקאי של DELL ואין לי מושג אך מתיחסים לאחריות הזאת בקניה של המסך בארץ. עריכה: רק עכשיו שמתי לב שהמחיר של המסך ירד ב-25$ ל599$ ושבוע בלבד לאחר שקניתי את המסך
פורסם 2008 באפריל 717 שנים עריכה: רק עכשיו שמתי לב שהמחיר של המסך ירד ב-25$ ל599$ ושבוע בלבד לאחר שקניתי את המסך תשתחרר אחי, זה פעמיים בורקס + הפוך בארומה, לא שווה את הדמאות... בקשר לאחריות אתה צודק לחלוטין - דל העולמי מאוד מתגאים במדיניות החדשה של 0 פיקסלים שרופים למסכים מהליגה הגבוהה, אני מהמר שמה שעושה היבואן בארץ לא תקין ובא על דעתו בלבד - אם כי ייתכן והיצרן מאפשר לו את רמת החופש הזו בקביעת מדיניות שיווק נפרדת.
פורסם 2008 באפריל 717 שנים כל אחד שמני הדברים נחמד מאוד כלומר יפה מאוד שבחו"ל מציעים את המסך עם אחריות חינם ל 0 פיקסלים שרופיםונחמד שבארץ מתחייבים לשלוש או דורשים תוספת או לא יודע מההבעיה היא שאין קישור או הצלבה בין הדברים אם אתה קונה את המסך מחו"ל תהיה לך אחריות כמו באתר של דל בחו"ל ושום אחריות בארץ כי לפי מה שאני יודע המשווק הישראלי לא מכיר באחריות הבין לאומית ככה שפתר לך את כל ההתלבטות לגבי איכות האחריות שלהם
פורסם 2008 באפריל 717 שנים מחבר אם היית קורא את הט'רד קצת יותר בעיון היית מבחין שה"ויכוח" הוא האם בכלל קיימת אחריות של 0 פיקסלים הן בארץ והן בעולם, ולא קבלת אחריות בארץ על מסך שנקנה בחו"ל....
פורסם 2008 באפריל 717 שנים אבל בעולם כבר הבנו שיש, כי באמת כתוב במפורש שה-3Yr PREMIUM כלול במחיר.בארץ הם טוענים שיש אחריות ל-3 פיקסלים בלבד, הנושא בבדיקה.
פורסם 2008 באפריל 817 שנים מחבר Milford Cubicle- האם אתה שוקל לרכוש את המסך או סתם מתעניין באחריות שהיבואן של דל מספק בארץ?
פורסם 2008 באפריל 1217 שנים אבל בעולם כבר הבנו שיש, כי באמת כתוב במפורש שה-3Yr PREMIUM כלול במחיר.בארץ הם טוענים שיש אחריות ל-3 פיקסלים בלבד, הנושא בבדיקה.התשובה הרישמית של דלThe Premium Panel Guarantee is available for UltraSharp monitors sold with systems or as standalone units, and is included with Dell's standard 3-year Limited WarrantyDell Monitor Replacement PolicyYour monitor is subject to replacement if it meets the criteria outlined in the following table: </p> </td> <td valign="top" width="130"><p align="center">Bright Pixel</p></td> <td valign="top" width="110"><p align="center">Dark Pixel</p></td> <td valign="top" width="156"><p align="center">Total Pixels </p></td> </tr> <tr> <td valign="top" width="192">Dell UltraSharp Monitor</p></td> <td valign="top" width="130"><p align="center">1 or more</p></td> <td valign="top" width="110"><p align="center">6 or more</p></td> <td valign="top" width="156"><p align="center">1 for bright pixel; 6 for dark pixel defects</p></td> </tr> </tbody> </table> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody> <tr> <td valign="top" width="192">כך שלמעשה הם כן יחליפו את המסך על פיקסל בודד - אבל רק אם הוא בהיר.במקרה של פיקסל מת שחור - האחריות היא על 6 פיקסלים ומעלה בלבד!לא שאני מבין למה צריך להיות הבדל בין פיקסל שנתקע על לבן ופיקסל שנתקע על שחור (אני מניח שלבן פשוט יותר מציק למשתמש), אבל הם בפירוש כותבים כאן שמסך על פיקסל בודד שמת (ותקוע על לבן) מוביל להחלפת מסך. אז אני מניח שאלו סוג של חדשות טובות..?מה סביר יותר שיהיה, פיקסל מת כהה או פיקסל מת בהיר?
פורסם 2008 באפריל 1217 שנים לא שאני מבין למה צריך להיות הבדל בין פיקסל שנתקע על לבן ופיקסל שנתקע על שחור (אני מניח שלבן פשוט יותר מציק למשתמש) בהחלט (מניסיון). אבל הם בפירוש כותבים כאן שמסך על פיקסל בודד שמת (ותקוע על לבן) מוביל להחלפת מסך. אז אני מניח שאלו סוג של חדשות טובות..? עדיף מאשר המדיניות הרגילה עד כה. מה סביר יותר שיהיה, פיקסל מת כהה או פיקסל מת בהיר? במסכי TN - בהיר. במסכי IPS/VA - כהה. הסיבה היא שיש פיקסלים "תקועים" (כאלה שנתקעו על צבע מסוים, ולפעמים אפילו משתחררים מעצמם לפעמים), ויש פיקסלים "מתים" (טרנזיסטורים שרופים). ב-TN טרנזיסטור שרוף מעביר אור ולכן ייראה בהיר. ב-IPS/VA הוא בולם את האור ולכן נראה כהה. DELL יודעים היטב מה הם עושים.
פורסם 2008 באפריל 1217 שנים באמת מאכזב לדעת שזה המצב. בPVA אכן יותר נפוץ פיקסל כהה, בTN פיקסל בהיר (אני לא יודע להגיד אם בטוח שרוף או בטוח תקוע, אבל אני יודע שגם אני ניתקלתי בזה). חייבים כבר מחליף לטכנולוגיות הLCD הבעייתית הזו....
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.