בעיה בהתקנת דרייבר של NVIDIA לכרטיס 9800GTX - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בהתקנת דרייבר של NVIDIA לכרטיס 9800GTX


Load

Recommended Posts

יששש הצלחתי איכשהוא להתקין את הדרייבר שהגיע עם הדיסק

לויסטה 32BIT :yelclap:

זה הסתדר לאחר שהווינדוס התקין כמה עדכונים כנראה...

הדרייבר מותקן כמו שצריך ומזוהה בEVEREST עכשיו

אני מתקין CRYSIS לבדוק את הDX 10 :xyxthumbs:

שתבינו שכבר דיברתי עם המהנדסים של DFI ( שלי NFI 975X) בטאיוון

ותמיכה טכנית של INNOVISION בהונג קונג הייתי בטוח שאין תאימות בין הכרטיס ללוח אם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה חמור שהם מוכרים כרטיסים לפני פקיעת ה NDA

הסכם זה אוסר עליהם לתת פרטים על הכרטיס הזה בכלל

כל שכן אסור להם למכור אותו.

NDA = הסכם אי חשיפה ,קרי,מחייב קניינים פוטנציאליים להימנע מגילוי פרטים על מוצרים חדשים העומדים להופיע בשוק.

לפותח התא'רד, אין לך הרבה מה לעשות אלא לחכות לשבוע הבא.

........

לגבי אנבידיה, היא לא תעשה כלום לנועה מחשבים

בקיצור חמור אבל לא מספיק חח,הרי חוקי http://en.wikipedia.org/wiki/Non-disclosure_agreement

זה בשביל הגוים,הראש היהודי כבר ימצאה את הקומבינה,הרי מי מסוגל להתעסק איתנו :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם.

הרגשתי צורך להגיב בעניין לאחר שראיתי שכל מיני בעלי עניין וחסרי ידע בסיסי בהבנה בתחום NDA וכרטיסי מסך וכו' החליטו לרשום את הודעותיהם.

כל הכרטיסי מסך של INNOVISION מדגם 9800GTX הינם חדשים, מקוריים ותקינים.

כל הכרטיסים הגיעו למלאי לפני ההשקה המקורית שתוכננה ב23 לחודש.

NVIDIA מסיבות שלה שאינן רלוונטיות לעניין החליטו לדחות את ההשקה ל1/4.

עניין הדחייה איננו מגביל אותנו ממכירת כרטיסים אשר סופקו טרם ההשקה.

כל הכרטיסים שנמכרו בארץ מהדגם הזה (81 יח' נכון להיום) תקינים והורכבו בהצלחה במערכות המחשב ובמכירה החופשית על ידנו ועל ידי חנויות אחרות.

עניין הדרייברים הוא עניין טבעי אשר חוזר על עצמו בכל השקה ותמיד בהמשך מסופקים עדכניים יותר אשר מנצלים את יכולות הכרטיסים בצורה טובה יותר.

עם זאת גם הדרייבר המקורי שמגיע עם הכרטיס עובד ובוודאות - אני מזמין כל לקוח אלינו למעבדה לראות כיצד עושים זאת!!!.

כל גיבובי השטויות בעניין - תביעה יצוגית, ופגיעה בשם החברה "נעה מחשבים" הינם חסרי תועלת ובסיס ויטופלו מול המוגעים בדבר ישירות.

כיבואנים של חברות רבות מהשורה הראשונה בתחום החומרה העולמית אנו תמיד נצליח לספק את המוצרים החמים ביותר במהירות הטובה ביותר ובזמן. אתם רק נהנים מזה וזוכים לראות חומרה עדכנית עם כל שאר העולם ולא מפגרים מאחור.

חבל כי חסרי מקצועיות בפורום מרשים לעצמם להגיב ללא גבולות וליצור רושם ומידע מוטעה אשר איננו תורם כלום לאף אחד למעט הוספת כוכבים מיותרים........

תתחדשו ותהנו

יובל יריב - מנכ"ל נעה מחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום אלכסנדר

אני קורא את התגובות האחרונות שלך בעניין הדרייברים לכרטיסי מסך 9800GTX ונדהם.

נדהם מהבורות שלך בהבנה בכרטיסי מסך וחומרה - למרות שאתה מפרסם שלכאורה אתה בעל מקצוע בעניין.

נדהם פעם שניה מהעובדה שאתה מרשה לעצמך ליצור דעת קהל שלילית ומוטעה כנגדנו וכנגד חברה אותה אנחנו מייצגים.

אתה יוצר רושם מוטעה הנובע מבורות וחוסר הבנה בסיסית בחומרה. אתה מזלזל בנו ופוגע בנו אישית.

מבדיקה שערכתי עם היועץ המשפטי שלנו אתה מתקרב מאד ואף הגעת לשלב הוצאת הדיבה ופגיעה ממשית בנו.

כל הודעותיך הועתקו ושמורות אצלנו לטיפול בעתיד.

אני מעמיד בפנית 2 ברירות -

1.מחיקת ההודעות שלך הנוגעות לשמנו הטוב באופן מיידי.

2.להשאיר אותם כפי שהם.

אתה תבחר כיצד לפעול וגם אנו.

לעצם העניין - כל הכרטיסים תקינים. צריך לדעת להתקין את הדרייבר.

וכמובן שהכרטיסים נמכרים באופן ישיר על ידנו באישור של INNOVISION ובידיעת .

חבל לרשום שטויות רק כדי שיחשבו שאתה מבין משהו - כי אתה פשוט לא.

העתק ההודעה הועברה גם לנוגעים בדבר בהנהלת האתר.

יובל - נעה מחשבים.

אני אקח את מילותייך בהודעה הפרטית לי כטעות כי אתה לא באמת מכיר אותי ואני בטוח שלא באמת התכוונת להתנפל עליי ככה :)

למען הסר ספק יובל, אני הרגשתי צורך להעלות מודעות לעניין כי גם אחרי כל מה שאמרת - בעצם לא אמרת איך לפתור את הבעייה ואם אתה מודע לבעייה למה לא לפרסם פה, או לבקש ממני פשוט לרשום הערה בהודעה הראשית של סדרה 9 שאני מעדכן על יום שישנה בעייה בהתקנה ראשונית של הכרטיס ופותרים אותה ע"י כך וכך. שים לב שכתבתי "בשלב זה איני רוצה לשפוט" פשוט בגלל שאין לי שום צורך ללכלך על אף אחד כי אני בעצמי לא חנות ולא עובד בשום חנות ולא עם שום חנות, רק קונה בחנויות מסביב ביתי, וגם כותב על כך מדי פעם. אם אתה מרגיש ששורה זו או אחרת פגעה בך - פשוט תכתוב לי בן אדם "אלכס, זה לא לעניין, פוגע, אנא מחק" תוך שנייה הייתי מוחק. כמו שעכשיו מחקתי את השורה "זו עילה לתביעה ייצוגית..." כמו שביקשת.

בעניין הזה הרגשתי אישית אחראי לזה ששמעתי על המבצע שלכם ושלחתי חבר לקנות בחנות רחוקה מביתו (מה שאני בעצמי לא עושה) וכמעט שהתחרטתי על כך כי הוא עדיין יושב בבית בלי כרטיס עובד וממורמר על כך. אז אתה עדיין מוזמן לספר לנו איך פותרים את זה במקום לכתוב לי בפרטי את כל הסאגה המשפטית הזאת שמשום מה החלטת להפחיד ולכתוב עליי שגם בהודעה הזאת יש יותר מדיי דברים לא מדוייקים. אז שכולם ידעו ואני עושה את זה באופן הכי פתוח שיש כי אם רציתי לכתוב על מישהו משהו לא הייתי כותב את זה בניחותא, מפרסם את השם שלי ועוד כותב מבית של חברו . . . שולח לך את הטלפון הפרטי שלי כדי שתתקשר מתי שתרצה אם יש לך הערה או הארה :xyxthumbs:

משמיצים מקצועיים בפורומים פשוט הולכים לאיזה בית קפה, משלמים 15 שקל לשעת ומתחילים לכתוב בדיוק עת מה שאמרו להם ובשם של מי שמאור להם. גם אם תעשה TRACE ל IP מסויים של מישהו, קודם כל תגיע ל IP של בית הקפה הזאת ולא תוכל להגיע ל IP הפנימי של אחד המחשבים בו (וגם אם מנהל הרשת הקצה לאחד המחשבים IP סטאטי ולא DHCP - לך תמצא את אותו בן אדם שישב על המחשב. וגם אם במקרה הבית קפה רושם את שמו של מי שיושב לו על אחד המחשבים, לך תמצא אותו ברחובות אח"כ.

לדוגמה:

השבוע ניסו למצוא מישהו שהשמיץ איזה אחד מהמייסדים של COMVERSE באחד האתרים הגדולים, חתם בשם של אחד המנהלים ואי אפשר היה לעשות נגד זה כלום מלבד לבקש מהאתר למחוק את התגובה. נגיד בצו משפטי גורמים לאתר להביא את הIP של המשתמש שרשם את התגובה המשמיצה - ואז אוכלים מרורים. למה? כי מ IP אחד חוקי (192 נקודה משהו) יוצאת תקשורת של 5000 מחשבי החברה ב43 ארצות (מכתובות 10 נקודה משהו פנימיות שלנו) לך תמצא עכשיו מישהו.

הבאתי את זה רק להראות שאני צריך להיות ממש, אבל ממש טיפש בשביל לרצות להרע פה לחנות כולשהי ולרצות להיתבע על ידה :D

אז שוב פעם, קרא את מה שכתבתי ותחייך, אני סה"כ רציתי תשובה לעניין הדרייבר :) במקום להשתיק - תמיד עדיף לדבר קודם. הרי אני בעצמי שולח לכם לקוחות מדי פעם . . .

ולבסוף כזכור לי בספר התנך כתוב "ואהבתך לרעך כמוך" אז למה אתה יוצר רושם מוטעה הנובע מחוסר הבנה והכרה אישית בסיסית איתי? אתה מזלזל בי ופוגע בי אישית. אנא הימנע מכך, תודה. זה עושה לכם יותר נזק מתועלת לדעתי כשלקוחות פוטנציאליים של כל חנות קוראים כזו תגובה מידיית של חנות לשורה אחת שמישהו כתב שמקורה באחריות אישית לחבר שנשלח לאותה חנות לקנות בזול.

נ.ב- את עניין הNDA בכלל העלה מישהו אחר. מה אני קשור אליו. צר לי שגם הוא כנראה קיבל את "מכתב ההיכרות" שלך.

זה חמור שהם מוכרים כרטיסים לפני פקיעת ה NDA

הסכם זה אוסר עליהם לתת פרטים על הכרטיס הזה בכלל

כל שכן אסור להם למכור אותו.

NDA = הסכם אי חשיפה ,קרי,מחייב קניינים פוטנציאליים להימנע מגילוי פרטים על מוצרים חדשים העומדים להופיע בשוק.

לפותח התא'רד, אין לך הרבה מה לעשות אלא לחכות לשבוע הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע על איזו בעיה מדובר אבל אני יכול לומר לכם באופן וודאי שהדרייברים 174.74 בגרסת הבטא שניתן להוריד מאתר אנוידיה תומכים בכרטיס המסך באופן רשמי גם ב- וגם בויסטה - כך לפי כמובן.

לגבי זה שמוצגים ונמכרים כרטיסי מסך בארץ טרם השקתם - אם מרשה את זה, אז... :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כזכור לי, במאות כרטיסי מסך שהתקנתי עד היום היה צריך רק להתקין את הכרטיס על הPCI, לחבר אליו חיבורי מתח מהספק, להעלות את ולהתקין את הדרייבר המתיימר להיות נכון בלי שום הנפצות מסביב.

אבל כמו שהסביר את זה יפה יובל, מנהל נועה מחשבים - אני סובל מ"בורות וחוסר הבנה בסיסית בחומרה", עם כל הצער שבדבר :'(

אז אולי מישהו אחר יסביר איך צריך להתקין כרטיס מסך שיפעל חלק אצל אנשים והם לא יצטרכו להגיע לשלבי ההתקנה הבאים:

- דיבור עם טכנאים של יצרן כרטיס המסך בארצות זרות

- דיבור עם טכנאים של יצרן הלוח אם בארצות זרות

- לנחש ולחכות שאולי יתקין , כנראה, כמה עדכונים,שוב - בעלי אופי לא ידוע.

יששש הצלחתי איכשהוא להתקין את הדרייבר שהגיע עם הדיסק

לויסטה 32BIT :yelclap:

זה הסתדר לאחר שהווינדוס התקין כמה עדכונים כנראה...

הדרייבר מותקן כמו שצריך ומזוהה בEVEREST עכשיו

אני מתקין CRYSIS לבדוק את הDX 10 :xyxthumbs:

שתבינו שכבר דיברתי עם המהנדסים של DFI ( שלי NFI 975X) בטאיוון

ותמיכה טכנית של INNOVISION בהונג קונג הייתי בטוח שאין תאימות בין הכרטיס ללוח אם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כזכור לי, במאות כרטיסי מסך שהתקנתי עד היום היה צריך רק להתקין את הכרטיס על הPCI, לחבר אליו חיבורי מתח מהספק, להעלות את ולהתקין את הדרייבר המתיימר להיות נכון בלי שום הנפצות מסביב.

אבל כמו שהסביר את זה יפה יובל, מנהל נועה מחשבים - אני סובל מ"בורות וחוסר הבנה בסיסית בחומרה", עם כל הצער שבדבר :'(

אז אולי מישהו אחר יסביר איך צריך להתקין כרטיס מסךשיפעל חלק אצל אנשים והם לא יצטרכו להגיע לשלבי ההתקנה הבאים:

- דיבור עם טכנאים של יצרן כרטיס המסך בארצות זרות

- דיבור עם טכנאים של יצרן הלוח אם בארצות זרות

- לנחש ולחכות שאולי יתקין , כנראה, כמה עדכונים,שוב - בעלי אופי לא ידוע.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

עזוב אותך,תירגע,אין פה שום השמצה,אבל עזוב,אתה מפספס את הנקודה:

"...וכמובן שהכרטיסים נמכרים באופן ישיר על ידנו באישור של INNOVISION ובידיעת ..."

אתה קולט,איזה אימפריה ,סוחרים פי מיליון יותר גדולים יש להם מלאי של אלפי כרטיסים,אבל אין להם אישר למכור אותם :kopfpatsch:

NVIDIA מסיבות שלה שאינן רלוונטיות לעניין החליטו לדחות את ההשקה ל1/4.

עניין הדחייה איננו מגביל אותנו ממכירת כרטיסים אשר סופקו טרם ההשקה

מה אני אגיד פארשים ה-.COM האלו,אין להם אפילו כרטיס אחד של 9800GTX :silly:

http://www.newegg.com/Product/ProductList.aspx?Submit=ENE&N=2000380048+106792522&name=GeForce+9+series

בקיצור,

בעולם אין עוד להשיג - אצלנו כבר במלאי
על המפה :xyxthumbs:
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל חברים, אני מבקש להרגיע עם כל הקטע שנעה (וחנויות אחרות, אם יש כאלו) מוכרים את הכרטיס לפני השקתו. אולי בישראל הם היחידים או בין הבודדים, אבל בחו"ל יש לא מעט חנויות שעושות את זה. תנברו קצת בפורומים השונים ותראו את זה במיוחד באירופה. הבעיה היחידה היא שבאירופה יש אנשי מכירות שערים לנושא ואם צריך ישר מרימים טלפון זועם לחנות והמוצר יורד. על ישראל אין איש מכירות של שדובר עברית ולכן הם לא יכולים לגלוש באינטרנט ולבדוק בחנויות. אבל שוב:

לגבי זה שמוצגים ונמכרים כרטיסי מסך בארץ טרם השקתם - אם מרשה את זה, אז... :)

אלכס, אני לא יודע מה יובל אמר לך, אבל אתה צודק, לא צריך להיות גאון כדי להתקין כרטיס מסך.

לגבי הבעיות שהיו לכמה לקוחות של ה-GTX, אנחנו לא יודעים בדיוק מה כל אחד ואחד מהם עשה אבל יכול להיות שהם טעו איפשהו באמצע הדרך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ויובל השלמנו בפרטי והכל שב לסדרו. כולם מוזמנים להפנות את האנרגיות לתרדים אחרים, שבת שלום.

אני שמח שכך הדבר.

אני חש צורך לחזק את נעה מחשבים- אני אישית מאוד מרוצה מהם. הם בין החנויות האמינות ביותר שיצא לי לרכוש דרכם. ואני בטוח שאני לא האדם היחיד בפורום שחושב כך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא שופט חנות זו או אחרת, גם אני קונה בנועה כמו בעוד כמה חנויות שבשבילי הן "בסוף העולם" כמו ציוד היקפי, MODDING וכדומה.

כמו שאמר לי יובל בהתכתבות "הבעיה מתחילה כאשר כזה או אחר מחליט לזרוק ידיעה שגויה ועל זה מתחילים לבנות תיאוריה. התיאוריה הופכת לעובדה וכולם מאמינים בה ודעת הקהל מתעצבת בצורה שגויה.

כך קרה גם במקרה הנ"ל של הכרטיס. החליטו שהכרטיסים נכנסו לשוק מוקדם מידי ואחר כך שאין , ואחר כך שכל הכרטיסים דפוקים ושלא כדאי לקנות רחוק כי תהיה בעיית אחריות וכו' כו'ו ואפילו כבר הכינו "תביעה יצוגית" וNVIDIA גם תתבע את נועה מחשבים.

בקיצור רצף של שטויות שאין להם בסיס כי מישהו התחיל וזרק שטות."

צודק. אני וכמה מאיתנו התחלנו כדור שלג (אני בטוח שלא בכוונה תחילה) וסה"כ למדנו לא לתת לגבי החבר במצוקה פה (ועוד חבר שלי) לרגש להשתלט על ההיגיון.

שבוע נעים ומלא דיונים פוריים לכולם :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...