Team Fortress 2 - הדיון הראשי - עמוד 36 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Team Fortress 2 - הדיון הראשי


IlanF

Recommended Posts

  • תגובות 703
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מאז שהתחילו העידכונים די זיינו למשחק הזה את הצורה.

בעיקרון זה Online FPS הומוריסטי, יש 9 דמויות ולכל דמות יש 3 נשקים(ולחלק מהדמויות יש 3 נשקים נוספים שאתה מקבל "בצורה רנדומלית", פעם היית צריך לעשות X משימות כדי לקבל אותם).

יש כמה סוגי משחק: (בכולם יש שתי קבוצות שחקנים, בכל סוגי המשחק למעט Arena כאשר שחקן מת הוא חוזר לחיים לאחר X שניות)

CTF - לתפוס את הדגל. בדרך כלל מפות סימטריות, לכל קבוצה יש מזוודה שמשמשת כ"דגל" שהקבוצה היריבה צריכה לגנוב ולקחת לבסיס שלה. הקבוצה הראשונה שמגיעה ל3 כבישות מנצחת.

CP - השתלטות על נקודות אסטרטגיות. משחק מוגבל בזמן ובו יש שני מצבים: 1. קבוצה א' צריכה לכבוש את הנקודות וקבוצה ב' צריכה להגן עליהן(ברגע שקבוצה א' כבשה את אחת הנקודות אי אפשר לכבוש אותה חזרה), אם קבוצה א' מצליחה לכבוש את הנקודות בזמן הנתון היא המנצחת. 2. מפה סימטרית, יש X נקודות כבישה(שבמידה והקבוצה היריבה כבשה את אחת מהן אפשר לכבוש אותה בחזרה) והקבוצה הראשונה שכובשת את כל הנקודות מנצחת.

Payload - לאחת הקבוצות יש עגלה שהיא צריכה להעביר לקצה השני של המפה בזמן נתון. התזוזה של העגלה מתבצעת ע"י שמירה עליה מפני הקבוצה היריבה שצריכה למנוע את המעבר(מספיק שאחד מחברי הקבוצה היריבה נמצא ליד העגלה והיא מפסיקה לזוז).

Payload Race - סגנון משחק חדש ששוחרר בעידכון האחרון, אותו דבר כמו Payload רק שלשתי הקבוצות יש עגלות והראשונה שמעבירה את העגלה שלה מנצחת.

Arena - מלחמה בין שתי קבוצות קטנות(לרוב 6 שחקנים בקבוצה במקום 12 בקבוצה). הקבוצה שמצליחה להרוג את כל שחקני הקבוצה היריבה מנצחת, סגנון המשחק היחיד שכאשר מתים בו לא חוזרים לחיים.

יכול להיות שטעיתי פה ושם בכמה נקודות כי אני כבר כמעט ולא משחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחק מעולה.

הוא לא מהנה בשבוע הראשון עד שאתה משתפר

למה הוא מהנה?

א) מצבי משחק מעולים

ב) מגוון רחב של קלאסים תוך איזון מעולה ביניהם.

וכל זה תוך שמירה על סף הומור ממש גבוה.

העידכון האחרון קצת דפק את המשחק עם העובדה שאתה מקבל UNLOCKABLES בצורה רנדומאלית, אבל המשחק בכל זאת טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה!

אני שיחקתי ולמען האמת לא כל כך נהניתי, אז לכל חובבי המשחק,

תסבירו לי למה אתם אוהבים את המשחק שאני אבין על מה כל הסיפור [ולא עלילת המשחק ;) ]

כבר אמרתי שדי הרסו את המשחק, אבל בעיקרון פעם היתה פה קהילה נורמלית ומפותחת שהיתה משחקת עד השעות הקטנות של הלילה, היום זה כבר לא ככה.

אתה גם לא משחק עכשיו במצב רגיל כמו בדרך כלל, רוב השחקנים כרגע בוחרים בספיי/סנייפר ואין איזון, יש מלא ילדים קטנים עם קול ציפציף בגלל הסופ"ש חינם וכו'.

באופן אישי אני אוהב את המשחק(כפי שהוא היה לפני העידכונים של הנשקים) בגלל הגיוון בדמויות ובנשקים, מצבי המשחק המעולים, הסגנון ההומוריסטי והקהילה המפותחת שהיתה לו בזמנו. פעם גם היו הרבה טורנירים ותחרויות.

ראית את הtaunts? תלחץ על G כדי לבצע אותם, לכל דמות ולכל יש אחד אחר.

משחק מעולה.

הוא לא מהנה בשבוע הראשון עד שאתה משתפר

למה הוא מהנה?

א) מצבי משחק מעולים

ב) מגוון רחב של קלאסים תוך איזון מעולה ביניהם.

וכל זה תוך שמירה על סף הומור ממש גבוה.

העידכון האחרון קצת דפק את המשחק עם העובדה שאתה מקבל UNLOCKABLES בצורה רנדומאלית, אבל המשחק בכל זאת טוב.

אני לא מסכים, המשחק כבר ממש לא מאוזן כמו שהוא היה פעם ואין מניעה להנות גם בשבוע הראשון בתור שחקן מתחיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-spy-noobs שהגיעו בסופ"ש חינם דווקא עוזרים לי, מספר ההריגות שלי הוכפל :lol::smile1:

אבל לעזעזל, לפחות אם הם היו שמים לב שה cloak יכול להגמר להם אחרי מספר שניות, רובם שראיתי פשוט עומדים במקום ולא זזים גם אחרי שנגמר להם ה cloak, ורק נזכרים לזוז כשאני כבר מוריד להם כמעט את כל החיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן נכון!!

ממש בוטים

עכשיו שאני חושב על זה תמיד הייתי גרוע יחסית עם הספיי ועכשיו אני מפרק אנשים ועשיתי כבר כ 15 אצ'יבמנטס שלו

זה בגלל הבוטים החדשים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.teamfortress.com/post.php?id=2535

What did we do?

* For the last number of months we've been working on using the Cloud to store a player's inventory. With that finally in place, we were able to deploy a new system focused on the giving of items to players. That new system watches the amount of time that players are playing TF2, and gives them a chance to find items at regular intervals. They aren't guaranteed to get the item at those points, but they have a pretty good chance. We based the system on granting items on the amount of time played because we don't want players to have to do weird things like join achievement grinding servers to get new content. Basing it off time also has the benefit of ensuring that if you play a lot of TF2, you're going to get more items than players who don't.

:s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...