דיון ראשי - 3870X2, מידע כללי ביקורת ראשונה, תמונות, (תאריך השקה - 23-28.01.08) - עמוד 14 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון ראשי - 3870X2, מידע כללי ביקורת ראשונה, תמונות, (תאריך השקה - 23-28.01.08)


All_eyes_on_me

Recommended Posts

  • תגובות 217
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

האולטרה הוא פשוט GTX ממוהר, שברגע זה ראינו אותו מובס בכמה מהמשחקים.

למה אין את הAF בקרייסיס ? אי אפשר בגלל המשחק או בגלל שזה לא יסחוב ?

ולמה בביושוק אין בכלל פילטרים?

בשורה התחתונה, כרטיס חביב מאוד (אוברקלוקר גרוע) ביחס למחיר שלו (2300 ועוד יורד)

1- לא יסחוב

2-לא יסחוב

3- חביב רק ביחס למחיר ותו לו. חלש יותר מ8800GT באותו מחיר בדיוק.

TRIPLE אפשרי רק ב ULTRA וב8800GTX כזכור לי ולפי המחירים שלהם זה יעלה כ 10 אלף שקל ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חביב רק ביחס למחיר ותו לו. חלש יותר מ8800GT באותו מחיר בדיוק.

TRIPLE אפשרי רק ב ULTRA וב8800GTX כזכור לי ולפי המחירים שלהם זה יעלה כ 10 אלף שקל ...

לא שמתי לב , אין 8800GT בבאנץ' שדניס הביא... עכשיו ראיתי, ה8800GT קורע אותו.

3WAY יהיה "משתלם" כשהמחירים יירו עוד טיפה (כשסדרה 9 תצא) ואז אני מעריך שזה יעלה גג 4/5 אלף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

^^

מה שדניס מנסה להגיד (לפחות על פי ניתוח גס שעשיתי למבחני הביצועים) זה שהפעלת הפילטרים הורגת את כל הכרטיסים בסדרה הזאת, ללא יוצא מהכלל. זאת מכיוון שהכרטיסים של מכילים מנועי AA ו-AF ייעודיים, בזמן שהכרטיסים של ATI מסתמכים על כוח העיבוד של ה-UNIFIED SHADERS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

מה שדניס מנסה להגיד (לפחות על פי ניתוח גס שעשיתי למבחני הביצועים) זה שהפעלת הפילטרים הורגת את כל הכרטיסים בסדרה הזאת, ללא יוצא מהכלל. זאת מכיוון שהכרטיסים של מכילים מנועי AA ו-AF ייעודיים, בזמן שהכרטיסים של ATI מסתמכים על כוח העיבוד של ה-UNIFIED SHADERS.

בכל זאת מי שקונה את הכרטיס הזה יעבוד על רזולוציה לפחות 1680X1050 כלומר לפחות על מסך 22" , ברזולוציה זאת AA כמעט ולא משנה כבר יש לך תמונה חלקה להפליא ...כל מי שמעוניין יש הרבה ברשת באיכות גבוהה ( אני מדבר על 10MB לתמונה ) שמשוות AA ברזולוציות גבוהות ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

מה שדניס מנסה להגיד (לפחות על פי ניתוח גס שעשיתי למבחני הביצועים) זה שהפעלת הפילטרים הורגת את כל הכרטיסים בסדרה הזאת, ללא יוצא מהכלל. זאת מכיוון שהכרטיסים של מכילים מנועי AA ו-AF ייעודיים, בזמן שהכרטיסים של ATI מסתמכים על כוח העיבוד של ה-UNIFIED SHADERS.

וגם הרבה מאד משחקים עדיין לא מותאמים ל - CF.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://hwzone.co.il/articles/aticonfdec/4/

למתחרה הגדולה שלכם, NVIDIA, יש טכנולוגיית ריבוי כרטיסי מסך בשוק כבר מעל לשנה (טכנולוגיית ה-SLI). מה קורה עם טכנולוגיית ה-CrossFire שלכם?

כריס הוק: "מה שעושה את טכנולוגיית ה-CrossFire אחרת, היא העובדה שאין צורך בדרייבר ייעודי אשר יאפשר לכל משחק לתמוך בטכנולוגיה, ולמעשה כל משחק הוא תומך CrossFire מהקופסא. הטכנולוגיה של המתחרה שלנו דורשת שסט הדרייברים של הלקוח יכלול תמיכת SLI במשחק בו הוא בוחר לשחק – ותמיכה כזאת לא קיימת לרוב המשחקים בשוק."

הייתה לי תחושה שזה לא המשחק שמחלק את העומס בין הכרטיסים במקרה של ATI, אלא הדרייברים...

עכשיו כשאני קורא את זה שוב אני רואה עד כמה הרסה את ATI כשהיא קנתה אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וגם הרבה מאד משחקים עדיין לא מותאמים ל - CF.

גם ל SLI

http://hwzone.co.il/articles/aticonfdec/4/

הייתה לי תחושה שזה לא המשחק שמחלק את העומס בין הכרטיסים במקרה של ATI, אלא הדרייברים...

עכשיו כשאני קורא את זה שוב אני רואה עד כמה הרסה את ATI כשהיא קנתה אותם.

CF היה יותר טוב עם הכרטיס Master, אךך היו זמנים ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...