Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב


eldad_elyashiv

Recommended Posts

  • תגובות 113
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא קראתי את הכל

ואני גם לא יקרא

דבר אחד יש לי להגיד:

כל הזמן אומרים לכם אל תקנו באייבורי !! כל הזמן!!

אתם לא מקשיבים ובכל זאת עושים את הטעות הזאת??? זה כבר בעיה שלכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מגזימים.

השירות שהביאו לבחור סביר מאוד.

מה הם אשמים שאתה קונה מחשב ממקום שרחוק ממך?!

אני לא חושב שחנות צריכה להביא עדיפות ללקוח אחד על פני האחרים רק כי הוא החליט לקנות במקום רחוק. זה סביר בהחלט.

לתקן מחשב בהתראה של יום-יומיים זה גם סביר בהחלט.

בהרבה מקומות זה יקח הרבה יותר.

הנגישות של אייבורי לרכיבי חומרה גבוהה מאוד- לא כל מקום יביא לך לוח חדש תוך יום עד שלושה ימים.

זה שכל פעם ניסו לתקן את המחשב והיו מוכנים להחליף רכיבי חומרה בלי להתווכח- יפה מאוד דווקא.

המוכנות להחזיר לך את הכסף על ההתחלה גם היא סבירה ויפה.

הבעיה פה היא ממש לא השירות, אלא פשוט חוסר מקצוענות של המעבדה שלהם (שכן, בעקרון זה חלק מהשירות, אבל זה לא החלק שאתם מתלוננים עליו פה).

השירות שהם הביאו לך סביר בהחלט, תפסיקו להנפיץ פה שטויות סתם.

אני אישית לא יקנה מאייבורי יותר. למה? כי הם מאוד לא מקצועיים ולדעתי גם פשוט לא זולים. כל פעם שאני בודק שם מחירים- יקר שם.

אבל בפעם היחידה שהייתי צריך את המעבדה שלהם הם הביאו לי שירות מעולה. למה לקטול סתם? הם החליפו לי HD תוך חצי יום בלי להגיד שום דבר.

גם לבחור שהחליפו פה את הכרטיס מסך כמה פעמים- מה אתה רוצה לעזעזל?! זה שירות טוב מאוד. אתם מוציאים פה דיבה.

מה אייבורי אשמים בזה שהכרטיס מסך נדפק? מה הם מייצרים את החומרה?! בטח הספק כח או החשמל בבית שלך דפוקה. שים מייצב מתח או תחליף ספק או תבדוק שהמארז שלך מאוורר כראוי.

מה אתה רוצה גם מהקובי הזה?! מה אתה, ילד קטן?

"מאוד כעסתי על נימת הזלזול בקולו של קובי"- ביקשת שיתקשרו אליך.... והוא התקשר. מה אתה רוצה מהבן אדם? הוא הסכים לבטל את העסקה.

למה שהחנות תביא לך פיצוי? נגרם לך נזק כלשהו? לא. הבחירה לקנות שם הייתה שלך. לא היית מרוצה- הם הסכימו לבטל את העסקה ושתקבל את כספך. זה סביר בהחלט.

פעם הבאה אל תהיה טמבל ותתן לאשתך להזמין לך מחשבים. פעם הבאה תבדוק בפורום לפני שאתה קונה מחשב.

סוף מעשה במחשבה תחילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים עם The Avatar. בקשר להחזרת הכסף - קח בחשבון שהם לא יכולים פשוט לשלוף את הכסף מהקופה. הם צריכים לקבל אישור ממחלקת חשבונאות. מחלקת חשבונאות עובדת בצורה מסודרת והכסף יהיה זמין רק בתאריך מסוים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מגזימים.

השירות שהביאו לבחור סביר מאוד.

מה הם אשמים שאתה קונה מחשב ממקום שרחוק ממך?!

אני לא חושב שחנות צריכה להביא עדיפות ללקוח אחד על פני האחרים רק כי הוא החליט לקנות במקום רחוק. זה סביר בהחלט.

לתקן מחשב בהתראה של יום-יומיים זה גם סביר בהחלט.

בהרבה מקומות זה יקח הרבה יותר.

הנגישות של אייבורי לרכיבי חומרה גבוהה מאוד- לא כל מקום יביא לך לוח חדש תוך יום עד שלושה ימים.

זה שכל פעם ניסו לתקן את המחשב והיו מוכנים להחליף רכיבי חומרה בלי להתווכח- יפה מאוד דווקא.

המוכנות להחזיר לך את הכסף על ההתחלה גם היא סבירה ויפה.

הבעיה פה היא ממש לא השירות, אלא פשוט חוסר מקצוענות של המעבדה שלהם (שכן, בעקרון זה חלק מהשירות, אבל זה לא החלק שאתם מתלוננים עליו פה).

השירות שהם הביאו לך סביר בהחלט, תפסיקו להנפיץ פה שטויות סתם.

אני אישית לא יקנה מאייבורי יותר. למה? כי הם מאוד לא מקצועיים ולדעתי גם פשוט לא זולים. כל פעם שאני בודק שם מחירים- יקר שם.

אבל בפעם היחידה שהייתי צריך את המעבדה שלהם הם הביאו לי שירות מעולה. למה לקטול סתם? הם החליפו לי HD תוך חצי יום בלי להגיד שום דבר.

גם לבחור שהחליפו פה את הכרטיס מסך כמה פעמים- מה אתה רוצה לעזעזל?! זה שירות טוב מאוד. אתם מוציאים פה דיבה.

מה אייבורי אשמים בזה שהכרטיס מסך נדפק? מה הם מייצרים את החומרה?! בטח הספק כח או החשמל בבית שלך דפוקה. שים מייצב מתח או תחליף ספק או תבדוק שהמארז שלך מאוורר כראוי.

מה אתה רוצה גם מהקובי הזה?! מה אתה, ילד קטן?

"מאוד כעסתי על נימת הזלזול בקולו של קובי"- ביקשת שיתקשרו אליך.... והוא התקשר. מה אתה רוצה מהבן אדם? הוא הסכים לבטל את העסקה.

למה שהחנות תביא לך פיצוי? נגרם לך נזק כלשהו? לא. הבחירה לקנות שם הייתה שלך. לא היית מרוצה- הם הסכימו לבטל את העסקה ושתקבל את כספך. זה סביר בהחלט.

פעם הבאה אל תהיה טמבל ותתן לאשתך להזמין לך מחשבים. פעם הבאה תבדוק בפורום לפני שאתה קונה מחשב.

סוף מעשה במחשבה תחילה.

מה הקשר?!

השירות צריך להיות ברמה תמיד!

אני קניתי מחשב מ-IQPC ומנועה מחשבים

ובשניהם הביאו לי את המחשב עד הבית, לא היו לי שום בעיות עם המחשב

חוץ משהצלחה נועה מחשבים לא חיברו את ההארד דיסק אז הם שלחו טכנאי עד הבית שלי שיתקין את זה

ושני החנויות זה במרחק של שעתיים נסיעה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי הבעייה הייתה בכלל בגלל חוסר תאימות רכיבים, והבעייה שבארץ ימכרו לך הכל הכל גם אם זה לא מתאים לך.

אבל היה צריך להתייעץ קודם ולברר את התאימות.

ידיד שלי קנה מחשב והוא קנה של PCI E עם כרטיס מסך AGP 8 ולא אמרו לו כלום- רק תקנה בחיוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עבדתי באייבורי,סניף סגולה, כמעט שנה.

ואני עובד איתם כדילר כבר כמה שנים,אני יכול להגיד לכם כמה דברים.

יש המון שמועות מטומטמות וחסרות בסיס על אייבורי,

א.חלקים יד שנייה,ריפרביש,משומשים -זה שטויות,ממש שטויות,הכי רחוק שיכול להגיע זה מקרה כזה,לקוח שביטל עסקה(עד 14 יום,חוק מדינה) אז יכול להיות

שייקחו חלקים מסוימים מהמחשב וירכיבו אותם על מחשב חדש אך ורק אם הוא נבנה במעבדה באותו רגע,אבל ברוב המקרים לוקחים אץ החלקים האלו ושמים אותם במעבדה לבדיקות,מקרה של הרכבה של חלק שהיה כבר בשימוש במחשב חדש זה מקרה של פעם ב........ למשל אני נתקלתי בזה רק פעם אחת בכל תקופת העבודה שלי שם.

ולצורך העניין,מקרים כאלו קורים בתקיפות הרבה יותר גבוהה דווקא בחנויות הקטנות ששם אין להם מה לעשות עם חלקים מביטול עסקה,שום בעל עסק לא יזרוק חלקים בני 1 עד 14יום לפח,וייתן ללקוח חלקים חדשים רק בשביל השם הטוב.

ב.כל חודש מישהו אחר מספר לי שהם פושטים רגל - החברה לא פושטת רגל,הם עובדים יפה מאוד,הם מערכת משומנת מאוד ואלי היחידה בארץ שעובדת בסדר גודל כזה,סנכרון מלא בין הסניפים בארץ והמפעל הראשי.

ג. כמו שמישהו הזכיר כאן,הבוס אומר לפקשש בכוונה בתיקונים כדי שהלקוח יחזור שוב - גם בולשיט,מהטכנאי במעבדה ועד לבוס הגדול יש מרחק בירוקראטי אדיר,

אייבורי עם כל הלכלוכים רק במגמת גדילה והתפתחות ככה שהמצב הוא רק להוריד לחץ מהמעבדות.

לגבי השירות,כל העובדים בסניפים עובדים על משכורת מינימום לפי שעה חוץ מאנשי מכירות שעובדים בלי משכורת בכלל,אבל,הכל שם בנוי על אחוזי מכירות,לכל עובד שם יש יוזר משלו בתוכנה,כל מכירה שהוא מבצע הוא מקבל אחוזים,בונוסים,יעדים,ככה עובדים שם,הם מכונת מכירות,יש שם אנשים מכירות מהטובים בארץ.

בכל אופן,לעבוד בצורה הזאת זה לא הכי בריא בתור נותן שירות,שאתה לא מרוויח הרבה אתה לא נותן הרבה,הלחץ שם הוא אדיר ברוב המקרים,יש לטפל במחשבים שהמתנה במעבדה וגם לקבל,למסור ולתקן מחשבים שבאים באותו רגע עם לקוחות. קשה להישאר שם סימפטי,למרות שבתכלס,רוב האנשים שם הם בחורים טובים,ויש כמה שכבר נמאס להם ורואים את זה עליהם וזה מוציא שם רע גלובלי,מספיק טיפש אחד שיזרוק מטבע לים ועשר חכמים לא ימצאו אותו.

לגבי המחיר,תבינו,המחיר שאתם רואים בפרסומים,זה המחיר הכי נמוך שתקבלו,לאנשי מכירות אין שקל רווח עליו,התפקיד שלהם זה לא הוסיף ולשדרג את הלקוח ופה הם עושים את הכסף.

הם הכי זולים בארץ כי הם הכי גדולים בארץ,הם קונים בכמויות אדירות! הם יבואנים,ויש להם אנשי רכש מצוינים שסוחטים מחירי שחיטה מכל ספק במדינה הזאת!

לדוגמא,הם היחידים בארץ שיש להם הנחה אצל ח.י שהם היבואנים של בארץ.

לי קל לעבוד איתם,כי אני מכיר את האנשים,מכיר את המערכת ויודע לתמרן.

שורה תחתונה,תקנו משם עם מישהו מבפנים,או שפשוט תוותרו על כמה מאות שקלים כדי לקבל שירות אחר שאולי יהיה יותר טוב.

קניתי משם המון מחשבים לי ובשביל לקוחות,אני מרוצה...

על לי רעיון בזמנו לפתוח סניף לכל משתמשי ה"אקסטרים" למיניהם כגול גולשי HWZONE שברובם קצת יותר "פריקים" למחשב שלהם מכל לקוח אחר,

ישבתי עם הבעלים אבל זה בסוף לא יצא לאור,שדרך אגב מאז התחילו הפרסומים שלהם פה באתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי באמת אני צריך לבקש תשלום.

אתה חושב שבאמת אכפת לי אם תקנה שם או לא? יש לי מניות בחברה?

זה לא מעניין אותי,אני טוב לי איתם הכול בסדר. אני דואג לתחת שלי,מה אתה תעשה זאת החלטה שלך,אני לא מנסה לשכנע אף אחד לקנות שם.

פשוט שפכתי את המידע שיש לי,הגבתי.

אייבורי תמשיך לגדול ולהתפתח גם בלעדיי ובלעדייך ובלי שום קונה מהפורום הזה. פשוט אני לא אוהב שאנשים מדברים באוויר,שמועות למיניהם,הרי 95% ממה שאנשים אומרים זה ממש שאמרו להם,אז הם ממשיכים את השרשרת... במיוחד שבזמן האחרון הפורום כאן התמלא בילדים שלא משנה מה הם חושבים הם רק יכתבו דברים שיציגו אותם כחלק מהאשכול.

אני חבר באתר הזה כבר מ2003,תקופות שאז עניינים פה היו נדנים באופן יותר רציני.עכשיו אחד מלכלך,כל הילדים אחריו,גם אם זה תלוי בלהמציא שטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי באמת אני צריך לבקש תשלום.

אתה חושב שבאמת אכפת לי אם תקנה שם או לא? יש לי מניות בחברה?

זה לא מעניין אותי,אני טוב לי איתם הכל בסדר. אני דואג לתחת שלי,מה אתה תעשה זאת החלטה שלך,אני לא מנסה לשכנע אף אחד לקנות שם.

פשוט שפכתי את המידע שיש לי,הגבתי.

אייבורי תמשיך לגדול ולהתפתח גם בלעדיי ובלעדייך ובלי שום קונה מהפורום הזה. פשוט אני לא אוהב שאנשים מדברים באויר,שמועות למינהם,הרי 95% ממה שאנשים אומרים זה ממש שאמרו להם,אז הם ממשיכים את השרשרת... במיוחד שבזמן האחרון הפורום כאן התמלא בילדים שלא משנה מה הם חושבים הם רק יכתבו דברים שיציגו אותם כחלק מהאשכול.

אני חבר באתר הזה כבר מ2003,תקופות שאז עניינים פה היו נידנים באופן יותר רציני.עכשיו אחד מלכלך,כל הילדים אחריו,גם אם זה תלוי בלהמציא שטויות.

אם זה היה רק באתר זה היה סיפור אחד

אבל תעשה חיפוש בגוגל ותבין שזה הרבה מעבר לאתר

ואם מה שאתה אמרתה לגבי אנשי המכירות

אז זאת שיטה שדופקת גם את הלקוח

למה שיהיה אכפת לאיש מכירות מאנשים שכבר קנו את המחשב?

הם לא צפויים להגיע כמה שנים והוא נימצא שם בטח לתקופה קצובה מנסה להרוויח כמה שיותר בכל יום

זה לא העסק שלו והוא לפי דבריך לא מקבל אפילו משכורת

במצב כזה איש המכירות ירצה רק למכור לא לטפל בבעיות ופה יש בעיה ללקוח

ואז הוא מפנה את הלקוח לאיש מעבדה שלפי מה שאתה אומר מרוויח 20 שקל לשעה

וסיכוי טוב שהוא לא מקצוען כי מקצוענים אם שכל ירצו יותר כסף

וכמובן ב20 שקל לשעה לא מפחיד לאבד מקום עבודה כי יש מספיק עבודות כאלו

בעצם בדברים שלך אפשר להעריך את טיב השרות ברשת הזאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי כרטיס PVR150 ומחשב חדש, את שניהם קניתי מאיבורי ואין לי שום בעיות ...

המדיה סנטר עובד אצלי חלק בלי בעיות.

יש לי בבית 4 מחשבים וכולם מאיבורי.

לפני שבועעים שניים מהמחשבים "נשרפו" עקב קפיצת מתח. החליפו לנו את שני לוחות האם ללא תשלום ובנוסף רכשנו אל פסק במחיר סביר.

(אני גר בראשל"צ)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היחידה של אייבורי זה השירות אחרי הקנייה והמעבדה בזמני חירום

ולצערם של אייבורי יש מספיק חנויות אחרות זולות באותה מידה עם שירות כמה רמות מעל ואייבורי כבר לא אטרקטיבית בעליל

למה הם עדיין גודלים

אנשים שלא מבינים

ואפקט העדר

אבא קונה מחשב לבן שלו

אין לו מושג מה צריך לשים בפנים

הולך לאייבורי כי הוא שמע מחבר

וככה אייבורי גודלת

שמה חלקים זולים מוכרת את המחשב במחיר "אטרקטיבי" ו"חסר תחרות" האבא קונה והילד מבואס

ברגע שהמודעות בארץ קצת תעלה וההורים הישנים יתחלפו בצעירים המבינים חנויות כמו אייבורי וKSP יימחקו

וחנויות איכותיות כגון TMS SKYPC WELLCOME וIQPC ישגשגו ויוכלו לתת מענה לקהל עוד יותר רחב (קירורי אקסטרים למשל ומבחר יותר גדול של ייצרניות) ואנחנו רק נרוויח

חבל שצריך לחכות דור שלם בשביל שזה יקרה... ככה זה בדור המעבר

שאלה לי אל הבחור עם ההודעה העצומה- איזה מפעל ראשי בדיוק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

oooz

לפי התגובה הארוכה שלך אני יכול להגיד שאו שיש לך מניות שם או ששילמו לך או שאתה פשוט איש מטומטם

אז לפי אורך התגובה ומספר המילים אתה מעריך את הקרבה לנושא המדובר?

אז ככה שגם פותח הת'רד בעל מניות בחברה ואפילו יותר ממני.

אני יכול להגיד דבר אחד שהוא בטוח,בכל עסק יש לקוחות מאוכזבים ויש לקוחות מאושרים.

כמובן שתמיד נשמע רק את הלכלוך והתלונות,שום לקוח שקיבל שירות טוב ירוץ לפורום לספר על זה,וזה מטבע הדברים.

אבל ברגע שיש איזו תלונה,אז מתלוננים או מלכלכים,מה שקורה זה מצב כזה,לאייבורי יותר לקוחות והסיכוי שנשמע תלונות דווקא עליהם הוא יותר גבוהה,

הרי חסר פה תלונות גם על חנויות אחרות??

קרירין

אנשי המעבדה גם מקבלים משכורת וגם אחוזים על מכירות,פשוט לאנשי מעבדה לא יוצא לבצע מכירות בתדירות כמו של אנשי מכירות.

כמובן שאיש המכירות יטפל במכירות,זה התפקיד שלו והמקצוע שלו.

יש מערכת שעובדת,הטכנאים מתקנים אנשי המכירות מוכרים ואנשי האספקה מספקים. תקנה אוטו מהסוכנות ואחרי כמה זמן תהיה לך תקלה,אתה תיגש לאיש המכירות שמכר לך את הרכב? או למוסך?

יש גם יתרונות למקום גדול,כי למשל בסניפים של אייבורי ששם רק המחסן בתור הסניף הוא בגודל של שתי חנויות מחשבים רגילות יש מספיק חלקים זמינים להחלפה במקום,או לקניה במקום.

כבר ציינתי שאייבורי זו מכונת מכירות משומנת מאוד.

שמע, מן הסתם המחשבים שהם מספקים עובדים.

אם לא אף אחד לא היה קונה שם.

לא צריך להגזים.

המחשבים שם עובדים כמו כל מחשב אחר,כולם קונים מאותם ספקים!

יש לי מספיק ניסיון בתחום מכל מיני כיוונים ואני יודע איך הכול עובד.

מי שרוצה מחשב שלא יתקלקל שילך ויקנה איזה מחשב מותג של או וכו'..

אין לי שום מניות בחרה,אני בעצמי שנאתי את המקום ועזבתי אותו,כסף טוב אבל הרבה לחץ.

אני פשוט רוצה לתת הסבר מנקודת מבט אחרת.

TheReaper

יש את המפעל הראשי של אייבורי שנמצא בפ"ת ששם את כל ההרכבות ושולחים לסניפים.

שם גם נמצאת המעבדה הראשית,וכל המחלקות היותר פנימיות של החברה.כי שוב,אייבורי הם לא חנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה הם עדיין גודלים

הם גם קרוב לבית להרבה אנשים

לי היה יותר קל בהרבה פיסית לקנות את המחשב באיבורי

אבל קניתי את המחשב מראשון לציון בחנות שכולם פה מכירים

היה "קצר בתקשורת" בקשר לאל פסק והחליפו לי

מאל פסק של 650 לאחד של 750 (אותה חברה)

והאל פסק כבר אמד למבחן קמה פעמים ועשה עבודה מצוינת

שהרכיבו לי את המחשב הוא לא הצליח לעבור בדיקה

אז אמרו לי בטלפון עד שהיה התאמה בכל הרכיבים

והמחשב הגיע בלי תקלה אחת

חברות מחשבים צריכות מבחינתי לעשות בדיקות בסיסיות לפני שהמחשב יוצא ללקוח

וצריך להיות נדיר שלקוח מקבל מחשב פגום מהחנות

כמובן שאיש המכירות יטפל במכירות,זה התפקיד שלו והמקצוע שלו.

יש מערכת שעובדת,הטכנאים מתקנים אנשי המכירות מוכרים ואנשי האספקה מספקים. תקנה אוטו מהסוכנות ואחרי כמה זמן תהיה לך תקלה,אתה תיגש לאיש המכירות שמכר לך את הרכב? או למוסך?

כבר ציינתי שאייבורי זו מכונת מכירות משומנת מאוד.

במקרה הזה אתה מדבר על מוסכניקים שיקבלו 20 שקל לשעה

הייתה נותן להם לתקן את הרכב?

כל אחד שיודע להתקין WIN ולהרכיב מחשב בסיסי יכול להיות טכנאי של 20 שקל לשעה

הבעיה שזה לא מספיק בשביל להיות מקצוען ומנוסה

מקצוען ימצא את הבעיה מהר יותר יגיע לפתרון מהר יותר

וירכיב מחשבים טוב יותר ומהר יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...