lo_toda פורסם 2008 בינואר 9 Share פורסם 2008 בינואר 9 מצחיק ...זה לא סתם פריארים זה פריארים שיודעים למה הם נכנסים .. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Shasoosh פורסם 2008 בינואר 9 Share פורסם 2008 בינואר 9 בדיוק, נגיד, פותח הדיון נשמע כאחד שיש לו מושג ירוק, הוא דיבר על כרטיס טלויזיה מומלץ שדיברו פה, זאת אומרת שהוא שמע לא פעם ולא פעמיים על אייבוריאבל בכל זאת מחיר קצת יותר זול קרץ לו ועכשיו הוא בא להתלונן.אני מבקר בזון לעיתים תכופות ועדיין קניתי צורב באייבורי (קרוב לעבודה, מחיר זול..), וכן, הוא היה דפוק והייתי צריך ללכת להחליף אותו, וכן, הם עשו לי בעיות על צורב של 170 שקל.המעט שעשיתי בנושא זה לסתום את הפה בקשר לזה כי ידעתי מההתחלה למה אני נכנס בשאיפה ש "לי זה לא יקרה". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 שים לב פותח התראד!!אנא, תן ביקורת עליהם בזאפ! כך אולי תקבל פיצוי ממנכל איבורי(כמו שאני קיבלתי חחח...) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lo_toda פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 שים לב פותח התראד!!אנא, תן ביקורת עליהם בזאפ! כך אולי תקבל פיצוי ממנכל איבורי(כמו שאני קיבלתי חחח...)הוא שיתבעו אותו ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 למה שיתבעו אותו? מותר לתת ביקורת בזאפ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
oooz פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 מצחיק ...זה לא סתם פריארים זה פריארים שיודעים למה הם נכנסים ..לשלם יותר במקומות אחרים זה לא נקרה להיות פרייר?תרכיב מפרט ב5000 ש"ח לדוגמא מאיזה חנות שתבחר ואני ארכיב מפרט באייבורי ונראה איזה מחשב יותר טוב..רוצה שירות יוצר טוב במידה ובעתיד תזדקק לו... (וגם זה שנוי במחלוקת לדעתי) אז תסתפק במחשב פחות טוב בתמורה לכסף שלך.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lo_toda פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 לשלם יותר במקומות אחרים זה לא נקרה להיות פרייר?תרכיב מפרט ב5000 ש"ח לדוגמא מאיזה חנות שתבחר ואני ארכיב מפרט באייבורי ונראה איזה מחשב יותר טוב..רוצה שירות יוצר טוב במידה ובעתיד תזדקק לו... (וגם זה שנוי במחלוקת לדעתי) אז תסתפק במחשב פחות טוב בתמורה לכסף שלך..שטיות ...הזמן שלך שווה יותר !! יוצא שאתה מפסיד ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 לשלם יותר במקומות אחרים זה לא נקרה להיות פרייר?תרכיב מפרט ב5000 ש"ח לדוגמא מאיזה חנות שתבחר ואני ארכיב מפרט באייבורי ונראה איזה מחשב יותר טוב..רוצה שירות יוצר טוב במידה ובעתיד תזדקק לו... (וגם זה שנוי במחלוקת לדעתי) אז תסתפק במחשב פחות טוב בתמורה לכסף שלך..oooz היקר אתה מגן בחירוף נפש על ivory וזת זכותך! אבל... יש פתגם ישן וטוב: "אין עשן ללא אש".אתה מבין שלא סתם הרבה, אבל הרבה! אנשים מתלוננים על החברה הזאת.אני אישית לא קניתי מהם, מנסיון של קרוב משפחה שכן קנה מהם וסבל מטרטורים כמו שכתב הנ"ל. לבסוף קרוב המשפחה פנה אליי בזעקת עזרה.בדקתי את המחשב הכל היה תקין, פרט לדבר אחד הגדרת תדר ה-pci לא היתה נעולה על 100 הרץ והמחשב לא היה באוברקלוק, לאחר שסידרתי את העניין הוא מאושר.מסקנה שהחברה הזאת צריכה לעשות בדק בית רציני, מקצועית, ויחסי אנוש מול הלקוחות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 אני קניתי מהם לא מעט. הייתי אפילו בשירות מפני שנשרף לי כרטיס מסך.היחסי אנוש שקיבלתי היו כל כך גרועים שהייתי חייב להתקשר לשירות לקוחות. אתם מבינים...? אני בחנות ואני צריך להתקשר לשירות לקוחות....!מה לעשות, לא מפטרים כל כך מהר היום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 לשלם יותר במקומות אחרים זה לא נקרה להיות פרייר?תרכיב מפרט ב5000 ש"ח לדוגמה מאיזה חנות שתבחר ואני ארכיב מפרט באייבורי ונראה איזה מחשב יותר טוב..רוצה שירות יוצר טוב במידה ובעתיד תזדקק לו... (וגם זה שנוי במחלוקת לדעתי) אז תסתפק במחשב פחות טוב בתמורה לכסף שלך..תראה שאני קניתי את המחשב הנוכחי קניתי ממקום שלא קרוב לבית שלי שילמתי אליו בטח יותר מהמחיר שאיבורי או KSP היו נותנים לי אבל החליפו לי אל פסק בלי בעיות מיוחדות שהרכיבו את המחשב עשו בדיקות וגילו בעיות שהיה צריך לפתור ככה שלא תקעו אותי אם מחשב מקולקל שבמצב רגיל הייתי צריך לממש אחריות על חלק מהרכיבים שהמחשב הגיע בסופו של דבר הכל היה לפי ההזמנה הכל הורכב מצוין ולפחות כרגע לא היו לי אף בעיות חומרה תבין דבר אחד שרות בחנות מחשבים זה לא רק מימוש אחריות זה לא רק לתקן שיש בעיות זה גם לתת ללקוח מחשב תקין לגמרי כמו שאמרתי מקודם צריך להיות נדיר שלקוח שהזמין מחשב שלם יקבל מחשב אם בעיות חומרה יש היום מספיק תכנות שבודקות רכיבי מחשב חנות נורמלית חיבת לבדוק לפני שהמחשב יצא מהחנות אני יגיד לך ככה שאני עושה פיתוח גינה בסוף תמיד אנחנו עושים בדיקה של מערכת ההשקיה ואם יש תאורה אז גם תאורה זה חלק מהשרות אם לקוח יתלונן על מערכת השקיה חדשה השרות כנראה לא היה טוב במחשבים זה בדיוק אותו הדבר מחשב חדש מקולקל=ברוב המקרים שרות גרוע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
גיימרית פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 לשלם יותר במקומות אחרים זה לא נקרה להיות פרייר?תרכיב מפרט ב5000 ש"ח לדוגמה מאיזה חנות שתבחר ואני ארכיב מפרט באייבורי ונראה איזה מחשב יותר טוב..רוצה שירות יוצר טוב במידה ובעתיד תזדקק לו... (וגם זה שנוי במחלוקת לדעתי) אז תסתפק במחשב פחות טוב בתמורה לכסף שלך..יש דברים שלא יכנסו לסכום הסופי של המחשב שתרכיב: עוגמת נפש, טרטורים (למרות שיש בזה אלמנט שאפשר לכמת - בדלק/נסיעות), עצבים, זמן שמשקיעים, שיחות טלפון וכו'.אני בוררת את החנויות שאני קונה מהן בצורה קפדנית מאוד, ואני יכולה להגיד לך שכמעט תמיד יצא לי יותר יקר (אמנם לא סכומי עתק, אבל כסף זה כסף). מצד שני אני יכולה לגשת לחנות, לקבל שירות מהיר, איכותי ואדיב. שווה לי להשקיע בכל קניה עוד 100-200 שקל אבל לדעת שיש לי גב כשצריך. מסעות הטרטורים שאנשים שאני מכירה עברו בחנויות המדוברות ברחבי הרשת והעצבים והסבל שלהם, בזמן שאני יושבת בבית רגל על רגל מרוצה עד השמיים - איפה כל זה בהצעת המחיר שלך?אולי נוח לך לדבר ככה כי אתה מקורב לצלחת ואתה יכול להגן על עצמך ועל האינטרסים שלך, וזה זה קל לשבת ולהגן על המקום הזה (שיש לך קשרי מסחר איתו), אבל לאדם הפשוט מן השורה זה עונש ליפול על מקום כזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 לא זה לא! ועל שירות טוב יותר, החנויות שאת משלמת להן אקסטרה, זו גנבה! לא צריך לשלם יותר בשביל לקבל שירות טוב יותר.עיצה: תשמרו ותקראו את התקנון וכתב האחריות! אני החתמתי את הסוכן שנתן לי הצעת מחיר על כך: מותר לי לפתוח את המארז ולשים דברים אחרים, אפילו על גדלים של מאווררים שאיתן מגיע המארז! על הכל אפשר להחתים אותם.אני בזמנו רכשתי את המחשב שלי מאייבורי והשגתי אותו ב400 שח פחות מהחנות של חבר שלי(10% הנחה).נכון שהייתי צריך לדבר איתם בטלפון דיי הרבה עד שהגעתי למה שרציתי אבל זה שווה את זה.ועוד עיצה: לפני שאתם קונים מחשב, תבקשו מאנשי הפורום וכו' פירוט של הרכיבים ואל תזוזו מהם בעת הרכישה! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Mr.Pepo פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 אתה לא משלם יותר על שירות נורמלי, אתה משלם פחות על שירות בסימן שאלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 אין סימני שאלה ברגע שיש חוזה או הסכם או כתב אחריות!במידה וכן מתגלות שאלות.... יש לגשת לחנות מחבטים הקרובה! ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
oooz פורסם 2008 בינואר 10 Share פורסם 2008 בינואר 10 לדעתי מגזימים מאוד עם כל הסיפורים וזאת דרכם של הישראלים להגזים,במיוחד שמדובר בלכלוך.גם ש אוקיי,נניח שאייבורי גרועים בשירות,בחנויות אחרות השירות הוא מספר אחד? הרי בקושי קונים מחנויות אחרות אז הסיכוי להיתקל בלכלוך על החנות הוא קטן...אף אחד לא צדיק,לכולם יש צדדים רעים וטובים.גיימרית,אני יכול להגיד לך שגם באייבורי חסכו לי דלק ונסיעות,לשום חנות קטנה אין מלאי זמין של לוחות להחלפה במקום כמו באיבורי ובמקומות הגדולים.[בחנויות הקטנות עם השירות האישי והטוב את צריכה לחכות כמה ימים עד שישלחו את הלוח להחלפה ועד שיחזור לוח חלופי להחלפה וזה לא נגמר רק בלוחות.אז שוב,יש צדדים טובים וצדדים רעים.אבל הטעות הכי נפוצה זה לדבר מתוך שמועות... הרח מכל האשכול הזה,אולי3-4 איש נתקלו בתכלס בעיה עם אייבורי... כל השאר רק מתעסקים בלתת להם גב ולספר שמועות אחרות ששמעו איפשהו... כאילו כבר נהיה להם משהו אישי כנגד אייבורי וזה ללא סיבה ממשית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.