שאלה לגבי דיסק ומודם - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי דיסק ומודם


ofir24

Recommended Posts

שלום לכולם

יש לי windows 2000 עם מעבד 1800XP על לוח אם ג'גהבייט , הרד דיסק 20GB. לפני שבועיים החלפתי צורב ומאז הדיסק לא מתפקד כמו שצריך.

הצורב הקודם היה ריקו 7125 ולאחר ההחלפה לא הצלחתי להעלות את ה - הוא לא זיהה את הדיסק הקשיח. נכנסתי לביוס וראיתי שהוא כן מזהה את הצורב החדש כצורב ואת הדיסק כרגיל , ואחרי שיצאתי לא היתה בעיה והמחשב עלה כרגיל.

החל מאז הדיסק הקשיח לא עובד כמו שצריך - בעקרון הכל עובד כרגיל ועובד מהר, אבל כל פעולה שקשרוה לשמירת מידע גדול על הדיסק לוקחת הרבה הרבה יותר זמן מהרגיל (עיבוד קבצי WAV בגודל 1GB למשל לוקחים לי לפחות פי 4 זמן מפעם) או ripping של תרגום (קבצים של 100MB) דוגמא נוספת: כשצרבתי ב nero דיסק עם ה richo , לפעמים הייתי בודק את מהירות הקריאה של הדיסק והוא היה רושם לי X20,000 בדרך כלל , ועכשיו הוא רושם לי בערך X2000 . הצורב החדש הוא והוא צורב בלי שום בעיות (בלי קשר למהירות)

ב event viewer ראיתי הבוקר את הודעת השגיאה ה"מעודדת" הבאה:

Eve

nt Type:Warning

Event Source:Disk

Event Category:None

Event ID:52

Description:

The driver has detected that device \Device\Harddisk0\DR0 has predicted that it will fail. Immediately back up your data and replace your hard disk drive. A failure may

be imminent.

אני מניח שיש סיכוי שהגיע זמנו של הדיסק הזה, אבל נראה לי מוזר שכל זה קרה פתאום אחרי שהחלפתי צורב כי לפני זה לא היתה שום בעיה - יש לי דרך לבדוק אם זה קשור למשהו בהגדרות של הדיסק שאולי מוגדרות לא נכון וגורמות לעיכובים?

בעיה 2 -

יש לי מודם 56 פשוט (של conexant) אם מישהו מכיר - בחודש האחרון, קורה לי המון שאני מתנתק אחרי דקה של חיבור, לפעמים כמה פעמים ברצף (ולפעמים אין שום בעיה). החלפתי כבלי טלפון, העברתי ל PCI אחר, ואתמול אפילו בדקתי ב msinfo32 וראיתי שה IRQ של המודם הוא 17, וגם הכרטיס שהוא Onboard היה על IRQ 17 . מהבנתי הדלה ביותר בתחום , הבנתי שיכול להיות שזה גורם לבעיה ולכן עשיתי disable לכרטיס קול ועכשוי כל חלק נמצא ב IRQ שונה. לצערי זה לא עזר לפתרון הבעיה והיא עדיין קיימת :) אבל האם זה יכול לגרום לבעיות (2 רכיבי חומרה על אותו IRQ), ובלי שום קשר ל IRQ איך אני יכול לבדוק ממה נובעת הבעיה ?

תודה מראש ,

אופיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שהבעיה של המודם קשורה לבעיה של הHD

מודמים מהסוג שיש לך הינם תלויי מעבד וההתנתקויות נגרמות ,פעמים רבות ,כאשר משאבי המערכת אינם פנוים בשבילו.

יכול להיות שיש לך איזושהי תוכנה (התקנת הצורב) או חיבור לקוי (הם מחוברים על אותו ערוץ?) שגונב זמן מערכת חשוב.

קח בחשבון שכונן גונב טוטאלית זמן מעבד בזמן עבודה (יחי ה Multitasking), ואם ישנה בעיה בגישה לדיסק הכל מושבת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...