להזהר מגיבור-נט - סיוט של חנות, פרסום שווא - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

להזהר מגיבור-נט - סיוט של חנות, פרסום שווא


guringo

Recommended Posts

בתחילת חודש אוקטובר, אחרי חיפוש אינטינסיבי,בין היתר באתר הזה, מצאתי את IQPC באשדוד -"אלף מחשבים" והייתי מוכן לעשות קנייה די רצינית.

רק פריט אחד לא היה להם, המארז החדש של NZXT ה-HUSH

דיברתי עם מנחם, בעל החנות, והבנתי ממנו שלא ניתן להשיג את המארז הזה משום ספק בארץ. אבל כן מצאתי אותו באתר של גיבור-נט.

נשים בצד שבמשך מספר ימים התרוצצתי אחריהם, (הם יחזרו אלייך תוך יומיים - מהמוקד) - מדובר בחבורה שמפרסמת מוצרים

שאין באפשרותם לספק וכך נתנו לי לחכות חודש ימים (הבטיחו לי שתוך שבועיים) ואחרי אינספור פניות למוקד, מבשרים לי שהמארז בכלל

מחכה לי בחנות. למחרת התייצבתי בסניף שלהם ברמת-גן ואז התחילו התירוצים-

1. מארז ALEXA, כן?

2. זה לא בחנות, זה במחסן הראשי

3. המוקדנית לא אמרה

4. המוקדנית לא הבינה

5. היא חדשה

ובסוף- "שמע, אולי בעוד חודש..."

וכך הם מושכים את הלקוח, את המארז הם ממשיכים לפרסם באתר

http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=2015&category_id=ab029af509e417f4d88f079d09da84d9&

חלטורא כזאת בארץ מביאה לי את הקריזה, עם לא די בכך, הבחור בחנות באותה שיחה ראשונה, ביקש את הקוד הנוסף שמופיע על הכרטיס ויזה! מה פתאום הם מבקשים בכלל את הקוד שאיתו ניתן לעשות רכישות און-ליין??? סירבתי ודרשתי הסבר, אך לא עשיתי מזה סיפור כי עוד קיוויתי שמדובר בטעות, אני דיווחתי על כך לוויזה זה עתה...

צריך שהקהילה תתגבש נגד מעכרים כאלה, תודה על תשומת לבכם,

אדם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 136
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

באמת שאין עניין להשמיץ , הם מפתים אנשים עם מחירים נמוכים והתוצאה היא שירות ברמה ירודה.

גם לי היה כמה בעיות איתם , מזמין פריט X ואומרים לי שהוא נמצא במלאי ולבוא לקחת וכשאני מגיע אז פעם אחת זה לא היה אותו פריט ופעם אחרת זה היה "שמור" ללקוח אחר.

צורת העבודה שלהם היא לא נכונה , שבוע וחצי אחרי שלקחתי מהם כרטיס מסך הם התקשרו אליי ושאלו אותי מתי אני בא לקחת אותו כי הוא מחכה לי בחנות....

הציטוט הוא: "מה קורה עם הכרטיס מסך , אתה לא רוצה אותו? מתי אתה בא לקחת אותו?"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיפור עם הכ.מסך הוא בהחלט מוזר..אפילו מבחינתם..אם לקחת משהו והיית בא לקחת עוד אחד הם היו מפסידים..התנהלות מוזרה בהחלט.

וחבל,אני מקווה שלא יהיו עוד חוניות שהדעה עליהן תהיה כמו דעתם של רבים לגבי KSP ואיבורי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי לכולכם,

אני מתנצל על צורת ההתבטאות שלי, זה אכן הפוסט הראשון שלי באתר...

אבל לא האחרון-

בדרך אגב, אני עושה חשבון נפש עם השהייה הארוכה שלי בארץ- אני אפילו לא אזרח, אלא קנדי,

ואני גם עושה חשבון כלכלי ומסתבר שאם ברצוני לקנות מחשב רציני, קפיצה קטנה לטורונטו יכול

לחסוך לי כמעט את כל המחיר של הטיסה

הנה דוגמא - $300 + tax

Cooler Master CM Stacker 830 ATX Full-Tower Aluminum Case with Vented Side and 1000-Watt Power Supply

http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=3258952&sku=C283-1171

ובארץ לא רק שלא מציעים אבל משהו שמתקרב לזה יעלה בסביבות ה3000 ש"ח! -ספק + מארז

אולי אין הבדל גדול בCPU אבל לפני שנה וחצי חזרתי עם מסך של BENQ 1080 20.1" בסה"כ 1600 ש"ח וחיפשתי להשוות- 3000 ש"J,

-אגב מסך מעולה לא רואה את הדגם בארץ אבל הוא הרבה יותר טוב מהSAMSUNG BW266 שיש לי בעבודה

-אז לקנות כרטיס חזור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת לא נעים מה שהולך שם.

נדמה לי שזה היה השבוע בקורס "דיני עסקים" ששמעתי על האיסור להציג בפרסומת מוצר שלא קיים במלאי או משהו בסגנון.

ממש רחמתי על הבחור עם המסך,מעניין מה נסגר איתו.

אני באמת חושב שכדאי לבדוק מה נסגר עם החנות הזו בעקבות כל התלונות הללו שיש נגדם.אם על כל אחד שרוצה לקנות מחשב באייבורי\KSP אתם מפציצים בביקורות רעות אז למה אי אפשר לעשות אותו דבר לחנות הנ"ל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער מראש על החפירה הקרבה, גם לי יש תלונה עליהם...

אחרי 8 חודשים התגלו סקטורים פיזים פגומים ב HD שלי, לגיטימי - הוא עבד קשה, וגם לא ממש הייתי מרוצה מהלוח אם - יותר מדי זליגת חשמל והרעשות כשאני גולל תו"כ שמיעת ... הציק לי.

החלטתי לקחת אותם ולראות מה יסגר עם האחריות שלי..

שובעיים וחצי כבר - כלום , אני מתקשר, הם בנתניה מצאו פטנט הם סוגרים את הקווים בנתניה בסניף ואז זה ישר עובר למוקדנית, היא אומרת שהיא לא יכולה לקשר אותי אליהם וכל מה שהיא יכולה לעשות זה לשלוח להם הודעה, חיכיתי 3 ימים -לא חזרו, שוב טלפון, שוב יומים כלום... מעצבן... :bash:

בינתיים חזרו אליי אחרי שבוע ואמרו לי שהלוח והHD אצל הספק שלהם ושזה תלוי בו מתי שהוא יחזיר להם אותו.. קיצר מעצבנים , שרות מעצבן..

ותנחשו מה יקרה, מחר אני יתקשר שוב- והם ימשכו אותי עוד יום.. ואז זה סופ"ש.. ואז עוד שבוע.........

תאמת , אין לי בעיה לחכות. באמת שלא, אבל שיענו ויגידו לי מה קורה - זה שרות, לא אכפת לי שלוקח זמן לעשות בדיקות- זה לגיטימי , אבל שיתנו הרגשה שבאמת אכפת להם מהלקוחות גם אחרי שהם שילמו את הכסף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מתווסף להרבה תלונות על החנות..חבל..

אין לי שום קשר אליהם אבל בגלל שפרסמתי בעבר כמה מפרטים לשהם אני לא רואה למה לא להרגיש כפרקליט שלהם.

לי אישית יצא לראות 2 תרדים של תלונות על החנות. 1 היה על מסך מחשב/מחשב שעדיין לא הגיע כבר לא זוכר. 2 הוא התרד הזה.

מה שגם מוזר לפחות מבחנתי זה שמשתמש עם 0 הודעות מגיע ומתחיל להעביר ביקורת חריפה על חנות אחת לי זה נורא מוזר(ויכול להיות שהכל תקין,אבל עדיין).

barel. ,ממליץ לך בחום לבדוק את השירות בסקאל ואז תבין כמה התגובה שלך נראה מגוחכת בקשר לזמן שירות בהשוואה אליהם. משירות הלקחות של סקאל צריך להתרחק !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיק לספור את כמות הת'רדים, ותתחיל לספור את כמות הפוסטים.

בת'רד הראשון שציינת יש לא מעט תלונות על צורת העבודה שלהם, שלא לדבר על הפוסט הפותח בת'רד הזה שאפילו אם עשירית ממנו נכון זה אומר דרשני.

אם אתה הפרקליט שלהם, יש לך פה הרבה קטגורים להתמודד מולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמת , אין לי בעיה לחכות. באמת שלא, אבל שיענו ויגידו לי מה קורה - זה שרות, לא אכפת לי שלוקח זמן לעשות בדיקות- זה לגיטימי , אבל שיתנו הרגשה שבאמת אכפת להם מהלקוחות גם אחרי שהם שילמו את הכסף...

דוקטור, תקרא ^^.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...