סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP


kisin

Recommended Posts

בסך הכל רציתי לקנות את המסך המדובר והמשובח 2007FP ולאיזה סיפור נכנסתי.

עשיתי חיפוש בזאפ ומצאתי שהחנות הכי זולה שהיא "גיבור מחשבים" נמצאת בנתניה, ליד איפה שאני גר אז החלטתי לקנות אצלם.

ניגשתי לחנות, בתאריך 9.9, שאלתי מספר שאלות על אחריות לגבי המסך ושאלתי תוך כמה זמן יגיע המסך ונאמר לי מפורשות שוב ושוב שהמסך יגיע תוך 5-7 ימי עבודה. לתומי האמנתי ויצאתי מבסוט בידיעה שתוך שבוע עד שבוע וחצי יש לי את המסך בבית.

היום (זמן כתיבת שורות אלה) אנחנו נמצאים בתאריך 2.10 ועדיין לא קיבלתי את המסך!!!

התקשרתי המון פעמים לחנות והמספר שהם נותנים באתר הוא לא לחנות עצמה אלא לשירות לקוחות חיצוני שמקבל את השיחות בשמם ומעביר את הפרטים לחנות, וכמובן שאף פעם (אפילו לא פעם אחת) שהם חזרו אלי.

למזלי אני גר קרוב אז פשוט נסעתי לחנות כמה וכמה פעמים, כל יומיים שלושה הייתי מגיע לחנות וכל פעם אותם סיפורים שהם מספרים לי בלי בושה "המסך יגיע ביום שישי", "המסך מגיע בטוח מחר", "היבואן אמר שהמסך מגיע בטוח שבוע הבא"..... שוב ושוב אותם הסיפורים ושוב ושוב הייתי מגיע לחנות מקבל עצבים והולך הביתה בלי מסך ובלי שמץ של ידיעה מתי יגיע המסך!!!

מה כבר ביקשתי? קמצוץ של שירות, תתקשרו אלי ותגידו לי מה קורה, תדבר עם היבואן ותגידו לי מתי יהיה מסך... משהו...

אני כל כך נמנע מלהשתמש בשפה בוטה פה בפורום אבל אתם רק יכולים לדמיין איזה עצבים אני חוטף כל פעם שאני נכנס לחנות ואף אחד שם מהמוכרים הרוסים שנמצאים שם לא נותן לי תשובה אחת ישירה ואמיתית!!

היום יום שלישי (נכון לזמן כתיבת שורות אלה) ומחר זה ערב חג שזה אומר שהמסך גם לא יגיע מחר, וזה כמובן אומר שעד יום ראשון לא יהיה מסך והנה עוד שבוע עבר בלי מסך!

מתאריך הקנייה (9.9) ועד יום ראשון הקרוב (7.10) יש 15 ימי עבודה לא כולל ימי שישי שהם עובדים בו.

אני ממש לא רוצה להישמע קטנוני אבל זה כפול 3 ממה שהובטח לי בעת הרכישה של המסך!

אם הייתי יודע אז לא הייתי קונה את המסך כמובן בחנות "גיבור מחשבים" והייתי הולך למקום אחר.

הם מתרצים את זה כל הזמן בבעיות של היבואן אבל אותי כצרכן פשוט זה ממש לא מעניין. אם יש בעיות עם היבואן אז בבקשה תחזיקו מסך ספייר כזה במחסן שלכם למקרה כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תיזהר שלא יתבעו אותך גם אותך עכשיו על הוצאת דיבה..

ולדעתי תילך ותדרוש את הכסף בחזרה קודם כל , ותקנה מחנות אחרת.

דבר שני זה לשלוח מכתב מפורט על העוגמת נפש שנגרמה לך ולקוות שאולי הם יפצו אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך הגעתם למצב להגיד לו שיזהר .. הוא בסך הכל מספר חויה של שירות לא טוב שהוא קיבל בחנות אם כבר הוא שהוא יתבע אותם!

לא מבין את המדינה הזאת גם נותנים לך שירות זבל וגם אתה עוד צריך לסתם את פה אחרת זה הוצאת דיבה.. יאללה איזה אנשים בארה"ב הלקוח תמיד צודק..

פה אם אתה צודק אתה צריך להיזהר לא לספר את זה לאף אחד. :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך הגעתם למצב להגיד לו שיזהר .. הוא בסך הכל מספר חויה של שירות לא טוב שהוא קיבל בחנות אם כבר הוא שהוא יתבע אותם!

לא מבין את המדינה הזאת גם נותנים לך שירות זבל וגם אתה עוד צריך לסתם את פה אחרת זה הוצאת דיבה.. יאללה איזה אנשים בארה"ב הלקוח תמיד צודק..

פה אם אתה צודק אתה צריך להיזהר לא לספר את זה לאף אחד. :kopfpatsch:

צודק צודק צודק! אני לא מבין בכלל את החוק בארץ....! יש כאן מישהו שלא קיבל בזמנו את המייל נשוא הכותרת "למי שאי פעם מתכנן לרכוש מוצר של חברת K.S.P "?...

אז הכותב,למי שלא יודע , הפסיד בתביעת דיבה ,וגם אתר NRG ... הנה הקישור:

http://halemo.net/edoar/0093/0002.html

בקשר לגיבור מחשבים אני יכול להעיד מנסיון אישי שהם חנות גרועה מאד עם תודעת שירות אפסית! אני פשוט שונא אותם! הייתי צריך לתבוע אותם בזמנו בבית משפט ,אבל למי יש זמן וכח.....פעם (לא כל כך מזמן אגב) , הם היו עונים בעצמם לטלפון. עכשיו,בגלל המחירי רצפה שלהם ,הם מוצפים כנראה בפניות,ולכן יש שירות טלפוני שלוקח ממך פרטים -הם מבטיחים לחזור תוך 48 שעות- אבל הם חוזרים כנראה רק אם מתאים להם....השירות הגרוע שקיבלתי מהם היה עוד בתקופה שהם היו יחסית אנונימים וענו בעצמם לשיחות.

אבל מה לנו כי נלין? זה מגיע לצרכן הישראלי. כל מה שמעניין אותנו זה מחיר נמוך וזהו. בגלל זה חברה עם שירות גרוע כמו KSP מצליחה כאן כל כך יפה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הת'רד היקר, למה לענות את עצמך - אחרי שבוע כבר היית צריך לבטל את העיסקה. אתה לא חייב לחנות הנ"ל דבר וחצי דבר.

זה בדיוק מה שעלייך לעשות עכשיו. פשוט תיגש אליהם ביום ראשון ותבטל לחלוטין את העיסקה (ולא, הם לא יכולים לגבות ממך דמי ביטול על אי אספקה).

תזמין את המסך מחנות אמינה ותסגור עניין. אם יש צורך בהמלצות, רק תשאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רשום במקום מסוים מה הוא זמן אספקה שאליו התחייבה החברה? באיזשהו מסמך או באתר שלהם? במידה וכן היה רשום וזמן האספקה עבר אתה רשאי לבטל את העסקה ולא תהיה להם זכות לגבות ממך דמי ביטול במידה וירצו.

ולחנות הבאה שתזמין ממנה אל תשלם שום דבר מראש רק לאחר שאתה רואה במו עינך כי המוצר עומד וניצב מולך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שרק השם "גיבור מחשבים" היה צריך להדליק נורה אדומה שמדובר בחנות סוג ז'. איזה סוג ז', סוג ל"ח.

אני רק מקווה שאין כמה אותיות קטנות ולא נעימות בתקנון שלהם לגבי ביטול עסקה (תמיד חשוב מאוד לקרוא את התקנון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...