עבור לתוכן

מכתב זועם ששלחתי היום למחלקת פניות הציבור ב-012, במספר העתקים.

Featured Replies

פורסם

האמת, לי יש 012 ולפעמים האיטיות היא בלתי נסבלת. יש גם מקרים ששום דבר לא זז עד שמתנתקים ומתחברים מחדש.

מעבר לזה, אני חושד שיש חסימה של פורטים של Steam, למרות שאני לא סגור על זה. המהירות הורדה משם קטסטרופלית - אבל יש מצב שהבעיה היא השרת שלהם, היות ואף פעם לא השתמשתי בזה עם חשבון אינטרנט אחר...

אתה צודק כשאני מוריד משהו מה-steam זה כמעט תמיד מפסיק באמצע והמהירות הורדה לא עוברת את המהירות 20-30 ק"ב.

גם אני ב-012.

  • תגובות 258
  • צפיות 41.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

איך זה מזכיר את זה:

אני הרגע הגדרתי חייגן לחברה אחרת (מנוי ליום אחד) וכל הדברים שירדו לי במשך שבוע על 4K תוך שניה עלו ל100K

טוב, אחרי 24 שעות נפלאות בבב"ל חזרתי לברק עד סוף החודש. (סוף ההתחייבות)

מיד כשחזרתי לברק, כל ההורדות נעצרו.. דברים שירדו ב100K מאתמול בצהריים פשוט לא יורדים יותר.

פורסם

אתה צודק כשאני מוריד משהו מה-steam זה כמעט תמיד מפסיק באמצע והמהירות הורדה לא עוברת את המהירות 20-30 ק"ב.

גם אני ב-012.

זה Steam. היתה לי אותה בעיה גם עכשיו עם 014 ואני שומע אותה כל הזמן מחדש בהקשר לספקיות שונות.

פורסם

לא צריך להגזים..

אני מאוכזב מבזק בינלאומי. בזמן האחרון יש תקופות שהאינטרנט ממש איטי.

עכשיו המהירות נורמלית, אבל זה יכול להשתנות בכל רגע.

אם אתה חושב שבזק בנלאומי גרועים , חכה עד שתעבור לספק אחר , שמה זה הקרם דלחרא .

בקצור בזק בנלאומי הכי טובים .

פורסם
  • מחבר

איזה קטע, פתאום ה-sharing folders במסנג'ר עובד לי!

תמיד הייתי בטוח שיש לי בעיה במסנג'ר....... מסתבר שזאת היתה בעיה ב-012!

פורסם

מאוד משעשע העניין. מחכה בקוצר רוח שתקבל תשובה מ-012. בינתיים אני הולך לדבר קצת עם נטוויז'ן ובזק בינלאומי ולראות אם משתלם לי מבחינה כלכלית לעבור.

פורסם

טוב ניראה לי שגם אני ידבר עם 012 לאחר קריאה של התראד אני מבין שהבעיה היא באמת בהם

כניראה שהגיע הזמן לעבור...

פורסם

שאלה- האם יש אפשרות לעזוב ספקית מסויימת אבל שעדיין ישאירו את הכתובת אימייל? (בתשלום סמלי כמובן)

פורסם

כן אפשרי , עכשיו שהתנקתי מאינטרנט זהב הציעו לי את זה במחיר סימלי (משהו מאוד נמוך )

לא זוכר כמה , כי ישר אמרתי לו שימחק את התיבה .

פורסם

גם אני עברתי לפני מספר חודשים מ-012 ל-014, וישר הרגשתי בהבדל.

אני עשיתי דבר חכם כדי להוכיח ל-012 שהם חוסמים פורטים.

היה לי את המנוי של 012, 1.5 על 256.

חוברתי גם ל014 בשביל לעשות השוואה בתוכנת סבבה דיסי.

הורדתי קבצים עם המון מקורות, כאלה שהמהירות הורדה טסה .

כמובן שב-012 זה הוריד על 10 KBS במקרה הטוב, ו500 בתים במקרה הרע(!).

ניתקתי את 012, חיברתי 014, והופ, הכל טס!

התקשרתי לבקש התנתקות בטענה שעכשיו אני בטוח שהם חוסמים פורטים, ומה הם אומרים לי?- יש לך בעיה בהגדרות, נעביר אותך לתומך בכיר :lol:

ואני כזה, WTF??!

הרגע אמרתי לך שאני מחובר דרך 014, עם אותן הגדרות, עם פיירוואל ,לא שיניתי כלום בהגדרות, רק החלפתי חיבור.

הם כמובן המשיכו להכחיש.

חברה עם שירות על הפנים.

פורסם

גם אני חושב לעבור מ-012..

תגיד כבר קיבלת תשובה מ-012 ועשית את ההשואה?

ועוד שאלה..

אני זוכר שבזק עשו פרסומת שאפשר להתנתק מהאינטרנט של ספקית אחרת והם כבר יסדרו את עניין הקנס וההתחיבות... זה עדיין בתוקף? אפשר פרטים על זה?

תודה,

דניאל.

פורסם

סיימתי שיחה עם תומך טכני שלהם לפני כ10 דקות ואז נזכרתי בהודעה הזו, אז באתי להגיב קצת.

אכן, היוטורנט לא זז לי. אלפי סידרים ואלפי ליצ'רים, אבל כל הטורנטים אדומים וכלום לא יורד. בדקתי פורטים בעזרת האתר שלuTorrent וכמה אתרים אחרים (לאחר כיבוי של הפיירוול והAV)- וכמובן הכל סגור. מיותר לציין שאפילו אם נתעלם משיתוף הקבצים, יש מספיק תוכנות אחרות שמשתמשות בפורט זה או אחר (לדוגמה- הספריות המשותפות במסנג'ר) שהן מוגבלות בעקבות חסימת הפורטים.

התקשרתי אליהם, ענה לי הנציג.

"שלום, יש לי בעיה עם פורטים סגורים. בדק..."

"אתה עם ראוטר?"

"לא, מודם USB."

"אנחנו לא חוסמים פורטים. זו בעיה אצלך בהגדרות במחשב, ואסור לנו לתת תמיכה כי זה לא קשור אלינו"

"כן, טוב, אין לי שום תוכנת הגנה פועלת כרגע והפורטים סגורים. אני בודק בתוכנה, באתרים יעודיים, וכל הפורטים סגורים, אפילו פורטים רנדומלים, כמו 11111"

"אז כנראה שזו בעיה אצלך במחשב. אנחנו 99.9% לא חוסמים פורטים אז אני לא יכול לעזור לך בזה"

אחרי כמה כאלה הוא הפנה אותי לתמיכה במייל שלהם. אז שלחתי מייל מאד מפורט (שאני מאד תמים, אבל אני מקווה שיעורר התייחסות), ועכשיו מחכים לתשובה.

אם הם ימשיכו בשלהם שהם לא חוסמים פורטים אני אעדכן אותם בהתנתקות ההמונית שבדרך אליהם, ואברך אותם לדרך צלחה.

פורסם

לי יש משהו באינטרנט מאוד מוזר (לטובתי)

אני מנוי לנטוויז'ן ולכבלים, (נטוויז'ן 017 וברק 013 התאחדו לאחרונה לידיעתכם) ולכולם ב013 נטווזי'ן יש פורטים חסומים ולי - כלום!

אני מוריד מTL על 620 אני משתף קבצים במסן, שאני בודק פורטים הכל פתוח באימיול יש לי High ID

ואני מעלה לTL על 65

וגם אני מוריד הרבה יותר מ5GB בחודש .. מה זה חודש? רק לאחרונה עם כל הדמואים והמשחקים עברתי את ה50GB בחודש הזה..

מה אתם אומרים?

אגב לפותח הת'ראד שלח העתק למייל האדום של Ynet משום מה במדינה הזאת רק ששולחים לאמצעי תקשורת דברים זזים

פורסם

^ אני גם עם נטוזי'ן ובזק (ADSL), מוריד יותר מ100GB בחודש בקלות, ואין שום פורטים חסומים שאני שמתי לב. אבל יש לי חיבור עם IP סטאטי, למרות שאני לא בטוח שזה משנה משהו.

בקשר להורדות מהסטים - הבעייה היא לא אצל הספקית. ככה זה להוריד מסטים.

פורסם

זה לא משהו חדש אצלם,

אני מתקשקש עם התמיכה שלהם מאז יולי בערך...

פשוט נמאס לי לבזבז את הזמן שלי עליהם.

סביר להניח שהבעיה העיקרית שלהם היא עומס מלא על הקוים לחו"ל ברוב שעות היממה.

לפעמים מדי פעם בין 3 ל-6 הטורנטים פתאום רצים מאושרים ואפשר לשחק ברשת מול שרתים אירופאים. (והגלישה תקינה)

בכל יתר הזמן תגיד תודה שאתה יכול בכלל לגלוש..

אני צריך לעשות מעשה ולהעיף אותם לקיבינימט - אבל אני חושש שיש התחייבות..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים