איך מוכיחים לחנות שהארדיסק מקולקל? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך מוכיחים לחנות שהארדיסק מקולקל?


X_Dror

Recommended Posts

הי, כפי שכתבתי פה בחודשים האחרונים ההארדיסק שלי נוקש מדי פעם.

אתמול זה החמיר, ה- BSOD חוזרים על עצמם יותר ויותר, וצריך כמה פעמים לעשות Restart עד ש-XP יעלה כמו שצריך.

הכל כבר מגובה, רק צריך להחליף את ההארדיסק.

הבעיה היא שלא כל הזמן יש בעיות. כמו שאתם רואים עכשיו הכל תקין ואני יכול לגלוש דרך XP, לשחק, וכו.

ניסיתי להוריד תוכנה מ- Hitachi שתבדוק את הכונן, אבל היא נתקעת ב- Boot עוד חםני שהיא מתחילה לעבוד (בשלב של Starting Dos או משהו כזה)

עוד בעיה היא שאת ההארדיסק קניתי מ- KSP וכל שאר המחשב מחנות אחרת, לכן אני אביא רק את ההארדיסק.

ועל ההרדיסק הזה נמצא ה- GRUB + XP, ואני לא יודע מה יקרה ל- GRUB אם הכונן של ה- לא יהיה איתו.

אז בקיצור, איך אני יכול להוכיח להם שבאמת ההארדיסק תקול?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני לא חושב שאתה צריך להוכיח להם ,אם כבר הם יבדקו בעצמם אחרי שתגיד להם על הבעיות ושאתה

חושד בדיסק קשיח ויסיקו מסקנות לבד , אבל עקרונית צריך לבדוק אם התוכנה של היצרן דיסק קשיח או mhdd

כיוון שנתקע לך התוכנה של היטאצי אני מציע שתנסה אותה בשיטה קצת אחרת,תוריד ultimate boot cd

התוכנה כלולה שמה ,אולי יעבוד לך ככה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...