שדרוג BIOS - מחשב לא עולה. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרוג BIOS - מחשב לא עולה.


Trans_Europe_Express

Recommended Posts

שלום לכולם.

ברשותי מחשב די ישן, לוח אם של ג'יגהבייט ממודל GA-7N400, ומעבד XP 2800+.

לאחר שנברתי מעט בפורומי חומרה כאלו ואחרים כולל זה, גיליתי כי המעבד שלי לא מיצה את כוחו עד תום. התברר כי ה FSB היה קבוע כ 100 MHZ, ולכן שיניתי אותו ל166 MHZ.

אני משתמש בוינדוס אקספי פרו עם סרוויס פאק 2, הוא עלה לי בסדר גמור. הדבר היחיד שהיה בעייתי היה הכרטיס מסך, Radeon 9800 pro עם 128 מגהבייט,

היו לי ארטיפקטים בקבצי וידיאו, ואפליקציות הדורשות Direct3d לא עבדו כלל. גם תוכנת ה ATI tools. וגם הבדיקות שניסיתי לבצע בDxdiag העלו אוב.

בשלב זה, יועצתי לעדכן את ה שלי, שגירסתו הייתה מ2003. את העדכון ביצעתי על-ידי תוכנה שהגיעה עם הדיסק של לוח האם שלי, שבאופן אוטומטי מוצאת את העדכון האחרון ומתקינה אותו. התוכנה זיהתה את לוח האם שלי ועידכנה את הביוס. אז הגיע השלב של הRESTART.

אחרי האתחול, כמובן, אין שום דבר. המאווררים עובדים, יש שם תנועה, אבל המסך לא מגיב, ואין שום צפצוף. אי אפשר להגיע לביוס.

ניסיתי להשתמש בג'אמפר בכדי לנקות את ה CMOS אך ללא הצלחה. ניסיתי להוציא את הסוללה ולהתחיל את המחשב, וגם כן, כלום. יש לציין שהוצאתי את הסוללה , הדלקתי, ראיתי שלא עולה עדיין, והחזרתי. קראתי באיזה גייד באתר מחו"ל שאפשר להוציא את הסוללה לכמה דקות ולהחזיר וזה יכול לפתור את הבעיה אבל זה נשמע לי קצת מוזר, בכל אופן מן הראוי לציין את זה.

מצטער על הסיפור הארוך, אני פשוט מתוסכל ומנסה להבין מה עשיתי והאם אפשר לתקן את זה בלי להתחיל לשנע את המחשב למעבדות מחשב, ואם כבר עושים את זה עדיף לקנות מחשב חדש.

תודה בהקדם ושבוע טוב לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...