אכזבה מרה מX1950PRO, בעיות דרייברים וקונסולה גרועה. עזרה בבקשה! - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אכזבה מרה מX1950PRO, בעיות דרייברים וקונסולה גרועה. עזרה בבקשה!


demonshlomo

Recommended Posts

שלום, קניתי את הכרטיס המדובר (x1950pro 512mb של diamond) על מנת לחבר את ה19" LCD שלי ואת ה32" LCD ביחד באותו הזמן, וששני המסכים יהייו מחוברים בDVI. לפני כן חיברתי את ה32" שלי בVGA וזה פעל טוב אך לא טוב כמו שאני רוצה. ולכן קניתי את הכרטיס, ועכשיו אני מחבר את המסך הקטן עם DVI והגדול עם DVI TO . על מנת שיפעל בHD של 720P.

אחרי התקנות בלתי נגמרות של דרייברים שעשו לי בעיות, ניסיתי את כל הדרייברים הנתמכים לכרטיס, כולם עבדו, אך ללא הקונסולה catalyst control center, אי אפשר להשתמש בכרטיס כמו שצריך,וכאן אנחנו מגיעים לבעיות. הקונסולה עצמה איטית מאוד, ועולה לאט כשהמחשב עולה, עם בעיות של איטיות אני עוד יכול להתמודד אבל ישנם שתי בעיות חמורות שלהן אני צריך עזרה:

1. בLCD 32" שמחוברת ב DVI TO ועם רזולוציה של 1280X768 התמונה אינה תופסת את כל המסך, למרות שכשאני מנסה לקנפג את הרזולוציה ידנית דרך הכלי המיועד לזה בקונוסולה של ATI אז רזולוציה של 1280X768 כן תופסת את כל המסך, בקשר לשוליים אני לא יודע מה לעשות.

2. התמונה מגעילה, רואים blurry וללא חדות.

3. הייתי מצפה כשמו בכרטיסים של נווידיה, הקונסולה של ATI תדע לשמור על ההגדרות של כל מסך בנפרד, אך היא לא עושה את זה, וכשאני מחליף בין המסכים שלי הרזולוציה נשארת ולא משתנה.

אני ממש מאוכזה כרגע מהכרטיס ואני מקווה שתוכלו לעזור לי למצוא פתרון.

תודה רבה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...