בעיה רצינית!! כנראה תוצאה של כבלים מעוגלים! - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה רצינית!! כנראה תוצאה של כבלים מעוגלים!


def

Recommended Posts

אז ככה יש לי בעיה ממש חמורה וזה הולך ככה המחשב נתקע עכשיו כל כמה שעות יכול ליהיות גם אחרי 5 דקות פעולה אבל שאני לוחץ על הכפתור של הPOWER הוא מתכבה כמו שצריך פתאום הוא לא תקוע הכל רץ ואז הוא מתחבא כיבוי "מבוקר" הוא יוצא מהתוכניות נקי והכל כאילו שלפני דקה הוא לא היה תקוע!! ועד בעיה לפעמים כשאני לוחץ במקלדת על הSHORTCUT זה עושה לי ריסט האם זה יכול ליהיות קשור לכבלים?? :AR15:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול מאוד להיות העיה בחיבור ההרד דיסק

לי היה מקרה דומה והכבל לא היה מחובר עד הסוף כך שךפעמים היה מגע ולפעמים לא.

יכול להיות שחתחת קצת את אחד הגידים בכבל בזמן שעיגלת

נסה להחליף לכבל רגיל ( פשוט כמו שבא עם הלוח) . זה יכול לפתור את הבעיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אסביר שוב זאת לא יכולה ליהיות בעיה של חימום כי הוא לא נכבה אוטומטית וגם בגלל שאהטפ נורמלית פחות מ40 גם בלוח וגם המעבד הבעיה היא שהוא נתקע לפעמים ממש קופא הכל ואז אם אני לוץ על כפתור הPOWER אז הוא יוצא מהקפאון וסוגר את כל התוכניות ומכבה את עצמו כאילו הוא לא היה כבוי!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר למקלדת- נסה לעדכן את גרסאת הדרייברים שלה. איזו מקלדת זו?

נסה לאפיין מקרים בהם מקרה הקיפאון קורה. כי זה דיי לגיטימי שאם תכבה את המחשב, הוא יכריח כל ישום להסגר והמחשב יכבה בצורה רשמית, רגילה ונכונה. האם זה במקרים בהם העומס על המחשב גובר ולא נותרים מספיק משאבים? כמה יש לך? אתה מפעיל המון תוכנות ברקע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב הוא דיי חזק P2.4 והזכרון הוא 256 DDR ככה שלא נראה לי שזאת הבעיה במיוחד שזה קורה רק עכשיו אחרי הכבלים המעוגלים...המקלדת היא מסוג HP דגם SK2506

http://www.compgeeks.com/images/300x300/kyb-sk-2506-unit.jpg

ובד"כ הוא נתקע לא כאשר יש עליו עומס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

CTRL + ALT + DEL תבחר בכרטיסייה PERFORMANCE (ביצועים אם זה בעברית) ותבדוק כמה מנוצל המעבד וכמה פיזי פנוי (מתחת ל Physical Memory) ותגיב כאן, ועוד משהו תבדוק אם אחרי שחלונות עולה, כאשר הוא נתקע, האם הלד של הדיסק הקשיח דולק בלי הפסקה ללא סיבה או אם הוא דולק ונכבה בצורה סדירה (למשל אם הוא דולק למשך 3 שניות ונכבה לשנייה באופן שחוזר על עצמו) אם זה כך אז יש סיכוי שיש בעייה בחיבור הכבלים, או שהם דפוקים. אם זה מהבהב בצורה סדירה בערך כמו שכתבתי 3 שניות דלוק שנייה מכובה או יותר שניות דלוק ומעט מכובה יחסית (מצטער על הבלבול...) אז ייתקן שהדיסק הקשיח נפגם איך שהוא, אך אני לא רוצה להסיק מסכנות סתם, ולהפחיד אותך... כי יכול להיות שזה בכלל משהו אחר, למשל יכול להיות שאיזו תוכנה תוקעת לך את המחשב.... אז תבדוק טוב, ונסה להפעיל במצב בטוח ותבדוק אם שם הבעייה גם כן חוזרת על עצמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...