כתבה מעניינת על המין הנשי (קישור ל-Ynet) - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתבה מעניינת על המין הנשי (קישור ל-Ynet)


Chymes

Recommended Posts

עוד חשבתי שאני מנותק מהעולם.

היום חבר זה בסך הכל מישהו שמזיין בחורה מסוימת בזמן שהיא מחפשת מישהו אחר שיזיין אותה יותר טוב.

אולי בגיל 15...

גיל 15 בארץ זה בית זונות אחד גדול, כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ב. מנגנון סינון. לי היא תגיד שיש לה חבר, למישהו אחר שירשים אותה תגיד שלא נמצאת בקשר.

ג. יש לה חבר, אבל מחפשת שדרוג.

ב. זכותה לא להיות מעוניינת בך. אתה אולי חושב שהיא כזאת מציאה, אבל אותה זה כנראה לא מרשים.

ג. נו, ומה אתה צרייך אחת כזאת? שתחפש אחרי זה להשתדרג ממך?

בנוסף, מצטער לאכזב אותך, אבל קיימות נוסחאות להתחיל עם בחורות. הנוסחאות קיימות בזכות אדם שהקדיש את חייו לפיצוח סוד החשיבה הנשית והיום מרוויח עשרות אלפי דולרים בחודש מקורסים באומנות החיזור.

והוא עושה כסף על כל מיני לוזרים שלא זיינו בחינם מאז הצבא. בנית לו מקדש כבר? אני חותמת לך שלא כל בחורה זה תופס ואם יש משהו שמעצבן בנות זה שמתייגים אותן, משויים אותן אחת לשניה ומכלילים אותן כאילו היו איזה עדר כבשים. אני מכירה מספיק בנות שבכלל לא אוהבות שמתחילים איתן ומעדיפות להתחיל בעצמן.

היום חבר זה בסך הכל מישהו שמזיין בחורה מסוימת בזמן שהיא מחפשת מישהו אחר שיזיין אותה יותר טוב.

אם זה באמת היה נכון לגבי כולם, אז הסוף היה שאיש לא היה מתחתן/מביא ילדים כי לא היה בין אף אחד אמון ואף אחד לא רצה ילדים כי כולם רק רצו את ה"פרוצס". אם אתה חושב כך, סביר להניח שתתייחס ככה לבנות כי אתה בטוח שאתה בשבילן זה בדיוק אותו הדבר. זאת חשיבה מתגוננת להחריד.

טוב, זה כבר תלוי באיזו חברה אתה חי. אם אתה חי בחברת שרמוטות, פוסטמות, ערסים ועבריינים לעתיד אז כן.

כן, בערך. תוסיף לרשימה את אלו שחושבים שלהיות "רב-זיין" זה ערך עליון וכל מה שיש להם בראש זה לזיין ולרוץ לספר לחברה', "אוגה-בוגה! אני גבר-גבר!". תתפלאו, יש עדיין בעולם הזה אנשים שרוצים למצוא את החלק השני שלהם. סירים שרוצים מכסה. רגליים שמחפשות גרב. ולא, לא בשביל לשגל כשחרמנים ובחינם, אלא בשביל לפתח חברות עמוקה, אמון, נאמנות ולפתוח בקשר שילווה אותם עד סוף חייהם.

אדם נורמטיבי רוצה להתחתן ולהביא ילדים. זה מנגנון השרדות של המין. אנחנו לא חיות, אצלינו זה לא נגמר בשיגול, השרצה, גידול ו"יאללה עופו מהקן, אני רוצה לשגל משהו". וגם בשביל להביא ילדים אנחנו לא בוחרים סתם בכל אחד. אנחנו בוחרים במישהו שהיינו רוצים שהגנים שלו יהיו החצי השני של המטען הגנטי של הילדים שלנו (ולא תמיד מטעמים פיזיולוגיים). אנחנו גם בוחרים במישהו אמין ואחראי שלא ישאיר את התינוק להתבשל באוטו למשל (אחריות משתנה מאדם לאדם וגם על פי כמה שאכפת לו מהאדם השני). וזה רק חלק מזה. זה שיש פה ילדים שלא חוו אהבה אמיתית, במקרים אחרים אפילו לא התנשקו/הזדיינו ומדברים כאילו הם המדריכים של הקורס המטופש הזה של "אמנות החיזור", זה פשוט עצוב. אני מקווה שאף אחד לא לוקח את זה ברצינות ויתבגר ויבין שזה לא עובד ככה בחיים ואחרי שאתה מסיים לחזר אחרי הבחורה והיא איתך אתה אבוד אם אינך יודע כיצד להחזיק ולתחזק קשר ולענות על הצרכים של הבחורה הזאת, ולענות על הצרכים האלו יודעים האנשים אשר התנסו בקשר ויודעים להיות קשובים ואת זה, אני בטוחה שאף קורס מטומטם לא ילמד אתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את קולטת שאת מתווכחת אם ילד בן 13 (למרות שהוא מדי פעם זורק משהו חתי חכם) שאין לו מושג מהחיים, ילדון בן 22-21-23 שנמצא במצב יותר גרוע מהילד בן 13 וילד בן 16 שמנסיונו הרב בחיים פיתח תורה שלמה והפך אותה למדע. ולהם את מנסה להסביר אהבה מה היא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אסף chymes והשני לא זוכר איך קוראים לך...

גם אני חשבתי כמוכם שהייתי בן 15

באמת אין כזה דבר נוסחא לבחורה ואם זה עובד זה רק על פוסטמות בנות 13-16 שמחפשות חבר בן 20+ כדי שיהיה לו אוטו להזיז אותם מיפה לשם ואת זה אני יודע מבנות שאמרו לי שהם היו כאלה ושזה מה שהם חיפשו לא היה איכפת להם מיכלום רק שיהיה לו אוטו ושהוא יהיה "חייל או משהו כזה" כדי שהם יכלו להישתרלל בזמן שהחברים שלהם בצבא

יום אחד תיתעוררו ותבינו ואי באמת יש כזה דבר אהבה ותבין שזה לא נוסחא ,לא ספר ,לא קורס...

chymes אתה בן אדם חסר ביטחון תפסיק לנסות להיתעלות על דברים אחרים תיהיה עצמך לשם שינוי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר לא צרייך, אתה עושה את העבודה של ההשפלה העצמית מצויין. בקצב הזה אני אאבד את title שלי בתור מאנייקית מקצועית (להבדיל ממנייאק רגיל, אני שומרת על סטנדרטים מסויימים).

תגידו, שניכם, ובמיוחד את (שלפי מה שאני מבין היותר מבוגרת פה), אין לכם מה לעשות חוץ מלהשתמש בפורום הזה לריבים האישיים, שכל אחד מציג את העקרונות שלו ומבזבז 3 עמודים על זה?

FFS, דברו כבר על הנושא, אתם רוצים לריב? בפרטי... זה יעשה לכולם פה יותר טוב.

יום טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואדונילי עם ניסיון החיים העשיר, בן כמה הוא?

הוא בן 22.

ניסיון חיים עשיר, תלוי. בהשווה ליו הפנר, לא. בהשווה לילד בן 13 ( בלי שום כוונה לזלזל ) ולבחור שמואשם בהתרדה מינית כשהוא מנסה להתחיל עם בחורה, כן.

בקשר למאמר, לפי דעתי, הכותב אידיוט וגם כל מי שמסכים איתו. נתעלם מהעובדה שהוא מבוסס על צארלי שין מ"2 גברים וחצי" רק שהוא לא כזה מצחיק וסתם עלוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא בן 22.

ניסיון חיים עשיר, תלוי. בהשווה ליו הפנר, לא. בהשווה לילד בן 13 ( בלי שום כוונה לזלזל ) ולבחור שמואשם בהתרדה מינית כשהוא מנסה להתחיל עם בחורה, כן.

בקשר למאמר, לפי דעתי, הכותב אידיוט וגם כל מי שמסכים איתו. נתעלם מהעובדה שהוא מבוסס על צארלי שין מ"2 גברים וחצי" רק שהוא לא כזה מצחיק וסתם עלוב.

חחחחחחחחחח תכלס!!! תוכנית גדולה חחח :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בא בתגובה הזאת לתקוף אף צד, ואני די בצד שהמחבר אידיוט וכל מי שתומך בו גם הוא כזה. מצד שני, אני לא בחור איך נגיד שיודע לשחק את המשחקים האלה, פתאום לתת תשומת לב וברגע השני לא, אני נער די רגיש, שלא חושב על השטויות האלה אבל כן חושב על אהבה ורוצה למצוא מישהי. אמנם אני רק בן 17 אבל עדיין. ונראה שפשוט זה בלתי אפשרי למצוא כזה דבר. וכל בת שאני מדבר איתה אני מתייחס אליה יפה, וידיד טוב, ועוזר במה שצריך ובמה שאני יכול (אני פשוט כזה, אין דבר שלא אעשה בשביל חברים שלי). העניין הוא, שאצל הרוב שאני מדבר איתן, שהן פשוט מדהימות (מבחינה פנימית אני מדבר, לפעמים גם חיצונית אבל זה ממש לא משנה לי) ישר רואות בי ידיד בלבד, לא יותר מזה, וזה די מציק. במיוחד שאחרי זה, אני רואה את חברים שלי מסתובבים עם חברות שלהם, והם ערסים כאלה. וזה לא שאני חושב רק על לזיין או על סקס או שטויות כאלה, זה ממש לא מעניין אותי כרגע (ואני לא הומו לפני שכל המתחכמים למיניהם יקפצו) אני פשוט רוצה למצוא מישהי איכותית, ואני לא יודע איך לעשות את זה כשאצל כל מי שאני מנסה לפתח משהו אני "מקוטלג" כידיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק הזכרת לי את חברי הטוב ביותר. הבן אדם גאון (690 בפסיכומטרי ללא למידה, ממוצע בגרויות 106), רגיש, אחראי, מסודר ומתייחס טוב לבנות. בוא נגיד שהוא לא זיין אף בחורה כי כל בחורה שהוא מנסה להתחיל איתה ישר רואה בו "ידיד" ורצות לזרועות אידיוט שמתייחס אליהן כמו אל סמרטוט. אני מדבר על בנות בגילאים 20 - 22.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...