אמינות הקניה ב- Noa Comp - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אמינות הקניה ב- Noa Comp


iem

Recommended Posts

שלום,

לצערי אין לי אישית דברים טובים לומר לגבי נועה מחשבים. רכשתי מהם BFG 8800GTS 320 OC לפני כחצי שנה. הכרטיס מת יום אחד לחלוטין (לא מגיב כלל).

נסעתי אליהם כדי לבדוק ולהחליף אותו (אני גר במרכז ונאלצתי להעדר מהעבודה בגלל זה).

הם בדקו את הכרטיס, אישרו שהוא לא תקין וסרבו להחליף לי אותו בטענה שהם צריכים לשלוח אותו לחו"ל ושהם לא מחזיקים כאלו במלאי עבור החלפות אלא רק לפי הזמנה. הצעתי להחליף / לשדרג לכרטיס אחר - ונענתי בשלילה.

בנוסף, הם לא הסכימו לקבל אותו ללא כל הרכיבים שמגיעים איתו (כולל הקופסה והכל - שמזל ששמרתי אותה) ולכן הייתי צריך לחזור אליהם שוב!

כשחזרתי, הם עשו לי טובה אחרי שהתרגזתי ונתנו לי כרטיס PCI משומש חלופי שמחירו אולי 200 ש"ח. כבר 5 שבועות ואין תשובה עדיין לגבי מה קורה עם הכרטיס שלי... אני אצלם לא אקנה שוב.

אני יכול לומר גם שהיחס של המוכרים היה לא משהו.

קרה לי מקרה ממש דומה... במקרה שלי זה הסתדר לפחות אבל רק אחרי כאב ראש גדול ועשרות טלפונים, לא יכול להיות שלקוח יקנה מוצר במיטב כספו וכשהוא יפסיק לעבוד פתאום אז הוא יאלץ לחכות שלושה חודשים לכרטיס חלופי !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני רק לאחרונה קניתי ספק OCZ600 ועכבר G5. בינתיים העכבר עובד ללא בעיות והספק רק יבדק מחר כי לא רציתי להרכיב אותו על המחשב הנוכחי אלא חיכיתי לחדש. מקווה שלא יהיו בעיות וככל הנראה ע"פ כל הפוסט אני לא אקנה מהם יותר. מעדיף להוסיף עוד כמה ג'ובות בשביל אחריות נורמלית :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בדיוק זוכר על איזה מן המוצרים זה קרה,

אבל בזמנו, כשעבדתי על פרויקט המודינג למחשב שלי הזמנתי מהם מספר מוצרים.

אם אני לא טועה זמן האספקה המקסימלי של אחד המוצרים היה 14 יום...

לקח להם חודש + עד שהמוצרים הגיעו אלי, וגם זה לא היה במשלוח, אלא באיסוף עצמאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום,

לצערי אין לי אישית דברים טובים לומר לגבי נועה מחשבים. רכשתי מהם BFG 8800GTS 320 OC לפני כחצי שנה. הכרטיס מת יום אחד לחלוטין (לא מגיב כלל).

נסעתי אליהם כדי לבדוק ולהחליף אותו (אני גר במרכז ונאלצתי להעדר מהעבודה בגלל זה).

הם בדקו את הכרטיס, אישרו שהוא לא תקין וסרבו להחליף לי אותו בטענה שהם צריכים לשלוח אותו לחו"ל ושהם לא מחזיקים כאלו במלאי עבור החלפות אלא רק לפי הזמנה. הצעתי להחליף / לשדרג לכרטיס אחר - ונענתי בשלילה.

בנוסף, הם לא הסכימו לקבל אותו ללא כל הרכיבים שמגיעים איתו (כולל הקופסה והכל - שמזל ששמרתי אותה) ולכן הייתי צריך לחזור אליהם שוב!

כשחזרתי, הם עשו לי טובה אחרי שהתרגזתי ונתנו לי כרטיס PCI משומש חלופי שמחירו אולי 200 ש"ח. כבר 5 שבועות ואין תשובה עדיין לגבי מה קורה עם הכרטיס שלי... אני אצלם לא אקנה שוב.

אני יכול לומר גם שהיחס של המוכרים היה לא משהו.

ומה אתה מצפה להחזיר מוצר שלא באריזה המקורית שלו עם כל הבאנדל?

כל כרטיס תקול צריכים לשלוח לחברה בחול,וכן זה לוקח כמה שבועות אין מה לעשות.

אז החברה קובעת ממה נגרם הנזק לכרטיס וכך מפצים אותך,זה לא האחריות של החנות.

ואתה באמת מצפה שיחזיקו כרטיס של 1800 שקל בתור ספייר להחלפות?

תגיד תודה שנתנו לך את הכרטיס ה PCI.

אני אישית הזמנתי מהם,FPS 350W,ביצעתי את ההזמנה,היא התעכבה בערך חודש בגלל שלא היה במלאי והיו צריכים להזמין או משהו,בקיצור אחרי חודש הספק עוד לא הגיע ואז הם שלחו לי ספק FPS 400W באותו המחיר של ה350W.

גם הזמנתי מהם מארז,הגיע תוך שבוע בלי בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מצב שהוא סרק אותו פיזית, כי כל המוצרים נמצאים במחסן, הוא רק הקיש על כמה כפתורים

יש מצב, כי זה מישהו שאני מכיר ושאלתי אותו אחרי כל הסיפור הזה והוא אמר לי שהוא הלך למחסן כדי לוודא את הצבע של הנרתיק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין פה משהו.

אתה לא יודע שחנות מקבלת חלופי מהיבואן או מהספק בחו"ל רק אם שולחים לו את זה בקופסה המקורית כמו שזה הגיע?

אתה לא יכול לצפת שחנות כלשהי תחליף לך משהו ש.... אין S:

לא, לא ידעתי.

אז אני מניח שיש לך מחסן קרטונים לכל האריזות של הרכיבים שאתה שומר בשביל האחריות?

בשביל לתקן/להחליף מוצר באחריות לא צריך אריזה מקורית - אחרת זה היה כתוב בחוזה.

צריך אריזה והכל כדי להחזיר מוצר וזה מובן בהחלט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, לא ידעתי.

אז אני מניח שיש לך מחסן קרטונים לכל האריזות של הרכיבים שאתה שומר בשביל האחריות?

בשביל לתקן/להחליף מוצר באחריות לא צריך אריזה מקורית - אחרת זה היה כתוב בחוזה.

צריך אריזה והכל כדי להחזיר מוצר וזה מובן בהחלט.

למעשה, כן. יש לי.

כל דבר שאני יודע שצריך את הקרטון בשביל המקרה הגרוע ביותר של החלפה- הקרטון עדיין אצלי.

שתי קופסאות שלעולם אסור לזרוק- וכרטיס מסך.

אשמח לצלם בשבילך את ארונית הקופסאות שלי, שמכילה קופסה של כל דבר חשוב שקניתי ב 3 שנים האחרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד כדאי לשמור אריזות של מוצרים כאלה. זה גם שימושי, האריזה של הלוח הקודם שלי מלאה בחלקים אחרים כמו ישנים, לפני שקניתי את ה 8800GTS היה לי כרטיס מסך מובנה ופעם אחת שבדקנו את האפשרויות בביוס שינינו את ההגדרה של הפעילות של הכרטיס המובנה למופסק, ה RAGE הישן (מאוד) שלנו הציל לנו את הסוף שבוע :lol:

אני שומר את האריזות של כל המוצרים שאני קונה, זה ידוע שצריך את האריזה והבאנדל בשביל להחזיר מוצר פגום :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי אצלהם את הזכרונות שלי...

הם התחייבו שהם יגיעו תוך 21 יום, יום אחרי קיבלתי טלפון שזה כנראה יגיע קצת יותר מאוחר בגלל שצריך להזמין אותם מחו"ל ושבוע אחר כך הזכרונות כבר היו אצלי...

אחלה שירות,מקצועיים בהחלט.

כל בעיה שהייתה לחברים שלי אצלהם <עכבר G7 של לוג'יטק, זכרונות , לוח DS3> החליפו להם אחד באחד בלי לשמוע בכלל מה הבעיות שלהם.

המחירים שלהם טובים, אבל הם נמצאים בחור... :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי בנעה את הספק שלי וקירור למעבד.

אני יכול לומר שהם היו רציניים, וידעו לתת תשובות לכל השאלות שלי לפני הקנייה (שאלות לגבי המוצר עצמו והתאימות שלו).

בפעם הראשונה הזמנתי בדואר רשום, לקח לזה טיפה יותר משבועיים וזה היה בעיקר בגלל הדואר (הרי היה לי את מספר החבילה ויכולתי לראות שהיא תקועה שבוע בדואר).

בפעם השנייה הזמנתי עם שליח, הגיע תוך כמה ימים בודדים (שבוע לפני הזמן שסיכמתי עם נעה מחשבים).

לפי דעתי הם רציניים ואמינים.

המחירים שלהם לפעמים קצת גבוהים אבל לרוב זה יחסית קרוב למחיר ה"סביר" לאותו מוצר.

הייתי שמח אם באתר שלהם היה ניתן לעשות

filter

על המוצרים (למשל אם אני רוצה לראות את כל הזכרונות 800mhz של כל החברות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...