Screw_Master פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 הדבר שהכי מבדר אותי אם מבנה הALU של הדור הקודם היה דומה לR300, הדור החדש פשוט העתק מושלם של הR600. ומה שהכי עצוב זה שnvidia צחקה על מבנה ה-SUPER scalar של ה2900XT לפני כמה חודשים, אבל סוף סוף הם הבינו שMADD+ADD עדיף מMUL+ADD... ובשפה של בני אדם...? עד כמה שאני יודע, MADD זה סלנג לדפוק בראש, ו-ADD הן בעיות קשב וריכוז ללא היפראקטביות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kill_b7 פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 יש לי סברה, אבל לא יותר מזה. בכרטיסים המקצועיים של NVIDIA (סדרת ה-QUADRO), ישנו מנגנון חומרתי ל-AA, יתכן והכרטיסים החדשים קיבלות את זה יחידה נפרדת מהמעבד הגראפי עצמו ונמצאת על הכרטיס מסך שתפקידה לעבד AA =יותר ביצועים בשכלול ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 אם היחידה הזאת יעילה, יתכן והפעלת AA 4X פשוט לא תשפיע על הביצועים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 דיברו על דבר כזה גם בהקשר ל - Xbox 360 ול - R600. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 ובשפה של בני אדם...? עד כמה שאני יודע, MADD זה סלנג לדפוק בראש, ו-ADD הן בעיות קשב וריכוז ללא היפראקטביות ADD = תפתח מילון MADD = multiply add mul = multiply דיברו על דבר כזה גם בהקשר ל - Xbox 360 ול - aR600. לQuadro אין שום מנגנון AA מיוחד, בכלל אין שום דבר מיוחד בכרטיס הזה פרט לאולי קבלים או מופסטים טובים יותר וזה גם סתם שהIHV ירוויחו. לR600 יש ליבה נוספת שעליה יושב VRAM מאוד מהיר יעודי לframe buffer והשלבים האחרונים של הraster בpipeline כולל הrender backend ששומר את הדוגמיות של הAA. באופן כללי זה לא שהAA לא משפיע בכלל על הביצועים, אלא ששאר הליבה פנויה להרבה יותר דברים מאשר בקונפיגורציה רגילה. בד"כ מאוד בעייתי להתחיל לרנדר את הפריים הבא, לפני שסיימת עם הראשון, פה אפשר לעשות את זה בצורה מסויימת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 http://en.wikipedia.org/wiki/ADD לא ממש עוזר לי, אתה יכול בבקשה להסביר ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
free fraek פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 זה נראה כאילו הם לקחו את כל הדברים הטובים מהR600...מעתיקנים.. הם מנסים להרוג את ATI.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 http://en.wikipedia.org/wiki/ADD לא ממש עוזר לי, אתה יכול בבקשה להסביר ? חיבור..? כמו + כמו X ועוד Y : בכל מקרה רשימה של מה שהם "העתיקו": R600 שבב סאונד יעודי. יחידת עיבוד יעודית לטסלציה. הארכיטקטורה של הALU. wide tent AF R500 eDRAM daughter core כמו שכבר אמרתי בהרבה פוסטים, NVIDIA תמיד מוציאים את מה שהכי נוח להם, הכל בbrute force והכל דברים שכבר הבשילו, בד"כ אחרי שמתחרים\התעשיה בכלליות מכינים את השוק לאותם דברים. כמובן שזה לא פוגע בצרכן, כיוון שכל עוד לnVIDIA יש שליטה רחבה בשוק אף אחד לא הולך בדיוק להשתמש בשום דבר שאין לה, ככה שבעצם הצרכן לא מפסיד מה שהוא לא יכול להרוויח. ATi לצערי תמיד פיתחה דברים שהשוק לא "צריך" או לייתר דיוק לא יכול מסוגל לעכל או לנצל באותו זמן, בין אם זה תמיכה בEMBM כאשר NVIDIA וויתר עליה עד שDX8 יצא כיוון שזה היה "חינם" עם PS1.3 או בין אם זה חוסר התמיכה בPS1.4 בסדר 3 ו4 עד שיצאו עם FX וDX9(אם אפשר היה לקרוא לזה ככה במיוחד שהם החליטו לפרש מאוד בחופשיות את ההנחיות וליצור DX9a) בזמן ש8000 ו8500 תמכו בDX8.1 בצורה מלאה. אבל הרבה פעמים לכרטיסים פשוט לא היה מספיק כוח נטו, חוץ מכשלון ארכיטקטורי אחד של NVIDIA שATI קלעה בול לשוק מהבחינה של בקר הזכרונות, אם לR300 היה בקר זכרונות 128bit סביר להניח שסדרת הFX לא היתה נראה כושלת עד כדי אם בכלל אפילו מאוד סביר להניח שהביצועים היו בסביבות ה30% לטובתה. במקום זאת היא הוציאה כרטיסים מפוצצים בפיטשרים שהשוק לא יכול לנצל באתו זמן כיוון שאף חברה לא תרצה להפסיק חצי מנתח השוק במקרה הטוב, כמובן שגם לקלקל את היחסים שלה עם החברה שהנתח שוק הזה בעצם "שייך" לה. אפשר היה להשתמש בnpatches(פוליקונים קמורים, דבר דיי דומה לnurbs) עם הR100 אפשר היה לעשות Geometry instance עם ה-R300 אפשר היה הרבה דברים, אבל זה מעולם לא יצא לפועל יותר מידי, כמובן שחוץ מזונות הייפ חוץ מcrytek שיממשו כל פיטשר שקיים בעולם הזה אני לא אתפלא עם farcry היה יכול להריץ איזה שטות כמו alpha blending דרך Glide מה שנכנס לראשונה בvoodoo2. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 אולי באנבידיה הבינו שהכרטיסים לא תומכים כ"כ טוב בדראק10 ולכן ממהרים להוציא דור חדש חדיש ומחודש לפי הנתונים הכרטיסים הולכים להיות מצוינים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kill_b7 פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 ממהרים?תעבור שנה בערך מאז שהGTX יצא כשהכרטיסים האלו יראו את אור היום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyBoy פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 אולי באנבידיה הבינו שהכרטיסים לא תומכים כ"כ טוב בדראק10 ולכן ממהרים להוציא דור חדש חדיש ומחודש הם יודעים את זה ממזמן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 מצד שני, יצרני המשחקים יודעים שהכרטיסים האלה (וגם ה-HD'Z של AMD) מכרו כבר לא מעט, ולכן יאלצו לפתח משחקים בשבילם, ולא עבור כרטיס עתידי שיצא, אלא אם הוא באמת יהיה חזק יותר בשטח, כמו שהוא על הנייר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lmlm פורסם 2007 ביולי 25 מחבר Share פורסם 2007 ביולי 25 יפה יפה. אם יהיה לי כסף אז ה - 9800GTS יהיה הכרטיס הבא שלי, אלא אם כן יש ל - ATI מה לומר בעניין TERJEN אם לחזור אז רק לפרסם חדשות מעודדות מכיוון NVIDIA, נכון ? : אם היה חדשות טובות של ATI, אתה חושב לא הייתי מביא? R650 מתוכנן לרבעון השלישי, אבל בנתיים אין פרטים אין כלום. דובי. אנוידיה אולי מעתיקים אבל תכלס בשטח הם הציגו ביצועים טובים יותר. אולי באנבידיה הבינו שהכרטיסים לא תומכים כ"כ טוב בדראק10 ולכן ממהרים להוציא דור חדש חדיש ומחודש לפי הנתונים הכרטיסים הולכים להיות מצוינים 8800GTX לא ראה בDX10. רק חבל שרק אנוידיה הבינה, איפה ATI בסיפור? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AtR פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 חבר'ה בואו לא ניסחף, במקום להתלהב מחומרה דמיונית כלשהי, קצת תשומת לב מצדכם לא תזיקהנתונים האלה נלקחו מתגובה של משתמש מסוים לחדשה הזו:http://www.xbitlabs.com/news/chipsets/display/20070601075512.htmlכך ששום דבר עוד לא וודאי וממש לא רשמי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2007 ביולי 25 Share פורסם 2007 ביולי 25 אפילו 8800ULTRA בקושי עומד בדמואים של מחשקים שמבוססים על DX10, אם זה אכן המצב גם עם משחקים מלאים, אנחנו בבעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.