קנייה קבוצתית של מסכי דל 20"/24" - מארגן אורי דניאל - עמוד 15 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנייה קבוצתית של מסכי דל 20"/24" - מארגן אורי דניאל


bv500

Recommended Posts

  • תגובות 281
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא עובד בחנות שלו או משהו כזה, אבל אני חייב לומר, מה איכפת לך מה הוא עושה? אתה זה שזוכה בהנחה של ה"כמה שקלים" האלה :P

איכפת לי כי אני לא אוהב טרמפסטים שמנסים לעשות כסף עלינו שסך הכל רוצים מסך..

אם הוא "רוצה לעזור" או כמו שהוא אמר "לעמוד לימנכם" אז הוא היה צריך ישר עוד לפני שבועיים להציע את העזרה הזו...

ולא לחכות למחיר של אורי...לבוא בהתנשאות על מה שהולך כאן: " אני רואה שכבר כלו כל הקיצין ויד ימין אינה יודעת מה קורה עם יד שמאל אשמח להבהיר לכם מס נקודות "

ומצדי לא לקבל הנחה של כמה שקלים אבל העיקר לא לעשות עסקים עם אדם שכזה, שחמדן על הכסף (ואם תחשב זה לא מעט כסף למי שמוכר לנו)

אז סלח לי אם זה מרגיז אותי ואכפת לי... שלא יתנשא עלי....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי יעקב הוא הספק מאחורי אורי, והוא רק מנסה להבהיר כמה דברים? קראתי את הת'ראד הזה אתמול, ומהעמוד הראשון משהו אמר לי שיעקב הוא הספק. זה לא מוכח כמובן, אבל יש סיכוי שלא קראת את התגובה שלו מהכיוון הנכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כל חנות. אם מדברים בהקשר של המסכים האלה, אין שום משמעות למה שאתה אומר. כמות המסכים שתגיע לארץ היא כמות המסכים שתימכר בארץ. אין חנות אחת שתחזיק את אחד המסכים האלו ותיתקע איתו. כלומר, ההבדל בין החנויות אינו בין זו שתעשה קופה וזו שלא, אלא בין זו שתצליח להביא מסכים וזו שלא. מתברר שזו לא משימה קלה כל כך. אנשים כל כך לחוצים על המסכים האלו שכל הבירבורים בת'ראדים מהסוג הזה הם לחינם. ברגע שיגיעו מסכים, יום אחרי זה הם יעלמו. עם אחריות, בלי אחריות, יבואן פרללי, מורשה, מחיר גבוה, נמוך.... הכל ימכר. המסכים האלו זו תופעה צרכנית נדירה, ואני מאוד מתפלא שלא תופסים יוזמה ומייבאים ובזריזות איזה אלף חתיכות.

אתה סתם מפזר זעם מוצדק במקום הלא נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלאס לריב על כל שטות פה,

הסיכוי שאורי דניאל יעבור ספק עכשיו, הוא קלוש, כי הוא כבר קיבל אישורים מאנשים אשר מעוניינים,

והיום הוא יקבל מחיר ל- 2007WFP, אז למה סתם לתקוע תאף ולריב על שטויות כמו למה לא לקנות מ nextop. :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה הסיפור עם היבואן/יבואנים(כנראה הוא לא מזכה את בעלי החנויות על מסכים פגומים או משהו כזה)

נכון להיום אף אחד לא מוכן לבדיקת המסך במקום לפני הקניה כדי לראות אם יש פיקסלים שרופים או לא.

אחרי התעקשות מול כמה חנויות שונות ראיתי 4 מסכי 2007FP בכולם היו פיקסלים שרופים :bash:

ואף אחד מהם או מהשאר לא מוכן לבדיקות יותר,

אם מישהו יודע אחרת בנוגע לקניה הזו או בכלל אשמח לשמוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי שני מסכי 24'' לא HC בקנייה הקודמת לפני פחות משבועיים

כיוון שראיתי שכאן מוכרים את ה-HC באותו מחיר, שקלתי להחזיר את הקודמים ולקחת את החדשים

דיברתי עם הספק שלי מאומניטק (עוזי) והוא טוען שהוא הספק גם של הקנייה הנוכחית ושלא מדובר ב-HC

ושבכלל HC לא יגיעו לישראל בחודשים הקרובים.

הוא אמר שהוא נפגש עם אורי אחה"צ ואני מקווה שבעקבות כך יהיו הבהרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעסקת מכר מרחוק אתה תמיד יכול לבטל תוך 14 יום בעלות שלא תעלה על 100 ש"ח

לא נכון ואל תטעה אנשים, זה בכפוף למדיניות ההחזרה של העסק

אין שום חוק שמחייב בעל עסק לקחת את הסחורה חזרה אבל כן יש חוק שמחייב אותו לפרסם מה מדיניות ההחזרה שלו,

מי שחושב שיש חוק כולל שמחייב עסקים לקבל סחורה חזרה תוך 14 יום טועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון וחצי אבל יש כמה תנאים ובמקום שאני אסתבך בפירוש לא נכון אביא את לשון החוק

(ג) בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה -

(1) בנכס - מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם;

(2) בשירות - בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

(ד) הוראות סעיף זה לא יחולו על עסקת מכר מרחוק של -

(1) טובין פסידים;

(2) שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה;

(3) מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה1995-;

(4) טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;

(5) טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

http://www.moit.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htm

סעיף 14ג תת סעיפים ג ו ד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון וחצי אבל יש כמה תנאים ובמקום שאני אסתבך בפירוש לא נכון אביא את לשון החוק

כל זה בטל ברגע שיש לעסק מדיניות החזרה משלו-וחובה על פי חוק להיות בכל עסק

תוכן המדיניות לא כפוף לשום חוק,

אם בעסק מסויים כתוב במקום שהלקוח יכול לראות(חייב ליד הקופה ובגודל ספציפי עם פונט בגודל ספציפי)

למשל:

"אין החזרות בשום מקרה"

(עסק שפוי לא יכתוב את זה לעולם אבל זו רק דוגמא)

אז אין לך מה לעשות אם קרה משהו אלה אם זה מקרה ממש קיצוני שמצריך התערבות בית משפט,

לכן חשוב ולא משנה איפה ומה קונים לשאול מה מדיניות ההחזרה ורצוי לקבל אותה בכתב.

עכשיו אתה יכול להתווכח כמה שאתה רוצה אני לא פה כדי לשכנע אותך, אבל אל תפיץ דיסאינפורמציה ותטעה אנשים

אין שום חוק שמגן על הצרכן מלעשות את שעורי הבית שלו ולהבין שקנייה עושים במקום שמכבד את הלקוחות שלו-ע"י מדיניות ההחזרה, ביקורת לקוחות, פה לאוזן וכו'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...