לא ברור במה הבעיה, צריך עזרה במחשב חדש. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא ברור במה הבעיה, צריך עזרה במחשב חדש.


Danikk8

Recommended Posts

אני קניתי מחשב חדש, ומנסה פעם ראשונה להתקין windows xp, עולה מסך כחול ועושה כל הבדיקות, ברגע שלמעטה רשום Windows is start up, המסך מתכבה, נדלק אחרי שניה, מתקבל מסך כחול, ורשום "Error ..." ולמעטה רשום כתובות כמו 0x00000001(בפירוט של שגיא), ולא רשום למה הוא עף,וגם ה windows מ-DVD, ויש לי עוד גרסה של windows ב CD רגיל, אחרי ששמתי CD רגיל עם Windows XP הוא עלה בסדר, מה זה יכול להיות, בעית חומרה או תוכנה? וWindows(זה שלא עלה) הוא בדוק, כבר התקנו אותו במחשב אחר Intel, ואצלי זה 64 dual 4600, תעזרו לי בבקשה, כי אם משהו לא תקין, אני יחזור אותו לתיקון, תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מנסה להתקין את גרסת ה-64 BIT יכולות להיות בעיות כי ל- ולאינטל יש התקנת שונה, אולי בדיסק יש את ההתקנה של (למרות שלפי דעתי אמורים להיות את שניהם באותו דיסק...).

סביר להניח שזה לא 64 bit, אבל זה windows, של חבר שלי שלו יש , ועצלו זה עובד טוב, זאת אומרת, לו זה עבד, יכול להיות שזה מעבר בין למחשב שלי שזה AMD? בכל מקרה האם זה קשור לxp עצמו, או שזה בעית חומרה? , ואיך בודקים את הבעיה ספסיפית זו?

שאלה נוספת: איך בודקים דפוקת מערכת, עם איזה תוכנה? (אני מתקוון לתוכנה כנראה שאני מריץ ובודק את התוצאה, האם יש כזאת תוכנה בחינם?)

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המסך מתכבה, נדלק אחרי שניה, מתקבל מסך כחול, ורשום "Error ..." ולמעטה רשום כתובות כמו 0x00000001(בפירוט של שגיא),

מה בדיוק השגיאה שאתה מקבל ?

המחשב מותקן כמו שצריך ?

ותבדוק את הזכרונות שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...