פורסם 2007 במאי 2218 שנים אני בדיוק כמוכם - אני לא יודע עוד כלום חוץ ממה שהם פירסמואני רק ציינתי שאפשר לעשות המון דברים טובים עם המנוע הפיסקאלי שהם לקחו (נתתי את COH כדוגמא הכי טובה שיש בדיוק לשימוש מעולה במנוע הזה - מחסות, מפה דינאמית, יתרון גובה וכו')
פורסם 2007 במאי 2318 שנים אני בדיוק כמוכם - אני לא יודע עוד כלום חוץ ממה שהם פירסמואני רק ציינתי שאפשר לעשות המון דברים טובים עם המנוע הפיסקאלי שהם לקחו (נתתי את COH כדוגמא הכי טובה שיש בדיוק לשימוש מעולה במנוע הזה - מחסות, מפה דינאמית, יתרון גובה וכו')מחסה ויתרון גובה לא קשורים לפיסיקה ממש...ואני לא יודע למה אתה מתכוון שאתה אומר מפה דינאמית
פורסם 2007 במאי 2318 שנים או מי בכלל צריך את זה במשחק אסטראטגיה חוץ מזה, אם לכול יחידה המחשב יצתרך לחשב כל מיני חישובים פיסיקאליים דינמיים בנפרד נצתרך מחשב על כדי להזיז התקפה
פורסם 2007 במאי 2318 שנים הקשר הוא במנוע....אין שום קשר זה המנוע פיזיקה ההכי נפוץ בעולם ויש מאות משחקים שמשתמשים בו, במקרה של מחסות וסטארקראפט זה בכלל לא הסגנון משחק, היו גם משחקי FPS שהשתמשו במנוע הזה אז ישר אתה תחשוב שזה יהיה גם FPS?
פורסם 2007 במאי 2318 שנים אני מרוצה מאוד מהיכולות של הקולוסוס, היחידה נותנת לפרוטוס כלי טוב להתמודד נגד כמויות מאסיביות של זרג, וזה בהחלט יאזן את הPvZ שהוא אולי המאצ'-אפ היחיד במשחק שלא מאוזן. מה שכן, היחידה נראית מכוערת, וכל הקונספט שלה לא מתאים בכלל לפרוטוס, סוג של דרגון או ריבר מהיר עם אותה היכולת היה מתאים בהרבה לדעתי.המשחק נראה מרשים, אבל ציפית ליותר מהמשך לסטרקרפט הראשון. לצערי, המפתח הראשי הוא בחורצ'יק שעבד על הרבה משחקים של ווסטווד, כך שנוכחות "יחידת על" לא צריכה להפתיע אף-אחד. עם-זאת, נראה שבליזארד שמים דגש עצום על התאמת המשחק לסצנה הקוריאנית המקצוענית, וזה יבטיח משחק שקרוב הרבה לסטרקרפט הראשון מאשר לכל כותרי הקומנד אנד קונקר למיניהם.
פורסם 2007 במאי 2318 שנים כמויות של זארג אפשר לדלל עם התולעת שהייתה להם במשחק הראשון (שחכתי את השם...).הקולוסאוס הזה נותן תשובה לטנק של הטראן והיצור המעופף נגד יחידות קרקע של הזארג (משהו שיכול לירות מעל קירות למרחק גדול ועם נזק גדול... התולעת הזו יכולה לירות רק על מי שנמצא בטווח ראייה שלה...)
פורסם 2007 במאי 2318 שנים אני חייב להתוודות אף פעם לא שיחקתי בSTARCRAFT [חור בשהכלה ] וגם אין לי כוונה כבר כי אין לי יותר מדי זמן בצבא והמשחק הזה פשוט ענתיקה. אבל משום מה,כשראיתי את SC2 וכן התלהבתי,היתה לי אכזבה מסוימת כשראיתי את סרטוני הGAMEPLAY... אומנם מדובר בBLIZZARD שלא נפלה מהסטנדרטים עד היום באף משחק,אבל התחושה שלי כשראיתי את זה היתה של משחק OLD FASHIONED משהו..אומנם אני מבין שBLIZZ רוצים להחזיר למעריצים את אותה הגברת בלבוש הדרת,אבל התחושה שהיתה לי היא שהמשחק לא השתנה אפילו מעט. דבר שממש לא מתאים לבליזארד , פתאום ראיתי חברה שמפחדת לחדש משהו כדי לא להרוס למעריצים. הייתכן ואני צודק?
פורסם 2007 במאי 2318 שנים אבל התחושה שהיתה לי היא שהמשחק לא השתנה אפילו מעט. תרשה לי לשאול אותך מהיכן ההרגשה הזו מגיעה? הרי לא שיחקת במשחק הקודם... (ולא...לצפות המשחק זה לא אותו דבר)
פורסם 2007 במאי 2318 שנים לדעתי המטרה היא לא לשנות את המשחק, אלא להפוך אותו ל Bigger & Better בכל היבט אפשרי.
פורסם 2007 במאי 2318 שנים תרשה לי לשאול אותך מהיכן ההרגשה הזו מגיעה? הרי לא שיחקת במשחק הקודם... (ולא...לצפות המשחק זה לא אותו דבר)זהו,שזו רק תחושת בטן ולכן אני שאלתי אותכם אם אני צודק או לאלמה הרגשתי ככה?קודם כל,התפריטים במשחק מיושנים בטירוף, והאקשן עצמו ממש הזוי- כל עוד היחידות נלחמות הן לא זזות אפילו טיפה...מזכיר משחקים ישנים.שוב פעם,אני לא שופט,סתם תחושה.
פורסם 2007 במאי 2318 שנים O_0אתה נשמע כמו מישהו שאף פעם לא שיחק במשחקי אסטרטגיה בכלל... מה אתה רוצה שהיחידות יעשו בזמן הקרב, ירקדו סמבה?!בכלל, במשחקיות, המשחקים הישנים של בליזארד יותר טובים מכל המשחקים החדשים (C&C למינייהם, דיון...)
פורסם 2007 במאי 2318 שנים אל תקפוץ למסכנות שזה נראה משחק מיושןבליזארד תמיד מחדשת את צורת המשחק בכל המשחקים החדשים שלהלמשל אני לא יודע עם הם הראשונים אבל ב W3 שהדבר הכי חשוב זה להשאיר את כל החילים שלך בחיים כדי לנצח ואת הגיבור לאומת C&C שממש לא משנה אם נהרגים לך כמה חיליםוגם אני לא זוכר עוד משחק שהיו בו שלוש צבאות לפני SCאני חושב שזה יהיה משחק חדש מכל הבחינה של צורת משחק ואסטרטגיה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.