עבור לתוכן

Starcraft 2 - כל הפרטים כאן

Featured Replies

פורסם

מה הקשר?

הקשר הוא במנוע....

  • תגובות 926
  • צפיות 113.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני בדיוק כמוכם - אני לא יודע עוד כלום חוץ ממה שהם פירסמו

אני רק ציינתי שאפשר לעשות המון דברים טובים עם המנוע הפיסקאלי שהם לקחו (נתתי את COH כדוגמא הכי טובה שיש בדיוק לשימוש מעולה במנוע הזה - מחסות, מפה דינאמית, יתרון גובה וכו')

פורסם

אני בדיוק כמוכם - אני לא יודע עוד כלום חוץ ממה שהם פירסמו

אני רק ציינתי שאפשר לעשות המון דברים טובים עם המנוע הפיסקאלי שהם לקחו (נתתי את COH כדוגמא הכי טובה שיש בדיוק לשימוש מעולה במנוע הזה - מחסות, מפה דינאמית, יתרון גובה וכו')

מחסה ויתרון גובה לא קשורים לפיסיקה ממש...

ואני לא יודע למה אתה מתכוון שאתה אומר מפה דינאמית

פורסם

או מי בכלל צריך את זה במשחק אסטראטגיה :s07:

חוץ מזה, אם לכול יחידה המחשב יצתרך לחשב כל מיני חישובים פיסיקאליים דינמיים בנפרד נצתרך מחשב על כדי להזיז התקפה :P

פורסם

הקשר הוא במנוע....

אין שום קשר זה המנוע פיזיקה ההכי נפוץ בעולם ויש מאות משחקים שמשתמשים בו, במקרה של מחסות וסטארקראפט זה בכלל לא הסגנון משחק, היו גם משחקי FPS שהשתמשו במנוע הזה אז ישר אתה תחשוב שזה יהיה גם FPS?

פורסם

אני מרוצה מאוד מהיכולות של הקולוסוס, היחידה נותנת לפרוטוס כלי טוב להתמודד נגד כמויות מאסיביות של זרג, וזה בהחלט יאזן את הPvZ שהוא אולי המאצ'-אפ היחיד במשחק שלא מאוזן.

מה שכן, היחידה נראית מכוערת, וכל הקונספט שלה לא מתאים בכלל לפרוטוס, סוג של דרגון או ריבר מהיר עם אותה היכולת היה מתאים בהרבה לדעתי.

המשחק נראה מרשים, אבל ציפית ליותר מהמשך לסטרקרפט הראשון. לצערי, המפתח הראשי הוא בחורצ'יק שעבד על הרבה משחקים של ווסטווד, כך שנוכחות "יחידת על" לא צריכה להפתיע אף-אחד. עם-זאת, נראה שבליזארד שמים דגש עצום על התאמת המשחק לסצנה הקוריאנית המקצוענית, וזה יבטיח משחק שקרוב הרבה לסטרקרפט הראשון מאשר לכל כותרי הקומנד אנד קונקר למיניהם.

פורסם

כמויות של זארג אפשר לדלל עם התולעת שהייתה להם במשחק הראשון (שחכתי את השם...).

הקולוסאוס הזה נותן תשובה לטנק של הטראן והיצור המעופף נגד יחידות קרקע של הזארג (משהו שיכול לירות מעל קירות למרחק גדול ועם נזק גדול... התולעת הזו יכולה לירות רק על מי שנמצא בטווח ראייה שלה...)

פורסם

אני חייב להתוודות

אף פעם לא שיחקתי בSTARCRAFT

[חור בשהכלה :P] וגם אין לי כוונה כבר כי אין לי יותר מדי זמן בצבא והמשחק הזה פשוט ענתיקה.

אבל משום מה,כשראיתי את SC2 וכן התלהבתי,היתה לי אכזבה מסוימת כשראיתי את סרטוני הGAMEPLAY...

אומנם מדובר בBLIZZARD שלא נפלה מהסטנדרטים עד היום באף משחק,אבל התחושה שלי כשראיתי את זה היתה של משחק OLD FASHIONED משהו..אומנם אני מבין שBLIZZ רוצים להחזיר למעריצים את אותה הגברת בלבוש הדרת,אבל התחושה שהיתה לי היא שהמשחק לא השתנה אפילו מעט. דבר שממש לא מתאים לבליזארד , פתאום ראיתי חברה שמפחדת לחדש משהו כדי לא להרוס למעריצים.

הייתכן ואני צודק?

פורסם

אבל התחושה שהיתה לי היא שהמשחק לא השתנה אפילו מעט.

תרשה לי לשאול אותך מהיכן ההרגשה הזו מגיעה? הרי לא שיחקת במשחק הקודם... (ולא...לצפות המשחק זה לא אותו דבר)

פורסם

לדעתי המטרה היא לא לשנות את המשחק, אלא להפוך אותו ל Bigger & Better בכל היבט אפשרי.

פורסם

תרשה לי לשאול אותך מהיכן ההרגשה הזו מגיעה? הרי לא שיחקת במשחק הקודם... (ולא...לצפות המשחק זה לא אותו דבר)

זהו,שזו רק תחושת בטן ולכן אני שאלתי אותכם אם אני צודק או לא

למה הרגשתי ככה?

קודם כל,התפריטים במשחק מיושנים בטירוף, והאקשן עצמו ממש הזוי- כל עוד היחידות נלחמות הן לא זזות אפילו טיפה...מזכיר משחקים ישנים.

שוב פעם,אני לא שופט,סתם תחושה.

פורסם

O_0

אתה נשמע כמו מישהו שאף פעם לא שיחק במשחקי אסטרטגיה בכלל... מה אתה רוצה שהיחידות יעשו בזמן הקרב, ירקדו סמבה?!

בכלל, במשחקיות, המשחקים הישנים של בליזארד יותר טובים מכל המשחקים החדשים (C&C למינייהם, דיון...)

פורסם

אל תקפוץ למסכנות שזה נראה משחק מיושן

בליזארד תמיד מחדשת את צורת המשחק בכל המשחקים החדשים שלה

למשל אני לא יודע עם הם הראשונים אבל ב W3 שהדבר הכי חשוב זה להשאיר את כל החילים שלך בחיים כדי לנצח ואת הגיבור

לאומת C&C שממש לא משנה אם נהרגים לך כמה חילים

וגם אני לא זוכר עוד משחק שהיו בו שלוש צבאות לפני SC

אני חושב שזה יהיה משחק חדש מכל הבחינה של צורת משחק ואסטרטגיה

פורסם

מישהו יודע בערך מה יהיו דרישות המערכת?

פורסם

מישהו יודע בערך מה יהיו דרישות המערכת?

המחשב שלך יספיק

בליזארד לא דורשת הרבה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים