Starcraft 2 - כל הפרטים כאן - עמוד 55 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Starcraft 2 - כל הפרטים כאן


LazyBoy

Recommended Posts

  • תגובות 926
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

http://arcadia.co.il/Product.asp?Pid=starcraft2pc&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=198

בלילה שבין ה26-ל27 ביולי במכירת חצות חגיגית בארקדיה. המשחק יוצא בעולם ב27 ביולי. יותר טוב מזה לא תמצא חיחי... ;)

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=461629.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

*הועתק מהדיון שלי בגיימר*

אוקיי אז דבר ראשון תצפו בסירטון הזה, אני חושב שהוא יעזור לחלק גדול מהאנשים כאן בפורום.

בעצם Day9 עשה daily עם טיפים והמלצות על איך שחקן מתחיל אמור לשחק, מה הוא אמור לזכור ואיך בדיוק לזכור את מה שהוא אמור לזכור :)

בגדול יש 4 דברים חשובים (משתנה מעט מגזע לגזע, ניקח כרגע את פרוטוס) שצריך לדעת כשחקן -

1. לבנות Probes

2. לבנות Pylons

3. לשמור על כמות המינרלים נמוכה

4. להשתמש בChrono Boost

עכשיו, ארבעת הדברים הללו כשלעצמם נשמעים פשוטים ומובנים לאליו ובהתחלת המשחק רוב השחקנים באמת את הפעולות הללו אך כשהמשחק מתקדם למיד גיים ולייט גיים כולנו מפשלים באחד מהחוקים הללו, בין אם זה להפסיק לבנות Probes כי אנחנו עסוקים במשהו אחר ובין אם זה לשכוח להשתמש בCB או פתאום אנחנו שמים לב שיש לנו מעל 500 מינרלים (hell, קורה כל כך הרבה שלשחקנים יש אפילו 1000 מינרלים בתחילת mid game.) וזה בגלל שאין לנו עדיין את היכולת לזכור לעקוב אחר החוקים האלה, אני בטוח ש-99% מהאנשים כאן, ברגע שהם נכנסים לקרב או למצבי מיקרו פשוט יתקעו באותו מסך של היחידות למשך שניות ארוכות (וכן, שניות בסטארקראפט זה הרבה זמן) וישכחו לעקוב אחר החוקים. Day9 מסביר על זה בהרחבה וגם ממליץ לשחקנים לעשות משהו שיראה להם מאוד קאוונטר אינטואטיבי (הוא לא ממש מתנסח ככה אבל לזה הוא מתכוון ) וזה בעצם לשלוח את היחידות שלהם לקרב ופשוט לחזור לבסיס ולבצע את הפעולות הנחוצות כדי לעקוב אחר החוקים הבסיסיים של הגזע אותו אתם משחקים. זה נשמע מעט מוזר אבל יש המווון היגיון מאחורי שליחת הצבא שלכם לתקוף ופשוט לחזור לבסיס ולבצע את הפעולות הללו; בהתחלה תפסידו המון קרבות ומשחקים אבל לאט לאט באמת תפתחו את היכולות מיקרו ומאקרו שלכם לרמה גבוהה יותר.

כמובן שעם גזעים אחרים זה מעט שונה אבל על אותו עיקרון - עם זרג לדוגמא זה משהו כמו

1. לבנות Drones

2. לבנות Overlords

3. להשתמש בסקיל שמייצר Larva עם הQueen

4. לשמור על כמות המינרלים מתחת ל-500

5. לדאוג לפזר Creep

כשהחוק החמישי הוא לא קריטי כמו שאר החוקים אבל בהחלט בהחלט בהחלט יכול להביא ליתרון משמעותי במשחק שלכם אם תזכרו לפזר Creep כמו שצריך.

אז אני ממליץ לכם לצפות בסירטון של Day9, אחלה בחור ואחלה שחקן סטארקראפט. קחו בחשבון שאורך הסירטון הוא 101 דקות אז לא להתייאש :)

כמו כן, הוא ימליץ לכם לקראת סוף הסירטון לראות משחק בין Bisu ל-Canata כשהמשחק מוצג מנקודת המבט של Bisu (ובגלל שאני כזה אחלה בחלה, אירגנתי לכם כבר את הסירטון.

.). במשחק זה אתם יכולים לראות איך Bisu פעולות מיקרו ומאקרו בצורה מדהימה (ומפחידה אפילו.) ואיך הוא מסוגל לקחת יחידה, לשלוח אותה למרחק קצר (לדוגמא לקחת זילוט ולשלוח אותו לאיזו נקודה) ובזמן שלוקח ליחידה להגיע לשם לחזור לבסיסים שלו ולבצע את כל החוקים שדיברתי עליהם מקודם (חוץ מהCB כמובן). המהירות שבה הוא את כל הפעולות הללו פשוט מדהימה וכמובן שעל מנת להגיע לרמה כזאת של multi tasking צריך שנים על גבי שנים של ניסיון אבל זה רק בא להציג לכם מה העיקרון של הMental Checklist עליו Day9 מדבר בקאסט שלו.

מקווה שתצפו, תשכילו ותתנסו (כשתחזור הבטא) עם השיטות וההמלצות שהוא יספק לכם בסרטון.

שיהיה בכיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשהחוק החמישי הוא לא קריטי כמו שאר החוקים אבל בהחלט בהחלט בהחלט יכול להביא ליתרון משמעותי במשחק שלכם אם תזכרו לפזר Creep כמו שצריך.

הרבה שחקנים high end לא בוחרים בזרג כי זה המון התעסקות עם קרייפ , אבל השחקנים שיודעים לפזר קרייפ טוב פשוט יכולים "להזניח הבטים אחרים של המשחק" , קרייפ הוא בין הדברים הכי חשובים (אחרי בניית דרואנס) כי הוא מאפשר ליחידות לנוע ממש ממש מהר , זה עוזר לתגבר את הצבא במהירות ומספק ראות בכל מקום שיש קרייפ

והרבה מאוד שחקנים אומרים שעם הזרג הצליח לעשות קרייפ על כל המפה זה כמעט ניצחון אוטומטי

עריכה : Day9 Rules

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קריפ חשוב לא רק למהירות, גם ל-Vision, אם מפזרים מספיק אז אתה יכול לראות מה קורה כמעט בכל המפה, זה מדהים כמה זה עוזר שאתה יודע על כל דבר מראש, אפילו אם זה רק 15-20 שניות מראש.

כשמשחקים זרג אין בכלל ספק ששליטה במפה זה הדבר העיקרי. קריפ זה חיוני לדעתי, ותמיד צריך לפחות בסיס אחד יותר מליריב, אחרת אין בכלל סיכוי.

גם היחידות והיכולות של הזרג מותאמות לזה - זרגלינגים הם מרגלים אידיאלים, זורקים איזה אחד ב-Burrow בכל מקום שיש מינלרים ובכל המעברים והמגדלים, זה עוזר בצורה מדהימה למשחק. הם מהירים, מגיעים לכל מקום ברגע וכ"כ זולים שזה מצחיק.

כנ"ל מיוטות - אם הלכתי על זה ויש לי כבר 6-8 אני מטייל איתם בכל המפה בלי הפסקה.

אני מש לא כזה שחקן מדהים, אבל אם יש משהו שלמדתי בשבועות האחרונים זה שבשביל זרג זה קריטי לדעת מה קורה בכל מקום כל הזמן - זה המפתח לנצח משחקים, בלי זה פשוט אי אפשר מול יריב שיודע מה הוא עושה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרבה שחקנים high end לא בוחרים בזרג כי זה המון התעסקות עם קרייפ , אבל השחקנים שיודעים לפזר קרייפ טוב פשוט יכולים "להזניח הבטים אחרים של המשחק" , קרייפ הוא בין הדברים הכי חשובים (אחרי בניית דרואנס) כי הוא מאפשר ליחידות לנוע ממש ממש מהר , זה עוזר לתגבר את הצבא במהירות ומספק ראות בכל מקום שיש קרייפ

והרבה מאוד שחקנים אומרים שעם הזרג הצליח לעשות קרייפ על כל המפה זה כמעט ניצחון אוטומטי

עריכה : Day9 Rules

אי אפשר ממש להזניח את ההבטים הבסיסיים במשחק כמו בניית Overlords, בניית Drones, שמירה על כמות מינימלית של מינרלים וכמובן כמובן חייבים לייצר Larva (פה זה לא סטארקראפט 1 שבונים 30 hatcheries !) אז מה שאני מנסה לומר זה שפיזור הקריפ עוזר בצורה משמעותית למשחק שלך ויכול לשפר את הסיכויים לנצח פי כמה וכמה אחוזים אבל כל הכללים הללו נכללים ביחד; העניין הוא שהכי פחות חשוב ממה שרשמתי זה פיזור הקריפ כי אפשר בהחלט לנצח בלעדיו למרות ששוב, אם אתה מספיק מיומן לשחק טוב ולעקוב אחרי הכללים הראשונים תוך כדי שאתה מפזר את הקריפ, בכלל מצויין !

קריפ חשוב לא רק למהירות, גם ל-Vision, אם מפזרים מספיק אז אתה יכול לראות מה קורה כמעט בכל המפה, זה מדהים כמה זה עוזר שאתה יודע על כל דבר מראש, אפילו אם זה רק 15-20 שניות מראש.

כשמשחקים זרג אין בכלל ספק ששליטה במפה זה הדבר העיקרי. קריפ זה חיוני לדעתי, ותמיד צריך לפחות בסיס אחד יותר מליריב, אחרת אין בכלל סיכוי.

גם היחידות והיכולות של הזרג מותאמות לזה - זרגלינגים הם מרגלים אידיאלים, זורקים איזה אחד ב-Burrow בכל מקום שיש מינלרים ובכל המעברים והמגדלים, זה עוזר בצורה מדהימה למשחק. הם מהירים, מגיעים לכל מקום ברגע וכ"כ זולים שזה מצחיק.

כנ"ל מיוטות - אם הלכתי על זה ויש לי כבר 6-8 אני מטייל איתם בכל המפה בלי הפסקה.

אני מש לא כזה שחקן מדהים, אבל אם יש משהו שלמדתי בשבועות האחרונים זה שבשביל זרג זה קריטי לדעת מה קורה בכל מקום כל הזמן - זה המפתח לנצח משחקים, בלי זה פשוט אי אפשר מול יריב שיודע מה הוא עושה....

בתור זרג אני ממליץ לך להשיג Overlord speed upg מהר ולשלוח כמה אוברלורדז כדי לכתר את הבסיס (או אפילו בסיסים של האוייב), ככה אתה יכול לדעת מתי הוא מנסה לצאת ולהשתלט על עוד expansion. ראיתי את זה בכמה משחקים וזה נותן יתרון כל כך גדול לזרג כשיש אוברלורז שמכתרים את הבסיס של היריב.

ד"א, תרגישו חופשי להצטרף לקבוצה שפתחתי בפייסבוק -

http://www.facebook.com/group.php?gid=134400826577503

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוברלורדים כמובן עוזרים, אבל באופן אישי זרגלינגים נוחים לי הרבה יותר...

גם עולים רבע (50 מינלרים לזוג זרלגינגים מול 100 לאוברלורד), גם לא מאבדים סופליי אם הם מתים, והם גם עושים burrow כדי שהיריב לא יידע שאתה יודע שהוא שם.

כמובן שאוברלורדים הם באוויר, מה שנותן להם לכסות חלקים במפה שזרגלינגים לא יכולים לכסות.

בקיצור, כדאי לעשות שימוש גם באלה וגם באלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוברלורדים כמובן עוזרים, אבל באופן אישי זרגלינגים נוחים לי הרבה יותר...

גם עולים רבע (50 מינלרים לזוג זרלגינגים מול 100 לאוברלורד), גם לא מאבדים סופליי אם הם מתים, והם גם עושים burrow כדי שהיריב לא יידע שאתה יודע שהוא שם.

כמובן שאוברלורדים הם באוויר, מה שנותן להם לכסות חלקים במפה שזרגלינגים לא יכולים לכסות.

בקיצור, כדאי לעשות שימוש גם באלה וגם באלה.

כמובן שיש כל מיני משתנים לעניין. אם היריב הולך על יחידות אוויר אז זה קצת בעייתי והוא יכול להתחיל להתעלל בעובדה שהאורבלורדים שלך כל כך פרוסים על המפה אבל לרוב אפשר לפרוס אותם על המפה וברגע שרואים שהיריב מתחיל לתקוף אחד מהם, מושכים את כולם אחורה. כמובן שיחידות עם burrow גם ממש מועילות. כמו שאמרת אבל, עושים שימוש גם באלה וגם באלה ותלוי מאוד בסיטואציה שאתה נמצא בה ואיזה סוג היריב הולך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...