דיון על הכתבה : הגיימר המתקדם של Antec - עמוד 2 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון על הכתבה : הגיימר המתקדם של Antec


Keman

Recommended Posts

אם כך יוני,כפי שאני ודניס ציינו - נושא הטמפ' מאוד יעניין.

הרי אומרים שהמארז מאורר בצורה מעולה,אנשים רוצים לדעת עד כמה בדיוק לעומת סטנדרטיים ונפוצים כמו 6A19 למשל ואחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים שיש מקום להשוואה עם 6A19 מבחינת התמורה הכספית למה שמקבלים פה ושם. אני נדהם מכך שאין פילטרים מקדימה לאנטק. בכל שבוע כאשר אני מוציא את הפילטר מה-6A19 לאחר הכנסת המחשב למצב שינה אני מוצא שיכבת אבק מכובדת. זה לא אומר שאחרי חצי שנה אין אבק על המאווררים של המארז ושל ה-HSF אבל הפילטר חוסך לי את ניקוי האבק במקום כל 3 חודשים אני עושה את המשימה פעם בחצי שנה. ל-6A19 יש חריצי כניסת אוויר במרווחים גדולים מאוד שנראים מזווית מסויימת רק לאחר ששולפים את המכסה עם המסנן המובנה בו. זה די מפתיע שבמחיר של האנטק יש ברגי אצבע שיש גם בקומפיוקייס בכלוב ה-HDD ובדלת הצד. במארז של HEC יש מכסים לחריצי ההרחבה שניתן לשלוף אותם ולחבר מחדש ללא שימוש בברגים כלשהם וההפרש הכספי הוא בסביבות ה-600 ש"ח כאשר ב-HEC יש גם גומיות סיליקון בתחתיתו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי את המארז המדובר בדיוק לפניי שבוע ואף קיבלתי אותו עם פגם שיתוקן בהמשך

(ראו: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=260514.0)

אבל לגביי הביקורת:

הפעלתי את המארז ללא חומרה (פשוט חיברתי אותו לספק) והרעש המדובר תלוי בבן אדם שמאזין.

לכל אחד יש את הסטנדרטים שלו לגביי רעש, והמאורר 20ס"מ הוא אחד היעילים שראיתי לעומת הרעש שהוא מפיק על מצב Slow.

לגביי השאר, גם אותם אפשר לשים על Slow ובכל זאת לקבל תמורה טובה מאוד של זרימת אויר ואם רוצים לדחוף את הביצועים קצת יותר תמיד אפשר לתת לו Boost ולהפעיל אותו על מהירות מלאה.

בואו נודה בזה, ואני יפתח את התיבת פנדורה הזאת: גיימירים חנונים שכמונו (אני מדבר על אנשים שמזדהים עם הנושא) משחקים עם על הראש ולא שומעים כלום מהעולם סביבם פרט לרעש של היריות מהמשחק שהם בדיוק מתרכזים בו, אז לתת למחשב אקסטרה בשעות המשחק המרובות לא יזיק לאף אחד פרט לשאר בני הבית שאם הדלת תהיה סגורה, לא ישמעו כלום.

לגביי המראה: כולנו נסכים שהוא מצוין ואפילו מנוסך את העין מאוד, ולמארז יש גם פוטנציאל אדיר בארגון כבלים (רק צריך כמה אזיקונים ושאר צ'ופרים) ובנוסף בתאורה יפה. אפשר אגב לבצע בו (לאלה ששמתעניינים בזאת) נחמד מאוד כגון חריטה יצירתית על הפרספקס.

מחר בערב אני יגש למלאכת ההרכבה של המחשב החדש שלי בתוך המארז הזה ואני ישמח להעלות , ביצועים, טמפרטורות ושאר שטויות לכל המעוניין.

אני ישמח לקבל תתגובות על התגובה שלי דרך אגב, כי ממש השקעתי בה ;D

אה וכשאנמרתי חנונים התכוונתי לעצמי בין היתר אז שלא תעלבו לי פה, אחרי הכל זה פורום על מחשבים :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יותר ממוזמן לעשות ביקורות קטנה על המארז.

אני מסכים איתך חלקית. לגבי מה שאמרת כרגע.

קודם כל אז נכון שהוא מיועד לגיימרים אבל בכל זאת,יש גם זמנים שאתה שומע או סתם גולש ואז הרעש הופך להיות קצת יותר מפריע,אבל זו לא הבעיה העיקרית.

הבעיה העיקרית שלי לפחות עם המארז הוא החוסר בפילטרים. זה גם מראה קצת על ההשקעה של אנטק בעניין. מארז שעולה 800 ש"ח +- והוא מכיל כ"כ הרבה מאוררים פשוט חייב לבוא עם פילטרים,חייב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית שלי לפחות עם המארז הוא החוסר בפילטרים. זה גם מראה קצת על ההשקעה של אנטק בעניין. מארז שעולה 800 ש"ח +- והוא מכיל כ"כ הרבה מאוררים פשוט חייב לבוא עם פילטרים,חייב.

אתה צודק ב-100% במקרה הזה, ואני מוטרד מזה גם, ולכן אני מנסה לחשוב על פתרון יצירתי וזול "לפלטר" אבק מן המארז...אני יעדכן בהמשך לגביי הפתרון.

אגב, דיברתי עם מישהי מהפורום שפרסמה בת'רד של המארזים שיש לה כזה בדיוק, היא הציעה לשים גרביונים על המאוררים בטענה שזה עובד. (נחמד לא?)

לגביי ביקורת, בכיף...אני ישמח, נדבר על זה כבר בפרטי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...