8800GTS 320 ומישחקי DX10 ? תחשבו שוב. - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

8800GTS 320 ומישחקי DX10 ? תחשבו שוב.


rtr

Recommended Posts

  • תגובות 123
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בוויקיפדיה אין אפילו "8900" אפילו פעם אחת בערך של סדרת ג'יפורס 8 (אנגלית) אז אני מאמין שהתאריך עדיין לא קיים...

זאת אומרת- "8900" כן נמצא אבל נאמר רק

It's said that will release an 8900 series, to counter the ATi HD 2900xtx / R600xtx

בלי שום מקור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פייי.. איך אהבתי את המשחק הזה !! פשוט מעולה שבחרו לשחרר אותו שוב גם ב DX10 !! אולי אצליח לשחק בו על ה 8600GTS שלי (ממש לא חושב שזה יזוז אבל שווה לנסות..)

אני מאמין שהדברים יישתנו דרסטית ! אתם עוד תראו.

לא ראיתם סרטונים של CRYSIS ?? איך אתם מסבירים את זה ששם המשחק טס על DX10 ? וזה עדיין לא המשחק הסופי ששוחרר..

עם טובים יותר ומשחקים גמורים (ולא פאצ'ים שלא ברור מי שחרר אותם ולמה) נוכל להשוות דברים בצורה מקצועית..

* ואל תשכחו שאלו טקסטורות בגודל 2048*2048 !! זה מטורף..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם, אבל כשאני רואה משחק שאפילו מחשבי טופ אנד לא מצליחים להריץ על ההגדרות האופטימליות (לפחות לטעמי 8)), אני חושב יותר בכיוון של קוד דפוק מאשר כרטיסים חלשים.

אבל היי! זה רק אני, אני פשוט פועל לפי הלוגיקה המעוותת שלי, אתם יודעים, שלא משחררים משחק שאין אף חומרה שיכולה להריץ אותו נורמלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם, אבל כשאני רואה משחק שאפילו מחשבי טופ אנד לא מצליחים להריץ על ההגדרות האופטימליות (לפחות לטעמי 8)), אני חושב יותר בכיוון של קוד דפוק מאשר כרטיסים חלשים.

זה גם מה שאני חשבתי :xyxthumbs:

אם כי קשה לי להאמין בזה. אחרי הכל, אנשי הטופ מתעסקים בזה. או שמא דריברים לא מנצלים את הכרטיס מספיק.

איפה כל אלה שאמרו שההבדל בין גירסת ה 320 ל 640 ברזולוציות נמוכות לא משמעותי? :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה גם מה שאני חשבתי :xyxthumbs:

אם כי קשה לי להאמין בזה. אחרי הכל, אנשי הטופ מתעסקים בזה. או שמא דריברים לא מנצלים את הכרטיס מספיק.

איפה כל אלה שאמרו שההבדל בין גירסת ה 320 ל 640 ברזולוציות נמוכות לא משמעותי? :kopfpatsch:

הדרייברים גם של אנבידיה וגם של ATI ממש דפוקים, בכל זאת, חדשה, אז אני מניח שגם זה משפיע. זה ישתפר עם הזמן בכל מקרה.

ובנוגע לזה שאנשים הטופ מתעסקים עם זה...

לא חסרים משחקים שבהשקה לא היו אופטימליים במיוחד (Oblivion, Fear וסטוקר הטרי, שבתקופת ההשקה שלהם רוב האנשים היו צריכים לגרד פריימים בשביל לשחק על ההגדרות האופטימליות, ולא חסרים משחקים כאלה), אבל משחק שפועל ברמה כ"כ עלובה... זה כבר שיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה גם מה שאני חשבתי :xyxthumbs:

אם כי קשה לי להאמין בזה. אחרי הכל, אנשי הטופ מתעסקים בזה. או שמא דריברים לא מנצלים את הכרטיס מספיק.

איפה כל אלה שאמרו שההבדל בין גירסת ה 320 ל 640 ברזולוציות נמוכות לא משמעותי? :kopfpatsch:

הנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם קריסיס שלדעתי ברמה גראפית טובה/ שווה לפחות לו עובד מצויין על 8800GTX המנוע במשחק הזה גרוע.

כבר אמרו באחד הראיונות שקרייסיס יעבוד על ההגדרות הגבוהות\הכי גבוהות עם ה8800GTX, אופטימיזציה זו מילת המפתח כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך שאמרו אלא אפשר לראות לבד (אם יצא לך, לי כן) :P

זה לא אופטימיזציה ל8800GTX אלא מנוע נוח יותר ולא מסורבל.גם בדור DX9 לא היו חסרים מנועים מסורבלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך שאמרו אלא אפשר לראות לבד (אם יצא לך, לי כן) :P

זה לא אופטימיזציה ל8800GTX אלא מנוע נוח יותר ולא מסורבל.גם בדור DX9 לא היו חסרים מנועים מסורבלים.

לזה התכוונתי :).

בשוק משחקי המחשב, על כל משחק עם מנוע מאופטמז (בלעך, שמישהו ימצא לי פועל נורמלי לזה), יש 10 משחקים עם מנוע מסורבל מאוד.

זוכרים את HL2? משחק עם גרפיקה מדהימה לאותה תקופה, הצליח לפעול על הרדיאון 9200 המסכן שלי בהגדרות סבירות לחלוטין, בעוד שמשחקים שנראו הרבה פחות טוב לא זזו עליו אפילו על ההגדרות המינימליות.

הכל מסתכם באיך המנוע מנצל את המשאבים שנותנים לו, יש משחקים שעושים את זה בצורה ממש מדהימה (HL2, לדוגמא), ויש משחקים שגורמים לך לחשוב אם המתכנתים בכלל ניסו לתכנת את המנוע (COJ).

ואגב, משהו פה לא מובן לי, לפי הסיפורים של מייקרוסופט, DX10 אמור לעבוד הרבה יותר חלק מDX9.

מנוע משחק דפוק, או שמייקרוסופט שוב בילבלה את המוח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...