עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

Kidney_stonE

למנויי 013 ברק הסובלים מבעיות P2P לאחרונה

Recommended Posts

עדכון :

ב 26/05/2007, בשעות הערב, התפרסמה כתבה חדשותית בעמוד הראשי של האתר שלנו

קישור לכתבה :

http://hwzone.co.il/news/1180203059/88753/

עדכון 2 :

תאריך 27/05/2007, בשעות אחה"צ.

התפרסמה הכתבה שלנו גם ב YNET ,

כאשר זמן מה לפני כן קיבלנו את תגובת 013 שנערכה פנימה לכתבה (גם אצלנו וגם ב YNET)

לקריאת לכתבה :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3405082,00.html

---------------------------------------------------------------------------------------------

לכל מנויי 013 ברק הסובלים בזמן האחרון מבעיות הורדה/העלאה בתוכנות שיתוף למיניהן

הבעיה נובעת כנראה מחסימה שבמתכוון או שלא במתכוון מצד חברת ברק 013

לפרטים אפשר לקרוא ב 2 דיונים שנפתחו בנושא הזה לאחרונה :

דיון ראשון

דיון שני

[*] הערה לגבי הדיון השני : הדיון נפתח ע"י המשתמש Spook77 , כנראה כתוצאה מאי הבנה בשיחה עם נציג טכני מחברת ברק.

בהמשך הדיון - בעמוד השני שלו ליתר דיוק, יש הסבר לגבי העניין הזה.

אין צורך לפתוח דיונים חדשים בנושא הנ"ל , ת'רדים שייפתחו בנושא יינעלו/יימחקו במיידי.

הסטיקי כרגע קיים למטרה הבלעדית של יידוע גולשים בפורום שלנו, שהם מנויים של 013 ברק, לגבי קיום הבעיה.

אנו שוקלים פניה רשמית ומסודרת לנציג תלונות הציבור של חברת 013 ברק , (שהחל מ 2006 נקראת "נטויז'ן-ברק-גלובלקול")

מכיוון שע"י פניות טלפוניות באופן פרטי לא הושג יותר מדי, ונציגי התמיכה והשירות של ברק כנראה לא מודעים מספיק לגבי הבעיה.

ברגע שתהיה החלטה כלשהי מצד צוות האתר, האם לפנות או לא לפנות ל 013 ברק, נעדכן אתכם כאן.

במידה ויהיו עדכונים מצד צוות האתר, הם יוכנסו ע"י עריכה להודעה הראשונה (זו שאתם קוראים כרגע) בדיון.

הדיון הזה נשאר נכון לעכשיו פתוח לצורך התדברות מסודרת בנושא.

אני מבקש מהמגיבים בדיון לעשות זאת בצורה מסודרת, תגובות מיותרות או כאלה המנוסחות שלא לעניין או שלא לנושא, פשוט יימחקו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

גם אני משתמש בשרותי ברק וסובל מאותה הבעיה, כבר שבועיים אני איתם בפינפונג שיחות והבטחות ש"יחזרו אלי"

ניתן להניח כמעט בודאות שהדבר מכוון לכן הפניה לנציג תלונות הציבור מתבקשת אך זה בהחלט לא מספיק

כדאי וצריך לפנות לתקשורת: ynet הארץ ומעריב כדי שכמה שיותר משתמשי ברק ידעו על התנהגות החברה ובכדי ליצור לחץ צרכני רחב ככל שניתן

במקביל לפניה הנ"ל יש לפנות ל"אמון הציבור" והרשות להגנת הצרכן, ארגונים אלו בתוספת לחץ ציבורי הם הסיוט לחברות כמו ברק .

בהצלחה לנו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

רק לצורך הפרוטוקול, מכיוון שהדיון שפתחתי נסגר לפני שהספקתי לחזור ולהביע את דעתי אביע אותה כאן. אם זה נוגד את ההנחיות שלכם, לגבי התגובות המותרות בנושא אני מתנצל.

מהניסוח של התומך הבכיר אני הבנתי פשוטו כמשמעו. הם לא תומכים בשיתוף קבצים כי זה לא חוקי. הוא ציין את המילים לא חוקי. לא אני.

הוא לא אמר שמבחינת התמיכה הטכנית שהם מספקים הם לא מוכנים לתמוך בתוכנות שיתוף קבצים שונות ומשונות מכיוון שלא מתפקידם להכיר כל תוכנה שקיימת בשוק.

הוא אמר שהם לא תומכים כי זה לא חוקי.

לא ביקשתי ממנו עזרה בהפעלת התוכנה. לא מדובר כאן בתוכנת פוטושופ אשר לא קשורה לאינטרנט. מדובר בתוכנה אשר פעולתה העיקרית היא על גבי הרשת ואם היא לא מצליחה לעבוד על הרשת שלהם אבל על אחרות היא עובדת מעולה, אז יש להם בעיה ברשת.

דרך אגב, הנציג שהבטיח לחזור אלי אתמול לא חזר אלי עדיין.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מצטער לנפץ לכולם את הבועה, אבל אני מתשתמש בuTorrent ובטורנטים טובים זה עובד לי כמו שצריך.

נ.ב. יש לי בעייה בBF2 והציעו לי להחליף ספק אבל זה לא ריאלי בשבילי עכשיו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מצטער לנפץ לכולם את הבועה, אבל אני מתשתמש בuTorrent ובטורנטים טובים זה עובד לי כמו שצריך.

אז?

לא ניפצת כלום.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

רק לצורך הפרוטוקול, מכיוון שהדיון שפתחתי נסגר לפני שהספקתי לחזור ולהביע את דעתי אביע אותה כאן. אם זה נוגד את ההנחיות שלכם, לגבי התגובות המותרות בנושא אני מתנצל.

מהניסוח של התומך הבכיר אני הבנתי פשוטו כמשמעו. הם לא תומכים בשיתוף קבצים כי זה לא חוקי. הוא ציין את המילים לא חוקי. לא אני.

הוא לא אמר שמבחינת התמיכה הטכנית שהם מספקים הם לא מוכנים לתמוך בתוכנות שיתוף קבצים שונות ומשונות מכיוון שלא מתפקידם להכיר כל תוכנה שקיימת בשוק.

הוא אמר שהם לא תומכים כי זה לא חוקי.

לא ביקשתי ממנו עזרה בהפעלת התוכנה. לא מדובר כאן בתוכנת פוטושופ אשר לא קשורה לאינטרנט. מדובר בתוכנה אשר פעולתה העיקרית היא על גבי הרשת ואם היא לא מצליחה לעבוד על הרשת שלהם אבל על אחרות היא עובדת מעולה, אז יש להם בעיה ברשת.

דרך אגב, הנציג שהבטיח לחזור אלי אתמול לא חזר אלי עדיין.

הוא סתם חירטט אותך.

דרך הטורנטים אפשר להוריד הרבה דברים חוקיים וחינמיים, למשל ולא חסרות דוגמאות.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הוא סתם חירטט אותך.

דרך הטורנטים אפשר להוריד הרבה דברים חוקיים וחינמיים, למשל ולא חסרות דוגמאות.

נו, ברור. גם אמרתי לו את זה ששיתוף קבצים זה לא בהכרח רק לדברים עם זכויות יוצרים. הוא אמר לי שהוא לא רוצה לפתוח וויכוח בנושא.

האמת שאני עצבני רק בגלל הבעיות שהיו לי בשבועות האחרונים. עכשיו שגיליתי את הבעיה עברתי לחברה אחרת והם לא יראו ממני עוד אגורה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

חבר'ה זה הבעיה הסתדרה לי עכשיו

אני חושב שהם ירדו מהקטע הזה של חסימת פורטים

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

^^

ממש לא.

אני הרגע הגדרתי חייגן לחברה אחרת (מנוי ליום אחד) וכל הדברים שירדו לי במשך שבוע על תוך שניה עלו ל100K

זהו, אני עם ברק גמרתי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני אומר לך שהם סידרו את זה עכשיו

תנסה לחזור לחיבור של ברק ולבדוק שם

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הי לכולם,

בדיוק היום נגמר לי ההתחיבות בברק,

התקשרתי אליהם לקבל הצעה וכו' (על פי הנוהל המקובל) ומכייון שיש לי לפעמים בעיות ב P2P למרות שבסך הכל אין לי בעיות מיוחדות.

אמרתי שאני רוצה שיפנו אותי לתמיכה, הפנו אותי, הסברתי את הבעיה ואמרו לי תשמע אין אצלנו מדיניות של חסימת פורטים

או כל פגיעה אחרת מכוונת בתוכנות P2P הקשבתי לנאום התקיף yet האמפטי של התומך ובקשתי שיחזירו אותי לנציגת השירות.

אמרתי להם תשמעו אני מוכן להמשיך להיות מנוי אצלכם רק במידה ותכניסו סעיף שאומר במידה וברק חוסמים או מפריעים במודע לפעילות תוכנות P2P

אני פטור מהתחייבות ויכול לעזוב בלי קנס.

הם הסכימו ואני הארכתי את המנוי אצלם..

עכשיו נראה מה יקרה במידה וברק יצאו בהצהרת מדיניות אני יעזוב אותם מיד

אני רק מדגיש שאני לא סובל מבעיות מיוחדות בתוכנות P2P שאני משתמש אחרת מן הסתם לא הייתי ממשיך להיות מנוי אצלם.

the Z-Guy

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני אומר לך שהם סידרו את זה עכשיו

תנסה לחזור לחיבור של ברק ולבדוק שם

אני לא אריב איתך - אצלי הם עדיין חוסמים ואני לא מתכוון בכלל לריב איתם.

בפרנציפ אני מחליף ספק.

אמרתי להם תשמעו אני מוכן להמשיך להיות מנוי אצלכם רק במידה ותכניסו סעיף שאומר במידה וברק חוסמים או מפריעים במודע לפעילות תוכנות P2P

אני פטור מהתחייבות ויכול לעזוב בלי קנס.

הם הסכימו ואני הארכתי את המנוי אצלם..

ויש לך את זה בכתב?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

איזה פורטים הם חוסמים ? מישהו בדק את זה בצורה מסודרת כי זה נשמע לי סתם שמועה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עכשיו נראה מה יקרה במידה וברק יצאו בהצהרת מדיניות אני יעזוב אותם מיד

אתה באמת חושב שהם יצאו בהצהרת מדיניות כוללת? החסימה נעשית ללא ידיעת המשתמשים. הרי אם הם יודיעו על החסימה הם יאבדו לקוחות.

אגב, ממה שאני רואה לא כולם סובלים מהבעיה. לאחי שמחובר דרכם לא היתה כל בעיה. כנראה שמדובר בחסימה סלקטיבית של לקוחות כבדים. או לחילופין, אולי באמת מדובר בבעיה ברשת שמתבטאת רק בחלק מהמשתמשים ולא חסימה זדונית.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אוקי, כל מי שאומר שהוא מחובר לברק ולא יודע על מה אנחנו מדברים ואצלו הכל בסדר -

שימו לב שבדיון הראשון (יש קישור אליו בהתחלה של הדיון הנוכחי) גם אני אמרתי את זה

ולקח לזה זמן , אבל אחרי כמה ימים זה הגיע גם אלי

בנוסף, הבעיה הייתה יותר נפוצה אצל אלה מאיתנו המחוברים בחיבור ללא חייגן

יכול להיות שהם הכניסו את זה רק לחלק מהמערכות

ויכול בהחלט להיות שזו סנקציה שהם מפעילים בשעות מסויימות לפי שיקול הדעת שלהם

(למשל בשעות העומס, סוגרים את הברז על מנת שיהיה מספיק רוחב פס לגלישה ע"י המשתמשים ה"קלים" ביום יום)

בכל אופן, אני אשמח מאוד אם אלה מכם שמנויים לברק עדיין (אני כבר עברתי) יוכלו לבדוק את העניין

האם יש כאן אנשים שסבלו מהבעיה כפי שהיא מתוארת בדיון הראשון, והבעיה נגמרה לחלוטין ? האם יש שיפור משמעותי ?

האם השיפור הזה חל אחרי שהתקשרתם "לצעוק" על תומך טכני , או לאיים בהתנתקות ?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close