Yotam_ פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 אלוהים ישמור כמה רעש על פיקסל אחד שרוף. אתה יודע שאתה מפסיד יותר תמונה מכל האבק שמצטבר על המסך, משאתה מפסיד בגלל הפיקסל הזה - נכון?אולי גם תקנה סיכות שיחזיקו לך את העפעפיים פתוחים, שלא חס וחלילה תפספס פריים מכל ה100 פריימים בשניה שקנית במיטב כספך.דפקו אותכם בפיקסל אחד מסכן בפינת המסך, ששמים לב אליו ב-5 שניות שהמסך שחור בהדלקת המחשב. זה יותר קטנוני מלהתלונן על כך שמדביק הקופסאות בדל לא שומר כשרות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tmpusr פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 זה נשמע לי כמו או-יו-יוי.... שרפו לי פיקסל, דפקו אותי, יצאתי פראייר...למה לכולם אין ולי יש?!?!?!מוכר, לא? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
i.k פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 בדרך כלל מה שקורה אם מוצרים איכותיים שחברות נותנות עליהם אחריות לכול החיים,בגלל שבטוחות באמינות של המוצר שהוא לא יהרס.וזה המצב אם החלקים איכותיים,ככה שחברה שנותנת אחריות מ 0 פיקסלים שרופים,אז היא לא נותנת אותה סתם ולא תיקח סיכונים מיותרים שאחרי זה יעלו לה ביוקר.אם חברה נותנת אחריות החל מ -0 פיקסלים שרופים כנראה שהמסך הוא אמין ועשוי מחומרים איכותיים שסיכוי נמוך במיוחד שיהרסו.ככה שזה מדליק מנורות אדומות כשדל אומרת שהיא תתן אחריות רק החל מ6 פיקסלים שרופים ועוד על המסכים האיכותיים שלה שמהללים אותם בכול מקום.כנראה שיש דברים שהחברה מסתירה מתחת לפני השטח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bagheera פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 האחריות של דל תמיד הייתה משש פיקסלים שרופים וזה לא מנע מהמסכים שלה לקטוף פרסים בעבר ובהווה.אין להם מה להסתיר העינין הוא שבארה"ב אתה יכול להחזיר את המסך אחרי 21 יום בלי סיבה או סתם לבקש להחליףבארץ תרבות השירות גרועה והשוק לא מפותח ולכן אנחנו הצרכנים סובלים מחנויות שמגלגלות את האחריות/עלות כלפינו הלקוחות,אני יכול להבין את החנויות אבל זה לא עושה את זה צודק, איפה הבחור מדל ישראל שהיתחייב בזמנו להחליף על פיקסל שרוף עכשיו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אלימלך אגוז פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 נראה לי שעליתי על משהו:למישהו כאן אמרו בפירוש שאפשר להחליף את המסך רק אם יש X פיקסלים שרופים או שהראו לו תקנון כלשהו? לא נראה לי.מה שחשבתי עליו זה פשוט לא לשאול על מדיניות הפיקסלים השרופים. אם יש פיקסל שרוף אתה יכול לטעון שהמוצר לא תקין ולהחזיר אותו - החנות לא יכולה לומר לך כלום כי הם לא אמרו לך שצריך X פיקסלים שרופים כדי לבצע החלפה וגם לא הראו לך את התקנון של היצרן בנושא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Lethal_Acid פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 הנה החוק בגין החזרת טובין: http://www.moit.gov.il/NR/rdonlyres/47F3B0AA-8930-4423-8246-6D63038B243C/0/gilui.pdf במקרה הזה חלה מדיניות החנות. לא יוחלף מסך עם פחות מ6 פיקסלים שרופים, אין מה לעשות עם זה. אף אחד לא רוצה לקבל מסך פגום בין אם זה 6 פיקסלים שרופים ובין אם זה אחד. כל המצטדקים שבשבילם הטופיק הוא סתם רעש אחד גדול ורואים אותו כהתבכיינות של הלקוח שפשוט לא יגיב! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alvox פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 אתה בעצמך הבנת מה כתבת במשפט האחרון?מה קשר להתבכיינות?ובכלל, אפשר לקבל לינק להצהרת המדיניות רשמית של דל, לגבי פיקסלים שרופים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Lethal_Acid פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 כן הבנתי תקרא שוב.באתר של IQPC אתה יכול להוריד את המדיניות לגבי פיקסלים שרופים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alvox פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 1. קראתי שוב. אכן הבנתי את כוונתך (הפסיקים לא היו מזיקים). מסכים. 2. לא מצאתי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1nstall פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 http://www.iqpc.co.il/Home/dell_warranty_policy.docוקצת הגזמתם, הפיקסל השרוף שקיבלתי כימעט ואינו ניראה לעין. אני ממש צריך לחפש כדי לראותו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 אני צריך לקבל מחנות ידועה מחשב כולל מסך 19 של ViewSonic שהזמנתי בשביל מישהואם יהיה אפילו רבע פיקסל לא בסדר אני הולך להעיף להם את זה בחזרה ולבדוק את מדיניות ה-0 פיקסלים שרופים שלהם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomersoni פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 לא הבנתם אותי,אמרתם שבל מקרה בלי קשר לפגם מותר להחזיר כל מוצר לחנות כל שבועייםאם הפסד של 100 שקלים במקרה הזה.כך שאם קורה וקיבלתם פיקסל שרוף, תחזירו את המסך ותזמינו אותו שוב כמה ימים אחריבתקווה שלא תידפקו עוד פעם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HumanFly פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 אני פשוט אגיד את דעתי... האמת ? אני מעוניין לרכוש לחברה שלי את המסך DELL2007אבל ממש מחריד עד מאוד עניין אחריות הפיקסלים השרופים... בתור גראפיקאי שעובד עם צבעים.. פיקסל שרוף אחד וחרב עולמי, ואני יודע שגם מאוד יפריע לה לקבל מסך כזה... ובכלל מי שמשלם בעבור מסך 2400 שקל מקווה לקבל תמורה מקסימלית בעבור רכישתו..זה שזה 20 אינץ' רחב לא פותר את החברה ונותן להם אפשרות להגדיל את מספר הפיקסלים השרופים... תכלס החומר זה אותו חומר בכל המסכים.. פאנל שונהו ובנייה שונה..החברה היחידה שעוקבת אחרי בניית רשת ה LCD מתחילתו היא EIZO... מסך שכולו מנוהל ע"י החברה ולא רק מורכב על ידם...נותן מענה איכותי לגראפיקאים ואנשים שרוצים מסך איכותי לכל.בתור הבעלים הגאים של מסך כזה (flexscan 1910).... האחריות היא ל0 פיקסלים... וכאמור אתה גם לא תקבל אחד כזה.. והסכום שאתה משלם בעבור מסך כזה לא רחוק בהרבה למה שתשלם לדל... וכמה שתשבחו את מסך הדל האיכות שלו רחוקה רבות אפילו מלהשוות אותו ל EIZO...תחשבו בכלל באופן כללי, שיש לך את זה..זה גלוי לעיינים ופסיכולוגית אתה מסתכל עליו כל הזמן ומתבס כל הזמן (שוב לא כל האנשים ככה)..ככה שפיקסל שרוף זה אינדוידואלי כלפי כל אדם...אם לומר את האמת ? לדעתי זו חוסר אחריות של היצרן... ניחה היה נקודה לבנה על הסלימ באזל של המסך... שמבודר במסך שאמור לתת מענה ויזואלי אסור! שיהיה פיקסל שרוף אחד... כל פגם בגדר ה 5% שיהיה ברגלית.. בצבע הפלסטיק או לא יודע מה... רק לא בצג עצמו.מי שרוצה 20 אינץ' רחב לסרטים ושיתן מענה סטנדרטי לחדות וצבעים, שיקח את הדל ושיקח את הסיכון 6 הפיקסלים השרופים....שאגב משום מה בארץ יש המון מקרים של פיקסלים שרופים של פחו מ6. וזה מעצבן !.מי שמחפש צבעים, חדות ואיכות מקסימלית... שלא יורדת בהרבה על חשבון MS אגב...וסרטים לא הכי חשובים לו(אין גוסטינג באיזו) יכול לקחת מסך 19 אינץ' איכותי ולשכוח מהדל לדעתי.... הפתרונות של איזו טיפה יותר יקרים אבל התמורה היא מקסמלית בעבור הכסף....פשוט לאנשים פה בפורום יש נטייה מטופשת להמליץ רק על הדל הזה.. שאגב הוא לא מסך המאה כמו שהפכו אותו....ולא לכולם מתאים 20 אינץ' אז לתוהים או המבולבלים עדיף לקנות מסך שרואים ולא חתול בשק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tmpusr פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 פשוט לאנשים פה בפורום יש נטייה מטופשת להמליץ רק על הדל הזה..פשוט ל"אנשים פה בפורום" יש נטייה מטופשת להשמיץ ולפלוט שטויות חסרות בסיס לכל כיוון ..אם טרחת לקרוא בוודאי ראית שנשפכו פה אלפי מילים ומאות טיעונים בעד ונגד המסכים של Dell ומסכי 20' בכלל. אני אישית "שפכתי עליהם גפרית" כמה וכמה פעמים למרות שלבסוף הם "ניצחו" בשקלול הסופי.נכון להיום ה-2007FP/WFP הם המסכים המשתלמים ביותר מבחינת מחיר/ביצועים/תמורה ובהתחשב בכמות האפסית של מקרי פיקסלים שרופים במסכים אלו הם עדיין כאלה. המבחן הוא מבחן התוצאה - ב-2300 ש"ח אתה מקבל מסך 20' מעולה והסיכוי לקבל בו פיקסל שרוף הוא קטן מאוד. אם אתה מוכן לשלם פי 2 ויותר כדי להוריד את הסיכוי הזה לאפס מוחלט - זה שיקולך הבלעדי.EIZO הם מסכים מעולים לכל הדעות ואכן מבטיחים 0 פיקסלים שרופים, אבל המחיר! אתה יודע כמה עולה מסך EIZO 20 אינטש שמתאים גם למשחקים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomersoni פורסם 2007 במאי 2 Share פורסם 2007 במאי 2 לא הבנתם אותי,אמרתם שבל מקרה בלי קשר לפגם מותר להחזיר כל מוצר לחנות כל שבועייםאם הפסד של 100 שקלים במקרה הזה.כך שאם קורה וקיבלתם פיקסל שרוף, תחזירו את המסך ותזמינו אותו שוב כמה ימים אחריבתקווה שלא תידפקו עוד פעם.אפשרי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.