פיקסילים שרופים ומדיניות ההחלפה של דל - עמוד 3 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיקסילים שרופים ומדיניות ההחלפה של דל


אמיר_ה

Recommended Posts

  • תגובות 114
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

וזה בכלל לא דומה ללוטו. בלוטו אתה משלם 20 שקל על טופס ולא 2000.

אתה יודע כמה כסף אנשים "זורקים" כל שבוע על טורים בטוטו? על מנויים שנתיים ללוטו?

הרבה יותר מ-2000 ש"ח... עשה חשבון כמה כסף אדם ממוצע מוציע על הימורים במשך אורך החיים של מסך (4-6 שנים בממוצע) ותקבל פרופורציה.

עזוב... זה כבר עניין ל"תיאוריית המשחקים" ותיאוריות של קבלת החלטות. נושאים מרתקים מאוד אך לא ניכנס לזה בת'רד הזה.

[br]פורסם בתאריך: 1.05.2007 בשעה 13:36:04


אולי יש דרך לשרוף בכוונה אם כבר יש לך חמש שרופים??

NICE... רעיון לסטארטאפ ישראלי מוצלח - תוכנה ל"שריפת" פיקסלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אבל הם אמרו שאין להם מה לעשות. כי לא הם נותנים את האחריות אלה .

בכל מיקרה, מנחם (בעל המקום) היה מאוד אדיב ואמר שיפנה לdell בעניין הזה, אולי זה יעזור..

הפיקסל עצמו ממש לא מפריע, הוא בפינה העליונה בצד ימין. כימעט ולא שמים לב אליו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת זה נקרא מוצר תקין ולא פגום כך שאין לך סיבה מוצדקת להחזיר אותו, ולחנות לא יהיה מה לעשות איתו.

חוץ מזה כפי שכבר הזכירו, הסיכוי שיהיה פיקסל אחד שרוף קלוש ביותר, ומבין עשרות חברי פורום שקנו אותו לא ראיתי מישהו שהזכיר שיש לו יותר מפקסל שרוף אחד, במיוחד במסך הזה.

מה גם שלא שמים לב אליהם אלא אם כן ממש מחפשים.

לדעתי אין מה להיות היסטרי בעניין הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח הצחקת אותי אין מה להיות היסטרי

אם הייתי קונה מסך ממכם ב 3 4 אלף שקל ורואה פיקסל שרוף הייתי מחזיר לכם את המסך עם מבוט לראש

ואחרי זה מבטל לכם את הויזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת זה נקרא מוצר תקין ולא פגום כך שאין לך סיבה מוצדקת להחזיר אותו, ולחנות לא יהיה מה לעשות איתו.

חוץ מזה כפי שכבר הזכירו, הסיכוי שיהיה פיקסל אחד שרוף קלוש ביותר, ומבין עשרות חברי פורום שקנו אותו לא ראיתי מישהו שהזכיר שיש לו יותר מפקסל שרוף אחד, במיוחד במסך הזה.

מה גם שלא שמים לב אליהם אלא אם כן ממש מחפשים.

לדעתי אין מה להיות היסטרי בעניין הזה.

אתה ממש נחמד אתה יודע

נראה אותך קונה מוצר והוא דפוק קצת והייתה אומר אני מוכן לחיות אם זה

מה גם שלפי חוק כל מי שקונה מוצר כלשהו זכאי להחזיר אותו עד 14 יום ולדרוש את כספו ולא משנה מה

אז אם אני קונה ממכם מסך עם פיקסל 1 שרוף אני עדיין יכול להחזיר אותו ואתם יכולים לקפוץ לי

וזה לא קשור למדיניות של או כל חברה אחרת. (תסביר את זה גם לבוסים שלך)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה גם שלפי חוק כל מי שקונה מוצר כלשהו זכאי להחזיר אותו עד 14 יום ולדרוש את כספו ולא משנה מה

זה נכון רק לעסקה ONLINE ולא אם קנית בחנות. זה יכול להיות פתרון...

אני מציע לכולם להרגע ולהוריד פה טונים - אני לא מבין מה העליהום הזה.

כפי שטרחתי להסביר בפוסט הקודם, זו מדיניות של ולא של החנויות. במקום להתנהג כמו ערסים מצויים ולנפנף בנבוטים וירטואליים (או ממשיים :bash:), תבינו שגם לחנויות זו "עז" מסריחה וגם היבואנים עצמם נוקטים באותה גישה.

תפנו לאפיקים פרודוקטיביים ונסו למצוא חנות שתיקח את הסיכון על עצמה ותמכור את המסכים במחיר טוב עם אחריות ל-0 פיקסלים מתים. פרסמו את שמה בפורום ויבוא לציון גואל.

חוץ מ-VIEWSONIC שמחירי המסכים המקבילים שלהם פשוט מטורפים, אף אחד לא מבטיח 0 פיקסלים שרופים. אמנם לא 6 אבל הסיכוי לכך במסכי האיכותיים הוא ממילא אפסי עד לא קיים.... לפחות עד כה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...