Ronll פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 אולי יש דרך לשרוף בכוונה אם כבר יש לך חמש שרופים?? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tmpusr פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 וזה בכלל לא דומה ללוטו. בלוטו אתה משלם 20 שקל על טופס ולא 2000.אתה יודע כמה כסף אנשים "זורקים" כל שבוע על טורים בטוטו? על מנויים שנתיים ללוטו? הרבה יותר מ-2000 ש"ח... עשה חשבון כמה כסף אדם ממוצע מוציע על הימורים במשך אורך החיים של מסך (4-6 שנים בממוצע) ותקבל פרופורציה.עזוב... זה כבר עניין ל"תיאוריית המשחקים" ותיאוריות של קבלת החלטות. נושאים מרתקים מאוד אך לא ניכנס לזה בת'רד הזה.[br]פורסם בתאריך: 1.05.2007 בשעה 13:36:04אולי יש דרך לשרוף בכוונה אם כבר יש לך חמש שרופים??NICE... רעיון לסטארטאפ ישראלי מוצלח - תוכנה ל"שריפת" פיקסלים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ronll פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 :biggthumpup: :biggthumpup: :nutty:עכשיו באמת יש משהו מסויים שגורם להם להישרף? או שזה עניין של מזל וזמן? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tmpusr פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 זה לרוב נגרם בתהליך היצור... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1nstall פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 כרגע הלכתי להביא את המסך, הרכבתי אותו (בזה הרגע) ומצאתי פיקסל שרוף קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
eyalha פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 כרגע הלכתי להביא את המסך, הרכבתי אותו (בזה הרגע) ומצאתי פיקסל שרוף מIQPC? דיברת איתם על זה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1nstall פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 כן, אבל הם אמרו שאין להם מה לעשות. כי לא הם נותנים את האחריות אלה Dell.בכל מיקרה, מנחם (בעל המקום) היה מאוד אדיב ואמר שיפנה לdell בעניין הזה, אולי זה יעזור..הפיקסל עצמו ממש לא מפריע, הוא בפינה העליונה בצד ימין. כימעט ולא שמים לב אליו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomersoni פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 רגע אבל אפשר פשוט להחזיר את המסך? (אם הפסד של 100 שקלים)ואז להזמין אחד אחר שוב, ולקוות שיצא טוב, ואם לא, שום מאה שקלים,וחוזר חלילה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bear Cub פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 מבחינת דל זה נקרא מוצר תקין ולא פגום כך שאין לך סיבה מוצדקת להחזיר אותו, ולחנות לא יהיה מה לעשות איתו.חוץ מזה כפי שכבר הזכירו, הסיכוי שיהיה פיקסל אחד שרוף קלוש ביותר, ומבין עשרות חברי פורום שקנו אותו לא ראיתי מישהו שהזכיר שיש לו יותר מפקסל שרוף אחד, במיוחד במסך הזה.מה גם שלא שמים לב אליהם אלא אם כן ממש מחפשים.לדעתי אין מה להיות היסטרי בעניין הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
moog פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 חחח הצחקת אותי אין מה להיות היסטרי אם הייתי קונה מסך ממכם ב 3 4 אלף שקל ורואה פיקסל שרוף הייתי מחזיר לכם את המסך עם מבוט לראש ואחרי זה מבטל לכם את הויזה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
verynoti פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 מבחינת דל זה נקרא מוצר תקין ולא פגום כך שאין לך סיבה מוצדקת להחזיר אותו, ולחנות לא יהיה מה לעשות איתו.חוץ מזה כפי שכבר הזכירו, הסיכוי שיהיה פיקסל אחד שרוף קלוש ביותר, ומבין עשרות חברי פורום שקנו אותו לא ראיתי מישהו שהזכיר שיש לו יותר מפקסל שרוף אחד, במיוחד במסך הזה.מה גם שלא שמים לב אליהם אלא אם כן ממש מחפשים.לדעתי אין מה להיות היסטרי בעניין הזה.אתה ממש נחמד אתה יודע נראה אותך קונה מוצר והוא דפוק קצת והייתה אומר אני מוכן לחיות אם זהמה גם שלפי חוק כל מי שקונה מוצר כלשהו זכאי להחזיר אותו עד 14 יום ולדרוש את כספו ולא משנה מהאז אם אני קונה ממכם מסך עם פיקסל 1 שרוף אני עדיין יכול להחזיר אותו ואתם יכולים לקפוץ לי וזה לא קשור למדיניות של דל או כל חברה אחרת. (תסביר את זה גם לבוסים שלך) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1nstall פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 במידה ואתה מחזיר את המוצר, אתה מחויב לשלם 5% מערכו או 100 שקל, הנמוך מביניהם.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 אם אתה מרגיש רע עם המסך תשלם 100 שקל ותשכח מהחנות הזו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
moog פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 איך לא ירגישו רעאניי הייתי משלם גם 200 רק להתפטר מהמסך ומהחנות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tmpusr פורסם 2007 במאי 1 Share פורסם 2007 במאי 1 מה גם שלפי חוק כל מי שקונה מוצר כלשהו זכאי להחזיר אותו עד 14 יום ולדרוש את כספו ולא משנה מה זה נכון רק לעסקה ONLINE ולא אם קנית בחנות. זה יכול להיות פתרון... אני מציע לכולם להרגע ולהוריד פה טונים - אני לא מבין מה העליהום הזה. כפי שטרחתי להסביר בפוסט הקודם, זו מדיניות של Dell ולא של החנויות. במקום להתנהג כמו ערסים מצויים ולנפנף בנבוטים וירטואליים (או ממשיים ), תבינו שגם לחנויות זו "עז" מסריחה וגם היבואנים עצמם נוקטים באותה גישה. תפנו לאפיקים פרודוקטיביים ונסו למצוא חנות שתיקח את הסיכון על עצמה ותמכור את המסכים במחיר טוב עם אחריות ל-0 פיקסלים מתים. פרסמו את שמה בפורום ויבוא לציון גואל. חוץ מ-VIEWSONIC שמחירי המסכים המקבילים שלהם פשוט מטורפים, אף אחד לא מבטיח 0 פיקסלים שרופים. אמנם לא 6 אבל הסיכוי לכך במסכי Dell האיכותיים הוא ממילא אפסי עד לא קיים.... לפחות עד כה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.