מה קורה אם דוחסים mp3 פעמיים באותו הקידוד, יש איבוד איכות - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה קורה אם דוחסים mp3 פעמיים באותו הקידוד, יש איבוד איכות


marlboro

Recommended Posts

עשה את העריכה שלך , תיצור קובץ WAVE ותידחוס אותו בעזרת LAME 3.97 עם פריסט מאוד איכותי (בין 200 ל 240 KBPS בקצב משתנה). בדרך זו כמות הפרטים שתאבד תהיה מינימלית ולא מורגשת גם עם ציוד טוב. אם אתה רוצה ללכת על בטוח פשוט תשים את הפריסט הכי גבוה של 320 KBPS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הקבצים כבר בפורמט , מה זה יעזור להוציא את זה לWAV?

כי הוא צריך לערוך אותם DUDE - וכל דבר שעורכים צריך לשמור בפורמט כלשהו (בדיוק כמו שערכת תמונה). אפשר גם להתקין דוחס LAME שיכנס למערכת אבל זה תלוי בתוכנה וזה גם טיפונת יותר מסובך. WAV יקל על ההמרה עם אנשים שמבינים פחות.

חפש joiner או משהו כזה..

או משהו כזה ? אתה ממליץ לא על משהו שאתה אפילו לא יודע אם קיים ? ::) - זו בדיוק הבעייה שלו וזה מה שהוא שואל אם יש... תחשוב בעצמך איזה ביטרייט יהיה לקובץ שמורכב מקובץ אחד 128 וקובץ אחד 192 , אחד דחוס בJOINT השני בסטיראו רגיל , אחד בCBR השני בVBR ....

לא מזיק לחשוב לפני שמדברים , אם יש לך תוכנה כזו פשוט תן לינק , אבל לא תאוריות באוויר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שזה קיים, כי מה לעשות זה קובץ שמכיל אוסף של מסגרת, שכל מסגרת היא אוטונומית ומכילה את כל המידע שצריך כדי לנגן אותה לבד. איזה בייטריט יהיה לקובץ שמורכב מ 128 ו 192 ? על VBR שמעת במקרה (זה בדיוק מה שזה עושה) ?שאר הפרמרטרים כמו JOINT/STEREO וכו' וכו' מאוכסנים בכל מסגרת באופן עצמאי ולכן לא צריכה להיות בעיה כזו.

כמו שאמרתי גם מקודם, אם מחפשים joiner מוצאים הרבה תוכנות, אני די בטוח שכולם עושים את אותה עבודה בלי לפגוע באיכות.

ואכן אתה צודק, עדיף לחשוב לפני שזורקים גיבובי שטויות באוויר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה אתה לא מיישם את זה ?

הנה ציטוט מתוכנה שנועדה לעשות את זה :

Merge with Different Mode

MP3 Splitter & Joiner Pro provides two merge modes:

Direct/Fast Mode - Merge the audio files directly without re-encoding, it is fast and keeps exactly the same sound quality of original audio files.

Conversion Mode - Convert all audio files to same encoding in advance before merge. You can choose this mode to merge audio files of different format or encoding parameters. Furthermore, you are able to define the Sample Rate and Channel of the output file.

MP3 Splitter & Joiner Pro uses 'Auto. Detect' mode by default, which will analysis the audio file you just loaded and then automatically select the best merge mode for you.

ואני אחזור שוב על המשפט החשוב מהאופצייה של דחיסה מחדש, למי שיש בעיות קריאה סלקטיבית :

You can choose this mode to merge audio files of different format or encoding parameters

אז אתה צודק , הבעייה היא לא חשיבה לפני , אלא עודף ביטחון עצמי ואי השארת מקום לאופצייה שאתה טועה (שים לב , אני לרגע לא אמרתי שאין - רק שזה לא מסתדר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה אתה רוצה, מגיע בחור, אומר שיש לו בעיה:

יש לי כמה קבצי שאני רוצה לחבר אבל התוכנה שמחברת אותם עושה עוד המרה

יש דרך אחרת?

אני עונה לו:

אם אתה רק רוצה לחבר כמה ביחד' date=' חפש joiner או משהו כזה... תוכנה שכזו אמורה לעשות את העבודה בלי לעשות עיבוד-מחדש למידע..

[/quote']

אתה מחזק את הטענה שלי:

Direct/Fast Mode - Merge the audio files directly without re-encoding, it is fast and keeps exactly the same sound quality of original audio files.

בדרך רק אתה מוסיף כל מני הסחות דעת ומשפטים לא נכונים תוך כדי גילוי שחצנות.. אבל זה בסדר, לא ציפיתי שתרד מהעץ, אני מכיר את האופי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה נכון , שכחתי... כי זה ברור שהקבצים שלו הם מאותו סוג בדיוק ... (בהנחה שקיים הידע - לא היה צריך לשאול לפני שמפזרים אשליות?)

והעובדה שהחצי ציטוט שלא בחרת להתייחס אליו (ושעליו דיברתי מר מיתחכם , מאוד מגמתי לתת חצי ציטוט שמובן לגמריי אחרת מאשר הציטוט המלא) הוא שלילה לחלוטין של מה שאמרת לפני בצורה כלכך בטוחה על כך שאפשר לחבר קבצים עם נתוני דחיסה שונים. אז נכון אני מחזק את הטענה החצי מלאה שהבאת פה (רק שכחת פרט קטן , במיקרה הפרט שהערתי לך עליו) ואתה מחזק את שתי הטענות שלי , שנראה לי מיותר להזכיר ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...