פורסם 2007 במרץ 2318 שנים מבחינת הדת זה מצוות היום ובגלל זה יש הלכות שאם לבן אדם קשה לצום עדיף שלא ילך לבית כנסת אבל שימשיך לצום בכל מקרה אני צם בעיקר בגלל המורשת ואתה עוד מדבר על הבנת הנקרא שלי... לא אכפת לי למה אתה צם או לא צם, הנקודה שלי היא, שבמקור היום הזה לא נוצר בשביל לצום אלא בשביל שתוכל לחשוב לבקש סליחה ולהתפלל על כל המעשים הרעים שעשית, הצום אמור להיות חלק מזה אבל הוא לא הסיבה העיקרית (שים לב אני מדגיש את זה פעם שניה) לקיום היום הזה. זה מצחיק אותי כל פעם מחדש כשאני רואה אנשים צמים ואז הולכים לטייל עם הילדים שלהם, או אנשים שחושבים שכל המשמעות של היום הזה זה לצום ולא לראות טלויזיה, ומעבירים את היום בקריאת ספר... או יותר גרוע הדתיים "הצדיקים והטהורים" שמוצאים זמן לזרוק אבנים על מכוניות (כנראה זאת הדרך שלהם לבקש סליחה). דווקא חבל, זה אף פעם לא מזיק מדי פעם לעצור ולחשוב על כל החרא שאתה עושה לאחרים, ולנסות לתקן את זה או לפחות להתנצל. שתיכם לא עשיתם את הבגרות באזרחות אה? יש רוב מוחלט ויש רוב יחסי, רוב מוחלט זה מעל 50% רוב יחסי זה האפשרות הכי גדולה... בדרך כלל בעולם כשאומרים רוב יספיק הרוב היחסי... ברוב המקרים אין צורך ברוב מוחלט... לא עשיתי בגרות בכלום, ולא אמרתי שזה לא רוב פשוט אמרתי שזה לא יכול להיות מיעוט. ואני חצי CCNA...איזה משכיל אני! תן לי שקל לא מצאתי שקל, אז קבל דולר וירטואלי (יש לי הרבה כאלה):
פורסם 2007 במרץ 2318 שנים ואתה עוד מדבר על הבנת הנקרא שלי...לא אכפת לי למה אתה צם או לא צם, הנקודה שלי היא, שבמקור היום הזה לא נוצר בשביל לצום אלא בשביל שתוכל לחשוב לבקש סליחה ולהתפלל על כל המעשים הרעים שעשית, הצום אמור להיות חלק מזה אבל הוא לא הסיבההעיקרית (שים לב אני מדגיש את זה פעם שניה) לקיום היום הזה. זה מצחיק אותי כל פעם מחדש כשאני רואה אנשים צמים ואז הולכים לטייל עם הילדים שלהם, או אנשים שחושבים שכל המשמעות של היום הזה זה לצום ולא לראות טלויזיה, ומעבירים את היום בקריאת ספר...או יותר גרוע הדתיים "הצדיקים והטהורים" שמוצאים זמן לזרוק אבנים על מכוניות (כנראה זאת הדרך שלהם לבקש סליחה).דווקא חבל, זה אף פעם לא מזיק מדי פעם לעצור ולחשוב על כל החרא שאתה עושה לאחרים, ולנסות לתקן את זה או לפחות להתנצל. לא עשיתי בגרות בכלום, ולא אמרתי שזה לא רוב פשוט אמרתי שזה לא יכול להיות מיעוט.הצום ביום כיפור זה הסיבה העיקרית הצום עצמו מוריד לך את העברות שבין אדם למקום בין אדם לחבירו יום כיפור לא מכפר וגם לא בעניני ממונות49% זה מיעוט פה אין שום קשר לרוב יחסי ורוב מוחלט בכל מצב הם מיעוט מעוט גדול ודומיננטי אבל עדין מיעוט
פורסם 2007 במרץ 2318 שנים אז כנראה שבאמת לא עשית את הבגרות באזרחות... או שזה ירד במיקוד?מה קשור רוב יחסי? רוב יחסי זה הרוב שבין הנוכחים כלומר אם יש 3 חברי כנסת באולם 2 אומרים בעד ואחד נגד ההצעה עוברת אפילו שהם לא רוב מוחלט הם כן רוב יחסי כלומר מעל 50 אחוז מבין הנוכחים
פורסם 2007 במרץ 2318 שנים רוב=גדול ממחצית תבדוק במילון ככה זה אתה מדבר על רוב מוחלט! כאשר ישנם למשל 3 קבוצות. האחת 49%, השניה 20% והשלישית 31% = 49% היא רוב, רוב יחסי, זה בכל זאת רוב! אלה מושגים בסיסיים ביותר, עצוב לדעת שאתה לא יודע להבדיל ביניהם :-\ הצום ביום כיפור זה הסיבה העיקרית הצום עצמו מוריד לך את העברות שבין אדם למקום בין אדם לחבירו יום כיפור לא מכפר וגם לא בעניני ממונות 49% זה מיעוט פה אין שום קשר לרוב יחסי ורוב מוחלט בכל מצב הם מיעוט מעוט גדול ודומיננטי אבל עדין מיעוט דרך אגב, כל הצום, והתפילה וכו' הם לא מעניינים את האלוהים שלכם, תקראו את הפרקים של מוסר ופולחן ותבינו : איך אני מת על הערסים הוואנאביז האלה שבאים עם כיפה\טלית וזורקים במקביל כיסאות, מקללים ורבים, וכשמגיע יום כיפור, הם אפילו באותו יום רבים אבל הולכים לבית כנסת לכפר על מעשיהם. רצוי מאוד שתבינו שהאלוהים שלכם רוצה מוסר ולא פולחן : לפני שאתה מתפללים אליו, התנהו באופן מוסרי והתנהגות נאותה אל הזולת וזה יותר חשוב. אני? אני אתאיסט. (ולא, זה לא אמר שאני רב ומקלל את כל העולם ואחותו : )
פורסם 2007 במרץ 2318 שנים אתה מדבר על רוב מוחלט!כאשר ישנם למשל 3 קבוצות.האחת 49%, השניה 20% והשלישית 31% = 49% היא רוב, רוב יחסי, זה בכל זאת רוב!אני יודע את המושגים מצויין הקבוצה הגדולה ביותר תהיה רוב רק אם יש לה מעל ל50%
פורסם 2007 במרץ 2318 שנים וזה רוב מוחלט!אם יש לך אחת שנמנעת - למשל 20 אחוז.ואחד נגד שזה למשל 31 אחוזואחת בעד - 49 אחוזאז לבעד יש רובמה אתה לא מבין?
פורסם 2007 במרץ 2418 שנים וזה רוב מוחלט!אם יש לך אחת שנמנעת - למשל 20 אחוז.ואחד נגד שזה למשל 31 אחוזואחת בעד - 49 אחוזאז לבעד יש רובמה אתה לא מבין?נכון זה בדיוק מה שאני אומר יש מעל ל50% שאמרו בעד
פורסם 2007 במרץ 2418 שנים רוב הוא תמיד יחסי, השאלה היא למה הוא יחסי, יש רוב שהוא יחסי ליחידה השלמה (כלומר ל 100% ).ויש רוב שהוא יחסי לשאר הקבוצות, זה הכל.נכון זה בדיוק מה שאני אומר יש מעל ל50% שאמרו בעד49 זה לא מעל 50 .
פורסם 2007 במרץ 2418 שנים מה קשור רוב יחסי? רוב יחסי זה הרוב שבין הנוכחים כלומר אם יש 3 חברי כנסת באולם 2 אומרים בעד ואחד נגד ההצעה עוברת אפילו שהם לא רוב מוחלט הם כן רוב יחסי כלומר מעל 50 אחוז מבין הנוכחים [br]פורסם בתאריך: 24.03.2007 בשעה 14:30:55בכלל איך זה קשור לדיון שלנו נחנו בסופו של דבר מדברים על אותו דבר רק שהאתם לא מבינים שאני צודק ואני מבין שאתם טועים
פורסם 2007 במרץ 2418 שנים רוב הוא תמיד יחסי, השאלה היא למה הוא יחסי, יש רוב שהוא יחסי ליחידה השלמה (כלומר ל 100% ).ויש רוב שהוא יחסי לשאר הקבוצות, זה הכל.49 זה לא מעל 50 .כשאתה אומר הרוב ליחידה שלמה ל100% - קוראים לזה רוב מוחלט.ורוב לקבוצות חלוקות - רוב יחסי.מה לא ברור?
פורסם 2007 במרץ 2418 שנים כשאתה אומר הרוב ליחידה שלמה ל100% - קוראים לזה רוב מוחלט.ורוב לקבוצות חלוקות - רוב יחסי.מה לא ברור? ברור לחלוטין זה מה שאמרתי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.