פורסם 2007 בפברואר 818 שנים גם אצלי השלב השני עובד הרבה יותר טוב מהראשון, גם עם 100 יחידות על המסך נשאר בסביבות 30 על אופציות גבוהות ו1280דבר אחד ממש מעצבן שאני לא מבין כל היחידות שיוצאות מבנייה תמיד הולכות לסוף המסך בצד ימין, אם אני עושה קליק ימני מהבניין על האדמה ליד או על MOVE זה עובד רק על היחידה הבאה שנבנת, ואחריה הם עוד פעם רצים לסוף המסך! גם יחידות אוויר וגם אדמה, יש עוד מישהו שנתקל בזה??
פורסם 2007 בפברואר 818 שנים סליחה על הנאביות....אבל מישהו יכול להסביר לי מה af(אניסטרופיק פילטרינג..)עושה?זה עושה יותר פירוט או משהו כזה?
פורסם 2007 בפברואר 818 שנים גם אצלי השלב השני עובד הרבה יותר טוב מהראשון, גם עם 100 יחידות על המסך נשאר בסביבות 30 על אופציות גבוהות ו1280דבר אחד ממש מעצבן שאני לא מבין כל היחידות שיוצאות מבנייה תמיד הולכות לסוף המסך בצד ימין, אם אני עושה קליק ימני מהבניין על האדמה ליד או על MOVE זה עובד רק על היחידה הבאה שנבנת, ואחריה הם עוד פעם רצים לסוף המסך! גם יחידות אוויר וגם אדמה, יש עוד מישהו שנתקל בזה??אה, כן, זה באג מוזר, זה קורה גם לי אבל רק בחלק התחתון של המפה (מדרום לנהר). משונה.. אם זה היה קורה לי בכל המפה זה היה מ-א-ו-ד מתסכל.דרך אגב, אולי כדאי שעוד אנשים ינסו את זה, FRAPS לא מוכן להראות יותר מ 30 FPS, אבל אני משוכנע שהמשחק רץ במעבר ל 30 FPS חלק גדול מהזמן (בשלב שני). אז Wheel, יכול להיות שגם אתה עובר את "מחסום ה 30"...סליחה על הנאביות....אבל מישהו יכול להסביר לי מה af(אניסטרופיק פילטרינג..)עושה?זה עושה יותר פירוט או משהו כזה?פילטרים לרינדור איכותי יותר של טקסטורות. בעיקרון ככל שה"sample" גבוה יותר (כלומר AFX4, AFX8, AFX16), כך תראה את הטקסטורות טוב יותר ממרחק רב יותר.אוף, קישור "הכנס ציטוט" פתאום לא עובד לי כמו שצריך ב firefox :-\נזכרתי בעוד משהו, וזו שאלה לכל מי ששיחק בבטא: אני די בטוח שהשליטה במצלמה אמורה להיות הרבה יותר גמישה, ושניתן לסובב את זוית המבט גם עם העכבר ולראות את המשחק מזויות מאוד קרובות ודרמאטיות, ככה לפחות זה נראה כשהראו את הסרטון שכריס טיילור הציג ב E3.בדמו, המצלמה הרבה יותר מוגבלת (אפשרות לזום ולסיבוב על הציר של הזום, וזהו). אז רציתי לדעת - האם בבטא המצלמה היתה גמישה יותר וניתנת לשליטה עם העכבר?
פורסם 2007 בפברואר 818 שנים פילטרים לרינדור איכותי יותר של טקסטורות. בעיקרון ככל שה"sample" גבוה יותר (כלומר AFX4, AFX8, AFX16), כך תראה את הטקסטורות טוב יותר ממרחק רב יותר.אה...קורה לי הרבה פעמים שכשאני משחק במשחק אני רואה דברים מרחוק(למשל גופה של מישהו...)בצורה אחת,וכשאני מתקרב אליו פתאום היא משתנה ונהיית מפורטת יותר...אז הaf אמור לפתור את זה?
פורסם 2007 בפברואר 818 שנים אה...קורה לי הרבה פעמים שכשאני משחק במשחק אני רואה דברים מרחוק(למשל גופה של מישהו...)בצורה אחת,וכשאני מתקרב אליו פתאום היא משתנה ונהיית מפורטת יותר...אז הaf אמור לפתור את זה?לא לזה קוראים LOD.AF אמור לפטור את הבעיה של Over sampling בטקסלים מאוזנים וunder sampling בטקסלים שמאונכים למצלמה.
פורסם 2007 בפברואר 918 שנים מה אני אגיד, המשחק פשוט לא עושה לי את זה, אין בו את המרכיב הממכר הזה שיש בכל משחק אסטרטגיה מצליח, כמו כן לדעתי ממש קשה לשלוט בשדה הקרב הגדול כל כך במספר גדול של יחידות, גם שיטת איסוף המשאבים לא כל כך לטעמי, מאכזב.
פורסם 2007 בפברואר 918 שנים אני אישית חושב שהמשחק מיועד לשחקני RTS מתקדמים עם הרבה דגש על ניהול בסיס וMicromanagment לכן זה ירחיק הרבה שחקנים לא מנוסים מקניות פוטנציאליות וזה חבל כי אני חושב שיש למשחק הרבה פוטנציאלאני אישית לא מת על הדמו אבל אני יודע לפי מה שאומרים פה שרוב האנשים פשוט לא מבינים איך לשחק בצורה נכונהצריך להיות לפחות 8 מפעלים ב10 דקות הראשונות של המשחק עם מלא engeneers שעוזרים בבנייה, אנשים בונים land factory אחד ומצפים לנצח את האויב תוך 5 דקות עם 20 יחידותצריך להבין שזה משחק בSCALE ענק שמשימה ממוצעת מתוכננת על קרבות ובסיסים ענקיים אם המון יחידות
פורסם 2007 בפברואר 918 שנים אוי ויי זמיר, איזה משחק מכוער.אכזבה קשה. פשוט אף רעיון שהובטח לא עובד כמו שצריךאחד המיותרים...מה אני אגיד, המשחק פשוט לא עושה לי את זה, אין בו את המרכיב הממכר הזה שיש בכל משחק אסטרטגיה מצליח, כמו כן לדעתי ממש קשה לשלוט בשדה הקרב הגדול כל כך במספר גדול של יחידות, גם שיטת איסוף המשאבים לא כל כך לטעמי, מאכזב.ROFL, לא ראיתי ביקורות כל כך גרועות מאז התוכנית של מרגול בערוץ 2.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.