חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*) - עמוד 8 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)


mute

Recommended Posts

  • תגובות 402
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

קניתי את המחשב שלי משתי חנויות מלוגיק ומנועה . אני גר בראשון לציון ורוב החלקים נקנו בלוגיק עכשיו הסיבות שבכלל היה לי עסק עם נועה מחשבים הם בגלל שאנשים פה אמרו שהיא חנות עם שירות מאוד טוב ובגלל שמאוד רציתי מארז SUNBEAM TRANSFORMER וכרטיס מסך של חברת 7800GT שלא היו בלוגיק כן.. אז סבבה הזמנתי מהם את החלקים האלה ואחרי מספר ימים הם מתקשרים ואומרים לי שאין להם את הכרטיס במלאי אבל תוך שבוע החלקים יהיו אצלי אז סבבה אחרי חמישה ימים בערך אני התקשרתי ושאלתי בידיוק מתי החלקים מגיעים הם אמרו לי שיש להם בעיה עם וצריך לחקות עוד שבוע עד שהמוצר יגיע אבל הציעו לי לקנות כרטיס של LEADTEK שהיה אפילו קצת יותר טוב מזה של וגם הם אמרו לי שהמישלוח יהיה חינם אז סבבה הסכמתי.. כי זה באמת היה שווה לי ..

אני חייב לציין שהחלקים הגיעו מהר ..

הרכבתי את המחשב והכל היה סבבה עד שהתקנתי משחקים וראיתי שיש לי כל מיני קווים בצבעים שונים מוזרים כאלה אני זוכר אפילו פתחתי פה דיון בקשר לזה ..

לא היתי בטוח במה הבעיה ונסעתי ללוגיק כדי שהם יגידו לי מה הבעיה .. נתנו לי שם יחס מאוד טוב ומהר מאוד הם חיברו את המחשב שלי לאחד המסכים שם ובאמת ראו שיש בעיה אז המוכר הביא כרטיס של אחר חיבר לי אותו למחשב וכמובן לא היו שום קווים והכל הסתדר אז סבבה התקשרתי לנועה ואמרתי להם שאני יבוא כדי שהם יתנו לי כרטיס אחר אבל המוכר אמר שקודם הם צריכים לבדוק אם באמת יש בעיה בכרטיס ואז רק לשלוח לי אחד חדש .. אז סבבה הבאתי להם את הכרטיס הפגום ואחרי מספר ימים המוכר שדיברתי איתו התקשר ואמר שהם בדקו את הכרטיס והוא בעצמו חיבר אותו למחשב שלו ולא היו שום בעיות אז אמרתי להם שזה בלתי אפשרי ויש בעיה בכרטיס והוא ענה לי שאולי יש בעיה במחשב שלי ודרש שאני יבוא כדי שהם יבדקו את הכרטיס על המחשב שלי .

לא היתה לי בררה , הגעתי לחנות ואמרו לי להשאיר את המחשב כדי שהם יבדקו. אני סירבתי כי רק על הדרך לשם אני משלם 100 שקל על הדלק ודרשתי מהם שיבדקו אותו עכשיו אז סבבה הם הסכימו בסופו של דבר ולאחר איזה שעה שהם בדקו את המחשב ביחד עם הכרטיס הם באמת ראו שיש לו בעיות ב 2001.

הם אמרו לי שהם יזמינו את אותו הכרטיס וזה יקח בערך שבוע כי לא היה להם במלאי . אבל אני ראיתי שיש להם בחנות את 7800GTX שזה אפילו יותר טוב ממה שרציתי בהתחלה כי זה GTX אז אמרתי להם או שאני מבטל את העיסקה ומחזיר את הכרטיס או שהם יביאו לי את 7800GTX בתוספת של כ 150 שקל במקום 300 { הפרש המחירים בין גרסת GT לGTX } אז הם הסכימו לזה ועכשיו יש לי GTX במקום GT חחח אבל מצד שני בזבזתי המון זמן והיתי בערך כחודש בלי מחשב בגלל כל מיני סיבות שכתבתי..

מצד שני כמו שכתבתי לפני LOGICPC נתנו לי שרות טוב בהרבה וגם כאשר לא היה להם במלאי את 80GB HDD המנהל התקשר והציע לי 160GB במקום ועשה לי אליו הנחה של 50 שקל כי אמרתי לו שאני לא זקוק ליותר מ80GB :nono: .. בסופו של דבר זכיתי כי אפילו 160 GB לא מספיקים לי בגלל ההורדות . קיבלתי את כל החלקים בפחות משבוע. :xyxthumbs:

וגם לפני יומיים התקשרתי לנועה בשביל להזמין מאווררים של AC ל SUNBEAM אז הם אמרו לי שמי שמבין במאווררים כרגע לא פנוי ולקחו לי את מספר הטלפון ואמרו שהוא יתקשר אלי כשיתפנה... כמובן אף אחד לא התקשר ונאלצתי להתקשר אליהם שוב . האחד שדיברתי איתו בטלפון דיבר אלי כאילו אני לוקח לו את הזמן וענה לי על השאלות אחרי איזה 2-3 שניות כאילו יש לו DELAY LOL קיצר מאוד מאוד התאכזבתי מהחנות ואני בטוח לא יקנה משם יותר ואני יקנה כבר מאווררים בזיגזג גם חנות הרבה יותר טובה , גם בזול יותר וגם קרוב יותר אל הבית..

ככה שלפני שאתם קונים בנועה תחשבו האים זה באמת שווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פבל, אני כבר לא חושב שאתם זוכרים אותי כי עברו שנים מאז שקניתי אצלכם משהו, אבל אתם עדיין החנות הראשונה שיש לי ברשימת טיב השירות, ואני עדיין שולח אנשים פה ושם אליכם, לי קצת לא יוצא להגיע משום שאתם קצת רחוקים :(

רק כדי להמחיש כמה זמן לא הייתי אצלכם- פעם האחרונה היתה במשכנכם הישן :P.

פשוט יצאתם מגדרכם לעזור לי (פעמיים, ועוד פעם כדי לבדוק לי כרטיס מסך תקול שלא נקנה אצלכם), פעם ראשונה על נזק פיזי ללוח אם ששבק חיים לפני כמה חודשים, והשני על המסך CTX PR960 שגם הלך לעולמו.

אבל החלטתי, פעם הבאה שאני קונה מחשב, זה בZIGZAG, כי נכוותי בכמה מקומות אחרים, שרק רציתי לחסוך קצת כסף (בעיקר מדובר על KSP).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה להסתבך?

אני זוכר את כל הבלגן שהיה לי עם המחשבים הישנים. כל כמה חודשים ללכת ולתקן משהו אחר (דיסק, כונן וכו') בשנת 2001 קניתי מחשב נייד קומפק ואחרי שנתיים שמתי לב שאני לא רגיל ללכת לתיקון ואז הבנתי ששווה שמהנדס יושב על מחשב עוד קצת זמן ובסוף מסדר אותו בצורה טובה. המחשב הבא שלי היה HP נייד ואותו דבר, אין צורך בתיקונים. אחרי שהתחלתי לעבוד הבנתי סופית מה ההבדל, יש שם מחשבים ישנים של NEC ו IBM ו HP שעובדים עדיין מעולה ויש מחשבים שחלקם חדשים אבל בתיקון כל כמה חודשים כי אין "אבא".

למה שלא תאמצו את הגישה הזו?

נכון המחיר גבוה יותר (בערך 7%-20% +- תלוי במפרט) אבל אני באמת מאמין שזה בגלל שחשבו על זה וניסו לדאוג למוצר טוב שלא יפגע במוניטין החברה. כמובן שמוצרי קצה כמו עולים יותר מידי אבל מוצרים נורמלים הם במחירים לא מוגזמים בדרך כלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תבנה על זה.

אני עובד בעבודה סטודנטיאלית בתור טכנאי מחשבים בטכניון, ובפקולטה שלנו יש מחשבי מותג של , IBM ו-HP.

חלקי חילוף עולים הון, וכמובן שיש צורך בתיקונים כמו בכל מחשב אחר (ספקים, כוננים אופטיים, HD וכו').

ל- למשל, בסדרות הישנות, יש את הספקים הכי גרועים שראיתי, כשהמאווררים שלהם פשוט מתוכננים לשבוק חיים אחרי שנה וחצי.

אם אתה שואל אותי, עדיף מחשב תואם ולא מותג, שהורכב על ידי טכנאי שמבין עניין, וחלקי חילוף אליו לא עולים הון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עובד בעבודה סטודנטיאלית בתור טכנאי מחשבים בטכניון, ובפקולטה שלנו יש מחשבי מותג של , IBM ו-.

האמת היא שמחשבי מותג זה לא תמיד דבר כזה גרוע, בעבודה של אבא שלי (תמיכה טכנית ב... נו הסבר משעמם) משתמשים בכיף עדיין בניידים ישנים של think pad (זה היה לפני ש- הסינים קנו אותם), ואף אחד מהם, ללא יוצאים מהכלל, לא הראה עדיין סימני סלאי או שחיקה, ושתבינו, הם מבוססים על III... (כמובן שאלה לא הניידים היחידים שיש בחברה, אבל כל עוד יש בהם כונן קשיח טוב וחיבורי , למה לקנות חדשים?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לחנות הנ"ל

הפרסום באתר הוא פשוט שיקרי

הם משתמשים בשמות מותגים על מנת למשוך לקוחות - מבטיחים שהמחירים הזולים בארץ הם במרחק שיחת טלפון

ואז בשיחה עם הנציג מכירות מתברר שאין במלאי ויש לו הצעה יותר טובה ( :nono:)

ואם ממשיכים ללחוץ הוא מודה שהם בכלל לא עובדים אם המוצרים האלה :pissed:

וכך ברוב המקרים הלקוח יוצאבמקרה הטוב עם דברים דומים למה שהתכוון

לדעתי יש חוק במדינה הזאת בקשר לאמת בפרסום

הניסיון שלי היה בקשר ל מארזי ואמצעי קרור GLACIALTECH

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי הבעיה עם אייבורי היא לא השירות.

כפי שבאמת מצויין בכתבה שם.

אם צריך לנצל אחריות- הם לא משחקים יותר מדי.

הבעיה היא:

1. שבן אדם שלא מבין במחשבים לא יצא משם עם מחשב שמותאם כמו שצריך לצרכיו.

2. שהוא ישלם על המחשב הזה יותר ממה שהוא צריך .

3. רמת הרכבה נמוכה. ככה זה שהחנות היא פס יצור של מחשבים זולים.

4. שימוש במוצרים עלובים- כגון של 2 שקל.

אני לא מבין איך הם מצליחים לגרום לכל כך הרבה אנשים לקנות אצלם.

השירות הוא גג סביר, המחירים לא זולים (למרות שהם אוהבים לפרסם מחשבים ב 1500 שקל. כמובן שהם שווים ל ****....)

מי שמכיר אותם יודע שהם תמיד היו מנסים לדחוף לך CEON.

אני פעם הלכתי לבדוק כמה עולים שם . הם אמרו לי את המחיר- שהיה יקר יחסית. אז שאלתי "של איזה חברה הם?".

המוכר ענה "סאון".

אמרתי לו: "אין לכם של חברה נומלית?".

הוא ענה: "מה קרה לך? זה הזיכרון הכי טוב בעולם. (או משהו מאוד קרוב לזה.) :s07:

אזכיר כאן כי אייבורי היא היבואנית של סיאון, כלומר על אלה יש לה רווח גבוה מאוד. (אלה זכרונות זולים שהיא מייבאת בכמויות, כלומר הם מאוד זולים לה והם מוכרים אותם במחיר גבוה ממחיר השוק של זכרונות קינגסטון, לדוגמה).

בקיצור- הם הולכים ודוחפים לאנשים תמימים את המוצר שיש להם עליו רווח גבוה, במחיר שהוא לא מחיר השוק שלו ועוד תוך כדי שקרים (CEON, עם כל הכבוד, היא חברת low end).

בקיצר- אין מה ללכת לקנות שם אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה רוצה.

מה שמזכיר לי עוד סיפור:

הייתי בסניף אייבורי הקרוב לביתי בשביל לנצל אחריות (את זה הם עשו טוב, כפי שציינתי).

היה שם אבא ובן שרצו לקנות . נתחיל מזה שהמוכר היה צריך לספק לך חוות דעת מקצועית על ההבדל בין PRO ל HOME והאם זה ישנה להם או לא וכמובן שלא היה לו מושג מה להגיד.

בקיצר, האבא ביקש מהם הנחה כי הוא קנה שם הרבה פעמים וכו'. סבבה, המוכר אמר לו שהוא יעשה לו הנחה ואמר לו את המחיר הסופי אחרי ההנחה.

אחרי זה נכנסתי למעבדה שלהם, חכיתי, בלה בלה בלה. הייתה שם אשה שהחלונות שלה עמדו להינעל או משהו כזה כי העותק היה לא חוקי (האמת שאני לא מבין בזה, אבל לא נראה לי שזה באמת יכול לקרות), או זה מה שהם אמרו לה. סבבה, היא שאלה אותם כמה עולה עותק והם אמרו לה את המחיר שהמוכר אמר לאבא מקודם, אחרי שהוא עשה לו הנחה. כלומר המוכר פשוט עבד עליו בעיניים (לא שהם היחידים, אבל זה עדיין שקר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ככה:

פנדה- קניתי מהם כרטיס מסך וגם אותה בעיה של המלאי. לקח חודש בערך עד השהגיע.

אחר כך הזמנתי מהם כונן סי די רום ומקלדת. המקלדדת בסדר גמור ועד היום עובדת. אבל כשהגיע הכנן שמתי לב שהמדבקת אחריות שלו קורעה (משיהו פתח אותו) וגם הוא לאי ניראה חדש אז שהתקשרתי לשאול למה? ענו לי שאני הוא זה שפתח את הכונן והם לא מוכנים אפילו לשמוע על להחליף.

להתרחק כמו מאש.!

KSP- קניתי מהם מ"ס מוצרים אחד מהם התקלקל ולא עשו שום בעיות תוך 3ימים היה לי מוצר חדש ביד.

זיגזג שם נתקלתי בשירות הכי טוב ובהמון אדיבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה שם אבא ובן שרצו לקנות . נתחיל מזה שהמוכר היה צריך לספק לך חוות דעת מקצועית על ההבדל בין PRO ל HOME והאם זה ישנה להם או לא וכמובן שלא היה לו מושג מה להגיד.

בקיצר, האבא ביקש מהם הנחה כי הוא קנה שם הרבה פעמים וכו'. סבבה, המוכר אמר לו שהוא יעשה לו הנחה ואמר לו את המחיר הסופי אחרי ההנחה.

אחרי זה נכנסתי למעבדה שלהם, חכיתי, בלה בלה בלה. הייתה שם אשה שהחלונות שלה עמדו להינעל או משהו כזה כי העותק היה לא חוקי (האמת שאני לא מבין בזה, אבל לא נראה לי שזה באמת יכול לקרות), או זה מה שהם אמרו לה. סבבה, היא שאלה אותם כמה עולה עותק והם אמרו לה את המחיר שהמוכר אמר לאבא מקודם, אחרי שהוא עשה לו הנחה. כלומר המוכר פשוט עבד עליו בעיניים (לא שהם היחידים, אבל זה עדיין שקר).

ככה זה... זה סוג של לקוחות שאם תעבוד במכירות אתה תכיר אותם טוב מאוד... הם חייבים שיגידו להם שהם מקבלים הנחה... לא אכפת להם כמה הם משלמים העיקר שאמרת את מילת הקסם, רק תגיד "הנחה" והם יקנו לך חצי מהחנות וירגיש שהוא דפק את כולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי הרד דיסק 250GB Maxtror בKSP

היה תקול (נבדק בעזרת התוכנה של MAXTOR)

הבאתי להם אותו - האמת די בחשש לאחר השמועות פה

הוחלף לאחר בדיקה של שעה במקום

די הייתי מרוצה

--------------------

מחשב אחרון קניתי במקסימוס בפ"ת - עם חלקים קצת לא סטנדרטיים אבל הם היחידים שהבטיחו הספקה של לוח האם שרציתי בזמן (680i)

הגעתי אליהם לחנות בכוונה לקנות רק את לוח האם כי לא היה באתר שלהם את כל החלקים שרציתי

המוכר הנחמד התקשר תוך כדי השיחה לכל אחד מהספקים שלו להשיג את החלקים שביקשתי

בסוף הרכבתי אצלם את כל המחשב

יצא אפילו יותר זול מKSP כי KSP מעלים את המחיר אם משלמים באשראי וMAXIMUS לא

עוד לא היה לי צורך לנצל אחריות אצלם טפו טפו טפו...

אבל מאוד הייתי מרוצה מתהליך הקנייה והמחשב אפילו סופק יום לפני הזמן :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אווווו יופי, יש לי סיפור סיפור בשבילכם. אם איי פעם תחשבו לקנות מחשב מ "פנדה" הנה סיבה טובה לחשוב פעמיים.

אז ככה:

הזמנתי מחשב מפנדה והחלטתי להרכיב אותו בעצמי, אחרי התייעצות בפורום מפרטים פה.

נסעתי לאסוף אותו הגעתי הביתה התחלתי לפתוח קופסאות, (פעם ראשונה שאני מרכיב מחשב, היה איתי חבר שכבר הרכיב מחשב - את שלו ) מגיע תורו של הלוח-אם, אני פותח מסתכל, ושם לב שבפינה השמאלית הלוח קצת עקום...טוב...זה בטח לא רציני אני אומר לעצמי ומתחיל להרכיב. ההרכבה עוברת בשלום , לא מדע טילים בכול זאת, ורגע הקסם מגיע ההפעלה הראשונה....שקט, דממה, אני אפילו חושב שעבר דרדר ושמעתי תן קורא מרוב שהיה שקט.

המחשב לא נדלק, אפילו לא עושה ציפצוף של BOOT , כלום. מביא אותו לידיד של אחותי שעובד כטכנאי מחשבים (אדם שעובד בתחום כ 10 שנים), הבחור עושה בדיקות ואומר לי , שמע הלוח אם תקול.

חוזר ל פנדה ומספר להם מה קרא, דבר ראשון שהם עושים זה מאשימים אותי ומנקים את עצמם "אולי האחריות לא תכסה כי אתה הרסת", "אם הייתה נותן לנו להרכיב זה לא היה קורה" אני אומר להם לא הרסתי כלום זה יצא ככה מהקופסא נשבע בקבר של סבתא שלי, כלום הם בשלהם.

חודש וחצי הם מושכים אותי במשפטי מחץ כמו "נבדוק אם האחריות תכסה, לא בטוח כי בכל זאת אתה דפקת אותו" , ואני כבר דלוק לגמרי - עורך דין ,תביעה, עוגמת 'וכו' עד שמגיע לוח חלופי. ובסוף מה אומר לי האחראי, אני מקווה שתחזור לקנות אצלנו.

אני לא מאשים את "פנדה" בלוח העקום אני מאמין שזה לא הלוח הראשון שהגיע לחנות ככה, טעויות מפעל קורות. אבל היחס שקיבלתי מהם כל התקופה עד שהגיע לוח חדש מהאחריות היה מסריח, לא היו מוכנים להביא לי לוח זמני עד שהמקורי יחזור למאחריות, שום ויתור לכיווניי. כי מה אני בשבילם בעצם...כלום, וזאת הבעיה. חנות ששמה את הלקוח במקום כל כך נמוך בסדר עדיפויות, צריכה לשלם על זה לדעתי.

אז תעשו לי טובה ותחשבו על זה לפני שאתם הולכים אליהם.

דרה"כ חבר שלי קנה חלקי מחשב ב 4000+ איזה חודש אחרי. ואחרי המקרה שלי החליט לוותר על פנדה וללכת ל "נועה מחשבים" וקיבל שם יחס טוב גם כשלקח לחלקים זמן להגיע.

נ.ב. אני לא עובד בשום חנות מחשבים והאינטרס היחיד שלי ש"פנדה" ישלמו. כמו שאני שילמתי להם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...