חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*) - עמוד 14 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)


mute

Recommended Posts

זה לא צדק אמיתי.

צדק אמיתי יהיה לקבל את ה15 ש"ח הפרש(אם בסוף הוא קנה) + עוגמת נפש + פיצויים על זה שהם שיקרו + פרסום התוצאות של המשפט=פגיעה במוניטין של החנות.

הם יכולים להגיד שזה טעות פרסום בתום לב.

עזוב שום דבר לא יקרה בסוף ...פרייארים יקנו וזה תמיד היה כך הרי לא כולם מסתובבים באתר HWZONE ...ויודעים את רמת החנות

יש כאלה (מכחישים) שמעדפים מחיר זול על חשבון איכות .שזה כבר הופך להימור ..."יאללה בו נקנה מחשב זול מאוד ונהמר שהיה בסדר"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 402
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

והיו אז צעקות, ובלגן...וביטול עיסקה ובלי בושה גם בסוף חייבו אותי על דמי ביטול על עיסקה של 30 שניות.

אל תתפוס אותי במילה, אבל אני דיי בטוח שהם לא אמורים לחייב אותך על הביטול עיסקה.

בזמנו שעבדתי ב-KSP אני זוכר שאחד המנהלים הראשים (זאב) אמר במפגש צוות שעידכנו את החוק ואי אפשר לגבות כבר 10% על ביטול עיסקה.. וזה היה לפני איזה שנתיים..

הבעיה היא שלא כל איש מכירות תמיד נוכח, לפעמים הם לא מועדכנים, אין ספר כללים כתוב ומוכן מראש שלפיו הם צריכים לנהוג.

חוץ מזה שזו שארוריה לשם עצמה, אין מצב שעוד לא יצאת מהחנות ואתה צריך לשלם דמי ביטול, זה לא שהזמינו את החלקים במיוחד בשבילך. זה לא שהרכיבו אותם.

באת ולקחת מה שיש במלאי, אפילו לא יצאת מהחנות כך שהחלקים עדיין באריזה מקורית וללא שימוש. סה"כ העבירו אותם בסריקה.

הדבר היחידי שאולי יכולים לא להחזיר לך זה הריבית על הכרטיס אשראי אם לא שילמת במזומן.

זה פשוט טמטום ולדעתי הייתי צריך לדרוש לדבר עם המנהל.

התנאי אחריות ברעננה צרכים להיות זהים לכל שאר הסניפים, סביר להניח שפשוט מדובר במוכר שוקיסט.

בקשר לכל מתלונני השירות של KSP. תבינו שזה משתנה ממוכר למוכר, ומסניף לסניף. זה לא צריך להיות ככה, אבל זה המצב.

המנהלים באים בגישה של תמכור כמה שיותר, אל תסביר. אנחנו סופרמרקט למחשבים ולא בית ספר.

זה מקום טוב למי שיודע מה הוא רוצה, בהנחה והמוצר במלאי ולא איכפת לכם לקבל אחריות מצומצמת.

אגב אם אתם קונים מחשב מעל 4000 ש"ח ההרכבה כיום עולה גרושים ואז יש אחריות מורחבת על החלקים החשובים. יש לציין לטובה את ההרכבה שלהם - כל מחשב שמורכב אצלהם עובר בדיקת Memtest, התקנה מלאה של ווינודס, והרצה של .

יש גם את ההתחייבות למחיר הזול ביותר וכבר הישוו לי למחירים של זאפ מדי פעם (בהנחה שהמוצר במלאי בחנות המתחרה), אני לא קטנוני ואני דורש השוואת מחיר רק אם זה הפרש מחיר משמעותי.

לדוגמא שבוע שעבר קניתי מסך 1952TQ בשביל גיסתי אצלהם, המחיר ב-YardenPC היה זול ב-60 ש"ח והם בדיוק מעבר לפינה (סניף השלום). ביקשתי להשוות מחיר, שהמוכר התקשר ירדן אמרו שאין במלאי. החלטתי לקפוץ לירדן לברר את זה כי באתר שלהם היה מצויין במלאי, ואכן היה לו אחד במלאי, אבל הוא לא היה מוכן לפתוח ולבדוק פיקסלים על המקום, זה היה נשמע לי קצת חשוד עקב העובדה שהוא הכי זול ב-ZAP על הדגם הזה, אז העדפתי לשלם עוד 60 ש"ח ב-KSP ששם לא עושים לי בעיות (גם עקב העובדה שעבדתי שם) ובדקתי על המקום שהמסך נקי מפיקסלים שרופים.

אין כמעט אדיבות ב-KSP, כי המנהלים לא מצ'פרים במיוחד עובדים שכאלו, אלא כאלו שמוכרים הרבה. אבל זה בגלל שהם יודעים שללקוח הישראלי ברובו יותר חשוב המחיר. עצוב אבל נכון לבינתיים.

אגב בקשר לזיגזג, ברור שאני מסכים עם כולם שהם הטובים ביותר מבחינת שירות וידע ואיכות ההרכבה. אני ושולח אליהם מלא אנשים. רציתי להגיד שהמחירים שלהם ממש לא יקרים, כבר פעמים רבות הרכבתי המלצות למפרטים מקבילים ב-KSP וזיגזג והיו מקרים שהזיגזגים יצאו זולים יותר מ-KSP. נדיר אבל קורה. אל תשכחו להשוות את המחיר באותם תנאי תשלום (מזומן שטרות) וגם קחו בחשבון שהאחריות בזיגזג היא מלאה בד"כ (ואיך שלא יהיה מציינים בד"כ לכל רכיב כמו שצריך).

הבעיה העיקרית עם זיגזג כרגע לדעתי היא חוסר מגוון בספקי כח.. רוב האנשים בקהילה לא מתלהבים מספקי TT שהם מיבאים, וגם לא מ-HEC..

פבל בתור הזיגזגון שעוקב אחרי הדיון הזה, התפקיד שלך הוא להפעיל לחץ מתון :bash: על אורן ושתתחילו למכור איזה ליברטי או שניים.. אני גם מרשה לך להכות בו נמרצות עם כרית.. ;)

אם אפילו ב-KSP הצליחו להשכיל וללמוד לגוון בשלל ספקי כח לא ג'נריים סבירים, אני בטוח שגם זיגזג יכולה להשתפר במובן הזה.

אגב עם כל ה-6A21 וה-6A19 שקניתי במהלך השנים במקומות שונים, המבנה הפנימי נשאר זהה. תמיד היה צריך להרכיב את המסילות לכוננים. אני גם די בטוח שתמיד היו מאווררי Yate-Loon, והם לא חרישים. בד"כ מגיע רק מאוורר אחורי אם כי היתה תקופה ב-KSP שהיו מגיעים שני מאווררים במחיר נורמלי. הדלת יכולה להשתנות מדי פעם עם מנגנון הנעילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר עם משהו יותר קשה מכרית ?

כרית עם נוצות סינטטיות ? :D

אתה לא יודע מה שי עשה לראש שלי אחר כך ...

קיבלתי זעזוע מוח קל כזה , אבל עם השלכות .

נראה מה נעשה לגבי הליברטי , למרות שאני לא הכי אופטימי בנושא .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפילו אנטקים.. הרי כתוב אצלהם פאנטום, בטח אפשר להביא דגמים חלשים יותר מקבילים לאנרמקסים.. אם אפשר באותה סביבת מחיר זה כבר יהווה תחליף.

לאנשים יש בעיה להמליץ על TT/HEC למערכות High-End ולזיגזג אין אלטרנטיבה נורמלית במקרה הזה.

עכשיו יש גם ספקי למגזר הגבוה.

אני לא אומר שחובה אנרמקס אם הוא לא רוצה לעבוד עם היבואן (הם פשוט מאוד פופלרים במפרטים כי הם משתלמים מבחינת איכות/מחיר). אבל שיציאו איזשהו פתרון ואז יותר אנשים ירכיבו מפרטים מומלצים מאצלהם. כי המחירים שלהם באמת לא גבוהים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לספקים וזיגזג...

לפני כשנתיים וחצי הרכבתי מחשב וקניתי מהם מספר חלקים שבין השאר היה שם גם הספק TT butterfly 480W שנחשב לבין היחידים שהיו נורמלים באותה תקופה במחיר שפוי, לפני כשבוע הזמנתי כרטיס מסך 1950pro 512MB AGP חדש על מנת לשדרג את המחשב בגלל שאין לי כסף מיותר לבזבז כרגע על חדש

למרבה הפלא הכרטיס הגיע ללא מתאם לחיבור החשמל של הכרטיס (מולקס2x ל6 פינים)כפי שנהוג בכרטיס PCI-E והמתאם הזה לא היה בנמצא לאחר חיפוש בהמון חנויות בכל הארץ שבין השאר אמרו לי גם שאין מצב שהספק הזה יסחוב את המחשב שלי ויגרמו לי המון בעיות כמו ריסטרטים וכו' (בין השאר גם בפורום הזה)... עמדתי כבר לקנות ספק חדש ולזרוק עוד איזה 600 שקל שאין לי עד שהתקשרתי לזיגזג שבמקרה היה להם את המתאם הנ"ל, וכששאלתי אותם לגבי הספק והאם הוא יחזיק מעמד הם אמרו לי שלא תהיה בעיה ואין לי מה לדאוג.

והנה אני כבר שבוע עם הספק הזה והכרטיס מסך ואין שום בעיות, חסכתי 600 שקל .

מוסר הסכל

1. זיגזג הוכיחו שוב שהם חנות איכותית ומצויידת

2. יכול להיות שהספקים של TT לא כאלה רעים אחרי הכל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לSKY הזמנתי קרור מעבד אמרו לי שאין במלאי וניתן להזמין .

תוך פחות משבוע הגיע אליהם ועוד שלושה ימים עברו ועכשיו זה כאן.

המוכר היה אדיב ועשה רושם מקצועי

במקור רציתי לקנות מSKY גם מסך אבל בגלל מדיניות שלוש הפיקסלים עברתי לפיסי סנטר שהסכימו להחליף גם על פיקסל אחד בשבוע הראשון

המסך הגיע תוך פחות משבוע וכל הפיקסלים בסבבה.

אך כאמור שירות טוב רואים כשיש בעיות לא כשהכול הולך חלק (טפו טפו טפו)

חנות נוספת שהיה לי רק ניסיון טוב אם כמה מחשבים שקניתי או המלצתי זאת למיר בהרצליה, שירות טוב מחירים קצת גבוהים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

www.com4u.co.il אני עובד אך ורק עם החנות הזאתי כבר מעל שנתיים, לא הייתי לי איתם שום בעיה, הכל הם עושים שהלקוח יהיה מרוצה, השירות שלהם מדהים וגם המעבדה, הייתה לי התנסות גם עם זיגזאג,פנדה,אייבורי,KSP ועוד כמה שאני כבר לא זוכר..

אייבורי וKSP זה פשוט בושה, אסור לקנות מהם - חד וחלק.. אבל אם כבר, אייבורי יותר נורמאליים.

KSP זו החנות שאני הכי שונא ופשוט לא שולח לשם אף אחד אלא אם זה לקנות משהו שלא ממש מצריך אחריות(כמו מאורר או דברים אחרים)

בCOM4U כבר כמה פעמים היה לי ניסיון בהחלפות והכל עבר חלק בלי שום בעיה.. גם המחירים שם סבירים ביותר, הדבר היחיד שרע זה שהאתר שלהם לא הכי מעודכן.. בכלמקרה, להתקשר ישירות ולשאול אם הפריט נמצא במלאי וכמה הוא עולה זה מה שאני תמיד עושה איתם, ותמיד יש להם מחירים מעולים + זמן אספקה מעולה ושירות אדיב ונחמד..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לספקים וזיגזג...

לפני כשנתיים וחצי הרכבתי מחשב וקניתי מהם מספר חלקים שבין השאר היה שם גם הספק TT butterfly 480W שנחשב לבין היחידים שהיו נורמלים באותה תקופה במחיר שפוי, לפני כשבוע הזמנתי כרטיס מסך 1950pro 512MB AGP חדש על מנת לשדרג את המחשב בגלל שאין לי כסף מיותר לבזבז כרגע על חדש

למרבה הפלא הכרטיס הגיע ללא מתאם לחיבור החשמל של הכרטיס (מולקס2x ל6 פינים)כפי שנהוג בכרטיס PCI-E והמתאם הזה לא היה בנמצא לאחר חיפוש בהמון חנויות בכל הארץ שבין השאר אמרו לי גם שאיןמצב שהספק הזה יסחוב את המחשב שלי ויגרמו לי המון בעיות כמו ריסטרטים וכו' (בין השאר גם בפורום הזה)... עמדתי כבר לקנות ספק חדש ולזרוק עוד איזה 600 שקל שאין לי עד שהתקשרתי לזיגזג שבמקרה היה להם את המתאם הנ"ל, וכששאלתי אותם לגבי הספק והאם הוא יחזיק מעמד הם אמרו לי שלא תהיה בעיה ואין לי מה לדאוג.

והנה אני כבר שבוע עם הספק הזה והכרטיס מסך ואין שום בעיות, חסכתי 600 שקל .

מוסר הסכל

1. זיגזג הוכיחו שוב שהם חנות איכותית ומצויידת

2. יכול להיות שהספקים של TT לא כאלה רעים אחרי הכל

את המיפרט שלי היזמנתי בזיגזג בינואר 2005 כולל הספק - - Silent Purepower 480W (W0026) - Active PFC. ורוצה לציין שאין איתו בעיות, סוחב את המערכת ללא שום בעייה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לציין לטובה את ההרכבה שלהם - כל מחשב שמורכב אצלהם עובר בדיקת Memtest, התקנה מלאה של ווינודס, והרצה של .

זה מאוד מוזר. מכיוון ש3 מחשבים שקניתי בשנה האחרונה מKSP הייתה בהם בעיה מאוד קלה לזיהוי שבהתקנת וינדוס אפשר לזהות אותה בקלות.

מחשב ראשון: היה חסר כונן CDROM - אז איך הם בדקו?

מחשב שני: ההתקנה של הוינדוס נתקעת בשלבים הראשונים..לא משנה מה עשיתי לא עבד. כשניסיתי עם כרטיס אחר הצלחתי להתקין את הוינדוס

+ להתקין משחקים ולשחק בהם באופן תקין. כשבאתי לחנות והסברתי לגבי הבעיה, המחשב נשאר אצלם מספר ימים... (למרות שהבעיה פשוטה מאוד וכבר נפתרה על ידי סך הכל להחליף כרטיס זיכרון) לבסוף אמרו לי שמבחינתם הכרטיס תקין. לגבי הוינדוס הם עשו משהו במחשב שגרם לכניסה של הוינדוס להידפק אז לא יכלתי להוכיח בחנות שעם הכרטיס שלי זה תקין. אמרתי להם שאם לדעתם הכרטיס תקין אז שיקחו אותו ויתנו לי זיכוי וקניתי כרטיס במקום אחר והמחשב עובד כמו בובה.

בעיה נוספת עם מחשב חדש שנקנה מKSP לפני כחודש (נקנה על ידי חבר שלי): כשמתקינים את הווינדוס מתקבלת על ההתחל של ההתקנה שגיאה עם מסך כחול. החבר נסע

לחנות פעמיים בגלל זה. בפעם הראשונה הטכנאי של החנות אמר שיש בעיה עם הכרטיס והחליף לו לכרטיס יקר יותר. מכיוון שהתקלה חזרה על עצמה (בחנות לא בדקו את זה עם התקנת וינדוס אחרת היו יודעים...רק הריצו MEMTEST). בפעם השנייה שהוא נסע לחנות טכנאי אחר אמר לו שבכלל לא מדובר בתקלה אלא צריך להשתמש בדרייבר

של הSATA עם הדיסקט של הלוח אם. הוא לא רצה להראות או להסביר במדויק איך, למרות שזה פשוט ללחוץ על F6. מה הוא אמר במקום זה? "בוא אני אעשה לך את זה ותשלם.." ולאחר מכן: "ידע עולה כסף" - רק אחרי הרבה שיכנועים וויכוחים בין הטכנאים בסוף הם נתנו לו דיסקט מקורי של הלוח אם. (הדיסקט לא הגיע ביחד עם המחשב הם כניראה לוקחים אותו לעצמם).

מסתבר שהוא גם נסע מעיר אחת לעיר אחרת גם חיכה גם שילם יותר כסף על החלפת זיכרון וכל זה בשביל משהו שבכלל לא הגורם לבעיה. ולא מדובר בלוח מיוחד שהם לא מכירים,

אלא לוח שנמצא בחבילת שמוכרים איזה 100 כאלה בכל יום..

אני עד היום קניתי מKSP כי הם הכי זולים -והאתר שלהם נוח בטירוף, מתעדכן כל הזמן וקל לעבור בין רכיב לרכיב, להשוות ולהרכיב מפרט.

כל תקלה שהייתה לי במחשב תיקנתי לבד.

KSP - טובים רק במחירים. אחריות - לא. שירות - לא. תיקונים- מהניסיון שלי על הפנים, צריך ללכת מספר פעמים לתיקון עד שהבעיה נפתרת כי הם לא בודקים עד הסוף.

או לא בודקים בכלל. גם לא בודקים במקום, תמיד המחשב ישאר מספר ימים אצלם.

למרות זאת אני קונה רק אצלם.. כי פשוט אני יודע שככה זה בהרבה חנויות והמחיר הזול כניראה מפתה אותי. מה שיש לי לזכותי ואין לאחרים זה

שאם יש לי תקלה אני מתקן לבד או מחליף ומתקן בעזרת חבר שיש לו מעבדת מחשבים בבית..

גם כאן ראיתי שעל כל החנויות הידועות יש ביקורת לא טובה. נראה לי שעל זיגזג היו הכי הרבה ביקורות טובות הבעיה שהם נמצאים באיזה חור..

מה דעתכם על SKYPC? הם דיי חדשים בשבילי והבנתי שהם נמצאים בראשון ויכולים להתחרות במחירים של KSP?

יש לי ניסיון גם עם חנות "נועה" - אמנם לא קניתי מהם מחשב ולא היו לי תקלות ככה שזה ביקורת מצומצמת. קניתי הרבה חלקים כולל מארז מהם..

החלקים הגיעו מאוד מהר. למשל עכבר למשחקים שקניתי מהם הגיע תוך יום וחצי ! (אני גר במרכז והם נמצאים בצפון). כשרציתי להחליף מאוורר שקניתי

מהם רק בגלל שלא מצא חן בעיניי אמרו לי לשלוח אותו חזרה ולא עשו בעיות. "נועה" היו מאוד אדיבים ותמיד דיברו יפה והיו נחמדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם מתקן לבד את רוב התקלות

אבל אם רכיב נידפק אתה לא יכול לתקן לבד

או יכול בחלק מהמיקרים אבל זה מסוכן וידפוק תאחריות

מבחינתי עדיף לשלם יותר ולקבל שרות טוב

גם שיש שרות טוב אתה יודע שבעלי החנות יעשו מאמצים לקבל סחורה אמינה יותר שלא יהיו מימנה הרבה החזרות

אני גם זוכר שעבדתי בחנות (לא מחשבים) אם שרות טוב

ושהגיע סחורה לא אמינה פשוט לא המלצנו לאנשים לקנות ולא הזמנו יותר את אותו סוג סחורה

וככה היו הרבה פחות החזרות והרבה פחות כאב ראש

אתה לא רוצה לקנות רכיב שיהיה מקולקל על ההתחלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...