חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*) - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)


mute

Recommended Posts

זה שיש חנות שמוכנה לספוג עלות של לוח בגלל שימוש לא נכון של לקוח , זאת הבעיה שלה , ואני מאמין שהיא לא תשאר בסביבה יותר מדי זמן .

למה אתה חושב שמגיע לך שיחליפו לך לוח אם בחתיכות ?

הוא לא הגיע למצב הזה לבד ...

מישהו/משהו עזרו לו להגיע למצב הפיזי השבור שלו .

אין שום סיבה שבעולם , שיוחלף מוצר שנפגם עקב שימוש לקוי , שזה אומר כוח מופרז , התקנה לא נכונה , שברים פיזיים במיוחד ועוד אלף ואחד דברים שניתן לראות בצורה מוחשית על המוצר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 402
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה שיש חנות שמוכנה לספוג עלות של לוח בגלל שימוש לא נכון של לקוח , זאת הבעיה שלה , ואני מאמין שהיא לא תשאר בסביבה יותר מדי זמן .

למה אתה חושב שמגיע לך שיחליפו לך לוח אם בחתיכות ?

הוא לא הגיע למצב הזה לבד ...

מישהו/משהו עזרו לו להגיע למצב הפיזי השבור שלו .

אין שום סיבה שבעולם , שיוחלף מוצר שנפגם עקב שימוש לקוי , שזה אומר כוח מופרז , התקנה לא נכונה , שברים פיזיים במיוחד ועוד אלף ואחד דברים שניתן לראות בצורה מוחשית על המוצר .

הם קיימים יותר משש שנים ובקרוב פותחים סניף שלישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו עברתי על כל העמודים, וחוץ מביקורות רעות מאוד על KSP ושבחים רבים על ZIGZAG ועל עוד כמה חברות לא מוכרות, לא שמעתי שום ביקורות על IQPC או על SKYPC

מה דעתכם?

SKYPC לא יקרים מKSP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית גם לא מחבב את ksp, יש לי גם רומן איתם בכמה מיקרים.

מקרה אחד שנורא מעצבן אותי עד היום:

קניתי לוח אם יקר של , לאחר 4 חודשים המקלדת ps2 לא מזוהה, התקשרתי אליהם, הסברתי את הבעיה, המוכר העביר אותי למנהל המכירות שהסביר לי שבגלל שהשתמשתי במחשב בברוטליות שברתי את המגדל ps2 ואין על זה אחריות.... לאחר 30 דקות של ויכוח שבהן הסברתי שאני מרכיב מחשבים מגיל 6 ואין שום סיכוי ששברתי משהו, עדיין נעניתי בשלילה (לא מוכנים אפילו לבדוק!) למרות שהתקלה בפירוש אמורה להיות באחריות.... שום דבר לא עזר. לקחתי את המחשב למעבדה באופן עצמאי. נשרף שם סליל L4, התיקון לקח 5 דקות, הטכנאי אמר שזו תקלה נפוצה מאוד ופשוטה לתיקון.

הטענה העקרונית היא שהם *מ א ו ד* לא נחמדים, אז מה אם זו המדיניות שלהם והיא כתובה, זו מדיניות מחורבנת "אנטי לקוחות"!

פעם ביטלתם עיסקה ב-zigzag? כל הכסף במקום בלי שאלות ועוד עם חיוך "תודה שקניתה אצלנו".

אני לא מצפה משירות להיות מושלם אבל לכל הפחות אדיב, זו לא בקשה מוגזמת.

עריכה\הוספה: אם בסניף אחד יש שלוש שנים אחריות זה יותר מסביר שבכל הסניפים יהיו שלוש שנות אחריות, שימור לקוחות בסיסי היה מורה לאיש מכירות (במקרה הצורך) לחרוג ממנהגו ולכבד אחריות שניתנת בסניף אחר. ההתנהגות שלהם לא נורמלית. הם מנצלים את המעמד של לקוח שמאוד רוצה להפעיל כבר את המחשב. זה בהחלט לא התנהגות נחמדה.

כשקניתי משם מחשב לאחותי בחרתי ספק לא טוב,הם התקשרו,הסבירו,ונתנו לי במקום מארז+ספק שעלו פחות מהבחירה הקודמת שלי.

בקיצור,השירות שם מצויין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי היה סיפור עם נעה מחשבים .

הזמנתי מהם צלעות ועוד כמה מוצרים...

הצלעות הגיעו טיפה עקומות ... ובנוסף זה היה הדגם היותר זול ולא הדגם שהזמנתי שהוא גם יותר טוב

הם היו נמצאות בתוך קופסה של הדגם היותר טוב.

שמתי לב רק אחרי יום שבאתי להתקין ושלחתי להם מייל וקיבלתי תשובה שאני יכול להחליף אבל המוצר לא קיים במלאי

ולא ידוע מתי יהיה להם אותו הוא גם ירד על היבואן ואמר שהוא שוקל לא למכור יותר את המוצרים הללו

שהתקשרתי וביקשתי לבטל את ההזמנה, הוא צעק עליי בטלפון ודיבר לא יפה .. כמו אל ילד קטן.

בסוף קיבלתי את ההחזר הכספי רק על המוצר הפחות טוב שהחזרתי להם במשלוח.

ככה שהפסדתי קרוב למאה שקל על המשלוח ועל ההפרש בין שני המוצרים.

אני יותר לא מתקרב אליהם וגם חבריי.

היחס הזה בלתי נסלח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...