1immortal פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 זה שיש חנות שמוכנה לספוג עלות של לוח בגלל שימוש לא נכון של לקוח , זאת הבעיה שלה , ואני מאמין שהיא לא תשאר בסביבה יותר מדי זמן .למה אתה חושב שמגיע לך שיחליפו לך לוח אם בחתיכות ?הוא לא הגיע למצב הזה לבד ...מישהו/משהו עזרו לו להגיע למצב הפיזי השבור שלו .אין שום סיבה שבעולם , שיוחלף מוצר שנפגם עקב שימוש לקוי , שזה אומר כוח מופרז , התקנה לא נכונה , שברים פיזיים במיוחד ועוד אלף ואחד דברים שניתן לראות בצורה מוחשית על המוצר . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Xilver פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 האמת שאם אני אקנה מחשב חדש הייתי קונה אותו מKSP, אבל לאור התגובות פה אני לא רואה שכדאי ממש... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bla7 פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 בהקשר של חנויות שכדאי להתרחק מהן, זאת הסיבה שהן כל כך נפוצות בישראל:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3355562,00.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chymes פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 זה שיש חנות שמוכנה לספוג עלות של לוח בגלל שימוש לא נכון של לקוח , זאת הבעיה שלה , ואני מאמין שהיא לא תשאר בסביבה יותר מדי זמן .למה אתה חושב שמגיע לך שיחליפו לך לוח אם בחתיכות ?הוא לא הגיע למצב הזה לבד ...מישהו/משהו עזרו לו להגיע למצב הפיזי השבור שלו .אין שום סיבה שבעולם , שיוחלף מוצר שנפגם עקב שימוש לקוי , שזה אומר כוח מופרז , התקנה לא נכונה , שברים פיזיים במיוחד ועוד אלף ואחד דברים שניתן לראות בצורה מוחשית על המוצר . הם קיימים יותר משש שנים ובקרוב פותחים סניף שלישי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1immortal פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 מה אני אגיד לך ...שיקולים שלהם .לספוג 500 עד 800 שקל , כי ללקוח יש עיניים יפות ?לא רואה שום הגיון בזה . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 דוגרי.. מצד שני, האוקראינים האלה, רמאים כולם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bla7 פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 דוגרי.. מצד שני, האוקראינים האלה, רמאים כולם Sneaky fuckin' Russian קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LiorP23 פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 ליבואן מצד שני זה כן עולה כסף לעשות RMA (משלוח לחו"ל)זה שחנות אחת כן החליפה לך זה לא אומר שזה במסגרת האחריות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Xilver פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 תגידו עברתי על כל העמודים, וחוץ מביקורות רעות מאוד על KSP ושבחים רבים על ZIGZAG ועל עוד כמה חברות לא מוכרות, לא שמעתי שום ביקורות על IQPC או על SKYPCמה דעתכם?SKYPC לא יקרים מKSP קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
נרנן פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 לא ממליץ על מעבדת מחשבים ביהוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OmEr.il פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 אני אישית גם לא מחבב את ksp, יש לי גם רומן איתם בכמה מיקרים.מקרה אחד שנורא מעצבן אותי עד היום:קניתי לוח אם יקר של ASUS, לאחר 4 חודשים המקלדת ps2 לא מזוהה, התקשרתי אליהם, הסברתי את הבעיה, המוכר העביר אותי למנהל המכירות שהסביר לי שבגלל שהשתמשתי במחשב בברוטליות שברתי את המגדל ps2 ואין על זה אחריות.... לאחר 30 דקות של ויכוח שבהן הסברתי שאני מרכיב מחשבים מגיל 6 ואין שום סיכוי ששברתי משהו, עדיין נעניתי בשלילה (לא מוכנים אפילו לבדוק!) למרות שהתקלה בפירוש אמורה להיות באחריות.... שום דבר לא עזר. לקחתי את המחשב למעבדה באופן עצמאי. נשרף שם סליל L4, התיקון לקח 5 דקות, הטכנאי אמר שזו תקלה נפוצה מאוד ופשוטה לתיקון.הטענה העקרונית היא שהם *מ א ו ד* לא נחמדים, אז מה אם זו המדיניות שלהם והיא כתובה, זו מדיניות מחורבנת "אנטי לקוחות"!פעם ביטלתם עיסקה ב-zigzag? כל הכסף במקום בלי שאלות ועוד עם חיוך "תודה שקניתה אצלנו".אני לא מצפה משירות להיות מושלם אבל לכל הפחות אדיב, זו לא בקשה מוגזמת.עריכה\הוספה: אם בסניף אחד יש שלוש שנים אחריות זה יותר מסביר שבכל הסניפים יהיו שלוש שנות אחריות, שימור לקוחות בסיסי היה מורה לאיש מכירות (במקרה הצורך) לחרוג ממנהגו ולכבד אחריות שניתנת בסניף אחר. ההתנהגות שלהם לא נורמלית. הם מנצלים את המעמד של לקוח שמאוד רוצה להפעיל כבר את המחשב. זה בהחלט לא התנהגות נחמדה.כשקניתי משם מחשב לאחותי בחרתי ספק לא טוב,הם התקשרו,הסבירו,ונתנו לי במקום מארז+ספק שעלו פחות מהבחירה הקודמת שלי.בקיצור,השירות שם מצויין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
snoopdogg פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 לי היה סיפור עם נעה מחשבים .הזמנתי מהם צלעות קירור ועוד כמה מוצרים...הצלעות קירור הגיעו טיפה עקומות ... ובנוסף זה היה הדגם היותר זול ולא הדגם שהזמנתי שהוא גם יותר טוב הם היו נמצאות בתוך קופסה של הדגם היותר טוב.שמתי לב רק אחרי יום שבאתי להתקין ושלחתי להם מייל וקיבלתי תשובה שאני יכול להחליף אבל המוצר לא קיים במלאי ולא ידוע מתי יהיה להם אותו הוא גם ירד על היבואן ואמר שהוא שוקל לא למכור יותר את המוצרים הללושהתקשרתי וביקשתי לבטל את ההזמנה, הוא צעק עליי בטלפון ודיבר לא יפה .. כמו אל ילד קטן.בסוף קיבלתי את ההחזר הכספי רק על המוצר הפחות טוב שהחזרתי להם במשלוח.ככה שהפסדתי קרוב למאה שקל על המשלוח ועל ההפרש בין שני המוצרים.אני יותר לא מתקרב אליהם וגם חבריי.היחס הזה בלתי נסלח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
integral פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 תפסיקו עם השטויות הגזעניות או שאנשים יתחילו לחטוף אזהרות.אני מקווה שכל ההודעות הרלוונטיות תמחקנה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tascam פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 מספיק לחפש בגוגל את הצירוף "אייבורי שירות" בכדי להבין מה טיב השירות...http://www.google.com/search?hl=iw&q=%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%90%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9&lr=lang_iw קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2007 בינואר 26 Share פורסם 2007 בינואר 26 מספיק לחפש בגוגל את הצירוף "אייבורי שירות" בכדי להבין מה טיב השירות... http://www.google.com/search?q=שירות%20אייבורי http://www.google.com/search?q=שירות%20אייבורי אכזרי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.