פרוייקט ה-K340, מודינג לאוזניות - הסט החדש עבר את כל המודים, עמוד 17 תמונות! - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פרוייקט ה-K340, מודינג לאוזניות - הסט החדש עבר את כל המודים, עמוד 17 תמונות!


anatoli

Recommended Posts

אהלן חברים,

כפי שחלקכם יודעים, אני משתמש באוזניות AKG K340 שהן דגם מיוחד במינו אשר עושה שימוש בדרייבר דינאמי, דרייבר אלקטרוסטטי וממברנה פאסיבית בכדי להפיק את הצליל שלו. לצערי לפני כחודשיים שברתי את החלקים החיצוניים של האוזניות, ולכן הצליל השתנה (למרות שהן עבדו בסדר גמור). כיוון שהייתי צריך להזמין חלקי חילוף מגרמניה, החלטתי שאני עושה את זה בגדול ומזמין עוד כמה חלקים בשביל .

אני אציין כאן כי עוד לפני שהזמנתי את החלים עשיתי מוד אחד קטן והוא מתיחה מחדש של הגומיות שמחזיקות את הרצועה של האוזנייה על הראש, וזאת בכדי שהאוזניות יישבו בצורה יותר יציבה על הראש. היום, בשעה טובה, הגיעו החלקים מגרמניה. החלק הראשון היה להחזיר את המסגרות שנשברו. החלק השני היה למקם את הפאדים החדשים (בד, לא עור! סוף סוף). ההבדלים הם קודם כל נוחות בהרבה. הבדל שני הוא צליל קצת יותר "בומי" (לא ממש בומי, פשוט קצת יותר נוטה לבאס. מי שמכיר את האוזנייה הזו יודע שלהוציא מהן בומים זה בלתי אפשרי). לצערי, הפעם, צליל כזה הוא דווקא חיסרון. כל הייחוד של האוזנייה הזאת היה העובדה שהמיד והטרבל תפסו את מרכז הבמה, והבאס היה שם רק בשביל להחמיא להם. עכשיו המיד והטרבל נמצאים ברמה אחת מתחת למה שהם היו מקודם מבחינת עוצמה (והאיזון של הצליל שונה בגלל זה).

לשמחתי, זוהי רק ההתחלה של המודים שלי :) המוד הבא שאני מקווה שיתבצע תוך שבוע/שבועיים גג הוא חיתוך של הגרילים שמפרידים את אוזן מהדרייברים האלקטרוסטטיים, והחלפת הפלסטיק בבד בכדי לאפשר לצליל לזרום בטבעיות. השינוי הזה אמור להחזיר את המיד והטרבל לקדמותם, ולשפר את הפירוט שלהם כמו גם את הדיוק. אחרי כן מתוכננת ככל הנראה החלפת הכבל של האוזנייה, ואם אני אמצא זאת לנכון ככל הנראה גם "עקיפה" חלקית של האלקטרוניקה שנמצאת בתוך האוזנייה, והחלפת החומר הסופג בתוך האוזנייה.

כמובן שהכל בולשיט בלי , אז אני מצרף גם 2 :)

Anatoli.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 220
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

למה שהוא ידפוק משהו? אם יש מישהו באתר הזה שהוא מקצוען בכל הקשור לאוזניות ובכלל ציוד הקיפי לשמיעת זה אנטולי P:

מגניב לגמרי אנטולי, תמשיך לשפר אותן ותשים יותר :lol: וכשתסיים איתן תביא לי אותן מתנה אני אתן לך :-*

-ג'ו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההצעה, אבל אני עוד צעיר מדיי בשביל ילדים ;)

בנוגע לתמונות של התהליך. במקרה הזה אין יותר מדיי. המתיחה של הגומיות מאוד פשוטה, והיא תופסת 2 ידיים אז לא יכלתי לצלם. ההרכבה של הפאדים היא לא מסובכת אם חושבים קצת לפני שעושים את זה (כיוון שאלו פאדים של אחרות ולא מתאימים בדיוק מבחינת הגודל).

האוזניות עכשיו נראות הרבה הרבה יותר טוב, והן גם הרבה יותר נוחות. הסאונד קצת מוזר לי אחרי כמעט חודשיים שהייתי עם פאדים שונים ובלי הפלסטיקים מאחורה (שמשנים את הצליל) ושמתי קצת חתיכות עץ בכדי לסגור את האחורה של האוזנייה, מה שעשה קצת יותר בהיר. אני צריך להתרגל שוב לסאונד שלאוזניות לאחר שבחודש האחרון האוזניות כמעט לא עבדו ושמעתי בעיקר ברמקולים (כיוון שהם בתהליכי שדרוג אני בוחן כרגע).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון אני לא החלפתי את הבייר שלי

אני הוספתי אליהם את הדבר הכי לא נח שנוצר ע"י האינקויזיציה הספרדית כדי לשמוע טרנסים.

דבר שני אני אחליף את הבייר שלי רק בעד O2 וגם אם פדים וולור.

הדבר היחיד כרגע שהיתי מוכן לשים על הראש מעור זה את L3000 כי הן פשוט מהמומות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...