XTREME MUSIC + Z5500! - עמוד 2 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

XTREME MUSIC + Z5500!


jayz0r

Recommended Posts

רמקולים מדפיים + מגבר לא יהיה, כי אני לא מבין בזה כלום, מי טוב מה טוב וכו, ואף אחד לא מביא דגמים מסויימים (כמו שמביאים במערכות מחשב) לגבי מה טוב ומה פחות, חוץ מכמה שמות של חברות שזה לא עוזר לי יותר מדי... אז פסלתי את האפשרות הזו

אבל אתה אומר אם אני הולך על 2.1 עדיף 6021 על 2300 (צריך גם לזכור שאם זה לא בדיוטי פרי אז זה משהו כמו 1800 שקל אל מול 900 שקל)

ואם חשוב לי הסראונד למה דווקא 5500? ולא 5400 שזה 500 שקל הפרש, אבל תכלס אני לא יודע מה כל כך עדיף ב 5500 חוץ מהעיצוב היותר חדשני שלהם.. וכמובן שיש את ה 5450 שזה ייקל עליי עם פחות חוטים שהולכים אחורה (האחוריים אלחוטיים, מלבד חשמל כמובן)...

זאת הבעיה שלי כרגע, ולא אמרתי שלא ענית לשאלותיי, אני פשוט מהמתלבטים הכרוניים, ואני מתבשל הרבה עם הבחירות שלי עד שאני קונה ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

Jay k, אם יש לך קצת מקום בחדר, אז יש לדעתי אפשרות הרבה יותר טובה מכל מה שהציעו לך.

אמרת שהתקציב שלך גמיש, אז אם תוכל למשוך אותו קצת יותר לכיוון ה5K, תוכל לקנות מערכת ביתי בסיסית מצויינת, שלא מבוססת על קרטונים מנגנים כמו סטליטיים. תשקיע 0 ש"ח בכרטיס קול. אם יש לך כרטיס קול שתומך בSPDIF, זה כל מה שאתה צריך. אתה מחבר אותו עם כבל קואקסיאלי\אופטי לרסיבר ביתי עד 1500 ש"ח(רסיברים מבית YAMAHA, DENON, MARANTZ יהיו מצויינים, אני ממליץ לך לקנות את הMARANTZ SR4500), ובשאר התקציב(3500 ש"ח) תקנה 5.1 מדפיים בסיסיים. תוכל לקנות למשל מערכת מבוססת WHARFEDALE DIAMOND 8, עם סאב שלהם כמו הPOWERCUBE 8, ותהיה לך פצצה בחדר שתהיה מקור לקנאה של כל מי שיבוא :)

לגבי סרטי DIVX, מה שנאמר לגבי הפסקול שלהם מאד לא מדוייק. כל הDVDRIPS הנורמליים באים בSTEREO באיכות גבוהה מאד, הרבה יותר גבוהה למשל ממה שYES מציעים בערוץ הסרטים שלהם. חלק גדול מאד מהסרטים יוצאים בDD 5.1 מלא, אבל הם באים בגרסת 2 דיסקים של 700 מגה. המקור בכל מקרה יוצא טוב מאד, ובעזרת הDOLBY PROLOGIC 2 שמבצע הדמיית סראונד ע"י DSP, אתה מקבל תוצאה יפה מאד. אני נהנה כבר ככה שנתיים מקולנוע ביתי מלא(כמובן שעדיף גם מסך גדול אבל זה לא נכנס לך תקציב כבר :) ).

בשביל למצוא מדפיים כאלה, לך לכמה חנויות ביתי יעודיות והם כבר יעזרו לך, בטוח תצליח למצוא. את החנויות תוכל למצוא באינדקס הקישורים של אתר

www.hometheater.co.il, אגב, בפורומים שם יש המון אנשים שביקשו מערכת דומה לתקציב שלך, אז כדאי לך לחפש גם שם, תוכל למצוא יותר מידע ויותר דעות מכאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח לגבי האפשרות הזו בגלל המקום (כי די לחוץ לי), העלות, וגם העובדה שננעלתי כבר על מערכות מחשב (קומפקטיות יחסית), אבל תודה רבה לך על התגובה האינפורמטיבית, אתה עוזר לי המון. לגבי ה SPDIF נדמה לי שיש לי את התמיכה הזו, אז זו אכן אפשרות מבחינתי.

בכל מקרה בנוגע למה שכתבת, במקרה כזה שאני משתמש בכבל אופטי / קואקסיאלי הרסיבר מתפקד בתור כרטיס הקול ולכן אני לא צריך חדש?

ותודה גם על ההמלצות הספציפיות על הרסיבר MARANTZ SR4500 (על MARANTZ, DENON ו - YAMAHA כבר שמעתי מבחינת רסיברים), המערכת WHARFEDALE DIAMOND 8 והסאב POWERCUBE 8 (אני מנסה לשנן ;D), נברר מה האפשרויות שלי.

הייתי רוצה לשמוע את אנטולי, או אנשים אחרים מאששים את מה שאמרת בכל זאת.. האם זו באמת אופציה ששווה 5 אלף שקל? האם היא באמת תהיה כ"כ יותר מוצלחת מאיזה XFI AUDIO עם Z5500? זה מה שחשוב מבחינתי, אם זו אופציה באמת עד כדי כך יותר טובה, ומדובר ברמה אחרת לגמרי, אני בהחלט אשקול אותה.

שוב, תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, הכרטיס קול עושה PASSTHROUGH ולא עושה שום עיבוד לקול, המידע עובר בצורה דיגיטלית(אפסים ואחדים) לרסיבר אז אין פגיעה בסאונד, ורסיבר ביתי יעשה עבודה הרבה יותר טובה מכרטיס קול. קשה לי להאמין שיש כאן מישהו שיגיד לך שיש בכלל איזושהי תחרות בין סטליטיים לבין מדפיים טובים.

תשקול גם לקנות 5 ללא סאב, ולהוסיף סאב בהמשך. אני מאד ממליץ לך לקרוא גם בפורומים של האתר שציינתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, גם בחיבור דיגיטלי יש חשיבות לטרנספורט, אך הוא לא דרסטי כמו איכות הממיר.

מה שנאמר כאן על סרטי DIVX שמגיעים עם סראונד מלא, מצטער לבאס, לא נכון. הרוב מכילים סאונד MP3 נוראי אשר עם כל מערכת נורמאלית ואוזן ממוצעת אפשר לשמוע. אני את כל הסרטים שלי רואה ב- מלא של 4GB ומעלה והסאונד טוב פי כמה עם סראונד אמיתי.

דבר שני, PLII זה פשוט הדבר הכי גרוע שיש. ניסיון נואש לעשות סראונד ממקורות סטריאופוניים. מצטער לבאס, זה פשוט לא עובד. וכן, אני מדבר מניסיון עם כמה מערכות יקרות מאוד, וגם עם המערכת שלי בחדר (שהיא לא רעה בכלל).

דבר אחד שאני מסכים לגביו ב-100% הוא העובדה שבמידת האפשר כדאי להימנע מסטאליטים.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר אחד שאני מסכים לגביו ב-100% הוא העובדה שבמידת האפשר כדאי להימנע מסטאליטים.

Anatoli.

אנטולי, האם הציטוט הנ"ל הוא מעין תשובה ל-

האם זו באמת אופציה ששווה 5 אלף שקל? האם היא באמת תהיה כ"כ יותר מוצלחת מאיזה XFI AUDIO עם Z5500? זה מה שחשוב מבחינתי, אם זו אופציה באמת עד כדי כך יותר טובה, ומדובר ברמה אחרת לגמרי, אני בהחלט אשקול אותה.

???

וכשאני אומר אופציה זו, אני מדבר ספציפית על רסיבר MARANTZ SR4500 יחד עם WHARFEDALE DIAMOND 8 ו- POWERCUBE 8.

תודה, תודה ושוב תודה. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, גם בחיבור דיגיטלי יש חשיבות לטרנספורט, אך הוא לא דרסטי כמו איכות הממיר.

מה שנאמר כאן על סרטי DIVX שמגיעים עם סראונד מלא, מצטער לבאס, לא נכון. הרוב מכילים סאונד MP3 נוראי אשר עם כל מערכת נורמאלית ואוזן ממוצעת אפשר לשמוע. אני את כל הסרטים שלי רואה ב- מלא של 4GB ומעלה והסאונד טוב פי כמה עם סראונד אמיתי.

דבר שני, PLII זה פשוט הדבר הכי גרוע שיש. ניסיון נואש לעשות סראונד ממקורות סטריאופוניים. מצטער לבאס, זה פשוט לא עובד. וכן, אני מדבר מניסיון עם כמה מערכות יקרות מאוד, וגם עם המערכת שלי בחדר (שהיא לא רעה בכלל).

דבר אחד שאני מסכים לגביו ב-100% הוא העובדה שבמידת האפשר כדאי להימנע מסטאליטים.

Anatoli.

מה זאת אומרת מצטער לבאס, לא נכון? אני מדבר על סרטים עם סראונד מלא, AC3, עם BIT RATE של 448 KBPS, זה בדיוק אותו הפס קול כמו בסרט , 1:1. זה מידע דיגיטלי, אפסים ואחדים, ואותו גודל של מידע. מה יכול להיות שונה כאן? חוץ מההשוואה התיאורתית, עשיתי כמה וכמה השוואות בעצמי וזה אותו הדבר.

המערכת שיש לי בבית היא יחסית לא רעה, עם הSR4500 וWHARFEDALE DIAMOND 9, כאשר הקדמיים רצפתיים, וסנטר רגיל, ולדעתי ולדעת כל מי שראה איתי סרטים במערכת שלי, ועברו כמה וכמה אנשים, מקבלים לא פחות ממדהים. מה שאני כן מסכים איתו, זה שסאונד זה דבר סובייקטיבי, ומה שנכון לאחד, לא נכון למישהו אחר, ואין ספק שאתה לא יכול לקבוע שמה שלא טוב לך, לא טוב גם למישהו אחר. אז הייתי מעדיף אם היית מנסח את הדעה שלך כדעה, ולא כעובדה.

"דבר שני, PLII זה פשוט הדבר הכי גרוע שיש. ניסיון נואש לעשות סראונד ממקורות סטריאופוניים. מצטער לבאס, זה פשוט לא עובד. וכן, אני מדבר מניסיון עם כמה מערכות יקרות מאוד, וגם עם המערכת שלי בחדר (שהיא לא רעה בכלל)."

עוד פעם, זאת דעה אישית שלך ולא ביאסת אף אחד, כי הדעה שלך לא הופכת לעובדה במחי יד. זה אלגוריתם נחמד שמשפר לרוב לדעתי את החוויה של סרט סטראו, וזה בהחלט עובד, וגם אני מדבר מנסיון, והמערכת שלי מספיקה לי בשביל לקבוע שאני מעדיף את זה על פני סטראו רגיל, חבל לקבוע לאחרים את מה שטוב לך, שוב פעם.

נכון, אין ספק שזה כמעט תמיד הרבה פחות טוב מAC3 אמיתי, אבל לדעתי יותר כיף לראות ככה מאשר בסטריאו. במיוחד כאשר המלאי של אשר באמת מנצלים את היכולות של 5.1 הוא לא רב, ולרוב הוא לא תורם יותר מדי לסרט(לא כל הסרטים הם סרטי אקשן עתירי אפקטים בתקציב של 200 מיליון דולר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מתכוון להתווכח איתך. אני סך הכל מציין עובדות.

הבדלים בין חיבורים דיגיטליים יש.

הבדלים בין PL2 לסראונד יש, ו-PL2 זה חרא. אתה בכלל יודע איך האלגוריתם הזה עובד?! כי אני בדקתי אותו בהאזנות, ובדקתי את האלגוריתם שיוצר את האפקט הזה, הוא לא הכי חכם שיש. יש הרבה אלגוריתמים הרבה הרבה יותר טובים. סך הכל, לצערנו הרב בגלל שאין עליהם תג של DD הם לא מוכרים ממש ולכן לא נפוצים.

פס הקול בסרטי שאתה מוריד ב-XVID הוא מכווץ, והוא לא כולל אות סראונד מלא כמעט אף פעם. כן, יש צדיקים בסדום, בדיוק כמו שיש כמה חכמים גם אצלנו בכנסת. זה לא אומר שאתה יכול לסמוך על זה שתוריד בפורמט מכווץ והם יהיו עם סראונד. אם כבר בנושא, אני לא מבין למה לעזאזל להוריד אותם מכווצים?!

רוצה להתווכח? סבבה. לי אין מה להוסיף. אבל:

במיוחד כאשר המלאי של אשר באמת מנצלים את היכולות של 5.1 הוא לא רב, ולרוב הוא לא תורם יותר מדי לסרט(לא כל הסרטים הם סרטי אקשן עתירי אפקטים בתקציב של 200 מיליון דולר).

זה פשוט לא קשור לעולם. אני לא מכיר שום סרט כמעט שיצא ב-5 שנים האחרונות ואפילו יותר שאין לו סראונד.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי, ענית לי +/- אבל לא חד משמעית.... האם האפשרות (בין אם אתם מסכימים שפרו לוג'יק הוא טוב או גרוע) שסאני ג'ים הציע באמת עדיפה בהרבה על פני האפשרות האחרת ומצדיקה מחירים שכאלו? זה חורג מהתקציב שלי וזה סכום כסף רציני, אני לא מוכן אפילו לשקול את זה אם אין הצדקה להשקעה שכזו בהשוואה לאפשרות השנייה... ומורידים סרטים ב"צורה מכווצת" פשוט בגלל שיש אנשים שאוהבים סרטים, והרבה, ולא רק סרטים, ויש להם רק כמה מאות גיגה של מקום על המחשב, ואין להם כח לצרוב כל יום מספר דיסקים, אז עדיף כבר להוריד RETAIL DVDRIP של כל דבר מאשר FULL ... ;D

דרך אגב , סאני ג'ים, עשיתי חיפוש בזאפ, את הדיאמונד הוא בכלל לא מוצא לי והרסיבר עולה משהו כמו 1700+ במינימום עד כמה שזכור לי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה יישמע טוב יותר, יאפשר שדרוג עתידי קל יותר, וזה גם גמיש יותר מבחינה פונקציונלית. אם יש לך את התקציב ובא לך לקפוץ לשמוע אותם בחנויות (שאני כבר לא יודע מי מחזיק אותם) אז אחלה, אם לא, קצת בעיה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו, אני גם מהצפון ולא מאזור המרכז אז בכלל..

בכל אופן, כרגע אני נוטה לכיוון ה 5500, גם בגלל המחיר וגם בגלל הזמינות..... אם למישהו יש עוד משהו לתרום לטופיק ועוד לא נמאס לו, בי מיי גסט ;)

תודה לכולם עד כה, ובמיוחד לאנטולי וסאני ג'ים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו, אני גם מהצפון ולא מאזור המרכז אז בכלל..

בכל אופן, כרגע אני נוטה לכיוון ה 5500, גם בגלל המחיר וגם בגלל הזמינות..... אם למישהו יש עוד משהו לתרום לטופיק ועוד לא נמאס לו, בי מיי גסט ;)

תודה לכולם עד כה, ובמיוחד לאנטולי וסאני ג'ים.

יש בצפון חנות מצויינת שנקראית לגאסי אודיו, ואני בטוח שתוכל שם למצוא דומים למה שהצאתי לך בתקציב שלך. בכל מקרה, לפני שתלך על סטליטיים אתה פשוט חייב לעצמך ללכת ולשמוע במו אוזניך את האלטרנטיבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש בצפון חנות מצויינת שנקראית לגאסי אודיו, ואני בטוח שתוכל שם למצוא דומים למה שהצאתי לך בתקציב שלך. בכל מקרה, לפני שתלך על סטליטיים אתה פשוט חייב לעצמך ללכת ולשמוע במו אוזניך את האלטרנטיבה.

מחזק :yelclap:

גם את העניין של זה שאתה חייב לשמוע, וגם את ההמלצה על לגאסי. הבחור שם פשוט מלאך, נחמד בצורה יוצאת מגדר הרגיל. אני לא יודע מה יש לו בתקציב שלך, לכן אולי כדאי להרים צלצול קודם, אבל דווקא לשם הייתי ממליץ לך לקפוץ.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...