XTREME MUSIC + Z5500! - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

XTREME MUSIC + Z5500!


jayz0r

Recommended Posts

שלום לכל הקוראים,

כל כך הרבה אנשים מבקשים עצה לגבי קניית כרטיס/מערכת חדשים שכבר לא נעים לי לשאול... אבל בכל זאת החלטתי שאין מנוס וניסיתי ליצור שם כמה שיותר מושך לטופיק שלי, מקווה שזה יעבוד;D.

ולנושאינו,

ה"ציוד" שלי כרגע: כרטיס און-בורד Realtek AC'97 Audio ומערכת סטריאו שמחוברת אליו aiwa NSX-SZ500.

הצרכים: גם כרגע וגם לאחר הרכישה, מירב השימוש יהיה ל (ולא CD) ול DivX/XviD/x264 (ולא DVD), ההאזנה מתבצעת בחדר בגודל סטנדרטי (לא בסלון)... מיותר לציין שאם אני יכול באותה מכה להשיג גם טוב למשחקים, סידי, דיוידי, סראונד וכדומה אני *כן* אהיה מעוניין בכך, אבל רק במידה והדברים הנ"ל יושגו בהשקעה קטנה מעבר, כי לקפוץ מעל הפופיק בשביל דברים שאני בקושי משתמש בהם לא נראה לי סביר.

בכל אופן, התקציב המדובר הוא גמיש לגמרי (ז"א לעניים מבינינו :)), אני שוקל לרכוש ATP3 יחד עם Audigy 4 (במינימום), אבל אם אני אמצא הצדקה לזה (וכאן אתם נכנסים לתמונה, כי אני עם היד על הארנק לבזבז כמה שיותר, תפקידכם לרסן אותי או לעודד אותי ;)) אני מוכן גם לרכוש Z5500 יחד עם XFi Elite Pro (במקסימום).

ז"א ש -/+ התקציב הוא בין 640 שקל (האופציה ראשונה) ל 4,000 שקל. במקרה ולא הייתי ברור מספיק, האופציות מייצגות מקרי קצה (-/+), אני ממש לא מבקש מכם לבחור מהאופציות האלו...

למען האמת, אני די ממוקד לגבי 2 כרטיסים אפשריים ו-2 מערכות אפשריות;

XFi Xtreme Music / Audigy 4

Z5500 / Z2300

באיזשהו שילוב ביניהם...

אבל!

אני לא מעוניין להגביל אותכם מעבר לתקציב המוגבל שלי (עד 4,000 שקל פחות או יותר) ולכן אני באמת מוכן לשמוע על כל אפשרות שלדעתכם מתאימה לי במסגרת התקציב שלי (מוצרים אחרים לחלוטין, קנייה מחו"ל וכו'). בואו ונקצין את זה, דמיינו שיש *לכם* רילטק און-בורד כרגע ואיזו מערכת של איווה, ויש בידיכם תלושי כסף שאפשר לנצלם לאודיו בלבד. שימו את עצמכם בנעליים שלי במאת האחוזים. הצרכים שלכם הם אמפי3 ודיווקס וההאזנה מתבצעת בחדר בגודל סטנדרטי. מה הייתם קונים בשביל החוויה המקסימלית? (ההפרש שנשאר מהתלושים לאחר הקנייה הופך לכסף אמיתי, אז אתם לא חייבים לבזבז הכל.. טוב אל תסבכו אותי! ;D). קצת "על עצמי"; אני ממש לא מוכן להסתפק בקצת, ובגלל זה המערכת הזו והכרטיס הזה משגעים אותי ואני מרגיש שאני חייב שידרוג רציני. הייתי מגדיר את עצמי כאודיופיל לייט, אני לא אורים ותומים בנושא ואני ממש לא מוכן להקדיש את חיי לבניית תיבות תהודה :lol:, אבל אני בהחלט פרפקציוניסט, אני נהנה מאוד ממוצרי היי אנד (עד כמה שהכיס מאפשר) ואני שואף ל"חוויה שמיעתית" רצינית ככל האפשר. :)

אז חברים... מה הייתם עושים??? שחקו עם הכסף! 8)

תודה מראש לכל המגיבים שמוכנים לבזבז זמן יקר מחייהם על הרצונות האגואיסטיים שלי:lol:!

נ.ב.

אני מת לשמוע את ה HD280 שלי עם כרטיס נורמלי. >:(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אם הייתי יודע שאתם כאלה יבשים הייתי פשוט כותב "יש לי תקציב של 4,000 שקל מה כדאי לי לקנות בשביל אמפי3 ודיווקס?" ::)

סליחה, אבל מישהו חייב לך תשובה? חוצפן!

ולא מספיק שאתה בא בדרישות אתה גם מקפיץ את הדיון שלך בניגוד לחוקים? :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עבר פחות מיום, אין צורך להשתגע ולעבור על החוקים, ואז לבוא בטענות.

בכל אופן, במידה ואתה צריך סראונד, ב-4000 שקל הייתי הולך על Z5500 וקונה כרטיס קול נורמאלי.

אם אתה רוצה להשקיע יותר במוזיקה, תקנה 5.1 סביר, ועוד 2.1 ממש ממש טוב (או מערכת של 2 ומגבר באיכות טובה). בעיקרון סרטי DIVX ן-XVID לא מכילים סראונד בפס הקול אלא דואל-מונו ברוב המוחלט של המקרים. לכן, לדעתי, ב-4000 שקל כדאי להשקיע במערכת סטריאו איכותית.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציניות למען השם!!! מן הסתם אף אחד פה לא חייב לי כלום, איזו אובר רגישות!

יום או לא יום, הטופיק שלי היה בתחתית העמוד הראשון וכמעט עבר לעמוד 2 ללא תגובה אחת (ואנחנו יודעים שהוא לא יזכה לתגובות שם), אחרת לא הייתי מקפיץ. יחד עם זאת אני מתנצל ממעמקי ליבי על כך שעברתי על החוקים, הטעות היא שלי, לא הייתי מודע לחוק (ומן הסתם אי ידיעה לא פוטרת, לכן האשמה כולה שלי, וזה לא נאמר בציניות). ועדיין, גם בהתחשב בטעות שעשיתי, קשה לי להעריך אנשים כמוך, לייזי בוי, שנכנסים לטופיק, לא לוקחים בחשבון את הציניות, לוקחים את הזמן ע"מ להטיף מוסר אבל מתחפפים להם הלאה לטופיק הבא בלי לכתוב לעניין. אבל מה זה משנה, אני הבאד גאי.

אנטולי היקר,

עבר פחות מיום, אין צורך להשתגע ולעבור על החוקים, ואז לבוא בטענות.

צודק במאת האחוזים, זו לא הייתה הכוונה :), כמו שציינתי מדובר בציניות טהורה, דרך פרובוקטיבית לעשות באמפ אם תרצה ;D. בכל אופן הטעות היא שלי כי לא הייתי מודע לחוקים.

ונעבור הלאה מעל המשוכה המאוד גבוהה של החוצפה שלי... ;)

בכל אופן, במידה ואתה צריך סראונד, ב-4000 שקל הייתי הולך על Z5500 וקונה כרטיס קול נורמאלי.

אם אתה רוצה להשקיע יותר במוזיקה, תקנה 5.1 סביר, ועוד 2.1 ממש ממש טוב (או מערכת של 2 ומגבר באיכות טובה). בעיקרון סרטי DIVX ן-XVID לא מכילים סראונד בפס הקול אלא דואל-מונו ברוב המוחלט של המקרים. לכן, לדעתי, ב-4000 שקל כדאי להשקיע במערכת סטריאו איכותית.

בוא נתחיל בשלילה :), לקנות 2 מערכות לא נראה לי יעיל, נוח או כדאי בשום פנים ואופן אז ממש לא נראה לי שזה הכיוון.לגבי ה Z5500, יש את העניין הידוע שמערכות חסרות סראונד שטובות למוזיקה, בדר"כ לא רעות לסרטים, אבל מערכות סראונד מעולות לסרטים, בדר"כ לא טובות למוזיקה, האם זה לא המקרה עם ה Z5500? במידה ואני כן רוצה שלמערכת שלי תהיה את האופציה לסראונד, אבל אני לא רוצה לפגוע בהנאה שלי מהמוזיקה, וגם לא מעוניין לקנות 2 מערכות נפרדות, האם ה Z5500 תספק אותי? ולמה אתה קורא כרטיס קול נורמלי? בייחוד מעניין אותי ה Audigy 4 SE אל מול ה XFi Xtreme Music, שהם שני המועמדים המובילים שלי, אם תוכל להרחיב את אופקיי, אשמח עד מאוד.

העלית אפשרות מעניינת נוספת, לקנות מערכת "רגילה", לא מהמוכנות ששייכות לקטגוריות המחשב, מגבר, 2 וכו'. שקלתי את זה, הבעיה היא שבנושא הזה אני לגמרי חסר ידע ומטרת החפירות הבלתי נלאות שלי היא לתת לקוראים, שבמקרה זה עוזרים לי (ואני מודה להם מאוד!), כמה שיותר אינפורמציה על התקציב והצרכים שלי, כדי שינקבו בדגמים ממשיים, מעבר לתצורה כללית של סטריאו או סראונד (אבל גם, ואת זה עשית). כמו שאמרתי קודם כבר אינסוף פעמים, תאר לך אנטולי שאתה במצב שלי בדיוק, עם החומרה שלי ויש בידך את התקציב שלי, הייתי מעוניין לדעת מה תעשה איתו *בדיוק*? באיזה כרטיס תשקיע? באיזו מערכת/מגבר/רמקולים וכו' היית משקיע בדיוק?

ואל תתנו לציניות כזו או אחרת להרתיע אותכם, היא לא נושכת. אם לא תחפשו להעלב, לא יהיה על מה להעלב. אני בכל אופן לא התכוונתי לשום דבר מזלזל, משפיל או פוגע, ואני מודה מראש לכל אדם אשר ישקיע מזמנו היקר ע"מ לעוץ לי עצות.

יום טוב חברים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכן, אני במצב שלך כבר הייתי. מה שאני עשיתי זה לא משהו שתוכל לעשות. אני קניתי דרך פרוטקציות במחיר טובים מאוד מגבר מנורות DIY וזוג ישנים מאוד אבל מעולים וכרטיס קול נחמד וחיברתי את זה. זה סיפק אותי לשנה בדיוק :)

אני הייתי מציע לך לא לחשוב הרבה על סראונד, רוב הסרטים לא תומכים בסראונד מלא (לא הסרטים ב-700 מגה לפחות. של 4ג'יגה יאפשרו את זה). לכן תקנה לעצמך מגבר טוב וזוג רמקולים טובים (עדיף מדפיים לדעתי בתקציב כזה) ותהנה מהם. תעשה קפיצה לחנויות באיזור שלך ותשמע. בתקציב שלך אני חושב שתוכל להכניס גם את הוורפידל דיימונג 9 שנשמעים לא רע בכלל ועולים לא הרבה, עם רסיבר סטריאו או אפילו רסיבר ביתי טוב של מרנטז שיתאים מעולה גם למוזיקה וגם לסרטים.

זו כמובן העדפה שלי. אם אתה הבחור שאוהב סראונד גם אם הוא לא ממש אמיתי, ואוהב בומים אז לך על ה-Z5500. זה יחסוך גם הרבה כאבי ראש.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח מת עלייך כפרצ'קה..!

ולמה ראיתי אותך מביע התעניינות ב 6021 בטופיק אחר, רק בגלל יחס המחיר/תמורה בדיוטי פרי? כי חשבתי שאחד כמוך פשוט שם איקס על מערכות מוכנות ועוד למחשב... אז למה?? אה למה למה ?!?!

סתם.. אבל למה?

???

נשארו לי כמה אפשרויות... 2300, 5400, 5450, 5500, 6021... זה הכל :)

אה ושתדעו, אסף הזה לא מועיל בכלל! :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה קשור לפה, אבל אם זה כזה מעניין אותך, אז פשוט בגלל המחיר הלא יקר בשביל מערכת שכזו. אין לי צורך בא האמת, היא לאבא שלי בתור מתנה, לי יש דברים קצת יותר רציניים מזה בחדר שלי.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אני כל כך טוב בלגרום להם, למה לחסוך.. :lol:

סתם, תודה לך טומי..

אין אף אחד שיכול לבוא ולהגיד "כן ניסיתי את ה 2300 5021 6021 5400 5450 5500 ומבחינת תמורה/מחיר הייתי הולך על X"? חייב להיות ::)

טוב הבא שכותב פה אני פשוט עושה העברה בנקאית של הכסף לחשבון שלו ושהוא יבחר מה לקנות לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין בעיה,

בנק 13, סניף 092 חשבון 01537183 (כמובן שהמספר חשבון מפוברק).

בכל אופן, אני לא מבין מה אתה בדיוק רוצה לדעת? עניתי לך בעמוד הקודם. אם כל כך חשוב לך הסראונד אז תיקח את ה-5500. אם אתה רוצה רק סטריאו, אז או שתקנה את ה-6021 ותחסוך את השאר, או שתקנה זוג מדפיים טובים עם מגבר סטריאו טוב וזהו.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...