מישהו פה משתמש ב xbox live (עם 360) - עמוד 2 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו פה משתמש ב xbox live (עם 360)


marlboro

Recommended Posts

תודה אחי, בקשר לCOD3 נראה אם אני יקנה... וKAMEO דווקא אומרים שזה אחד המשחקים הכי יפים ל360 וראיתי וזה באמת לא רע בכלל...PROJECT 8 תודה על הביקורת הטובה הייתי צריך אחת כזה - גמני חובב משחקי טוני הוק ושמעתי דווקא מאנשים שהמשחק הזה בין הגרועים שהיו לטוני הוק אבל אני רואה שהוא סבבה...גם LOST PLANET אני נראה לי יקנה נראה משחק אדיר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכללל המשחקים אני בענק הכי ממליץ לך על לוסט פלאנט.. עוד לא סיימתי את הסינגל פלייר והוא פשוט ענקקקקק כ"כ כיף שאתה לא יכול לדמיין.. זה גם משחק הX360 עם הגרפיקה הכי טובה (כן, לדעתי יותר טוב מGOW) וגם עם המולטיפלייר הכי מהנה.. באמת שבחיים לא ראיתי כזו חוויה של מולטיפלייר.. אני יכול לפרט אם תרצה.

גם אני קראתי ביקורות רעות על TH's Project 8 אבל הן מאוד שטחיות ממה שראיתי ודוגרי לא משנה מה הם אומרים כי אני יודע שאני אהבתי ת'משחק.. ומצב הNail The Trick באמת מוסיף המון..

ממה שיש לי הנה מה שאני ממליץ לך לקנות (הראשון הכי מומלץ, האחרון בכלל לא מומלץ. שים לב שזה רק דעה שלי והרבה חושבים אחרת.. זה גם תלוי איזה סוג משחקים אתה אוהב):

Lost Planet

Call Of Duty 3

NBA 2K7

Splinter Cell: Double Agent

Tony Hawk's Project 8

Gears Of War

F.E.A.R

Need For Speed: Carbon

Saint's Row

FIFA 07

*עד פה מומלצים*

Dead Rising (משעמם ולא ברור)

Just Cause (נחמד בהתחלה אבל משעמם והעולם ענק מדי)

Table Tennis (כיף עם חברים אבל סתמי)

מקווה שעזרתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין שה360 שלך פרוץ אם יש לך כל כך הרבה משחקים? אני מתכנן לקנות אותם לפחות בהתחלה אולי אחר כך לפרוץ אותו... וחלק מהמשחקים שרשמת כבר שיחקתי במחשב אז אין סיבה לקנות ל360 (ספלינטר סל וקארבון) ומשחקי אני לא כל כך משחק.. אני רוצה אולי מתישהו לקנות משחק פוטבול...

קיצר נראה לי אני ילך על GOW, LOST PLANET, R6:V,THP8,KAMEO...אני מתלבט אם ללכת על PDZ כי זה נראה נחמד וגרפיקה חמודה בחלק מהמקרים ועולה איזה 20-30 $...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לשתי ההודעות האחרונות:

לא, אין בעיה (כרגע!) עם Xbox Live ומשחקים פרוצים. אןי דבר כזה סידיקי למשחקי X360?. הבעיה היא שמפחדים שMS תוכל לבדוק איזה גירסאת Firmware יש למכשיר שלך ואז יוכלו לתת לך באן. כרגע הם לא עושים את זה וכשהם עשו עם האקסבוקס הראשון התחילה "מלחמה" שבה אנשים פשוט מצאו פיתרון לכל מכשול שMS הציבה.. כרגע ההגנה היחידה שהייתה הייתה בעדכון האחרון, שבו בעלים של כונני פרוצים קיבלו Error במכשיר.. לי יש כונן ולא היו לי שום בעיות אז לא יודע.. ומה שכן הם גם דפקו אנשים בלי פריצה על הדרך ולכן נראה לי שבX360 הם יוותרו מראש על זה..

וכן, הX360 שלי פרוץ כמו שחשבת.. קארבון גם אם שיחקת במחשב אני ממליץ לשחק בX360 (כשתפרוץ תדבר איתי אני אשלח לך בדואר) כי ההבדל הוא עצום.. במחשב הגרפיקה עלובה.. ובכלל אני אישית לא יכלתי לגעת בגירסא של המחשב..

אני אישית לא ממש אוהב משחקי כדורגל (רק לשחק עם חברים.. הX360 הוא באמת דבר ענק לשחק בו עם חברים כשהם באים ולכן אני ממליץ מראש לקנות לפחות שני שלטים.. אחד חוטי ואח אל-חוטי יבוא עם הקונסולה.. תקנה גם מטען לאל-חוטי.. תקנה את הQuick Charge Kit) אבל אני ממש אוהב משחקי כדורסל (כי אני בעצמי משחק) ובגלל זה אני כ"כ נהנה מNBA 2K7.. כל המשחקים שבחרת מומלצים מאוד.. אם זה יעזור אין לי בעיה להוריד הלילה את הדמו של Kameo ולתת לך חוות דעת.. גם PDZ אם זה ממש חשוב..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו נודה - ללא פריצה הרבה אנשים (כולל אותי) לא היו קונים בכלל את הקונסולה 8)

מבחינת חווית המשחק, יש הבדל בין לשחק במחשב ובין לשחק בקונסולה עם הטלויזיה.

שיחקתי שנים במחשב ואני משחק כבר הרבה זמן בקונסולה ואני יכול לומר שמבחינת חויית המשחק אין מה להשוות את המחשב לקונסולה, פשוט כי בקונסולה יותר כיף, במיוחד הכי כיף זה לשחק עם חברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...