פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים לנטרל את המחשב ל3 ימים של קידוד (בערך) לכל סרט, + עבודה על שיפור האיכות גורמת לכך שכל סרט לוקח בעצם שבוע פחות או יותר.50 סרטים בשנה(בהנחה שבכל שבוע תעבוד על סרט אחד), זה ממש מעט - גם אם אתה לא חברה גדולה, וסתם אדם פרטי שרוצה להפוך את כל סרטי הוידאו הביתיים שלו לדי וי די.בעוד כמה שנים, כוח העיבוד יגדל והפילטרים יישארו די זהים. וככה נוכל לקצר את הזמן ולדחוס 2-3 סרטים בשבוע ואף יותר. זה מ-א-ו-ד משמעותי.אם אתה לא רוצה לנטרל את המחשב ל 3-4 ימים (או שבוע או מה שלא יהיה) אל תקודדאף אחד לא מכריח אותךחברה שמתעסקת בזה כן חייבת כי זה העיסוק שלהכל יום שהיא מפסידה עולה לה כסףלך בבית מה יקרה אם תקודד ב5 שעות במקום ב 3 שעות?כלוםאז לא תשחק FEAR עוד קצת זמןלא יקרה כלוםבגלל זה הדגשתי את המילה חייב
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים אני דווקא חושב, שהצוואר-בקבוק מגיע מכוון הדיסק הכתיבה/קריאה איטית עדיין ביחס למהירות הזכרונות,והיום משחקים כבדים בולעים את 1 ג'יגה ראם ובקרוב גם 2 ג'יגה יספיק בקושי.כולנו מרגישים איך הדיסק שלנו "טוחן" במשחק, הטקסטורות גודלות מ-128x128 pix, 256x256 pix, 512x512 pix הולך וגודל...ברגע שתעשיית הדיסקים תגיע למהירות של זכרונות, אם בכלל? כמעט ולא יהיה צוואר-בקבוק.בעיקרון זה לא קריטי כבר עקב טעינה מוקדמת או מה שנקרה PRECACHING רק בטעינה של טקסטורות שלא רצות יש קטעים איטיים בכל אופן זה בעיקר תלוי בזיכרון הראם שלך ולא בהרד דיסק
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים ברור שזה תלוי בראם קודםאבל ככל שהטקסטורות יותר גדולות נגמר הראםוכשנגמר ראם לאן הוא פונה?
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים אני לא מבין איך בדיוק הארד דיסק יכול לגרום לעזעזאל לצוואר בקבוק..מישהו יכול להסביר לי..?
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים ניקח מצב היפוטתיכתבתי משחק שהקבצים שהוא משתמש בהם הם בנפח של 750MB (המספרים הזויים לחלוטין, העיקרון זהה)ה-Windows הדרייברים האנטיוירוס, הפיירוול והאימיול לוקחים לי כולם יחד 350MB מהזיכרון הפנימי ואני מריץ את המשחקאבל יש לי רק 1GB של זיכרוןמה יקרה? הנתונים שאפשר לאחסן בזיכרון הראשי (למעשה 1024MB - 350MB) יאוחסנו שם, והשאר ייכתבו בדיסק הקשיח בקובץ הזיכרון הוירטואלי (Swap File, Virtual Memory ועוד כמה שמות יש לזה)
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים אז כל עוד יש לך מספיק ראם.. לא תהייה הבעיה הזאת נכון..?כמה בערך משחק כמו FEAR ואובליבישן צורכים מנפח הזיכרון..?כאילו איך אני יודע כמה? לפי הדרישות מערכת המומלצות שרשום על המשחק?
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים אני חושב שהחל מ-2GB ההמלצה היא לבטל את הזיכרון הוירטואלי או להגביל אותו משמעותיתעד לנפח כזה הוא חיוני
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים לא הייתי ממש קורא למצב של שימוש בזכרון וירטואלי צוואר בקבוק של ההארד דיסק, זה יותר "צוואר בקבוק של הזכרון" שפשוט צריך יותר ממנו. כי ההארד דיסקים לא יגיעו למהירויות של הזכרון בעתיד אלא פשוט יהיה יותר זכרון במחשבים.
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים אני חושב שהחל מ-2GB ההמלצה היא לבטל את הזיכרון הוירטואלי או להגביל אותו משמעותיתעד לנפח כזה הוא חיונילמה לבטל את הזיכרון הוירטואלי? הרי אם יש 2G אין מצב שהמשחק ישתמש בזיכרון הוירטואלי בדיסק הקשיח..אז למה לבטל אותו?ואיך מבטלים אותו?
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים נדמה לי ששמעתי פעם מישהו אומר ש-windows משום מה משתמש ב-VM גם כשיש מקום בזכרון עבור דברים שלא צריכים גישה מהירה במיוחד. אין לי מושג למה לעשות את זה מה שכן. אתה יכול לבטל אותו דרך control panel->System->Advanced->performance->advanced->virtual memory בהנחה שאני מבין נכון מה זה המהירות ורוחב הפס של הארד דיסק (מהירות- כמה זמן לוקח לו להוציא מידע מסוים, מוגבל בעיקר ממהירות הסיבוב. רוחב פס- כמה מידע הוא יכול להעביר בו זמנית, מוגבל ע"י ה-3GB/s של SATAII) ההגבלה היא של רוחב הפס? לא של המהירות? עד כמה שזכור לי הכונן פשוט לא מספיק מהיר בשביל להגיע לרוחב הפס ש-SATAII מאפשר. עריכה: בעצם עוד סיבה לבטל אותו, נדמה לי שהוא תופס נפח מיותר על הדיסק גם אם הוא לא בשימוש. מה שכן אם אתה מבטל אותו ואיכשהו כן מגיע לנפח המקסימלי של הזכרון נראה לי שפשוט התוכניות יתחילו לקרוס.. אז זה קצת מסוכן.
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים לא הייתי ממש קורא למצב של שימוש בזכרון וירטואלי צוואר בקבוק של ההארד דיסק, זה יותר "צוואר בקבוק של הזכרון" שפשוט צריך יותר ממנו. כי ההארד דיסקים לא יגיעו למהירויות של הזכרון בעתיד אלא פשוט יהיה יותר זכרון במחשבים. בעתיד? זה לא יקרה לא בעתיד הקרוב, ואפילו לעולם לא אני חושש, לצורך השוואה [המספרים פה מאוד לא מדוייקים אבל הרעיון הכללי דיי משתמע]: מהירויות הגישה, קריאה וכתיבה של הראם גבוהות משל המהירויות של ההארד דיסק במדד של פי מיליונים [אם אני זוכר נכון, בעצם מאות מיליונים], מהסיבה הפשוטה שהראם עובד במהירויות גישה של נאנו-שניות, בעוד שההארד דיסק עובד במהירויות גישה של מילישניות... יש לי מעט בלאק אאוט אז אני לא זוכר כמה נאנו שניות יש במילי שניה אבל יש המון כך שהארד דיסק לעולם לא יוכל לעבוד מהר כמו הראם, מהסיבה הפשוטה שהוא בנוי אחרת ומתפקד אחרת, אני ממש עייף אז אני לא מעמיק בנושא כרגע, אם זה ממש מרתק אתכם אני אפרט[למרות שאני גם יוצא מנקודת הנחה שהרוב פה מבין את ההבדלים המשמעותיים בעיצוב ההנדסי בין ההארד דיסקים לראם.] -ג'ו
פורסם 2006 בנובמבר 2318 שנים ^^^^^^כן, אבל הזמן גישה העלוב של ההרד דיסק הוא בעיקר בגלל היותו בעל חלקים נעים וראשים שצריכים להגיע למטרה.אם תשתמש בהרד דיסק פלאש, זמן הגישה לקריאה יורד לך למספרים דומים לאלה של הזיכרון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.