חזרתי מארה"ב לאחר שהייה של 33 יום עם החלקים הבאים! - עמוד 7 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חזרתי מארה"ב לאחר שהייה של 33 יום עם החלקים הבאים!


ferdy.g

Recommended Posts

  • תגובות 124
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אחי פעם ראשונה בתרד הזה...מחשב מדהים!!!! (במיוחד המסך)

אבל למה לא לקחת 795X2? אני לא בטוח שכל המשחקים יעבדו לך ברזולוציה כזאת(במיוחד עם מסך כזה).....(אני לא מאמין על עצמי שאני יכל "לבאס" מישהו עם X19XT ובכלל עם מערכת כזאת(במיוחד המסך)... :smile1:)

בצחוק אחי מערכת בת ***ה! (במיוחד המסך)....ואחלה שריר פיתחת לעצמך ביד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

GavTivX תודה רבה על המחמאות :yelclap:,לגבי הכרטיס מסך,היה גבול לכמה אני מסוגל להקציב ,העדפתי להשקיע במסך.

כמובן הוחלט לקחת את ה1900XT לאחר התיעצות עם אנשים ב HARDFORUM שכבר יש להם מסך כזה ולאחר שהם ציינו מתוך נסיון שה 1900XT יעבוד מצויין נפל הפור, ;D וחוץ מזה פשוט לא יכולתי לוותר על הזדמנות לקנות 1900XT חדש בקופסא מ ב 298$ . :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MODI הרגת אותי :lol::xyxthumbs::lol:

ואביוס כרגע אני על רזולוציה 2560X1600 זה מטורף אני מנסה להתרגל הנה .

תראו כמה מקום נשאר ,מה זה????? :smile1:

התוסף פורומים המשופר של ברטון יעזור לך במקרה הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

radioded אני מאחל לך שתוכל להרכיב מחשב יותר טוב משלי כבר מחר העיקר שזה יעלה לך חיוך על הפנים ולא דמעות ;D ודרך אגב לי קוראים עומר אני פשוט השתמשתי בחשבון של חבר שלי כשהעלתי את ההודעה הראשונה שלי בפורום, אז כבר נישארתי עם השם הזה. :nixweiss:

אז נעים להכיר עומר... ;)

ולגבי רקעים... לא זוכר אם אמרתי לך כבר (ואין לי כח לחפש פה כי הת'ראד הזה נהיה ענק - בטח לא ציפית לכ"כ הרבה תגובות) אבל אני קניתי מחשב לפני חודשיים נייד של שנקרא inspiron 9400 , הוא היה 17" עם מסך רחב ורזולוציה מטורפת של 1920X1200 שזה ה-מ-ו-ן למסך 17" והוא היה המסך הכי מטורף שראיתי במו עיני אי פעם והייתי חייב להוריד רקע שיתאים לו כמו כפפה אז הורדתי כמה רקעים ברזולוציה של 1920X1200 (אין הרבה כאלה מסתבר) וזה היה מדהים.

ההמלצה שלי אליך כפי שכבר נאמר בת'ראד הזה, לך יש רזולוציה של 2560X1600 - לא נראה לי שתמצא רקע שיהיה בדיוק ברזולוציה כזאת, אתה צריך לשים רקעים של 1280X800 כדי שהפיקסלים של התמונה לא ימרחו על פיקסל וחצי של המסך אלא ישבו בדיוק, ואל תשים רקע שהוא לא WIDE כי זה סתם ימרח לך את התמונה.

אני חייב לומר שאני בטוח שגם לך זה קשה קצת לעבוד ברזולוציה הטבעית של המסך כי הכל כ"כ קטן ואני יודע את זה מהנייד שלי (שאגב עלה לי 14.5K אבל כבר הספקתי להחזיר אותו ובקרוב אני גם קונה איזה מחשב מטורף) , היתרון שלך הוא שאתה יכול לעבוד על 1280X800 ועדיין תהיה לך רזולוציה מעל הממצוע ואיכות התמונה לא תיפגע עקב החלוקה הנכונה של הפיקסלים...

אגב באתר donkey יש רקעים נחמדים שווה להציץ שם...

(חבל שלא תפסתי אותך לפני הטיסה, הייתי אומר לך להביא 2 מכל דבר... ;D למרות שבא לי ממש על המארז kandalf השחור של )

אבל אף פעם לא שמעתי אף אחד אומר עליו מילה כלשהי שזה קצת מוזר לי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

radioded דווקא מצאתי כמה רקעים עם הרזולוציה שאני משתמש 2560X1600 ,לוקח קצת זמן להתרגל אבל איך אומרים הלוואי שאלו יהיו הצרות שלי :smile1:

לגבי המארז שאתה רוצה ,לי למשל לפני הSILVERSTONE (שאגב כל השבחים שנתנו לו וגרמו לי להוצי 300$ על מארז,נכונים ואף יותר זה מארז מדהים שווה כל אגורה) היה TT XASER 3 שהיה סבבה בהתחלה אבל ככל שראיתי אחרים של חברות רציניות יותר (ואין לי כלום נגד THERMALTAKE? ) כמו LIAN-LI ו SILVER STONE הבנתי שאם כבר מוצאים יותר מ 150$ על מארז אז יש אופציות יותר טובות.בכל מקרה תראה מה המארז מציע מבחינת המפרט ורק אז תעשה את הבחירה. בכל מקרה לי היה ממש ממש נוח לעבוד על המארז הנוכחי שלי....שיהיה בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...