מה קורה בתחום האודיו?! הביאו דעתכם. - עמוד 6 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה קורה בתחום האודיו?! הביאו דעתכם.


swg

Recommended Posts

  • תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

SWG, אנשים נסחפו קצת בת'רד שלך (דווקא היסחפות מאוד מעניינת, לומדים ממנה הרבה), ולמרות שכבר יש שמונה עמודים, רציתי עדיין לענות לשאלה שלך.

קודם כל, תחום האודיו אינו עומד כיום בפני עצמו - ואני חושב ששלושת התחומים שהכי משפיעים עליו הם הנגנים הניידים, הקולנוע הביתי ומשחקי הוידיאו. בשני התחומים האחרונים, התחום הויזואלי הוא התחום החזק והדוחף (אפילו אפשר לראות את זה בתקן החדש שמאחד כבילה בין האודיו לויזואל), ולאור ההתפתחויות בתחום הזה אני משליך שההתפתחויות בשנים הקרובות בתחום האודיו יהיו:

1) ניידות ואל-חוטיות: מציאת תקנים וטכנולוגיות להגבר איכות האודיו בפתרונות אל-חוטיים. הסוף לכבילה. הן עבור (מכשירים וסלולריים) והן עבור רמקולים במערכות קולנוע ביתי.

2) המשך מזעור - מציאת פתרונות בתחום אספקת החשמל והמוליכות להגברת איכות המוזיקה בעולם הנגנים הניידים והסלולרים.

3) המשך טכנולוגיות בידוד הרעשים באוזניות - בואו נודה בזה, היום זה גימיק יותר מאשר פתרון טכנולוגי של ממש. עוד יש מה לצפות בתחום הזה...

4) המשך ושדרוג פתרונות כיווץ קבצי האודיו.

בנוסף, ולאו דווקא בלי קשר, המהפכות שאני מחכה להן בתחום האודיו בשנים הקרובות הן:

1) פריצת דרך בטכנולוגיות לשחזור צלילים ויצירתם - עבור תחום האינטליגנציה המלאכותית - קול אנושי אמיתי שידבר, שידע להביע רגש בהתאם.

2) שינוי מהותי באופן יצירת האודיו ושידורו למשתמש האנושי - למה? כדי להמשיך עם המזעור מחד, ולהגביר את עוצמת החוויה מאידך. איך - אם הייתי יודע, אז הייתי כבר רושם פטנט. למה צריך את זה? כי אנחנו רוצים איכות שמיעה בכל מקום שאנחנו נמצאים בו, ולא רק בחדר שהושקעו בו אלפי שקלים ותוכנן בקפידה רבה מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...